Mogen we jou nog wel neger noemen?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ben ik weer de enige donker getinte in dit topic
Nee altijd al triest gevondenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mogen we jou nog wel neger noemen?
haten op Veerbootgodquote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die Ferry heten
quote:
Ik ben een bleekscheet.... een kaaskop. Noem me maar lekker zo als je zou willen. Interesseert me niet en zal er ook niet over janken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee altijd al triest gevondenNiks beter dan nikker
Homoquote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben een bleekscheet.... een kaaskop. Noem me maar lekker zo als je zou willen. Interesseert me niet en zal er ook niet over janken.
Omdat anders Sylvan Simons weer gaat huilen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:18 schreef Physsic het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Ik begrijp het niet.
Waarom het woord 'slaaf' vervangen door 'bediende', als het toentertijd gewoon een slaaf was?
Gaan we voortaan op alle afbeeldingen van WO|| ook alle Joden of Duitsers wegpoetsen en net doen of er niks is gebeurd?
per stadsdeel verschillend imo.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Amsterdam is wel erg gutmenscherig. In de provincie zijn pieten zwart en noemen we Inuit nog Eskimo's.
Nee, hij wacht tot hij de ideale vrouw tegenkomt en neukt ondertussen alleen kerels.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Die kale van de ChristenUnie is toch nog maagd?
In welke woon jij?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
per stadsdeel verschillend imo.
Ik heb tijdens die uitzending met tafels en stoelen gegooid.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat anders Sylvan Simons weer gaat huilen.
Noem me gewoon nikker, ik zal er niet om jankenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben een bleekscheet.... een kaaskop. Noem me maar lekker zo als je zou willen. Interesseert me niet en zal er ook niet over janken.
Ach, het leverde wel een leuk VI-momentje op.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb tijdens die uitzending met tafels en stoelen gegooid.
Ben jij een echte neger? Of zo'n lichte Surinaamse?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Noem me gewoon nikker, ik zal er niet om janken
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga het n-woord niet uitspreken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat noemen we een Hindoestaan. Graag correct blijven, licht Surinaams is beladen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben jij een echte neger? Of zo'n lichte Surinaamse?
Hij heeft een bot door zijn neus en een schotel door zijn lip.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
eng eng engquote:Op woensdag 9 december 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een bot door zijn neus en een schotel door zijn lip.
Lichtbruin ja, als ik het hele jaar in de zon zit ben ik wel een stuk donkerder denk ikquote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik volg de lijn van het Rijks Museum. Ik wilde ze nog mailen, maar ze hadden alleen een telefoonlijn.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Hij heeft een bot door zijn neus en een schotel door zijn lip.
Kan jou het schelen, is maar een neger zekerquote:Op woensdag 9 december 2015 23:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sylvana Simons vindt dit niet leuk.
Nee, het is een huilie.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:26 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kan jou het schelen, is maar een neger zeker
Hij heeft negerroots. Ik snap je wel.quote:
Mijn vader heeft wel eens gezegd dat negers als kind heel veel chocomel hebben gedronken. Klopt dit?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:23 schreef Joezi het volgende:
[..]
Lichtbruin ja, als ik het hele jaar in de zon zit ben ik wel een stuk donkerder denk ik
Mwah... valt mee. Meer om de ophef erover. Of piet uiteindelijk van kleur verandert interesseert me echt geen hol. Dat een stel zure volwassenen een kinderfeest verneuken vind ik echter wel vervelend.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:28 schreef Joezi het volgende:
[..]
Hmmm jij moest ook grienen om je zwarte pietje
Is geen racisme.quote:
Ik zie een neger die een blanke wurgt.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Is geen racisme.
Sjors en Sjimmie was vroeger ook beter.
[ afbeelding ]
Nee, dat is niet waar. Het zijn eigenlijk doorzichtige Duitsers, gevuld met diarree.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Mijn vader heeft wel eens gezegd dat negers als kind heel veel chocomel hebben gedronken. Klopt dit?
1961quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik zie een neger die een blanke wurgt.
Mee eens. Paar posts hier zijn over het randje...quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Mods hier zijn zeker ook blank en trots
Nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Sjors en Sjimmy hadden een tijdmasjien.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoax in 1961 bestond de Tom-Tom nog niet.
