Nee.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Mods hier zijn zeker ook blank en trots
Sjors en Sjimmy hadden een tijdmasjien.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:33 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Hoax in 1961 bestond de Tom-Tom nog niet.
Ik ben pluizig en blauw.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:32 schreef Joezi het volgende:
Mods hier zijn zeker ook blank en trots
quote:
Is zeker maar een grapje allemaal, en gaan grienen als ze racist genoemd wordenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mee eens. Paar posts hier zijn over het randje...
Ik verwacht dat ze bij de overheid minstens level 7 versnipperaars hebben, van die microscopische snippers.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Alles was in de papierversnipperaar verdwenen, zijn vijf ambtenaren de hele dag bezig geweest om de strookjes papier weer aan elkaar te plakken.
Doe maar niet de grenzen opzoeken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Een plaatje om het racisme in de witte man aan te tonen. Juist geen racisme.
En het is eerder in een boek verschenen, dat boek is ook niet verboden geworden.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe maar niet de grenzen opzoeken.
Overdrijven is ook een vak hoor. Als je van mening bent dat dit al erg is.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Is zeker maar een grapje allemaal, en gaan grienen als ze racist genoemd worden
Nou, ga naar het meldpunt discriminatie en doe je beklag. Stop ff met zeiken nu aub.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
Vaak zijn zwarte en/of gekleurde medemensen de grootste racisten is mijn ervaringquote:Op woensdag 9 december 2015 23:36 schreef Joezi het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak hoor. Als je van mening bent dat dit al erg is.
Hier sluit ik me bij aan. Beschouw dit als een officiele waarschuwing Joeziquote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, ga naar het meldpunt discriminatie en doe je beklag. Stop ff met zeiken nu aub.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het zijn gewoon onschuldige oude stripjes.
[ afbeelding ]
Niet iedere moslim is terrorist, iedere terrorist is wel moslim!quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer genoeg klopt de boodschap niet
Op wie ga je rukken?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou leukste is geweest. Ik ga ff rukken en dan slapen. doei
d66quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het een linksmens is, maar hij ziet er uit als de stereotype JOVD'er.
Of ben ik nu racistisch?
Op een gegeven moment worden ze een beetje smakeloos.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het zijn gewoon onschuldige oude stripjes.
[ afbeelding ]
Geen Fleshlight hebbenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou leukste is geweest. Ik ga ff rukken en dan slapen. doei
nee, linksmens heeft hij niet zelf gekozen. dus je bent racistisch.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het een linksmens is, maar hij ziet er uit als de stereotype JOVD'er.
Of ben ik nu racistisch?
Met het vliegtuig.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Hoe gaan deze gastjes naar Irak? Gewoon omdat ze dat besluiten als havo-5-scholieren?
weet ik nog niet, heb je suggesties?quote:
is dat wat? die van mij is toch zo klein dat mn hand net een fleshlight isquote:
Benaderd het realisme zeker. Wel een aanradertje.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb je suggesties?
[..]
is dat wat? die van mij is toch zo klein dat mn hand net een fleshlight is
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.quote:
Kan je die hoofddoek dan een cijfer geven?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Met die hoofddoek op kan ik dus geen cijfer geven.
Prima hoofddoek, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je die hoofddoek dan een cijfer geven?
Een sekte is een beter woord voor de JOVD.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.
Afschuwelijk volk.
Die hebben nooit met hun blote mannenklauwen in de modder gestaan. Dat voel je wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.
Afschuwelijk volk.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er mis met deze behandeling op vrouwen? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Zo gaat dat in Den Haagquote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er mis met deze behandeling op vrouwen? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Het zijn van die middenrangertjes, eigenlijk gewoon allemaal chef kopieerapparaat vierde verdieping.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die hebben nooit met hun blote mannenklauwen in de modder gestaan. Dat voel je wel ja.
zij die nu praat?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Mani en Mortaxx, Rate Renske is even.
edit: bedankt mani
En ze hebben vaak een bol babyface, zoals Mark Rutte.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het zijn van die middenrangertjes, eigenlijk gewoon allemaal chef kopieerapparaat vierde verdieping.
Pappie had genoeg geld om ze van de straat te houden maar ze kunnen gewoon geen drol en voelen zich helemaal het binkie.
Ze praten ook altijd over geld, geld, beleggingen en geld.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh opeens ben je er. Voeg eens iets inhoudelijks toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |