abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159410206
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Kon me de vorige verkiezing al niet voorstellen dat er iemand zou zijn die daar op zou stemmen, maar toch is het weer gebeurd. Wie zijn deze landverraders?
Zoals ik al zei, de gemiddelde VVD stemmer kan dergelijke corruptie volgens mij weinig schelen.

Mijn beeld is dat de gemiddelde VVD-er weinig waarde hecht aan moraal en geweten maar puur met zijn eigen, en niets anders dan zijn eigen, portemonnee en kortzichtige eigen belang stemt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_159410238
quote:
0s.gif Op maandag 7 december 2015 15:37 schreef Mani89 het volgende:
Premier Rutte wil daarnaast graag weten wie er heeft gelekt naar Nieuwsuur.
Die Rutte laat trouwens ook weer zien onbetrouwbaar te zijn, helaas is het bij lange na niet de eerste keer, denk aan zijn bewezen leugens tijdens het RTL-debat. Er gaat van alles mis en wat wil meneer Rutte weten, wie er gelekt heeft naar de journalistiek. Ja hoor, dat is het grote probleem in deze kwestie. http://www.freesmileys.org/smileys/smiley-rolleyes008.gif

Laten we maar blij zijn dat we nog politici hebben die in tegenstelling tot VVD-voorzitter Mark Rutte, wel begrijpen dat de pers een belangrijke rol heeft als waakhond van de democratie. Er zijn zaken die vertrouwelijk zijn, dit is niet zo'n zaak, dit is een zaak die openbaar hoort te zijn omdat het ons allen aangaat.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:05:53 #203
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_159410242
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:04 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, de gemiddelde VVD stemmer kan dergelijke corruptie volgens mij weinig schelen.

Mijn beeld is dat de gemiddelde VVD-er weinig waarde hecht aan moraal en geweten maar puur met zijn eigen, en niets anders dan zijn eigen, portemonnee en kortzichtige eigen belang stemt.
Het zal wel zo simpel liggen inderdaad. Domme mensen die met corruptie en leugenachtig gedrag geld hebben verdiend en alleen aan zichzelf denken.
pi_159410330
quote:

[..]

Zo verbazend is het niet als je bedenkt dat de VVD de partij van en voor de rijke Nederlanders is.
Nu we het toch over corruptie en VVD'ers in het algemeen hebben, heb jij mee gekregen dat de VVD via corrupte praktijken veel meer verkiezingsgeld binnen viste dan wat is toegestaan? Stichtingen oprichten die de campagne financieren en die meer geld per persoon 'mogen' ontvangen dan dat de partij dat mag en Zo verbazend is het niet als je bedenkt dat de VVD de partij van en voor de rijke Nederlanders is.

Voor de duidelijkheid: er zijn ook succesvolle Nederlanders die wel kiezen voor een sociale partij, het probleem is dat zij die dat niet doen zich verenigen bij de VVD. ;)

[ Bericht 8% gewijzigd door Bram_van_Loon op 26-01-2016 16:14:16 ]
#NoDAPL
pi_159410361
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:05 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het zal wel zo simpel liggen inderdaad. Domme mensen die met corruptie en leugenachtig gedrag geld hebben verdiend en alleen aan zichzelf denken.
Hoeven niet persé allemaal mensen te zijn die met corruptie of leugenachtig gedrag geld hebben verdiend.

Gewoon mensen die niet veel waarde hechten aan normen, waarden, sociale samenhang of een betrouwbare overheid en des te meer aan hypotheekrenteaftrek, belastingvoordeel voor henzelf en stoere praatjes over het hard aanpakken van criminelen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:11:32 #206
440653 BarryOSeven
pi_159410391
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Hoeven niet persé allemaal mensen te zijn die met corruptie of leugenachtig gedrag geld hebben verdiend.

Gewoon mensen die niet veel waarde hechten aan normen, waarden, sociale samenhang of een betrouwbare overheid en des te meer aan hypotheekrenteaftrek, belastingvoordeel voor henzelf en stoere praatjes over het hard aanpakken van criminelen.
Dat noem ik wel behoorlijk dom. Kortzichtigheid is tevens ook gewoon dommigheid. Dus het wordt nu: "Domme mensen en mensen die ..."

Prima ^O^
pi_159410545
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:10 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Dat vat het goed samen.
#NoDAPL
pi_159410685
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 15:51 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Heb jij enig idee wie verantwoordelijk zijn voor hun zetels anders dan zijzelf?

Kon me de vorige verkiezing al niet voorstellen dat er iemand zou zijn die daar op zou stemmen, maar toch is het weer gebeurd. Wie zijn deze landverraders?
Heb ik enig idee welke mensen op de VVD stemmen? Ik zou zeggen dat er overwegend drie groepen zijn:
- de rijkere mensen die niet sociaal bewogen zijn
- de studenten, een schrikbarend groot deel van de studenten stemt op de VVD of op D66 omdat ze allemaal denken dat ze een ruim bovenmodaal inkomen zullen gaan krijgen. Jeugdige overmoed en zo
- een hoop mensen die zich in de luren laten leggen en niet zo goed begrijpen waar ze op stemmen: de stoere praatjes klinken goed maar ze begrijpen niet hoe het financiële plaatje van de VVD voor hen uitpakt.

Die tweede en derde groep daar valt wat aan te doen met goede voorlichting, die eerste groep niet.
Met enkel die eerste groep zou de VVD niet boven de 15 zetels moeten uitkomen, de overige zetels hebben ze blijkbaar aan die andere groepen stemmers te danken.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 16:44:35 #209
440653 BarryOSeven
pi_159411305
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Heb ik enig idee welke mensen op de VVD stemmen? Ik zou zeggen dat er overwegend drie groepen zijn:
- de rijkere mensen die niet sociaal bewogen zijn
- de studenten, een schrikbarend groot deel van de studenten stemt op de VVD of op D66 omdat ze allemaal denken dat ze een ruim bovenmodaal inkomen zullen gaan krijgen. Jeugdige overmoed en zo
- een hoop mensen die zich in de luren laten leggen en niet zo goed begrijpen waar ze op stemmen: de stoere praatjes klinken goed maar ze begrijpen niet hoe het financiële plaatje van de VVD voor hen uitpakt.

Die tweede en derde groep daar valt wat aan te doen met goede voorlichting, die eerste groep niet.
Met enkel die eerste groep zou de VVD niet boven de 15 zetels moeten uitkomen, de overige zetels hebben ze blijkbaar aan die andere groepen stemmers te danken.
Het mooie is dat de groep rijke mensen steeds kleiner wordt door dit beleid. Dus de stem van de VVD ook.

Goede voorlichting zou de studenten en meelopers inderdaad op andere gedachten moeten kunnen brengen, als het nieuws van de afgelopen maanden/jaren niet al voldoende is geweest om deze mensen ogen te geven.

Deze keer zou het nog wel eens mooi afgelopen kunnen zijn met enige bemoeienis van betekenis. Maar die hoop had ik de vorige keer ook en dat viel dus vies tegen.

Zie ze er ook nog wel voor aan uitslagen te manipuleren, als ze in staat zijn te doen wat ze hebben laten zien is stemfraude ook nog maar een kleine stap.
pi_159411983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:44 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Het mooie is dat de groep rijke mensen steeds kleiner wordt door dit beleid. Dus de stem van de VVD ook.
Als ze het spel onhandig spelen wel, als het spel handig spelen niet. Ze zouden er ook voor kunnen kiezen om zich op de 25% te richten, dat levert veel stemmen op. Hierbij kan je de 1%'ers veel cadeautjes geven en de rest van de groep kleine cadeautjes geven. Het probleem is dan wel voor de VVD dat de kosten sterk verminderd moeten worden aangezien die anders moeten worden opgebracht door de mensen die een bovenmodaal inkomen hebben. Hiermee hebben we m.i. een van de verklaringen waarom de VVD er alles aan doet om die kosten zo sterk mogelijk te verminderen.

quote:
Goede voorlichting zou de studenten en meelopers inderdaad op andere gedachten moeten kunnen brengen, als het nieuws van de afgelopen maanden/jaren niet al voldoende is geweest om deze mensen ogen te geven.
Ja.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 17:17:25 #211
192592 SureD1
------------------------------
pi_159412112
quote:

[..]

Dit inderdaad, en zeker 2/3e van de zetels die ze nu hebben komt van mensen die niks bij die partij te zoeken hebben!
pi_159412628
quote:
0s.gif Op maandag 25 januari 2016 23:37 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ik zie daar dan niet echt een voordeel in voor de beoogde opvolger van Rutte en de VVD, behalve dat men hoopt dat iedereen het weer een beetje vergeten en het allemaal wel weer meevalt.

Overigens hebben ze onlangs na een heftig debat plechtig beloofd dat vanaf nu alle gevraagde informatie eerder boven tafel komt? })
Het is ook niet echt de bedoeling om voordelig voor Rutte te zijn. De commissie Oosting wordt er ook niet bepaald vrolijk van dat ze zo'n onderzoek opnieuw moeten openen en gaat dus op zoek naar een drukmiddel om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk openheid van zaken geeft. En als er toch iets een goed drukmiddel is dan is het wel de dreiging van zo'n debat vlak voor de verkiezingen, hoe minder tijd er tussen die twee in zit des te groter is de politieke schade voor Rutte.
pi_159413682
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:17 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Dit inderdaad, en zeker 2/3e van de zetels die ze nu hebben komt van mensen die niks bij die partij te zoeken hebben!
Dat is moeilijk te zeggen aangezien we niet weten welk percentage van de mensen in wiens financiële belang het is om op de VVD te stemmen dat ook daadwerkelijk doet (er zijn mensen die een hoog inkomen en vermogen hebben maar die desalniettemin op een linkse partij stemmen), ik zou stellen dat minstens de helft van de zetels van die mensen komt. De onderbouwing heb ik al gegeven: het beleid van de VVD (een slimme zet trouwens) is gericht op de 10% en dat is goed voor maximaal 15 zetels.

Hoe dan ook, de linkse partijen mogen het zichzelf verwijten dat ze er niet beter in slagen om die mensen uit te leggen dat het in hun belang is om niet op de VVD66 te stemmen. Ik stel niet dat dat gemakkelijk is maar het is wel mogelijk en ze hebben er te weinig oog voor.

[ Bericht 6% gewijzigd door Bram_van_Loon op 26-01-2016 18:22:17 ]
#NoDAPL
pi_159413878
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 16:44 schreef BarryOSeven het volgende:
Zie ze er ook nog wel voor aan uitslagen te manipuleren, als ze in staat zijn te doen wat ze hebben laten zien is stemfraude ook nog maar een kleine stap.
Eens, je houdt hen beter goed in de gaten. Zij gaan voor de knikkers, hoe ze die binnen halen is voor hen van ondergeschikt belang.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 18:29:08 #215
440653 BarryOSeven
pi_159413999
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Eens, je houdt hen beter goed in de gaten. Zij gaan voor de knikkers, hoe ze die binnen halen is voor hen van ondergeschikt belang.
Die beloofde OVSE waarnemers bij het referendum zijn toch ook alweer geannuleerd. Ze zeggen dat het vanuit de OVSE kwam, die wilden niet. Geloof ik dus eigenlijk geen reet van. Vooral niet omdat ze het eerst hadden geregeld, en trots zaten te brallen waarna vervolgens bleek dat ze OVSE waarnemers tijdens het stemmen wilden gaan inzetten.

Niet tijdens het tellen van de stemmen, toen daar op doorgevraagd werd wilde de OVSE ineens niet meer.

Dus het lijkt mij eigenlijk wel duidelijk.
pi_159415371
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 18:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die beloofde OVSE waarnemers bij het referendum zijn toch ook alweer geannuleerd. Ze zeggen dat het vanuit de OVSE kwam, die wilden niet. Geloof ik dus eigenlijk geen reet van. Vooral niet omdat ze het eerst hadden geregeld, en trots zaten te brallen waarna vervolgens bleek dat ze OVSE waarnemers tijdens het stemmen wilden gaan inzetten.
Niet tijdens het tellen van de stemmen, toen daar op doorgevraagd werd wilde de OVSE ineens niet meer.

Dus het lijkt mij eigenlijk wel duidelijk.
Spijtig, wat de motieven van de beide partijen dan ook ook zijn, de OVSE is welkom en nodig. In elk land voor elke verkiezing wat mij betreft maar in dit geval heeft het kabinet hier een bijzondere aanleiding voor gegeven.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 20:41:27 #217
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159418122
quote:

quote:
Zo mogen er niet meer dan 1000 mensen op de hoogte zijn, wil je een samenzwering langer dan tien jaar stilhouden, becijfert Grimes in vakblad Plos One. Wie een eeuw lang iets onder de pet wil houden, kan maar beter niet meer dan 125 mensen in vertrouwen nemen. Grimes sommen doen onwillekeurig denken aan de Teevendeal, al na vijftien jaar uitgekomen: 'Zelfs simpelweg iets geheim houden zal waarschijnlijk niet lukken als er meer dan 650 mensen medeplichtig zijn.'
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:25:21 #218
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_159423039
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:36 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Het is ook niet echt de bedoeling om voordelig voor Rutte te zijn. De commissie Oosting wordt er ook niet bepaald vrolijk van dat ze zo'n onderzoek opnieuw moeten openen en gaat dus op zoek naar een drukmiddel om te zorgen dat iedereen zo snel mogelijk openheid van zaken geeft. En als er toch iets een goed drukmiddel is dan is het wel de dreiging van zo'n debat vlak voor de verkiezingen, hoe minder tijd er tussen die twee in zit des te groter is de politieke schade voor Rutte.
Hoe langer ik er over nadenk, hoe vreemder ik het vind dat de commissie Oosting dit niet heeft ontdekt tijdens hun eerdere onderzoek. Bij de GDI (ICT-club) moeten namelijk best veel mensen geweten hebben hoe dit gelopen is. Iig de directie, leidinggevenden en de uitvoerende ICT'ers. Is Oosting daar dan echt niet even langsgegaan om de simpele vraag te stellen hoe het kon dat het zo lang duurde voordat het bonnetje boven water was? Of heeft hij Opstelten en v.d. Steur gewoon op hun blauwe ogen geloofd op dit punt en heeft hij het niet verder onderzocht? Dat is toch raar?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_159424065
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 20:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Typische nerdhumor. Het is wel geruststellend als het principe zou kloppen: een complot heel erg lang geheim houden lukt enkel met een klein aantal betrokkenen. Ik ken 1 uitzondering: Area 51. Nee, niet die UFO-gekjescomplottheorie, de echte shit die ze daar deden, het testen van vliegtuigen en in het bijzonder het radarbeeld.
#NoDAPL
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:56:30 #220
440653 BarryOSeven
pi_159424488
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:45 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Typische nerdhumor. Het is wel geruststellend als het principe zou kloppen: een complot heel erg lang geheim houden lukt enkel met een klein aantal betrokkenen. Ik ken 1 uitzondering: Area 51. Nee, niet die UFO-gekjescomplottheorie, de echte shit die ze daar deden, het testen van vliegtuigen en in het bijzonder het radarbeeld.
Praten we dan over het uitkomen van alles in de dooftpot, of meer aan het licht komen van?

Die teeven doofpot is ook nog veel dieper dan dat we nu weten.

Net als de demmink affaire of de moord op Fortuyn.

Toch weten we iets van, maar niet alles. Doelt deze formule op totaal openbaring?
  dinsdag 26 januari 2016 @ 22:58:27 #221
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_159424569
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 17:36 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

Ah zo, goed uitgelegd, thanks. Rutte zei vandaag dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid wil, dus dat past er dan ook wel weer in dat plaatje... maar die commissie heeft zich ook niet echt bewezen tot nu toe.

Het zou interessant zijn als Teeven weer gehoord gaat worden met de kennis van nu dat hij nog meer informatie heeft c_/
2019: The Great Awakening
pi_159424637
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Praten we dan over het uitkomen van alles in de dooftpot, of meer aan het licht komen van?
Aan het licht komen van, denk ik. Van Area 51 is nu alles wat echt relevant is voor ons burgers bekend, die documenten zijn braaf openbaar gemaakt na het verstrijken van de termijn van geheimhouding (die kan worden verlengd maar dat gaat niet zomaar).

Ik vermoed dat we nog lang niet alles hebben gehoord over wat Teeven en Opstelten onder de pet hebben gehouden. Ik ruik een IRT 2.0 affaire. ;)
Ik hoop dat ik het nog meemaak dat het met zekerheid bekend wordt hoe de moord op Fortuyn tot stand komt. Misschien ben ik nu een complotdenker maar ik vind het niet zo ver gezocht dat de AIVD het zag als een gevaar voor de staat dat Fortuyn de baas van het land zou kunnen worden en dat de AIVD daarom zijn moord heeft georchestreerd of heeft laten gebeuren (ze hadden aanwijzingen dat...maar deden niets). Als dat het geval is, ben dan een kerel en ben er eerlijk over. Voor zo'n complot zou je bij lange na geen 150 mensen nodig hebben, je hebt er zelfs geen 15 mensen voor nodig.
#NoDAPL
pi_159429761
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 22:58 schreef MangoTree het volgende:

[..]

Ah zo, goed uitgelegd, thanks. Rutte zei vandaag dat hij zo snel mogelijk duidelijkheid wil, dus dat past er dan ook wel weer in dat plaatje... maar die commissie heeft zich ook niet echt bewezen tot nu toe.

Het zou interessant zijn als Teeven weer gehoord gaat worden met de kennis van nu dat hij nog meer informatie heeft c_/
Teeven weet weinig meer hij is gewoon een boos mannetje die zijn toekomst ineen zag zakken. ook al krijgt hij een nieuw baantje hij zal altijd die man zijn die loog over geld en elke zal dat er weer bijgehaald worden.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_159430447
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 11:18 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hoeveel ministers en staatssecretarissen zijn er al geofferd om welke reden dan ook?
Hoe vaak hebben ze in de achterkamertjes gezeten voor 'overleg' omdat ze er niet uitkwamen?
Hoeveel leugens willen we nog zien van ze?

Met als klapper het MvJ waar eigenlijk gewoon een bezem door heen moet + alle geheimen op tafel mbt het bonnetje en de rolodex coverup.
Het is en blijft een doofpot die teruggaat tot een afgetreden Kamervoorzitter en een beschadigende minister-president. Steur is volkomen ongeloofwaardig geworden, maar iedereen weet dat wanneer opnieuw een VVD minister moet aftreden dit het einde van het kabinet betekent.
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:03:46 #225
440653 BarryOSeven
pi_159430528
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Het is en blijft een doofpot die teruggaat tot een afgetreden Kamervoorzitter en een beschadigende minister-president. Steur is volkomen ongeloofwaardig geworden, maar iedereen weet dat wanneer opnieuw een VVD minister moet aftreden dit het einde van het kabinet betekent.
En daarom moet daar, indien we onze rechtstaat willen bewaren, zo hard op worden ingezet door de oppositie.

Het is nu echt onmogelijk voor die pudding om te blijven zitten. Wat we nu gaan zien is een knap staaltje dictatuur om die man in het zadel te houden.

Dit alles om rechts niet in de kaart te spelen. Het is echt te zielig voor woorden.
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:38:47 #226
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159430983
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 januari 2016 23:00 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]
Ik hoop dat ik het nog meemaak dat het met zekerheid bekend wordt hoe de moord op Fortuyn tot stand komt. Misschien ben ik nu een complotdenker maar ik vind het niet zo ver gezocht dat de AIVD het zag als een gevaar voor de staat dat Fortuyn de baas van het land zou kunnen worden en dat de AIVD daarom zijn moord heeft georchestreerd of heeft laten gebeuren (ze hadden aanwijzingen dat...maar deden niets). Als dat het geval is, ben dan een kerel en ben er eerlijk over. Voor zo'n complot zou je bij lange na geen 150 mensen nodig hebben, je hebt er zelfs geen 15 mensen voor nodig.
Overigens Barry O'Seven had een leuk topic geopend over de moord van Fortuin in de BNW

Met jou hypothese erbij zou Barry O'Seven zijn stelling wel eens wat meer weerstand gaan krijgen dat Cees H en Teeven wel mogelijk indirect betrokken kunnen zijn bij de moord op Fortuin.

Aangezien de "Heer" Teeven toch wel vrij intiem is met sommige personen van de AIVD of toen der tijd de BVD en de "Heer" Teeven het niet schuwt om de AIVD te gebruiken voor eigen privé dienst zie het akkefietje met Jos van Rey.

Maar goed vrij off topic.

Persoonlijk vind ik de VVD een gevaar voor haar Nederlandse en haar Europese Burgers dat geldt ook voor ik hou me hand aan je (VVD) piemeltje vast PvdA en de springkikkers van D'66.

Ze denken alleen aan hun eigen belangen of hun belangen van hun vriendjes en vriendinnetjes die voornamelijk in het bedrijfsleven werken en in minder mate hoe kunnen wij de burger voorzien in hun behoefte.

Terwijl je als politici behoort te denken aan de belangen van je kiezer of de burgers van Nederland.

Misschien moet ons politieke stelsel een keer op zijn schop en men gewoon mensen laten solliciteren en aannemen op de functies in de regering zonder enig aan politieke voorkeur of geloof.

Want vanaf het kabinet met de LPF is het een groot naai ik in mijn reet feest geworden of wie heeft de grootste lul of zal ik je handje vasthouden of boven je hoofd vast houden en het mooiste is wie wil er vriendjes worden of was jij ook bij de Bilderberg dan bij jij nu mijn hartsvriendje in onze regering.
Hoe stout is Konijntjuh!
  woensdag 27 januari 2016 @ 09:42:53 #227
440653 BarryOSeven
pi_159431038
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:38 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Overigens Barry O'Seven had een leuk topic geopend over de moord van Fortuin in de BNW

Met jou hypothese erbij zou Barry O'Seven zijn stelling wel eens wat meer weerstand gaan krijgen dat Cees H en Teeven wel mogelijk indirect betrokken kunnen zijn bij de moord op Fortuin.

Aangezien de "Heer" Teeven toch wel vrij intiem is met sommige personen van de AIVD of toen der tijd de BVD en de "Heer" Teeven het niet schuwt om de AIVD te gebruiken voor eigen privé dienst zie het akkefietje met Jos van Rey.

Maar goed vrij off topic.

Persoonlijk vind ik de VVD een gevaar voor haar Nederlandse en haar Europese Burgers dat geldt ook voor ik hou me hand aan je (VVD) piemeltje vast PvdA en de springkikkers van D'66.

Ze denken alleen aan hun eigen belangen of hun belangen van hun vriendjes en vriendinnetjes die voornamelijk in het bedrijfsleven werken en in minder mate hoe kunnen wij de burger voorzien in hun behoefte.

Terwijl je als politici behoort te denken aan de belangen van je kiezer of de burgers van Nederland.

Misschien moet ons politieke stelsel een keer op zijn schop en men gewoon mensen laten solliciteren en aannemen op de functies in de regering zonder enig aan politieke voorkeur of geloof.

Want vanaf het kabinet met de LPF is het een groot naai ik in mijn reet feest geworden of wie heeft de grootste lul of zal ik je handje vasthouden of boven je hoofd vast houden en het mooiste is wie wil er vriendjes worden of was jij ook bij de Bilderberg dan bij jij nu mijn hartsvriendje in onze regering.
Als ik zo vrij mag zijn:

BNW / Teeven-deal opdracht moord Pim Fortuyn
pi_159433532
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 09:38 schreef Konijntjuh het volgende:

De PvdA heeft op zich wel goede intenties maar doet veel te veel compromissen om maar mee te regeren. Daar is intern ook veel kritiek op. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen corrupte mensen in de top van de partij zijn die een baantje aan een vriendje geven (dat hoeft niet noodzakerlijk een geval van corruptie te zijn, het kan ook zijn omdat je die persoon beter kent en je inschat dat hij/zij geschikt is) of iets dergelijks, dat zal bij elke partij voorkomen.
#NoDAPL
pi_159433768
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 08:56 schreef Elzies het volgende:

[..]

Let it be, please.

Alleen maar gezeik met dit kabinet. Geen enkele capaciteit om een land te besturen als je iedere maand wel wat hebt.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 27 januari 2016 @ 12:16:35 #230
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_159434113
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 11:50 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

De PvdA heeft op zich wel goede intenties maar doet veel te veel compromissen om maar mee te regeren. Daar is intern ook veel kritiek op. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat er geen corrupte mensen in de top van de partij zijn die een baantje aan een vriendje geven (dat hoeft niet noodzakerlijk een geval van corruptie te zijn, het kan ook zijn omdat je die persoon beter kent en je inschat dat hij/zij geschikt is) of iets dergelijks, dat zal bij elke partij voorkomen.
Met goede intenties kom je er niet alleen.

Dat zie je nu bij de PvdA deze partij verkoopt gewoon zijn intenties zijn kiezerszetels (stemmen) om voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten.

Daarbij de nieuwe garde van de PvdA zijn gewoon verkapte D66 ers hebben niks met Arbeid te maken maar eerder met zakkenvullen (veelal opgeleide economen met geen echte of hechte band tot de arbeiders of het gewone volk misschien Aboutaleb als uitzondering vandaar dat hij het ook goed doet ). (Oke zakkenvullen is ook een soort van Arbeid)

Overigens ik ben geen PVV fan en neig meer naar de SP.

En ik ben iemand die voor het volk en zijn arbeiders is, hun zijn de kracht die de samenleving dragen en het verrotte werk hebben gedaan of doen en daar behoren ze naar gewaardeerd te worden ook door onze politici die maar neer kijkt op arbeid en doet of deze mensen alleen maar goed zijn voor of stemmen te trekken of als melkkoe te gebruiken en ze steeds minder aan zekerheid uiteindelijk te geven.

[ Bericht 4% gewijzigd door Konijntjuh op 27-01-2016 12:27:01 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_159434485
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:16 schreef Konijntjuh het volgende:
Dat zie je nu bij de PvdA deze partij verkoopt gewoon zijn intenties zijn kiezerszetels (stemmen) om voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten.
In zekere zin wel en daar worden ze dan ook voor afgestraft dus dat lost zichzelf op. :)

quote:
Daarbij de nieuwe garde van de PvdA zijn gewoon verkapte D66 ers hebben niks met Arbeid te maken maar eerder met zakkenvullen (veelal opgeleide economen met geen echte of hechte band tot de arbeiders of het gewone volk misschien Aboutaleb als uitzondering vandaar dat hij het ook goed doet ). (Oke zakkenvullen is ook een soort van Arbeid)
Ik ben het met je eens dat er mensen bij die partij in het verleden gedeeltelijk is gekaapt door mensen die bij de D66 thuis horen maar het verschil tussen de D66 en de PvdA is sociaaleconomisch toch best wel groot. De meeste mensen onderschatten hoe rechts D66 is geworden, ook binnen de PvdA is de consensus dat die partij een rechste partij is op sociaaleconomisch vlak terwijl de PvdA van nu natuurlijk ook minder links is dan dat die in het verleden was.

quote:
Overigens ik ben geen PVV fan en neig meer naar de SP.
Ik heb veel sympathie voor de SP en de PvdD, nationaal stem ik op deze partijen, al is het maar om de PvdA op scherp te zetten.
#NoDAPL
pi_159434796
quote:
0s.gif Op woensdag 27 januari 2016 12:00 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Let it be, please.

Alleen maar gezeik met dit kabinet. Geen enkele capaciteit om een land te besturen als je iedere maand wel wat hebt.
En? Als het verrot is (VVD) dan moet het weg. En dan maar hopen dat de kiezer de wijsheid in pacht heeft om daar juist op te reageren. Het domste wat je kan doen is het negeren omdat je bang bent voor problemen op de korte termijn, daarmee kies je voor nog veel ergere problemen op de lange termijn.
#NoDAPL
  vrijdag 5 februari 2016 @ 17:12:32 #233
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_159682290
quote:
[quote]Stukken Teeven-deal alsnog openbaar na aandringen RTL Nieuws

In een procedure van RTL Nieuws geeft Van der Steur nu alle versies vrij van een omstreden gespreksverslag van een hoge ambtenaar van Justitie met oud-staatssecretaris Fred Teeven over de deal met Cees H.

Persoonlijke aantekening ambtenaar
Eerder was al duidelijk geworden dat uit dat gespreksverslag bleek dat de deal met Cees H. meer kostte dan eerder door minister Opstelten aan de Tweede Kamer was gemeld. RTL Nieuws voerde sinds maart vorig jaar een procedure op grond van de Wet openbaarheid van bestuur om dat stuk openbaar te krijgen. Het ministerie beweerde steeds dat het ging om een persoonlijke aantekening van de ambtenaar.

In het rapport van de commissie-Oosting bleek dat er vier versies van dat gespreksverslag bestaan, waaronder één met de handtekening en een akkoord van staatssecretaris Teeven. Daaruit bleek dat het niet om persoonlijke krabbels ging, maar om het officieel vastleggen van wat Teeven zich herinnerde over de deal, terwijl de Tweede Kamer daar toen niet goed over werd geïnformeerd.

In de procedure van RTL Nieuws werd niet gemeld dat er vier versies van het verslag bestonden. Dat werd ook niet opgebiecht aan de rechter tijdens een kort geding, eerder in deze procedure. In rechtszaken als deze hoort de overheid een rechter alle stukken vertrouwelijk te geven, zodat hij of zij de zaak goed kan beoordelen. Op 18 februari zou een nieuwe rechtszaak van RTL Nieuws dienen over deze zaak.

Bezwaarschrift alsnog gegrond
Op de valreep meldt minister Van der Steur nu in een nieuwe beslissing: "Ik heb geconstateerd dat in totaal niet één maar vier documenten betrokken dienen te worden bij uw verzoek, (…) documenten die bij mijn ministerie berusten. Aangezien ik meer documenten bij uw verzoek had moeten betrekken, verklaar ik uw bezwaarschrift alsnog gegrond." Van der Steur maakt nu alle versies van het stuk openbaar: de geschreven aantekeningen van de topambtenaar, een uitgetikte versie daarvan, de versie met verbeteringen en de handtekening van Fred Teeven, en de laatste versie, waarin de wijzigingen zijn verwerkt.

"Het is natuurlijk te gek voor woorden dat het bijna een jaar heeft moeten duren voordat het ministerie alle documenten openbaar maakt, maar beter laat dan nooit", aldus adjunct-hoofdredacteur Pieter Klein van RTL Nieuws. "Het is wel verontrustend dat het ministerie dat waakt over onze rechtsstaat zelfs de rechter kennelijk niet goed heeft geïnformeerd over de gespreksverslagen." Volgens hem hoopt Van der Steur met de openbaarmaking nu te voorkomen dat de rechtbank straks het ministerie een flinke tik op de vingers geeft.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_159688818
quote:
Wie zijn de grotere boeven, de medewerkers van het ministerie van justitie en de politieke leiders van dat ministerie of de boeven die justitie vervolgt?
#NoDAPL
pi_159688874
Vangt men boeven niet met boeven?
Die weten immers hoe haasje huppelt of niet?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-02-2016 22:05:43 ]
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 23 januari 2017 @ 20:04:52 #236
862 Arcee
Look closer
pi_168380791
quote:
Van der Steur dekte als Kamerlid Teevendeal toe, zei als minister iets heel anders

In onthulde e-mail aan Opstelten: 'zeer riskant', 'levert gedonder op', ' aanpassen'

De bonnetjes-affaire rond hasjhandelaar Cees H. brengt minister Van der Steur van Veiligheid en Justitie opnieuw in politieke problemen.

Toen hij nog Tweede Kamerlid was, suggereerde Van der Steur achter de schermen dat minister Opstelten ontwijkende antwoorden moest geven op Kamervragen over het precieze bedrag van de zogenoemde Teevendeal met de veroordeelde drugscrimineel. Toen hij later zelf minister was, zweeg Van der Steur daarover in een Kamerdebat.

In zijn maandag verschenen boek De rekening voor Rutte onthult Nieuwsuur-journalist Bas Haan de tekstsuggesties die Van der Steur in maart 2015 deed bij concept-antwoorden van Opstelten op Kamervragen. Opstelten wilde voor het eerst een hoger bedrag van de deal noemen dan altijd aan de Kamer was gemeld, maar Van der Steur wees op de risico's. Hij kwalificeerde Opsteltens voornemen in de kantlijn als 'zeer kwetsbaar'. Voorts voorzag hij de tekst van een reeks andere kwalificaties: 'weghalen, nodigt onnodig uit tot discussie', 'dit is zeer riskant', 'dit levert gedonder op, aanpassen', 'deze passage roept veel vragen op', 'niet vergeten weg te halen' en 'zo niet zeggen'.

Haan laat zien dat Opstelten vervolgens inderdaad heel andere antwoorden naar de Kamer stuurde dan het concept bevatte. Zo werd de Tweede Kamer informatie onthouden die de VVD-fractie wel had. Dat Van der Steur optrad als souffleur van Opstelten was al eerder bekend, onder meer door openbaar gemaakte kanttekeningen bij een persbericht en een Kamerbrief. Dat zijn bemoeienis zo verstrekkend was, is nieuw.

Minister Van der Steur hield heel ander verhaal
Een aantal van de suggesties die Van der Steur minister Opstelten deed over wat hij wel en niet aan de Kamer zou moeten vertellen. De opmerkingen zijn afkomstig uit het boek van Nieuwsuur-journalist Bas Haan.
Een aantal van de suggesties die Van der Steur minister Opstelten deed over wat hij wel en niet aan de Kamer zou moeten vertellen. De opmerkingen zijn afkomstig uit het boek van Nieuwsuur-journalist Bas Haan. © .
Nadat Opstelten en staatssecretaris Teeven over de affaire struikelden, werd Van der Steur zelf minister. In die positie coördineerde hij de nasleep van de affaire en vertelde hij een heel ander verhaal over zijn eigen rol. In december 2015 zei hij, als minister, dat hij 'als (Justitie-) woordvoerder en Kamerlid' geen kennis had willen nemen van de bedoelde informatie 'omdat die informatie niet bekend was bij de Kamer'. Hij voegde daar aan toe: 'Dat heb ik gedaan, omdat ik op dat moment mijn grens trok in de rol die ik daar had.'

Volgens Haan overschreed Van der Steur juist 'maximaal' die grens. 'Als Kamerlid onthield hij de Kamer cruciale informatie, als minister liegt hij daarover', schrijft Haan, die ook premier Rutte van liegen beticht. Volgens hem was Rutte door informatie van Teeven al een jaar op de hoogte van het hogere bedrag dat met de deal gemoeid was. Rutte blijft dat in het boek ontkennen.

'Vertrouwensvraag'
De Tweede Kamer, die Van der Steur al een paar keer op scherp heeft gezet, reageert onthutst. De oppositiepartijen willen nog deze week een debat, voorafgegaan door een brief. Ze krijgen steun van regeringspartij PvdA. 'Als de brief geen afdoende antwoorden geeft, ligt in het debat de vertrouwensvraag op tafel', zegt PvdA-Kamerlid Jeroen Recourt.

CDA-Kamerlid Madeleine van Toorenburg: 'Van der Steur heeft in de Kamer een stuitend toneelstukje opgevoerd. Hij deed alsof hij bij een cruciaal overleg is weggelopen omdat hij bepaalde kennis niet wilde horen, maar in werkelijkheid had hij die kennis al lang. Van der Steur heeft gewoon de waarheid proberen toe te dekken.'

Bron: De Volkskrant
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_168380829
Wat een blunder van Rutte en Zijlstra om die kerel aan te stellen...
pi_168380992
Die man had natuurlijk al meteen een motie van wantrouwen aan z'n broek moeten krijgen van de gehele kamer.

Onbegrijpelijk dat bewindslieden daar steeds vaker mee wegkomen.
pi_168381010
Wanneer is het debat hierover?
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_168382815
Valt het kabinet op de valreep alsnog.

Bescheiden clusterfuck voor de VVD zo vlak voor de verkiezingen.
pi_168383278
quote:
10s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:05 schreef Sloggi het volgende:
Valt het kabinet op de valreep alsnog.

Wat is dit dan nou, en het is nog niet af.
  maandag 23 januari 2017 @ 21:32:39 #242
168739 Red_85
'echt wel'
pi_168383714
Dit schijtspoor blijft kleven aan alles en iedereen van het MvJ en de vvd.
Gooi gewoon alles op tafel en weg er mee. Schoon schip maken. Hoe lang moet dit nog door gaan?

Zolang is het heerlijk als ieder half jaar nieuwe feiten op tafel komen die iedere keer die corrupte generatie van het MvJ en de vvd door de gierput halen.
1947-2016
pi_168383805
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:32 schreef Red_85 het volgende:
Dit schijtspoor blijft kleven aan alles en iedereen van het MvJ en de vvd.
Gooi gewoon alles op tafel en weg er mee. Schoon schip maken. Hoe lang moet dit nog door gaan?

Zolang is het heerlijk als ieder half jaar nieuwe feiten op tafel komen die iedere keer die corrupte generatie van het MvJ en de vvd door de gierput halen.
Alles op de tafel smijten, is er ergens wel een tafel zo groot te vinden?
  maandag 23 januari 2017 @ 21:38:50 #244
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_168383946
Rutte heeft ook schijt aan zijn handen, dit zou gewoon einde kabinet moeten zijn.
pi_168384028
Van der Steur :') Als minister toch wel een van de grootste prutsers van de afgelopen decennia.
pi_168384066
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
Rutte heeft ook schijt aan zijn handen, dit zou gewoon einde kabinet moeten zijn.
Dat had het al vorig jaar moeten zijn natuurlijk, en niet nu het hooguit nog een symbolische maatregel betreft omdat het kabinet toch nog maar enkele maanden (demissionair) zit.
  maandag 23 januari 2017 @ 21:41:53 #247
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168384071
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:38 schreef BasEnAad het volgende:
Rutte heeft idd net zo hard gelogen
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 23 januari 2017 @ 21:42:41 #248
67174 Dos37
Come on Twente
pi_168384096
van der Steur gaat dus gewoon weg, om over een half jaar gewoon terug te keren op een andere post. Net als Donner destijds
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_168384129
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Rutte heeft idd net zo hard gelogen
Zo rollen ze bij de VVD.
  maandag 23 januari 2017 @ 21:44:58 #250
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_168384157
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:42 schreef Dos37 het volgende:
van der Steur gaat dus gewoon weg, om over een half jaar gewoon terug te keren op een andere post. Net als Donner destijds
Moet nog zien dat hij weg gaat. Hij heeft al raardere kunstjes geflikt, en de verkiezingen zijn al binnen 2 mnd. Aan de andere kant zou de maat nu toch echt meer dan vol moeten zijn met deze liegende prutser..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_168384170
quote:
Dat zal blijven gebeuren zolang 20 tot 25 procent van de kiesgerechtigden op de VVD blijven stemmen.

Onvoorstelbaar.
pi_168384370
quote:
1s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Moet nog zien dat hij weg gaat. Hij heeft al raardere kunstjes geflikt, en de verkiezingen zijn al binnen 2 mnd. Aan de andere kant zou de maat nu toch echt meer dan vol moeten zijn met deze liegende prutser..
Soort zoekt soort.
pi_168385085
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Van der Steur :') Als minister toch wel een van de grootste prutsers van de afgelopen decennia.
Met prutser geef je hem nog te veel eer. Dat zou impliceren dat hij niet beter weet. Hij heeft willens en wetens de boel belazerd. M.i. Zou vervolging niet misstaan.
pi_168385328
Verdediging zal weer zijn dat hij net wat later de conclusie trok.
pi_168385351
Ben ook wel benieuwd wie er steeds lekt.
pi_168385354
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Verdediging zal weer zijn dat hij net wat later de conclusie trok.
We hebben er lering van getrokken en zullen het proberen te voorkomen?
pi_168385393
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:19 schreef john2406 het volgende:

[..]

We hebben er lering van getrokken en zullen het proberen te voorkomen?
Tja, kan ook wel zijn dat ze hem alsnog wieberen. Oppositie heeft steeds gewild dat hij bleef zitten, lekker laten spartelen en scoren.
pi_168385442
De lockheed affaire, kan volgens mij nog niet eens in de schaduw staan ervan?
pi_168385794
Nu Rutte hierover bij Humberto Tan.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_168385813
quote:
Donner was wel een iets ander verhaal, en bovendien een wat kundiger bestuurder.
pi_168386148
quote:
Ard van der Steur koos voor de leugen

De meedogenloze reconstructie van onderzoeksjournalist Bas Haan
http://www.volkskrant.nl/(...)-de-leugen~a4452367/

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2017 22:43:24 ]
pi_168386273
quote:
A uit dit artikel haalde jij de spreuk 'Jij krijgt spijt van de dag dat je geboren bent.'.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:49:59 #263
168739 Red_85
'echt wel'
pi_168390935
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het zal blijven lekken totdat eindelijk alles naar waarheid op tafel is komen te liggen en niemand meer iets in de doofpot heeft zitten.

Tot die tijd kun je ieder half jaar wat verwachten.
1947-2016
  dinsdag 24 januari 2017 @ 09:56:15 #264
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_168391030
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 09:49 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Het zal blijven lekken totdat eindelijk alles naar waarheid op tafel is komen te liggen en niemand meer iets in de doofpot heeft zitten.

Tot die tijd kun je ieder half jaar wat verwachten.
Het zal blijven lekken totdat het ook daadwerkelijk een partijkantoor is geworden, zoals Buma terecht zei.

De grote schoonmaak en coup is al jaren aan de gang.

https://www.nrc.nl/nieuws(...)aren-1155237-a303932
https://www.nrc.nl/nieuws(...)ijke-dienst-a1427771
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_168394630
RemkoTheulings twitterde op dinsdag 24-01-2017 om 13:55:12 Minister vd Steur ziet vooralsnog geen enkele reden om op te stappen. #bonnetje @eenvandaag https://t.co/YE2EaEhf0M reageer retweet
  dinsdag 24 januari 2017 @ 14:08:56 #266
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168394848
Dat had ik ook niet verwacht. Maar goed, zo minder dan drie maand voor de verkiezingen maakt het ook niet meer uit natuurlijk
Where law ends, tyrrany begins.
pi_168395067
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:08 schreef Gunner het volgende:
Dat had ik ook niet verwacht. Maar goed, zo minder dan drie maand voor de verkiezingen maakt het ook niet meer uit natuurlijk
Ik reken er niet op dat er snel na de verkiezingen al een nieuw kabinet geïnstalleerd zal worden. Dit zit er dus nog wel een tijdje.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 14:23:23 #268
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_168395081
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:22 schreef alpeko het volgende:

[..]

Ik reken er niet op dat er snel na de verkiezingen al een nieuw kabinet geïnstalleerd zal worden. Dit zit er dus nog wel een tijdje.
akkoord, maar had je verwacht dat dit soort mensen verantwoordelijkheid neemt?
Where law ends, tyrrany begins.
pi_168395103
quote:
19s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:23 schreef Gunner het volgende:

[..]

akkoord, maar had je verwacht dat dit soort mensen verantwoordelijkheid neemt?
Nee natuurlijk niet. Ardje blijft zitten en niet gek opkijken dat ie ook nog terugkomt in een volgend kabinet.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 14:36:10 #270
136343 BasEnAad
pi_168395323
Die minachting voor de kamer en de hele bevolking is stuitend. Ze zouden het zo gewoon weer doen, ze zien het echt niet.
pi_168395349
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 21:40 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Valt wel mee. Van der Steur mag van mij gewoon blijven. Er moet eens een streep onder deze zaak gezet worden. Van der Steur moet beoordeeld worden op zijn huidige beleid, en niet om een bonnetje van meer dan 10 jaar terug..
pi_168395368
Er moet gewoon een parlementaire enquete naar het ge-VVD op justitie komen, en dat gaat dan dus niet alleen over de bonnetjes. Een strafrechtelijk onderzoek lijkt me ook wel op zijn plaats.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_168395409
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:38 schreef Weltschmerz het volgende:
strafrechtelijk onderzoek
https://www.rijksoverheid(...)echtelijke-procedure

Een strafrechtelijke procedure is een rechtszaak tussen een verdachte en het Openbaar Ministerie (OM). De officier van justitie vertegenwoordigt het OM.
pi_168395832
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:37 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Valt wel mee. Van der Steur mag van mij gewoon blijven. Er moet eens een streep onder deze zaak gezet worden. Van der Steur moet beoordeeld worden op zijn huidige beleid, en niet om een bonnetje van meer dan 10 jaar terug..
Het schrappen van bepaalde antwoorden in mails gaat niet om die bonnetjes van 10 jaar terug maar de antwoorden van een paar jaar geleden met ivo euuhhhh euuuhh en fred teeven. ;)
  dinsdag 24 januari 2017 @ 15:03:38 #275
136343 BasEnAad
pi_168395844
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:37 schreef Idisrom het volgende:

[..]

VVD had er allang zelf een streep onder kunnen zetten door alle betrokkenen weg te houden van justitie, maar zij kozen ervoor de baantjes onder elkaar te verdelen. Nu moet de gifbeker leeg.
pi_168395885
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:03 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

VVD had er allang zelf een streep onder kunnen zetten door alle betrokkenen weg te houden van justitie, maar zij kozen ervoor de baantjes onder elkaar te verdelen. Nu moet de gifbeker leeg.
Hadden ze hun niet aan kunnen aanspreken op evt hufterig gedrag?
pi_168396372
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 14:36 schreef BasEnAad het volgende:
Die minachting voor de kamer en de hele bevolking is stuitend. Ze zouden het zo gewoon weer doen, ze zien het echt niet.
Het zijn ras-ambtenaren. Die zitten er voor zichzelf, niet voor het beleid. Die Van der Steur is daar het toonbeeld van met z'n oranje das op z'n dikke pens.
pi_168397595
Is het mogelijk om een minster als het ware een demissionaire status te geven? Een beetje in de zin van u mag aanblijven op voorwaarde dat u alleen lopende zaken afhandeld?
pi_168397676
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:29 schreef icloud het volgende:
Is het mogelijk om een minster als het ware een demissionaire status te geven? Een beetje in de zin van u mag aanblijven op voorwaarde dat u alleen lopende zaken afhandeld?
En lopende zaken kan men niet naar zijn hand zetten?

Gooi het op tafel wat er is, is de beste oplossing, en wie men mee naar de put intrekt die gaat maar mee dan!
pi_168399847
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Gooi het op tafel wat er is, is de beste oplossing, en wie men mee naar de put intrekt die gaat maar mee dan!
Dat is het ook einde carrière Rutte, lijkt me. Dit weet heus wel hoe het zit.

Bizar trouwens dat een - destijds - Kamerlid die de regering moet controleren, de regering (lees: Opstelten) juist influistert. Om dan vervolgens na de val van diezelfde Opstelten aangesteld te worden als zijn opvolger. VVD _O- No Surrender is een beschaafder clubje dan die natnekken van de VVD.

[ Bericht 0% gewijzigd door alpeko op 24-01-2017 19:11:52 ]
pi_168401772
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 16:32 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik zie dat meer als tijdelijk op de winkel passen, geen grote beleidsdingen meer, geen veranderingen, geen wetten verdedigen strikt de tijd uitzitten.
  dinsdag 24 januari 2017 @ 21:54:23 #282
269384 OEM
I spit on your aircraft
pi_168405850
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 18:23 schreef alpeko het volgende:
Dat is het ook einde carrière Rutte.
Dit. Dit en niks anders. Steur is gewoon een clown die als bliksemafleider fungeert om Rutte uit de wind te houden.
pi_168408186
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 19:51 schreef icloud het volgende:

[..]

Ik zie dat meer als tijdelijk op de winkel passen, geen grote beleidsdingen meer, geen veranderingen, geen wetten verdedigen strikt de tijd uitzitten.
Dan lijm maar alles vast als men zoiets aan het oppassen heeft.

En voordat ze gaan houdt ze maar op maar op de kop.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2017 23:01:08 ]
  woensdag 25 januari 2017 @ 00:20:24 #284
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_168410435
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2017 22:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Logischerwijs de Russen.

Gekheid maar ik zie de overeenkomsten, zo ook een mogelijke uitslag-scenario in maart a.s. die steeds aanneembaarder wordt :@

[ Bericht 6% gewijzigd door MangoTree op 25-01-2017 00:38:08 ]
pi_168438631
Overigens is het niet geheel zonder toeval dat de PO corruptie en machtsmisbruik van de grootste orde bloot legt.

https://www.transparency.(...)ep-minder-corruptie/
http://stukroodvlees.nl/d(...)einformeerd-publiek/

Geen wonder dat al 15 jaar wordt geprobeerd om de PO te knechten, te muilkorven (sterk aangetaste onafhankelijkheid incl. partijpolitieke benoemingen) en weg te bezuinigen.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 26 januari 2017 @ 21:00:25 #287
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_168452182
Die emotie was heel heftig in zijn stem, klonk gemeend. Waar ging het fout...?
pi_168452529
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:00 schreef MangoTree het volgende:
Die emotie was heel heftig in zijn stem, klonk gemeend. Waar ging het fout...?
Dat kun je niet zo snel vinden op internet?
pi_168452650
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

luie bliksem.

http://nos.nl/liveblog/21(...)p-om-teevendeal.html
  donderdag 26 januari 2017 @ 21:20:46 #290
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_168453103
quote:
7s.gif Op donderdag 26 januari 2017 21:07 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Sorry, vergat deze :')
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 januari 2017 @ 22:29:51 #291
862 Arcee
Look closer
pi_168456355
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_168457310
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 januari 2017 15:29 schreef Freak188 het volgende:

[..]

Het zijn ras-ambtenaren. Die zitten er voor zichzelf, niet voor het beleid. Die Van der Steur is daar het toonbeeld van met z'n oranje das op z'n dikke pens.
Wie niet van de huidige generatie politici?
Volksvertegenwoordigers mag je het niet noemen.
1947-2016
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')