Ik ben pluizig en blauw.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
quote:
Is zeker maar een grapje allemaal, en gaan grienen als ze racist genoemd wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Paar posts hier zijn over het randje...
Ik verwacht dat ze bij de overheid minstens level 7 versnipperaars hebben, van die microscopische snippers.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Alles was in de papierversnipperaar verdwenen, zijn vijf ambtenaren de hele dag bezig geweest om de strookjes papier weer aan elkaar te plakken.
Doe maar niet de grenzen opzoeken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een plaatje om het racisme in de witte man aan te tonen. Juist geen racisme.
En het is eerder in een boek verschenen, dat boek is ook niet verboden geworden.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar niet de grenzen opzoeken.
Overdrijven is ook een vak hoor. Als je van mening bent dat dit al erg is.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is zeker maar een grapje allemaal, en gaan grienen als ze racist genoemd worden
Nou, ga naar het meldpunt discriminatie en doe je beklag. Stop ff met zeiken nu aub.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vaak zijn zwarte en/of gekleurde medemensen de grootste racisten is mijn ervaringquote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Als je van mening bent dat dit al erg is.
Hier sluit ik me bij aan. Beschouw dit als een officiele waarschuwing Joeziquote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, ga naar het meldpunt discriminatie en doe je beklag. Stop ff met zeiken nu aub.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het zijn gewoon onschuldige oude stripjes.
[ afbeelding ]
Niet iedere moslim is terrorist, iedere terrorist is wel moslim!quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer genoeg klopt de boodschap niet
Op wie ga je rukken?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou leukste is geweest. Ik ga ff rukken en dan slapen. doei
d66quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het een linksmens is, maar hij ziet er uit als de stereotype JOVD'er.
Of ben ik nu racistisch?
Op een gegeven moment worden ze een beetje smakeloos.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het zijn gewoon onschuldige oude stripjes.
[ afbeelding ]
Geen Fleshlight hebbenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou leukste is geweest. Ik ga ff rukken en dan slapen. doei
nee, linksmens heeft hij niet zelf gekozen. dus je bent racistisch.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het een linksmens is, maar hij ziet er uit als de stereotype JOVD'er.
Of ben ik nu racistisch?
Met het vliegtuig.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Hoe gaan deze gastjes naar Irak? Gewoon omdat ze dat besluiten als havo-5-scholieren?
weet ik nog niet, heb je suggesties?quote:
is dat wat? die van mij is toch zo klein dat mn hand net een fleshlight isquote:
Benaderd het realisme zeker. Wel een aanradertje.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb je suggesties?
[..]
is dat wat? die van mij is toch zo klein dat mn hand net een fleshlight is
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.quote:
Kan je die hoofddoek dan een cijfer geven?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Met die hoofddoek op kan ik dus geen cijfer geven.
Prima hoofddoek, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je die hoofddoek dan een cijfer geven?
Een sekte is een beter woord voor de JOVD.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.
Afschuwelijk volk.
Die hebben nooit met hun blote mannenklauwen in de modder gestaan. Dat voel je wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.
Afschuwelijk volk.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er mis met deze behandeling op vrouwen? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Zo gaat dat in Den Haagquote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er mis met deze behandeling op vrouwen? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Het zijn van die middenrangertjes, eigenlijk gewoon allemaal chef kopieerapparaat vierde verdieping.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die hebben nooit met hun blote mannenklauwen in de modder gestaan. Dat voel je wel ja.
zij die nu praat?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Mani en Mortaxx, Rate Renske is even.
edit: bedankt mani
En ze hebben vaak een bol babyface, zoals Mark Rutte.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het zijn van die middenrangertjes, eigenlijk gewoon allemaal chef kopieerapparaat vierde verdieping.
Pappie had genoeg geld om ze van de straat te houden maar ze kunnen gewoon geen drol en voelen zich helemaal het binkie.
Ze praten ook altijd over geld, geld, beleggingen en geld.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh opeens ben je er. Voeg eens iets inhoudelijks toe
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft een gruwelijk irritante bekakte S.
Zaaddodend.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Dat blotebillengezicht aan de overkant krijgt een rode kop.
Ze zijn vast ook ooit les gaan geven aan negertjes in Kongo en een half jaar wezen backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben afgehaakt bij deze wijven, ze hoeven geen huwelijksaanzoek meer te verwachten.
Moest ze anders opflikkeren ofzo? :Squote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef schoolstudent het volgende:
Chick zonder bril mag er wezen.
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."quote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze zijn vast ook ooit les gaan geven aan negertjes in Kongo en een half jaar wezen backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland.
En nog steeds, daar ga ik weer ultiem van genieten tijdens de Top 2000.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Backstreet Boys was vroeger wel genot.
Ze zou je smeken om haar te doenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Die Daphne zou ik wel doen hoor jongens
Superhip.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Die bril van Renske is volgens mij gewoon een act.
Dat opgestoken haar is ook iets te geforceerd om intellectueel over te komen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
ze doet me denken aan die domme troela van rtl paar jaar terug. Samen met zo'n blonde bimboquote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Haha.. precies!quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."
Renske schrijft, tekent en vouwt bij hoge uitzondering ballondieren.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."
Pauw heeft hoge eisen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest ze anders opflikkeren ofzo? :S
Je verwart ontroering met geiligheid.quote:
Maar 1 baco'tje teveel en hij verandert in een dictator.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Als er een paar bacootjes in gaan is Van Gaal de aardigste man van de wereld.
Een ander gaat nummers van amsterdamse straatzangers karaokenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:57 schreef DrDentz het volgende:
Als er een paar bacootjes in gaan is Van Gaal de aardigste man van de wereld.
quote:Op donderdag 10 december 2015 06:00 schreef TLC het volgende:
Jeezus wat een boel geile wijven vandaag aan tafel bij Pauwdat Drs P dame'tje met die bril, jum jum jum
![]()
![]()
quote:Chez Brood over het leven van rockheld Herman Brood
De drugs van Herman Brood. De seks. De rock ‘n roll. Maar ook de bordspelletjes met zijn kinderen, de eerste ontmoeting met de vrouw die hem tot De Sprong zou verzorgen en zijn levenslessen en filosofieën. Het zit allemaal in de muzikale theatervoorstelling Chez Brood. Bart Chabot schreef de tekst, Stefan Rokebrand speelt de grootste rockheld die Nederland ooit kende. Chez Brood gaat begin 2016, het jaar waarin Herman Brood 70 jaar zou zijn geworden, in première. Vandaag was de perspresentatie, vanavond schuiven Chabot, Rokebrand en Hermans dochter Lola aan. Rokebrand geeft samen met muzikaal leider Jan Rot vast een voorproefje. En er zijn unieke beelden uit de aanstaande Brood-film van documentairemaker Dennis Alink.
Theateritemsquote:Op donderdag 10 december 2015 15:51 schreef Specularium het volgende:
Speciaal voor Cnor, Bart Chabot.
[..]
niemand boeit Humberto en z'n kut showquote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef Tomatenboer het volgende:
Mainstreet mag op dit moment bij Humberto hun eer herstellen in de gloednieuwsshow.
sowquote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
niemand boeit Humberto en z'n kut show
Hahahahahahaha, net zo goed als het KvdB-gifje. Segersquote:
Die waren zo kut bij Giel dat ze nu alsnog heel veel aandacht krijgen.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:07 schreef Szura het volgende:
Wtf is dat Mainstreet trouwens en waarom krijgen ze aandacht?
Omdat hij zwart is zekerquote:Op donderdag 10 december 2015 23:03 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
niemand boeit Humberto en z'n kut show
pikzwart > lijkbleekquote:Op donderdag 10 december 2015 23:07 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Gelukkig is Joezi niet in dit topic.
Dat klinkt heel links.quote:Op donderdag 10 december 2015 23:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die waren zo kut bij Giel dat ze nu alsnog heel veel aandacht krijgen.
quote:Op donderdag 10 december 2015 23:07 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Omdat hij zwart is zeker![]()
[ afbeelding ]
Een advocaatje die alles goedpraat , wuts newquote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Schakel net in, is het wat?
Ja, ga wegquote:Op donderdag 10 december 2015 23:11 schreef Intellectueel het volgende:
Te veel ONZ geleuter in dit topic. Kunnen de pubers ergens anders gaan spelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |