Mogen we jou nog wel neger noemen?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:15 schreef Joezi het volgende:
Ben ik weer de enige donker getinte in dit topic
Nee altijd al triest gevondenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mogen we jou nog wel neger noemen?
haten op Veerbootgodquote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik heb een hekel aan mensen die Ferry heten
quote:
Ik ben een bleekscheet.... een kaaskop. Noem me maar lekker zo als je zou willen. Interesseert me niet en zal er ook niet over janken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:17 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee altijd al triest gevondenNiks beter dan nikker
Homoquote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben een bleekscheet.... een kaaskop. Noem me maar lekker zo als je zou willen. Interesseert me niet en zal er ook niet over janken.
Omdat anders Sylvan Simons weer gaat huilen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:18 schreef Physsic het volgende:
Kan iemand mij dit uitleggen? Ik begrijp het niet.
Waarom het woord 'slaaf' vervangen door 'bediende', als het toentertijd gewoon een slaaf was?
Gaan we voortaan op alle afbeeldingen van WO|| ook alle Joden of Duitsers wegpoetsen en net doen of er niks is gebeurd?
per stadsdeel verschillend imo.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:20 schreef DrDentz het volgende:
Amsterdam is wel erg gutmenscherig. In de provincie zijn pieten zwart en noemen we Inuit nog Eskimo's.
Nee, hij wacht tot hij de ideale vrouw tegenkomt en neukt ondertussen alleen kerels.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Die kale van de ChristenUnie is toch nog maagd?
In welke woon jij?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
per stadsdeel verschillend imo.
Ik heb tijdens die uitzending met tafels en stoelen gegooid.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Omdat anders Sylvan Simons weer gaat huilen.
Noem me gewoon nikker, ik zal er niet om jankenquote:Op woensdag 9 december 2015 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ik ben een bleekscheet.... een kaaskop. Noem me maar lekker zo als je zou willen. Interesseert me niet en zal er ook niet over janken.
Ach, het leverde wel een leuk VI-momentje op.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb tijdens die uitzending met tafels en stoelen gegooid.
Ben jij een echte neger? Of zo'n lichte Surinaamse?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Noem me gewoon nikker, ik zal er niet om janken
Waarom zou ik?quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ga het n-woord niet uitspreken.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:21 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat noemen we een Hindoestaan. Graag correct blijven, licht Surinaams is beladen.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ben jij een echte neger? Of zo'n lichte Surinaamse?
Hij heeft een bot door zijn neus en een schotel door zijn lip.quote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
eng eng engquote:Op woensdag 9 december 2015 23:23 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Hij heeft een bot door zijn neus en een schotel door zijn lip.
Lichtbruin ja, als ik het hele jaar in de zon zit ben ik wel een stuk donkerder denk ikquote:Op woensdag 9 december 2015 23:22 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |