Ze zou je smeken om haar te doenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Mortaxx het volgende:
Die Daphne zou ik wel doen hoor jongens
Superhip.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Die bril van Renske is volgens mij gewoon een act.
Dat opgestoken haar is ook iets te geforceerd om intellectueel over te komen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
ze doet me denken aan die domme troela van rtl paar jaar terug. Samen met zo'n blonde bimboquote:Op woensdag 9 december 2015 23:53 schreef Van_Poppel het volgende:
Haha.. precies!quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."
Renske schrijft, tekent en vouwt bij hoge uitzondering ballondieren.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Coco98 het volgende:
[..]
"Voor Plan Nederland bezocht zij Afrika en op 1 december 2005 kwam het boekje Seks in Afrika uit ter gelegenheid van de Wereldaidsdag."
Pauw heeft hoge eisen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:52 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Moest ze anders opflikkeren ofzo? :S
Je verwart ontroering met geiligheid.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |