abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2016 @ 19:16:54 #1
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_158795216
Iemand die dit kan ontkrachten?

Zat wat te denken en googlen tijdens die Teeven deal affaire en begon me ineens af te vragen of er dan misschien een link was met de moord op Pim Fortuyn.

Wat me als eerste opviel was dat de Teeven-deal een maand voordat Pim Fortuyn werd vermoord werd afgesloten.

Vervolgens lees je verder en kom je uit op de wiki van Teeven, waarop staat dat hij een conflict had met Fortuyn waarna Fortuyn de LPF begon. Teeven was de loser en stond op 2 zetels. Vervolgens werd Fortuyn vermoord.

Kees H. wist wel hoe hij Fortuyn uit de weg moest ruimen in ruil voor wat poen.

Hoop dat ik niet vanavond door mijn hoofd wordt geschoten.

Groetjes,
pi_158795343
Kan ontkrachten? Een random gebeurtenis/oorzaak verzinnen en dan i.p.v. op zoek gaan naar bewijzen, vragen of het ontkracht kan worden _O-
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:21:59 #3
440653 BarryOSeven
pi_158795394
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:20 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Kan ontkrachten? Een random gebeurtenis/oorzaak verzinnen en dan i.p.v. op zoek gaan naar bewijzen, vragen of het ontkracht kan worden
Ja ben nu bezig met dat Kees H misschien achter 9/11 zit.

Maar zeg nou zelf. T is wel iets dubieuzer dan zomaar wat random verzinnen.
pi_158795510
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:21 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja ben nu bezig met dat Kees H misschien achter 9/11 zit.

Maar zeg nou zelf. T is wel iets dubieuzer dan zomaar wat random verzinnen.
Heb je al enige link tussen van de graaf en Kees H.? Lijkt me nogal essentieel.

Daarnaast doe je alsof de teeven deal de enige deal is het bestaan van justitie...beetje naïef
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:27:30 #5
440653 BarryOSeven
pi_158795620
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:25 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Heb je al enige link tussen van de graaf en Kees H.? Lijkt me nogal essentieel.
Nup, het was een hersenscheet maar ik ga me er eens wat in verdiepen. Ergens is het allemaal te toevallig wie op welke positie zat en wat er is gebeurd.

Verder stinkt dat bonnetje harder dan de sloot van Khadija Arib. Er zit meer achter dan dat beetje poen.
pi_158795705
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:27 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Nup, het was een hersenscheet maar ik ga me er eens wat in verdiepen. Ergens is het allemaal te toevallig wie op welke positie zat en wat er is gebeurd.

Verder stinkt dat bonnetje harder dan de sloot van Khadija Arib. Er zit meer achter dan dat beetje poen.
Dat is ook waar ik op duidde, zorg eerst dat je een beetje een 'goed' verhaal hebt met redeneringen. Met zo'n verhaaltje uit de OP kan ik bij elke moord/gebeurtenis wel wat verzinnen. Vooral je vraag of het ontkracht kan worden doe je alsof je na 5 minuten googlen en beetje orakelen de ware rede van de moord op Fortuyn hebt gevonden.
  zondag 3 januari 2016 @ 19:34:50 #7
440653 BarryOSeven
pi_158795989
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:29 schreef Donnie-Brasco het volgende:

[..]

Dat is ook waar ik op duidde, zorg eerst dat je een beetje een 'goed' verhaal hebt met redeneringen. Met zo'n verhaaltje uit de OP kan ik bij elke moord/gebeurtenis wel wat verzinnen. Vooral je vraag of het ontkracht kan worden doe je alsof je na 5 minuten googlen en beetje orakelen de ware rede van de moord op Fortuyn hebt gevonden.
Je hebt wel gelijk maar soms werkt het ook door gewoon een idee de ether in te slingeren.

Wanneer er dan iemand zegt:

Wat een bullshit alleen al om dit of dat dan weet je dat je research kansloos is.

Tot op heden is dat er niet. Het is altijd kut om na dagen zoekwerk op iets triviaals te stuiten wat je hele hypothese al omverwerpt.

Beetje asociale manier van posten maar het werkt wel :p

Ben altijd nog van plan een zoekmachine te maken die gebruik maakt van human resources via die methode.
pi_158796327
Denk dat hij aan de kant moest omdat hij anti-EU was en in 1 x minister president zou worden.

Toen hij vermoord was en de LPF in de regering kwam heeft Freemason Mat Herben direct nog even de JSF door weten te drukken. Was ook wel apart.
-
pi_158797700
quote:
15s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef BarryOSeven het volgende:
Iemand die dit kan ontkrachten?

Omgekeerde bewijslast he. Anders kan ik ook zeggen dat de reden dat ik geen winnend lot heb is omdat de bananen nog maar 0,99 euro kosten bij de Jumbo. Ontkracht dat maar.

Welke band heeft Kees H. met een Volkert? Begin alleen daar eens.
  zondag 3 januari 2016 @ 20:50:27 #10
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158799538
hij houd zn bek tot zn dood
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
  maandag 4 januari 2016 @ 07:23:56 #11
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158810358
quote:
15s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:16 schreef BarryOSeven het volgende:

Wat me als eerste opviel was dat de Teeven-deal een maand voordat Pim Fortuyn werd vermoord werd afgesloten.

Vervolgens lees je verder en kom je uit op de wiki van Teeven, waarop staat dat hij een conflict had met Fortuyn waarna Fortuyn de LPF begon. Teeven was de loser en stond op 2 zetels. Vervolgens werd Fortuyn vermoord.

Kees H. wist wel hoe hij Fortuyn uit de weg moest ruimen in ruil voor wat poen.

Oké het is een hypothese echter wil je een connectie vinden om je hypothese te ontkrachten.

Dan zou ik onderzoek doen tot welke mensen Kees H in contact stond, soms zijn daar twee of meer mensen als contact persoon voor nodig om te komen tot een Volkert van der G. (Die link moet je wel vinden)

Het wapen waar Pim Fortuin mee doodgeschoten is en waar deze afkomstig van is.

Het psychologische profiel van Volkert van der G.

Het rare vind ik als je een pistool gebruikt voor een aanslag gebruik je dit meer om iemand te liquideren en is het meer dan een zakelijke vorm van een moord en geen echte haat moord. Over het algemeen gebruik je dan een mes of een ander werktuig omdat je degene zo wilt zien lijden je wilt er van genieten om je object van obsessie te zien doodgaan.

Maar ik meen dat alles toch te vinden is in de verslagen

Dus had een Volkert van der G een uitgewerkt plan thuis liggen en verzamelde hij obsessief nieuwsberichten en foto's van Pim Fortuin. Of lag er alleen een knutselplan thuis om Fortuin te liquideren. Hoe zag zijn vrouw hem bijvoorbeeld was hij stil of toonde woede en irritatie als Pim Fortuin in een gesprek voorkwam.

Hoe was Volkert van de G na de moord van Pim Fortuin, had hij zijn spijt werd hij volgepropt met medicijnen of bleef hij nuchter

En waarom had onze "eco" terrorist een wapen en hoe kwam hij aan dit wapen, had hij deze regulier aangekocht en vergund of kwam deze uit illegale circuit.

Dan krijg je nog de vragen wat is de connectie Teeven en Volkert van der G ? Heeft Teeven vanaf dat Pim Fortuin vermoord is met aandacht deze zaak gevolgd en heeft Teeven regelmatig om een update gevraagd hoe het was met Volkert van der G of heeft Teeven zelf een deal gemaakt met Volkert van der G.

Hier ben je wel even twee jaar mee bezig om alles te onderzoeken (dit niet alleen op mijn vragen gericht bij dit bericht van mij) en om jou hersensscheet of hypothese daadwerkelijk te ontkrachten en te voorzien van de juiste feiten of bewijslasten.

Want zo'n onzin is je hersenscheet niet.

(Teeven is namelijk een beetje het karakter type ala "Tony Soprano" man, een narcist die het niet kan hebben als hij geen controle meer heeft op een zaak alleen Teeven werkt in de politiek en heeft vriendjes die hem beschermen of er voor zorgen dat hij nooit zal vallen.

Niet dat Teeven onze grote politieke maffialeider is alhoewel het zou me niks verbazen het lijkt mij wel zo'n man die via zijn connecties bij de AIVD alle gegevens opvraagt van zijn eigen partij leden of de AIVD ze in de gaten laat houden of van personen die hij ooit nodig heeft om tot behoud te komen van zijn politieke loopbaan.

Mocht dit ooit waar zijn of bewezen worden dus dat Teeven gebruik maakt van zijn AIVD connecties voor eigen privé doel einden, dan zou overigens je hersenscheet hypothese daadkrachtiger worden. Het betekent dat Teeven een gevaarlijker persoon is dan hij zich doet voorkomen en dat de hij ook in staat is om gunsten te vragen van criminelen om mensen uit de weg te ruimen die hem dwars zitten )

[ Bericht 6% gewijzigd door Konijntjuh op 04-01-2016 07:54:09 ]
Hoe stout is Konijntjuh!
  maandag 4 januari 2016 @ 07:55:21 #12
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_158810509
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 07:23 schreef Konijntjuh het volgende:

[..]

Oké het is een hypothese echter wil je een connectie vinden om je hypothese te ontkrachten.

Dan zou ik onderzoek doen tot welke mensen Kees H in contact stond, soms zijn daar twee of meer mensen als contact persoon voor nodig om te komen tot een Volkert van der G. (Die link moet je wel vinden)

Het wapen waar Pim Fortuin mee doodgeschoten is en waar deze afkomstig van is.

Het psychologische profiel van Volkert van der G.

Het rare vind ik als je een pistool gebruikt voor een aanslag gebruik je dit meer om iemand te liquideren en is het meer dan een zakelijke vorm van een moord en geen echte haat moord. Over het algemeen gebruik je dan een mes of een ander werktuig omdat je degene zo wilt zien lijden je wilt er van genieten om je object van obsessie te zien doodgaan.

Maar ik meen dat alles toch te vinden is in de verslagen

Dus had een Volkert van der G een uitgewerkt plan thuis liggen en verzamelde hij obsessief nieuwsberichten en foto's van Pim Fortuin. Of lag er alleen een knutselplan thuis om Fortuin te liquideren. Hoe zag zijn vrouw hem bijvoorbeeld was hij stil of toonde woede en irritatie als Pim Fortuin in een gesprek voorkwam.

Hoe was Volkert van de G na de moord van Pim Fortuin, had hij zijn spijt werd hij volgepropt met medicijnen of bleef hij nuchter

En waarom had onze "eco" terrorist een wapen en hoe kwam hij aan dit wapen, had hij deze regulier aangekocht en vergund of kwam deze uit illegale circuit.

Dan krijg je nog de vragen wat is de connectie Teeven en Volkert van der G ? Heeft Teeven vanaf dat Pim Fortuin vermoord is met aandacht deze zaak gevolgd en heeft Teeven regelmatig om een update gevraagd hoe het was met Volkert van der G of heeft Teeven zelf een deal gemaakt met Volkert van der G.

Hier ben je wel even twee jaar mee bezig om alles te onderzoeken (dit niet alleen op mijn vragen gericht bij dit bericht van mij) en om jou hersensscheet of hypothese daadwerkelijk te ontkrachten en te voorzien van de juiste feiten of bewijslasten.

Want zo'n onzin is je hersenscheet niet.

(Teeven is namelijk een beetje het karakter type ala "Tony Soprano" man, een narcist die het niet kan hebben als hij geen controle meer heeft op een zaak alleen Teeven werkt in de politiek en heeft vriendjes die hem beschermen of er voor zorgen dat hij nooit zal vallen.

Niet dat Teeven onze grote politieke maffialeider is alhoewel het zou me niks verbazen het lijkt mij wel zo'n man die via zijn connecties bij de AIVD alle gegevens opvraagt van zijn eigen partij leden of de AIVD ze in de gaten laat houden of van personen die hij ooit nodig heeft om tot behoud te komen van zijn politieke loopbaan.

Mocht dit ooit waar zijn of bewezen worden dus dat Teeven gebruik maakt van zijn AIVD connecties voor eigen privé doel einden, dan zou overigens je hersenscheet hypothese daadkrachtiger worden. Het betekent dat Teeven een gevaarlijker persoon is dan hij zich doet voorkomen en dat de hij ook in staat is om gunsten te vragen van criminelen om mensen uit de weg te ruimen die hem dwars zitten )

pim was met twee kalibers neergemaaid

Daarnaast is Volkert ingehuurd als patsy door onze eigen overheid.

Politie was ook al vooraf ingelicht. Zij waren te snel en te accuraat aanwezig.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 januari 2016 @ 08:18:47 #13
433749 Konijntjuh
Wie wilt er een slokje van mij
pi_158810643
quote:
1s.gif Op maandag 4 januari 2016 07:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kee ik heb weinig kennis van de zaak van Volkert van der G gegeten, ik sta er vrij blanco in.

Maar men vraagt een hypothese te ontkrachten dan behoor je eerst een degelijk onderzoek te doen waarom je hypothese ook wel eens waar kan zijn.

Het blijft een hypothese en geen conclusie toch ?Dus je kan alle kanten uit om tot een soort van waarheidsbevinding te komen bij je onderzoek zolang je maar wel blijft werken met de juiste en correcte gegevens.

Maar zo'n onderzoek is niet zomaar in een paar woorden weer te gegeven dat zijn honderden pagina's zo'n niet duizenden pagina's aan gegevens vragen en antwoorden interviews. Voordat men de hypothese kan ontkrachten en een andere conclusie er aan kan verbinden.

Het is net zoiets als iemand zegt dat de Vuurwerk ramp in Enschede is "vrijwillig" aangestoken door Pietje Puk kom maar met de gegevens en onderzoeken en psychologische profielen dat het ook echt "vrijwillig" door Pietje Puk is aangestoken.
Hoe stout is Konijntjuh!
pi_158819121
quote:

[..]

Want Volkert lijkt jou wel het type dat zich door de overheid laat inhuren om als patsy te dienen...
pi_158821015
quote:

[..]

En als ze er niet snel genoeg waren was het een aanwijzing dat ze het allemaal hun beloop maar hebben laten gaan.

[ Bericht 3% gewijzigd door Dance99Vv op 04-01-2016 16:56:31 ]
Conscience do cost.
  maandag 4 januari 2016 @ 18:12:46 #16
440653 BarryOSeven
pi_158822954
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 16:49 schreef ems. het volgende:

[..]

En als ze er niet snel genoeg waren was het een aanwijzing dat ze het allemaal hun beloop maar hebben laten gaan.
Bekijk dit filmpje maar eens:

Het is niet mogelijk dat de honden die aanwezig waren als wel de kogelwerende vesten op de plek aanwezig waren zonder voorkennis...
  maandag 4 januari 2016 @ 20:06:19 #17
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_158826581
Teefje wilde al in 1998 een deal met die Cees. Dus dan komt er al wat zand in de raderen van je hypothese :P. Het komt overigens dan qua timing wel goed uit voor het rolodex onderzoek.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_158826719
quote:

[..]

Wat is te snel en te accuraat? De snelste weg van het politiebureau naar de plek van de moord loopt langs de plek van de aanhouding, het politiebureau zit op 5 minuten van de plek van de moord als iemand zich aan de maximumsnelheid houd.
pi_158833338
quote:
0s.gif Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Mr.44 het volgende:

[..]

Wat is te snel en te accuraat? De snelste weg van het politiebureau naar de plek van de moord loopt langs de plek van de aanhouding, het politiebureau zit op 5 minuten van de plek van de moord als iemand zich aan de maximumsnelheid houd.
En met betrekking tot kogelwerende vesten; die hebben ze lijkt me gewoon achterin liggen? Of is dat wel weer iets bijzonders?
  maandag 4 januari 2016 @ 23:33:27 #20
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158835118
kort door de bocht word hier altijd gebezigd.....nuance is ook daar in te vinden
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
pi_158892354
quote:

[..]

Jij zit met een stopwatch klaar bij ieder politie-optreden voor de responsetijd? Het mediapark is iets om de ogen op te houden in Hilversum. Fortuyn kreeg al bedreigingen en was live in de uitzending daar, het was helemaal zo gek niet om een paar agenten rondom het park te laten patrouilleren. Te langzaam zou verdacht zijn, te snel is verdacht voor je.. dus.. wat is de ideale tijd

5'33"?

zeg het maar..
pi_158899548
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2016 19:42 schreef Lichtkogel het volgende:
Denk dat hij aan de kant moest omdat hij anti-EU was en in 1 x minister president zou worden.

Toen hij vermoord was en de LPF in de regering kwam heeft Freemason Mat Herben direct nog even de JSF door weten te drukken. Was ook wel apart.
Het is allemaal wat.
pi_158899993
quote:
0s.gif Op donderdag 7 januari 2016 14:22 schreef JimmyDean het volgende:

[..]

Het is allemaal wat.
Inderdaad ja.
-
pi_158997659
Niet zo gek gedacht inderdaad.

'Het is toch wel heel merkwaardig dat Cees H. zijn inkomen niet fiscaal op hoefde te geven en dat het OM daarover ook nog eens zijn mond zou houden.'[11] Ook advocaten Gerard Spong en Marcel van Gessel vinden dat er van alles mis is met de 'Teevendeal'.[12] Het is onbekend waarom Teeven de minister niet heeft ingelicht over het bedrag dat aan H. werd overgemaakt.[13]

http://www.volkskrant.nl/(...)een-persoon~a634983/
  zondag 10 januari 2016 @ 22:34:28 #25
293036 DeMolay
Asmodeus & Me
pi_158998717
gaat nog iets komen
Δημοσθένης
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')