Hier sluit ik me bij aan. Beschouw dit als een officiele waarschuwing Joeziquote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou, ga naar het meldpunt discriminatie en doe je beklag. Stop ff met zeiken nu aub.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het zijn gewoon onschuldige oude stripjes.
[ afbeelding ]
Niet iedere moslim is terrorist, iedere terrorist is wel moslim!quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer genoeg klopt de boodschap niet
Op wie ga je rukken?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou leukste is geweest. Ik ga ff rukken en dan slapen. doei
d66quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het een linksmens is, maar hij ziet er uit als de stereotype JOVD'er.
Of ben ik nu racistisch?
Op een gegeven moment worden ze een beetje smakeloos.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:38 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Het zijn gewoon onschuldige oude stripjes.
[ afbeelding ]
Geen Fleshlight hebbenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nou leukste is geweest. Ik ga ff rukken en dan slapen. doei
nee, linksmens heeft hij niet zelf gekozen. dus je bent racistisch.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:39 schreef marcodej het volgende:
Ik denk dat het een linksmens is, maar hij ziet er uit als de stereotype JOVD'er.
Of ben ik nu racistisch?
Met het vliegtuig.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:40 schreef luxerobots het volgende:
Hoe gaan deze gastjes naar Irak? Gewoon omdat ze dat besluiten als havo-5-scholieren?
weet ik nog niet, heb je suggesties?quote:
is dat wat? die van mij is toch zo klein dat mn hand net een fleshlight isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |