Benaderd het realisme zeker. Wel een aanradertje.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:41 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
weet ik nog niet, heb je suggesties?
[..]
is dat wat? die van mij is toch zo klein dat mn hand net een fleshlight is
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.quote:
Kan je die hoofddoek dan een cijfer geven?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:42 schreef Mani89 het volgende:
Met die hoofddoek op kan ik dus geen cijfer geven.
Prima hoofddoek, niks mis mee.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kan je die hoofddoek dan een cijfer geven?
Een sekte is een beter woord voor de JOVD.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.
Afschuwelijk volk.
Die hebben nooit met hun blote mannenklauwen in de modder gestaan. Dat voel je wel ja.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Alle JOVD'ers waarvan ik ooit het plezier heb gehad ze mogen te ontmoeten hebben van die weke vochtige handdrukken met klikkende polsslagen. Zo vochtig, alsof ze net hun hand even in de plee hebben gehouden.
Afschuwelijk volk.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er mis met deze behandeling op vrouwen? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Zo gaat dat in Den Haagquote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er mis met deze behandeling op vrouwen? Ik zie het probleem niet zo eerlijk gezegd.
Het zijn van die middenrangertjes, eigenlijk gewoon allemaal chef kopieerapparaat vierde verdieping.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:43 schreef marcodej het volgende:
[..]
Die hebben nooit met hun blote mannenklauwen in de modder gestaan. Dat voel je wel ja.
zij die nu praat?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:46 schreef KingRoland het volgende:
Mani en Mortaxx, Rate Renske is even.
edit: bedankt mani
En ze hebben vaak een bol babyface, zoals Mark Rutte.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Het zijn van die middenrangertjes, eigenlijk gewoon allemaal chef kopieerapparaat vierde verdieping.
Pappie had genoeg geld om ze van de straat te houden maar ze kunnen gewoon geen drol en voelen zich helemaal het binkie.
Ze praten ook altijd over geld, geld, beleggingen en geld.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh opeens ben je er. Voeg eens iets inhoudelijks toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |