quote:Op woensdag 9 december 2015 23:48 schreef Mani89 het volgende:
Ze heeft een gruwelijk irritante bekakte S.
Zaaddodend.
quote:Op woensdag 9 december 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Dat blotebillengezicht aan de overkant krijgt een rode kop.
Ze zijn vast ook ooit les gaan geven aan negertjes in Kongo en een half jaar wezen backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:49 schreef Mani89 het volgende:
Ik ben afgehaakt bij deze wijven, ze hoeven geen huwelijksaanzoek meer te verwachten.
Moest ze anders opflikkeren ofzo? :Squote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef schoolstudent het volgende:
Chick zonder bril mag er wezen.
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."quote:Op woensdag 9 december 2015 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ze zijn vast ook ooit les gaan geven aan negertjes in Kongo en een half jaar wezen backpacken in Australië en Nieuw-Zeeland.
En nog steeds, daar ga ik weer ultiem van genieten tijdens de Top 2000.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef KingRoland het volgende:
Backstreet Boys was vroeger wel genot.
Ze zou je smeken om haar te doenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Die Daphne zou ik wel doen hoor jongens
Superhip.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Die bril van Renske is volgens mij gewoon een act.
Dat opgestoken haar is ook iets te geforceerd om intellectueel over te komen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
ze doet me denken aan die domme troela van rtl paar jaar terug. Samen met zo'n blonde bimboquote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Haha.. precies!quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."
Renske schrijft, tekent en vouwt bij hoge uitzondering ballondieren.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."
Pauw heeft hoge eisen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest ze anders opflikkeren ofzo? :S
Je verwart ontroering met geiligheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |