abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 december 2015 @ 22:59:58 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_158022899
Vader van Dascha zet dit verhaal op sociale media.

quote:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma
Peter R zo bij Late Night

[ Bericht 98% gewijzigd door Specularium op 05-12-2015 01:35:00 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_158022947
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:59 schreef matthijst het volgende:
Peter R zo bij Late Night
Zie er nog niks van.

https://twitter.com/RTLLateNight
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:01:58 #3
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158022950
Voor alle duidelijkheid een update van vorige topicsreeks over de dood van Dascha Graafsma:
Afgelopen vrijdagavond tot de zaterdagochtend 28 november is mijn dochter Dascha Graafsma (17-08-1999) met drie vriendinnen uitgegaan in Hilversum naar de gelegenheid Lets Get Down (nabij het Gooiland-theater en het station, adres: Emmastraat 2). Om ongeveer 2.00 uur heeft ze de gelegenheid even verlaten ‘om te plassen’. Ze is niet meer teruggekomen.

De vriendinnen gingen zoeken en namen uiteindelijk met ons, de ouders, contact op en gingen naar de politie. Er werd gezocht en alle mogelijke diensten ingeschakeld.

Om 5.45 uur, dus veel later, heeft een trein Dascha getroffen nabij het Station Hilversum Sportpark. Dat bij uiterst koud en slecht weer. Ze droeg geen jas, die is achtergebleven in de Lets Get Down, en feitelijk niet meer dan een wit T-shirt, witte gympen en een zwarte broek. Fysiek onmogelijk om daarmee zoveel tijd buiten door te brengen met de geldende weersomstandigheden.

De grote vraag is wat er in het genoemde tijdsverloop is gebeurd. Wie haar ook kent stelt: dit kan niet waar zijn, alsof Dascha zelf het leven niet meer wilde. Naast het tijdsverloop zijn er dus de feiten van het barre weer, maar ook haar telefoon is niet meer vindbaar. In de periode is Dascha vele malen gebeld of zijn er anderzins berichten verzonden. Zij bleek of in gesprek of niet bereikbaar.

Als vader wil ik u vragen om alle mogelijke media-aandacht aan het gebeuren te geven. Met de vraag of iemand haar heeft gezien, gesproken, tijd met haar heeft doorgebracht, of alles wat er maar te bedenken is. Er klopt teveel niet, …….. Er zijn geen woorden te vinden om dit verzoek te ondersteunen, maar dat lijkt me ook niet nodig. Hoe eerder de vragen en het bericht worden uitgebracht hoe eerder er misschien mensen met informatie kunnen worden gevonden.

Het lichaam is dermate beschadigd dat directe identificatie niet meer mogelijk is. DNA-testen moeten het bewijs leveren, maar feitelijk is er geen twijfel dat het om Dascha gaat.

Dascha was een leerling van het ATC-college, had een leuke bijbaan, een fijne vriend, trouw en liefdevol 3 broers en 2 zusters. Ze woonde in Hollandsche Rading met haar ouders en nog twee broers thuis. Wie het ook gevraagd wordt, voor enig naar geestelijk lijden was en kan op geen enkele serieuze wijze een aanleiding gevonden worden. Alles kan worden nagevraagd. Zie bijvoorbeeld de berichten op de facebook-pagina’s van mij (Rene Graafsma / renegraafsma) of die van Dascha zelf (Dascha Graafsma).

De centrale vraag is: wat is er in het tijdsbestek gebeurd en wie heeft haar gezien?

De zaak wordt zeer intensief behandeld door de politie Hilversum. In hun betrokkenheid stellen wij alle vertrouwen maar het is duidelijk dat we informatie missen. Het is noodzaak, …….

Hoe dan ook, zet het bericht en de vragen svp uit met elk mogelijk mediamiddel waar u over beschikt.

Meer dan dank !!

René Graafsma

Haar vader heeft onlangs in november zijn bericht op FB geplaatst zodat zijn dochter eerst nog spoorloos was en daarna is zij dood gevonden bij het spoor in Hilversum. En op deze forum gonst van alle speculaties dat Dascha gedrogeerd kunnen zijn door een middel van XTC of GHB in haar drankje toen zij uitging met haar vriendinnen naar een discotheek of een club.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_158022997
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 22:51 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat denk je nou meiske. Dat de politie gewoon bij willekeurige huizen heeft aangebeld om vragen over er iemand een jonge vrouw miste?
De ouders hebben s nachts al contact gehad met politie en die hebben vast een signalement/foto gegeven en net als alle tieners staat vast half internet vol met selfies
Meiske? :') doe maar niet he.

Volgens mij loopt je dan netjes naar binnen en meld je dat er een aanrijding was met een trein, dat de kans groot is dat het om hun dochter gaat en vraag je om foto's zodat je het kan laten controleren/verifiëren.

Je knalt er toch niet in de eerste zin uit dat ze dood is en zelfmoord heeft gepleegd. Kunnen die droeftoetels een andere functie krijgen, aub.
pi_158023134
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:03 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Volgens mij loopt je dan netjes naar binnen en meld je dat er een aanrijding was met een trein, dat de kans groot is dat het om hun dochter gaat en vraag je om foto's zodat je het kan laten controleren/verifiëren.

Je knalt er toch niet in de eerste zin uit dat ze dood is en zelfmoord heeft gepleegd. Kunnen die droeftoetels een andere functie krijgen, aub.
Dat was niet bepaald netjes als dat idd zo is gegaan.

De foto's hoefden ze niet te vragen als ze die de nacht ervoor al hebben gekregen natuurlijk.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158023474
quote:

[..]

:') ..
pi_158023535
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:08 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat was niet bepaald netjes als dat idd zo is gegaan.

De foto's hoefden ze niet te vragen als ze die de nacht ervoor al hebben gekregen natuurlijk.
Dat bedoel ik, ouders zijn om 02:45 uur door de vriendinnen gebeld. Politiebureau is schuin tegenover de kroeg. Ouders hadden tegen de meiden gezegd dat ze daar naar toe moesten gaan en dat zij eraan kwamen.

Vervolgens krijgen zij,heel logisch, te horen dat de politie niets kan doen. Dus gaan ze zelf op zoek. Ik heb nergens gelezen dat er een aangifte is opgemaakt nadat ze 1 uur vermist was, lijkt me ook niet gebruikelijk bij een meisje van 16 op een stapavond.

En dan schrijft haar vader zondag dit in de oproep:
quote:
Ik vind het maar raar van die rechercheurs, maar misschien hadden ze niet veel ervaring met slecht nieuws brengen...
pi_158023549
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:19 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

:') ..
Is toch triest, zeg nu zelf.
Voegt toch niets toe, zo'n opmerking.
pi_158023597
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat bedoel ik, ouders zijn om 02:45 uur door de vriendinnen gebeld. Politiebureau is schuin tegenover de kroeg. Ouders hadden tegen de meiden gezegd dat ze daar naar toe moesten gaan en dat zij eraan kwamen.

Vervolgens krijgen zij,heel logisch, te horen dat de politie niets kan doen. Dus gaan ze zelf op zoek. Ik heb nergens gelezen dat er een aangifte is opgemaakt nadat ze 1 uur vermist was, lijkt me ook niet gebruikelijk bij een meisje van 16 op een stapavond.

[..]

Ik vind het maar raar van die rechercheurs, maar misschien hadden ze niet veel ervaring met slecht nieuws brengen...
Als ik het zo lees is het al iets minder bot gegaan dan ik eerst dacht.
Ze moeten natuurlijk ook wel melding maken dat hun dochter wss dood is door dat ongeval. Als ze dat niet doen, horen ze t ook wel van vriendinnen en roddels een uurtje later.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Moderator vrijdag 4 december 2015 @ 23:26:00 #10
184769 crew  Deisyy
pi_158023646
quote:

[..]

Waar staat dat het op die manier is gegaan?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_158023648
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:24 schreef marsan het volgende:

[..]

Als ik het zo lees is het al iets minder bot gegaan dan ik eerst dacht.
Ze moeten natuurlijk ook wel melding maken dat hun dochter wss dood is door dat ongeval. Als ze dat niet doen, horen ze t ook wel van vriendinnen en roddels een uurtje later.
Ja klopt, dat gaat ook heel snel.
pi_158023688
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:26 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Waar staat dat het op die manier is gegaan?
Dat zeggen de vader en moeder in het tv-interview dat ze gegeven hadden bij RTV NH, letterlijk.
Zij vult hem nog aan door te zeggen dat het in de eerste zin gezegd werd. Vader stond op de oprit de recherche op te wachten.

edit:
http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)nraking-zijn-gekomen

onderaan de pagina zit het interview.
pi_158023788
quote:

[..]

Is toch triest, zeg nu zelf.
Voegt toch niets toe, zo'n opmerking.
Ik let op andere dingen, en vooral op hersenloze opmerkingen. Ik erger me eraan, dat is mijn issue. Geen idee ook waarom het me raakt.

Soms heb ik het idee mijn standpunt duidelijk te moeten maken aan 12-jarigen.
Dat bedoel ik niet om te willen beledigen, maar kan er gewoon niks mee.

Zo'n 'meiske' opmerking vind ik dan ook geweldig als het zelf.een puber betreft en jij er lik op stuk geeft.
That's all. Hier past idd geen 'humor'. My bad O-)
pi_158023796
Zojuist in RTL late Night:

Armen in de zij?? Dat heeft de machinist verklaard volgens Peter.

Er was niemand bij volgens de machinist.
Hij heeft meerdere malen geclaxonneerd en ze sprong niet opzij.

Ze had 2 middelen in haar lichaam, die je niet in je lichaam wilt hebben.
Daarnaast had ze drank op.

Ze kijken nu naar de concentratie van de drugs, en of ze dit vaker gebruikt heeft.

Er is volgens Peter een voortreffelijke samenwerking met de politie.
Die willen ook weten hoe zij de drugs binnen heeft gekregen.

de telefoon is ook nog weg, ze hebben gesprekken met alle getuigen en er ging een verhaal dat ze net voor de vermissing, ruzie had met haar vriendinnen. Maar dat trekken ze nog na, ze willen heel graag die telefoon vinden of delen ervan.

[ Bericht 49% gewijzigd door ootjekatootje op 04-12-2015 23:40:40 ]
pi_158024049
quote:
11s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:31 schreef ootjekatootje het volgende:
Zojuist in RTL late Night:

Armen in de zij?? Dat heeft de machinist verklaard

Er was niemand bij volgens de machinist.
Hij heeft meerdere malen geclaxonneerd en ze sprong niet opzij.

Ze had 2 middelen in haar lichaam, die je niet in je lichaam wilt hebben.
Daarnaast had ze drank op.

Ze kijken nu naar de concentratie van de drugs, en of ze dit vaker gebruikt heeft.

Er is volgens Peter een voortreffelijke samenwerking met de politie.
Die willen ook weten hoe zij de drugs binnen heeft gekregen.

Dat van die eventuele ruzies met dr vriendinnen wist ik overigens niet.

Dat zou wel kunnen verklaren dat ze dr telefoon onderweg heeft gedumpt. Effe geen zin in contact en dan impulsief weggooien.
pi_158024114
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:40 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat van die eventuele ruzies met dr vriendinnen wist ik overigens niet.

Dat zou wel kunnen verklaren dat ze dr telefoon onderweg heeft gedumpt. Effe geen zin in contact en dan impulsief weggooien.
Verklaart ook waarom ze weggegaan is, mogelijk over de rooie zonder jas.

Ze zou mogelijk gezien zijn met een jongen ook zonder jas, twee deuren verderop, op een bankje voor de Kings ijssalon.
pi_158024135
armen in de zij>> zoeken naar balans door verwardheid?

claxoneren kan de machinist niet bewijzen, niemand niet. Of heb ik gemist dat met een noodgeval ook een sein naar het hoofdkantoor gaat? Een zombie staat niet met de armen in de zij. Die hangen dood om het lichaam. Tenzij je MJ bent.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:45:09 #18
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024170
quote:

[..]

[..]

1 uur vermist en dan aangeven bij de politie??? Dat is toch te snel om van spreken dat zij vermist is, maar de ouders zijn al heel erg snel bezorgd over haar dochters of zonen die 16 jaar zijn wanneer ze naar een discotheek of een club gaan stappen met hun vrienden. Wat deed politie bij de kroeg waar Dascha de laatste uren in de nacht met haar vriendinnen was? Misschien was een dealer aanwezig in de kroeg om XTC of GHB te verkopen aan zeer jonge meiden???? Dat is wel een theorie waar de rechercheurs aan denken wanneer jongeren mensen die ook zeer invloed van die gevaarlijke pillen zijn? Niet alleen in Hilversum, ook in heel Nederland in bijna alle steden is een dealer aanwezig om illegale dodelijke pillen voor een spotgoedkope prijs te verkopen aan zeer jonge uitgaanspubliek. Wellicht is dat ook echt moeilijk controleren voor de politie of dealer echt aan verkoop is gegaan waar hij of zij strafbaar vervolgd kan worden. Veelal liegt een dealer vaak om zijn hachje proberen te redden valt als hij of zij in verhoor is met de rechercheurs die met de zaak belast zijn.
pi_158024171
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:43 schreef Kim-Holland het volgende:

claxoneren kan de machinist niet bewijzen, niemand niet. Of heb ik gemist dat met een noodgeval ook een sein naar het hoofdkantoor gaat? Een zombie staat niet met de armen in de zij. Die hangen dood om het lichaam. Tenzij je MJ bent.

Waarom zou een machinist dat verzinnen?
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:45:49 #20
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158024197
quote:

Ik begrijp deze reactie niet. Waarom al die vraagtekens? Is alles en iedereen verdacht, of zo? Vertrouw je nu die machinist niet?
The love you take is equal to the love you make.
pi_158024203
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:42 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Verklaart ook waarom ze weggegaan is, mogelijk over de rooie zonder jas.

Ze zou mogelijk gezien zijn met een jongen ook zonder jas, twee deuren verderop, op een bankje voor de Kings ijssalon.
Dat van die jongen heb ik wel gelezen inderdaad. Maar dat was ook maar een klein gerucht dacht ik.
Neem aan dat die jongen wel snel te vinden zou zijn.
pi_158024222
quote:

Armen in de zij is eerder een teken van 'ok, kom maar op.'
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:47:18 #23
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158024231
quote:

Het kan ook een houding zijn hè, zo van "kom maar op, ik ben er klaar voor".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_158024232
quote:

Zombie
niet reageren op meerdere malen claxonneren (dat klinkt hard)
Handen in de zij
en niet wegspringen

Wat dacht ze even die trein van het spoor te drukken?
Dat van die Zombie was via via, de rest van de info komt van Peter.
pi_158024246
Nu ik dit gehoord heb denk ik ook dat het geen zelfmoord is, maar een ongeluk. Ze was blijkbaar onder invloed.
pi_158024247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:45 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

1 uur vermist en dan aangeven bij de politie??? Dat is toch te snel om van spreken dat zij vermist is, maar de ouders zijn al heel erg snel bezorgd over haar dochters of zonen die 16 jaar zijn wanneer ze naar een discotheek of een club gaan stappen met hun vrienden. Wat deed politie bij de kroeg waar Dascha de laatste uren in de nacht met haar vriendinnen was? Misschien was een dealer aanwezig in de kroeg om XTC of GHB te verkopen aan zeer jonge meiden???? Dat is wel een theorie waar de rechercheurs aan denken wanneer jongeren mensen die ook zeer invloed van die gevaarlijke pillen zijn? Niet alleen in Hilversum, ook in heel Nederland in bijna alle steden is een dealer aanwezig om illegale dodelijke pillen voor een spotgoedkope prijs te verkopen aan zeer jonge uitgaanspubliek. Wellicht is dat ook echt moeilijk controleren voor de politie of dealer echt aan verkoop is gegaan waar hij of zij strafbaar vervolgd kan worden. Veelal liegt een dealer vaak om zijn hachje proberen te redden valt als hij of zij in verhoor is met de rechercheurs die met de zaak belast zijn.
Politiebureau zit daar schuin tegenover de kroeg.
pi_158024292
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:46 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat van die jongen heb ik wel gelezen inderdaad. Maar dat was ook maar een klein gerucht dacht ik.
Neem aan dat die jongen wel snel te vinden zou zijn.
Dat kwam vanavond bij de reconstructie met beelden van Peter en zijn partner Norbert aan bod.

Peter geeft wel heel veel inhoudelijke informatie.
pi_158024293
quote:
6s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:48 schreef Rickertman96 het volgende:
Nu ik dit gehoord heb denk ik ook dat het geen zelfmoord is, maar een ongeluk. Ze was blijkbaar onder invloed.
Ik denk een impulsieve daad. Wel onder invloed van drugs.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:49:47 #29
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158024296
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:45 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ik vind een uur vermist ook wat snel voor paniek, maar ik vraag me vooral af hoe laat ze thuis had moeten zijn....
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:50:09 #30
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024303
quote:

[..]

De machinist kon haar verder niet meer helpen zodat zij heel erg aan slechte kant was, waardoor hij heel erg emotioneel bij betrokken was(denk ik, ik kan niet echt zeggen of zo was). Dus machinist kon ook wel snel 112 bellen voor noodhulp inschakelen wanneer Dascha nog wel levensreddend kunnen zijn.
pi_158024310
quote:

[..]

Ja inderdaad, alsof ze in het doel staat houding
pi_158024321
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:49 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja kan ook, dat ze in een eigen wereldje zat
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:51:13 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158024332
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:49 schreef marsan het volgende:

[..]

Dit.
Wat het in principe nog steeds een zelfmoord zou maken, ongeacht of ze het nuchter ook zou willen hebben doen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158024335
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:50 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

De machinist kon haar verder niet meer helpen zodat zij heel erg aan slechte kant was, waardoor hij heel erg emotioneel bij betrokken was(denk ik, ik kan niet echt zeggen of zo was). Dus machinist kon ook wel snel 112 bellen voor noodhulp inschakelen wanneer Dascha nog wel levensreddend kunnen zijn.
112 bellen als hij met een trein op dr afkomt?
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:51:18 #35
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024338
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Politiebureau zit daar schuin tegenover de kroeg.
Heel toevallig in Hilversum, kon politie ook uitgaansleven op een afstand monitoren van uit de bureau.
pi_158024341
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:45 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Waarom zou een machinist dat verzinnen?
Verzinnen zeg ik niet. Men kan door een shock zo ver heen zijn dat de werkelijkheid niet meer te achterhalen is.
Dit is een andere versie dan er eerder over bericht is geworden ,toch?
pi_158024360
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit.
Wat het in principe nog steeds een zelfmoord zou maken, ongeacht of ze het nuchter ook zou willen hebben doen.
Precies.
pi_158024365
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:51 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Heel toevallig in Hilversum, kon politie ook uitgaansleven op een afstand monitoren van uit de bureau.
Ja, met een bakje koffie tussen de lamellen door loeren.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:52:38 #39
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024387
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik vind een uur vermist ook wat snel voor paniek, maar ik vraag me vooral af hoe laat ze thuis had moeten zijn....
Dat had Dascha vermoedelijk ook niet gezegd tegen haar ouders hoe laat ze thuis had moeten zijn. Maar ze is volgens mij ook wel laat gegaan met haar vriendinnen te stappen naar een kroeg tegenover de politiebureau.
pi_158024393
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:51 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Verzinnen zeg ik niet. Men kan door een shock zo ver heen zijn dat de werkelijkheid niet meer te achterhalen is.
Dit is een andere versie dan er eerder over bericht is geworden ,toch?
Eerdere berichten over die zombie kwamen dus via via (twitter)
De rest dus van Peter
pi_158024417
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:52 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat had Dascha vermoedelijk ook niet gezegd tegen haar ouders hoe laat ze thuis had moeten zijn. Maar ze is volgens mij ook wel laat gegaan met haar vriendinnen te stappen naar een kroeg tegenover de politiebureau.
Ik heb een beetje moeite om te volgen wat je eigenlijk zegt.
pi_158024452
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:51 schreef marsan het volgende:

[..]

De machinist of hoofdconducteur moet verplicht gaan kijken of er nog iets te redden valt. Of dat voor of na het eerste telefoontje aan 112 is weet ik niet.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:56:27 #43
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158024485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:52 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Als je 16 bent dan vertel je je ouders niet hoe laat je thuis moet zijn, dan vertellen je ouders jou hoe laat je thuis moet zijn.

Als ze (Dascha en haar vriendinnen) om 03.00 uur thuis moesten zijn, dan snap ik wel dat die vriendinnen in paniek raakten toen ze niet snel terugkwam, als ze pas om 05.00 uur thuis moesten zijn had er mogelijk geen haan naar gekraaid tot ze bijna moesten vertrekken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158024493
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Eerdere berichten over die zombie kwamen dus via via (twitter)
De rest dus van Peter
en ook Peter heeft die machinist niet face 2 face gesproken.
alles via via..
sowieso PRdV :')
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:57:00 #45
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158024498
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:53 schreef marsan het volgende:

[..]

Ik heb een beetje moeite om te volgen wat je eigenlijk zegt.
Je bent niet de enige ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:57:15 #46
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024506
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:51 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee ik dat bedoel ik niet, de machinist was bij haar toen hij mogelijk uit de trein was gestapt zodat zij aan de spoor was. En in dit forum schreef iemand dat Dascha de toeten van de trein helemaal niet hoorde vanuit dat zij in ernstig invloed was van GHB of XTC. Die pillen maken je dan niet meer bewust wat je allemaal aan het doen bent of je wandelt direct gauw in slaap in overdag of avond. En langzamerhand verlies je hierdoor meer geheugen, kracht en energie uit je lijf. En je voelt men heel erg ziek van die gevaarlijke troep van binnen, maar in enkele uren als er niets aan gedaan wordt vervalt alle functies in de lichaam zoals nieren, hart en zuurstof, dan ga je er aan dood.
pi_158024507
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:55 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

De machinist of hoofdconducteur moet verplicht gaan kijken of er nog iets te redden valt. Of dat voor of na het eerste telefoontje aan 112 is weet ik niet.
Ah so. Ik dacht dat hij bedoelde om 112 te bellen toen de machinist haar op de rails zag staan.
Snapte al niet dat dat geopperd werd.
Maar dat hij een melding moet maken na de klap lijkt me wel logisch.
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:58:26 #48
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158024534
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:56 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

en ook Peter heeft die machinist niet face 2 face gesproken.
alles via via..
sowieso PRdV :')
In deze hebben de ouders hem gevraagd.... dan kun je 10 keer PRdV :') doen, maar hij is in dit geval een van de informatiebronnen.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158024542
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:55 schreef Obvious5555 het volgende:

[..]

Zit er geen noodknop/portofoon op het dashbord van de machinist? Je zou eens geen bereik hebben in de middle of nowhere of een lege telefoon.

Ik zou een hele slechte machinist zijn, mooi niet dat ik uit dat hokje zou komen....alleen.
Wat een rotberoep..
  vrijdag 4 december 2015 @ 23:58:40 #50
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024547
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, met een bakje koffie tussen de lamellen door loeren.
Dan had jongere uitgaanspubliek ook niet direct in gaten dat er tegenover de kroeg politiebureau staat. Dat maakt het ook echt spannend als er dichtbij de kroeg verdachte situatie plaatsvindt.
pi_158024561
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:57 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee ik dat bedoel ik niet, de machinist was bij haar toen hij mogelijk uit de trein was gestapt zodat zij aan de spoor was. En in dit forum schreef iemand dat Dascha de toeten van de trein helemaal niet hoorde vanuit dat zij in ernstig invloed was van GHB of XTC. Die pillen maken je dan niet meer bewust wat je allemaal aan het doen bent of je wandelt direct gauw in slaap in overdag of avond. En langzamerhand verlies je hierdoor meer geheugen, kracht en energie uit je lijf. En je voelt men heel erg ziek van die gevaarlijke troep van binnen, maar in enkele uren als er niets aan gedaan wordt vervalt alle functies in de lichaam zoals nieren, hart en zuurstof, dan ga je er aan dood.
Toen de machinist uit was gestapt was ze al een aardig aantal meters meegesleurd zeg maar.
pi_158024571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je 16 bent dan vertel je je ouders niet hoe laat je thuis moet zijn, dan vertellen je ouders jou hoe laat je thuis moet zijn.

Als ze (Dascha en haar vriendinnen) om 03.00 uur thuis moesten zijn, dan snap ik wel dat die vriendinnen in paniek raakten toen ze niet snel terugkwam, als ze pas om 05.00 uur thuis moesten zijn had er mogelijk geen haan naar gekraaid tot ze bijna moesten vertrekken.
Je zou bijna denken dat ze om 02:00 uur zouden vertrekken.
pi_158024582
Nu krijgen de drugs natuurlijk weer de schuld. Krijgen we dat gezeik weer ...
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:00:42 #54
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024597
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:56 schreef Leandra het volgende:

[..]

Zou ook kunnen ja. Het zou misschien wel verklaren dat zij hierdoor de tijd vergeten was zodat zij eerder XTC of GHB in haar lijf was gekomen via drankje.
pi_158024605
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Je zou bijna denken dat ze om 02:00 uur zouden vertrekken.
2 uur weg of 3 uur thuis. Dat lijken wel de tijden zo ongeveer.
pi_158024615
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

In deze hebben de ouders hem gevraagd.... dan kun je 10 keer PRdV :') doen, maar hij is in dit geval een van de informatiebronnen.
Inderdaad en ik vind hem heel open.
pi_158024619
Ik kan me van een paar jaar geleden nog een voorval herinneren waarbij een jongen zichzelf in de borst stak met een mes na wiet gerookt te hebben. Zijn vriendin was erbij en er was niks aan de hand tot hij van het een op het andere moment dat mes uit de la pakte en begon te steken in zijn hart. Een acute psychose noemden ze het. Drugs kan rare dingen uithalen met hersenen en ik vrees dat er bij dit meisje ook zoiets heeft gespeeld. Heel tragisch.
pi_158024635
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:00 schreef probeer het volgende:
Nu krijgen de drugs natuurlijk weer de schuld. Krijgen we dat gezeik weer ...
hmmmmm, denk eerder de dealer.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:02:31 #59
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024639
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:59 schreef marsan het volgende:

[..]

Toen de machinist uit was gestapt was ze al een aardig aantal meters meegesleurd zeg maar.
Juist dat had machinist niet in de gaten wat er mis is met zijn trein en had niet direct door dat een vreemd geluid voordeed.
pi_158024677
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Juist dat had machinist niet in de gaten wat er mis is met zijn trein en had niet direct door dat een vreemd geluid voordeed.
Hij heeft haar op het spoor zien staan. Hij heeft nog geprobeerd haar te waarschuwen door te claxonneren.

Hij had het door voor de klap überhaupt plaats had gevonden.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:04:19 #61
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158024684
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Hij zag haar op het spoor staan en hij heeft geclaxonneerd.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:04:35 #62
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024690
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:01 schreef Meaghan het volgende:
Ik kan me van een paar jaar geleden nog een voorval herinneren waarbij een jongen zichzelf in de borst stak met een mes na wiet gerookt te hebben. Zijn vriendin was erbij en er was niks aan de hand tot hij van het een op het andere moment dat mes uit de la pakte en begon te steken in zijn hart. Een acute psychose noemden ze het. Drugs kan rare dingen uithalen met hersenen en ik vrees dat er bij dit meisje ook zoiets heeft gespeeld. Heel tragisch.
Ja dat kan ik ook begrijpen. Maar GHB of XTC maakt je erg lusteloos, ziek en ben je ook heel erg verward van psychisch tot fysiek. Je bent hierdoor je zelf niet meer maar belandt men wel in soort droomwereld waar men verkeert.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:05:21 #63
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024712
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:04 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hij zag haar op het spoor staan en hij heeft geclaxonneerd.
Ja dat bedoel ik, maar ik had ook niet gezegd dat zij naast het spoor was.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:06:35 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158024753
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:05 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja dat bedoel ik, maar ik had ook niet gezegd dat zij naast het spoor was.
Ik snap je punt nog steeds niet.
pi_158024755
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:01 schreef marsan het volgende:

[..]

2 uur weg of 3 uur thuis. Dat lijken wel de tijden zo ongeveer.
ruzie net voor tweeën
Dascha stampt weg
ze zouden eigenlijk om 02:00 richting huis vertrekken, vriendinnen kunnen haar niet vinden
bellen na 3 kwartier haar ouders, of ze als thuis is/dat ze weg is

Logischer dan dat ze om 04:00 uur thuis moesten zijn, en dat ze haar direct zijn gaan zoeken.
pi_158024769
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:04 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja dat kan ik ook begrijpen. Maar GHB of XTC maakt je erg lusteloos, ziek en ben je ook heel erg verward van psychisch tot fysiek. Je bent hierdoor je zelf niet meer maar belandt men wel in soort droomwereld waar men verkeert.
:')
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 00:08:52 #67
240917 Mula
pi_158024826
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2015 23:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

De vriendinnen hebben om 2.45 haar ouders gebeld, dus nog minder dan een uur.

Best verbazingwekkend eigenlijk. Om 2 uur loop je door de menigte naar buiten, groet een bekende, maakt met die andere bekende een praatje, staat even in de rij voor de wc, plassen, handen wassen, frutten met haar, makeup even bijwerken, naar buiten lopen, stempel van de kroeg weer laten zien, naar binnen, nog een praatje met iemand en dan vriendinnen weer opzoeken. Voor 2.45 had ik me als achtergebleven vriendin zijnde me helemaal geen zorgen gemaakt geloof ik.

Ik vraag me af hoe ze was toen ze zei dat ze ging plassen. Was er iets aan haar te merken waardoor er zo snel alarm is geslagen?

Edit: 16jarigen moeten natuurlijk op tijd thuis zijn... Dan snap ik dat er zo snel contact met haar ouders is gezocht,
pi_158024834
En ik geloof niet in een bewuste zelfmoord. Ook niet dat ze vrijwillig op die bewuste plek terecht is gekomen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:09:59 #69
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024855
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ruzie net voor tweeën
Dascha stampt weg
ze zouden eigenlijk om 02:00 richting huis vertrekken, vriendinnen kunnen haar niet vinden
bellen na 3 kwartier haar ouders, of ze als thuis is/dat ze weg is

Logischer dan dat ze om 04:00 uur thuis moesten zijn, en dat ze haar direct zijn gaan zoeken.
Kijk, Dascha kan tegen 01.00 uur mogelijk wel symptomen kunnen krijgen van dat zij XTC of GHB toegediend in haar drank kreeg. Uren later was zij in elk geval veranderd van normaal naar agressief gedrag wat de ruzie van toepassing is.
pi_158024866
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Best verbazingwekkend eigenlijk. Om 2 uur loop je door de menigte naar buiten, groet een bekende, maakt met die andere bekende een praatje, staat even in de rij voor de wc, plassen, handen wassen, frutten met haar, makeup even bijwerken, naar buiten lopen, stempel van de kroeg weer laten zien, naar binnen, nog een praatje met iemand en dan vriendinnen weer opzoeken. Voor 2.45 had ik me als achtergebleven vriendin zijnde me helemaal geen zorgen gemaakt geloof ik.

Ik vraag me af hoe ze was toen ze zei dat ze ging plassen. Was er iets aan haar te merken waardoor er zo snel alarm is geslagen?
Er werd besproken dat ze mogelijk ruzie had gehad met haar vriendinnen.
pi_158024885
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:09 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Kijk, Dascha kan tegen 01.00 uur mogelijk wel symptomen kunnen krijgen van dat zij XTC of GHB toegediend in haar drank kreeg. Uren later was zij in elk geval veranderd van normaal naar agressief gedrag wat de ruzie van toepassing is.
Die is boos weggestampt denk ik
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:11:38 #72
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024903
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er werd besproken dat ze mogelijk ruzie had gehad met haar vriendinnen.
Dat doen vele jonge meiden altijd nadat zij gedrogeerd kunnen zijn als ze GHB of XTC in haar bloed hebben.
pi_158024916
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:09 schreef Kim-Holland het volgende:
En ik geloof niet in een bewuste zelfmoord. Ook niet dat ze vrijwillig op die bewuste plek terecht is gekomen.
Ik denk hetzelfde, misschien uitgedaagd na veel drank en drugsgebruik onderweg. En dat ze ff die trein ging koppen en het vervolgens deed....
pi_158024931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:11 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat doen vele jonge meiden altijd nadat zij gedrogeerd kunnen zijn als ze GHB of XTC in haar bloed hebben.
Heb jij veel ervaring met GHB en XTC?
Recent nog?
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:13:25 #75
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024951
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die is boos weggestampt denk ik
Dat denk ik ook, maar we weten niet waar over de ruzie ging met haar vriendinnen. Er kan van alles zijn dat Dascha een vriend heeft waarmee haar vriendinnen jaloers op kunnen zijn. Maar de grote vraag is of Dascha wel een goede jeugd heeft gehad of niet?
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:13:49 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158024964
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:08 schreef Mula het volgende:

[..]

Tenzij je met z'n allen naar huis zou fietsen en je om 02.15 zou vertrekken bijvoorbeeld.... of om 02.30.
Dan had je je om 02.45 wel zorgen gemaakt, al was het alleen al om het gezeik dat je thuis zou krijgen als je niet op tijd thuis zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158024967
quote:

[..]

quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:11 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Stop eens met die onzin. Er klopt namelijk echt helemaal niets van.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:14:32 #78
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158024982
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:12 schreef marsan het volgende:

[..]

Heb jij veel ervaring met GHB en XTC?
Recent nog?
Nee, ik heb heel veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echt kan gebeuren. Maar ik heb ook wel eens over gelezen wat ook heel gevaarlijk kan zijn.
pi_158025024
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:14 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee, ik heb heel veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echt kan gebeuren. Maar ik heb ook wel eens over gelezen wat ook heel gevaarlijk kan zijn.
Dat erover lezen gevaarlijk kan zijn begin ik nu ook wel een beetje te denken.
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 00:16:09 #80
240917 Mula
pi_158025031
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Tenzij je met z'n allen naar huis zou fietsen en je om 02.15 zou vertrekken bijvoorbeeld.... of om 02.30.
Dan had je je om 02.45 wel zorgen gemaakt, al was het alleen al om het gezeik dat je thuis zou krijgen als je niet op tijd thuis zou zijn.
Ik had al ge-edit. :)
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:17:03 #81
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025049
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef probeer het volgende:

[..]

[..]

[..]

Stop eens met die onzin. Er klopt namelijk echt helemaal niets van.
Maar goed, ik wou ook mee praten over dit onderwerp. Ik heb ook in het verleden veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echte wereld kan gebeuren, maar series hebben vaak niet de realiteit in tegenovergestelde van echtheid.
pi_158025075
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, maar we weten niet waar over de ruzie ging met haar vriendinnen. Er kan van alles zijn dat Dascha een vriend heeft waarmee haar vriendinnen jaloers op kunnen zijn. Maar de grote vraag is of Dascha wel een goede jeugd heeft gehad of niet?
Ook met een fijne en goede achtergrond kun je foute vriend[inn]en treffen..
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:18:16 #83
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025082
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat erover lezen gevaarlijk kan zijn begin ik nu ook wel een beetje te denken.
Nou over werking van pillen en wat gevaren hier van kunnen zijn. Ik had op mijn oude school wel eens biologie gehad wat ook voor verschillende kijk op werking van stoffen.
pi_158025088
Hebben die vriendinnen als iets over drugebruik verklaart? Misschien hebben ze samen wel een pilletje geklapt.
.
pi_158025089
quote:

[..]

Sorry?
XTC en GHB maken je lusteloos en ziek en verward?
Make my day!
pi_158025090
Het enige wat ik me omtrent harddrugsgebruik (wat dan waarschijnlijk oa xtc/mdma is geweest) is dat ze er bij een ietwat te hoge dosis erg onrustig van is geworden, en daardoor aan de wandel is gegaan. Een drukke discotheek kan dan vrij bedrukkend werken, wat het naar buiten gaan zou kunnen verklaren. En dat ze haar jas vergeten is kan ik dan ook wel begrijpen; enorm korte concentratieboog.

Maar goed .. dat zijn al flink wat aannames.
pi_158025097
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Daar neig ik nu ook naar,

en dan wat flinke aannames:
buiten gaan zitten huilen, is natuurlijk ook heel heftig als je 16 bent en ruzie hebt met wat vriendinnen
Een jongen komt er gezellig bij zitten en neemt haar mee
Gezellig ergens in een auto gaan zitten blowen/gebruiken
Bij dat spoor komen, lolletje en stoer doen
bam weg

Ben benieuwd of er daar een jongen rondloopt die zich heel anders gedraagt sinds zaterdag.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:19:32 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158025111
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als daar überhaupt al sprake van zou zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_158025126
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

buiten gaan zitten huilen, is natuurlijk ook heel heftig als je 1 bent en ruzie hebt met wat vriendinnen
bam weg

Ben benieuwd of er daar een jongen rondloopt die zich heel anders gedraagt sinds zaterdag.
Laten we er nou geen daders gaan bijverzinnen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:20:14 #90
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025131
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Precies! Weet je, Dascha was ook erg naief met haar vrienden die te goed van vertrouwen waren! Zo op deze manier speelde zij dus haar leven op het spel. Dit komt vaak voor bij jongeren mensen met weinig mensenkennis dan wij als ouderen mensen.
pi_158025138
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Maar goed, ik wou ook mee praten over dit onderwerp. Ik heb ook in het verleden veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echte wereld kan gebeuren, maar series hebben vaak niet de realiteit in tegenovergestelde van echtheid.
Wellicht was ik iets te fel, excuses. En ik snap dat je het er over wilt hebben (doe ik ook) maar je informatie is niet correct. En zeker niet als het gebaseerd is op die (Amerikaanse) politieseries.

voor correcte info:
https://www.erowid.org/ (beste link, enorm uitgebreid, in het Engels)
http://drugsinfoteam.nl/ (beknopte Nederlandse info)
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:21:08 #92
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025148
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef agter het volgende:

[..]

Sorry?
XTC en GHB maken je lusteloos en ziek en verward?
Ja dat kan, maar je bent hierdoor wel erg agressief tegen over iedereen. Ik denk aan zware psychose aanvallen.
pi_158025163
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:

[..]

Laten we er nou geen daders gaan bijverzinnen.
Nee, ik doel op die reconstructie van Peter R de Vries, daar hadden ze het over een meisje en een jongen die 50 meter verder op na 02:00 uur zonder jassen op een bankje zaten.

Diverse getuigen hebben dit doorgegeven en ze vragen nu of ze zich willen melden.
pi_158025188
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:21 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja dat kan, maar je bent hierdoor wel erg agressief tegen over iedereen. Ik denk aan zware psychose aanvallen.
Aanname op aanname.
Make my day!
pi_158025207
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Fer het volgende:
Hebben die vriendinnen als iets over drugebruik verklaart? Misschien hebben ze samen wel een pilletje geklapt.
Nee. En dat is gek. Dat er totale stilte is.
Komt niet vaak voor met zulke zaken via de media.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:24:18 #96
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_158025217
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

buiten gaan zitten huilen, is natuurlijk ook heel heftig als je 16 bent en ruzie hebt met wat vriendinnen
bam weg

Als haar ID op een locatie is gevonden die een redelijk rechte route (wandelpad, straat) tussen kroeg en spoorwegovergang is, dan verwacht ik eigenlijk meer dat ze om een of andere reden zelf aan het zwerven is gegaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:24:33 #97
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025225
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef probeer het volgende:

[..]

Wellicht was ik iets te fel, excuses. En ik snap dat je het er over wilt hebben (doe ik ook) maar je informatie is niet correct. En zeker niet als het gebaseerd is op die (Amerikaanse) politieseries.

voor correcte info:
https://www.erowid.org/ (beste link, enorm uitgebreid, in het Engels)
http://drugsinfoteam.nl/ (beknopte Nederlandse info)
Excuses aanvaard. In uitgaansleven in grote steden zie je ook wel foute types zwerven met die gevaarlijke troep op de stoep of in een groot nachtclub waar veel jongere mensen afkomen om een pilletje te kopen voor een spotprijs.
pi_158025239
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:23 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Nee. En dat is gek. Dat er totale stilte is.
Komt niet vaak voor met zulke zaken via de media.
Peter en haar vader en moeder zijn alles behalve stil. Ze wachten niet eens de onderzoeken van de politie af.
pi_158025246
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Precies! Weet je, Dascha was ook erg naief met haar vrienden die te goed van vertrouwen waren! Zo op deze manier speelde zij dus haar leven op het spel. Dit komt vaak voor bij jongeren mensen met weinig mensenkennis dan wij als ouderen mensen.
Je kent haar?
pi_158025261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als haar ID op een locatie is gevonden die een redelijk rechte route (wandelpad, straat) tussen kroeg en spoorwegovergang is, dan verwacht ik eigenlijk meer dat ze om een of andere reden zelf aan het zwerven is gegaan.
Ja, je postte al een route vanavond, er zit alleen een rare bocht in, in die villawijk voor het spoor.
Dat lijkt wel een rotonde op google.
pi_158025274
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:21 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

GHB kan je bij een te hoge dosis inderdaad lamlendig maken, niet op je benen kunnen staan .. te vergelijken met ontzettend dronken. Agressief 'dronken' heb ik echter bij GHB nog nooit meegemaakt (bij mezelf of anderen). XTC en agressiviteit is heel zeldzaam (het staat er juist om bekend dat het je een gevoel van euforie en 'alles is liefde' geeft) en kan ik me alleen maar voorstellen als iemand steeds maar weer bij neemt terwijl het al lang is uitgewerkt. Al krijg je dan meer een doorgesnoven effect (enorme pupillen, kauwende kaken) en geen agressiviteit.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:27:08 #102
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025278
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:22 schreef agter het volgende:

[..]

Aanname op aanname.
Ja, door die foutieve pillen ben je zelf ook heel erg naïef aan het worden wanneer je op alle verzoeken in gaat van foutieve mensen. Triest eigenlijk, maar jongere mensen weten soms niet beter dan oudere mensen als het om vertrouwen gaat en vaak gaan ze makkelijk manipuleren door anderen wat hij of zij zegt.
pi_158025299
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:27 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja, door die foutieve pillen ben je zelf ook heel erg naïef aan het worden wanneer je op alle verzoeken in gaat van foutieve mensen. Triest eigenlijk, maar jongere mensen weten soms niet beter dan oudere mensen als het om vertrouwen gaat en vaak gaan ze makkelijk manipuleren door anderen wat hij of zij zegt.
Ken jij haar?
Make my day!
pi_158025320
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:17 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Derrick zeker w/

"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158025322
Ik kan me wel voorstellen dat als je padje af bent en een flinke ruzie gekregen hebt, je impulsief de keuze kunt maken er een einde aan te maken op dat moment. Zoiets gaat in zo'n ongelofelijke waas dat je daar zelf amper besef bij hebt. Als je een beetje eigenwijs bent, en gezien haar houding op het spoor. Dat je denkt "Fuck jullie allemaal ik doe dit gewoon, joe."
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:29:03 #106
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025324
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:25 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Je kent haar?
Nee, dat niet. Dat zou best wel een theorie zijn waarom zij aan GHB of XTC overleden is. Er kan heel veel dingen meespelen zowel dat zij eerder in uren voor dat zij stierf wel problemen heeft gehad met haar vriendinnen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:29:35 #107
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025338
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef agter het volgende:

[..]

Ken jij haar?
Nee eigenlijk niet., Maar het kan zo wel gebeurd zijn.
pi_158025340
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Peter en haar vader en moeder zijn alles behalve stil. Ze wachten niet eens de onderzoeken van de politie af.
Ik heb het niet over narcist Peter en de familie. Ik doel op de vriendenclub, haar vriendje/ vriendinnen.
Pff..

Ineens heb je het! Je gaat alleen maar meelezen! :(
pi_158025360
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:29 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik heb het niet over narcist Peter en de familie. Ik doel op de vriendenclub, haar vriendje/ vriendinnen.
Pff..

Ineens heb je het! Je gaat alleen maar meelezen! :(
We weten niet wat die vriendinnen verteld hebben aan de ouders of politie.
pi_158025371
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef Myrr het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je padje af bent en een flinke ruzie gekregen hebt, je impulsief de keuze kunt maken er een einde aan te maken op dat moment. Zoiets gaat in zo'n ongelofelijke waas dat je daar zelf amper besef bij hebt. Als je een beetje eigenwijs bent, en gezien haar houding op het spoor. Dat je denkt "Fuck jullie allemaal ik doe dit gewoon, joe."
Ik ben blij dat ik me hier niets bij kan voorstellen...
Je raekt an de dinge geweun.
pi_158025376
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

hmmmmm, denk eerder de dealer.
Hoezo de dealer? Zolang hij haar niet gedwongen heeft de drugs te nemen en de drugs niet vervuild waren (wat ik niet aannemelijk acht want dan zouden er veel meer gevallen van onwel geworden mensen bekend moeten zijn. Ik weet dat er een gerucht ging dat er meerdere ouders met hun kind op de eerste hulp hadden gezeten, maar als dat waar zou zijn zou daar wel melding van gemaakt zijn door het ziekenhuis en de media.) zie ik niet hoe de dealer hier verantwoordelijk voor zou zijn..
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:31:39 #112
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025389
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Derrick zeker w/

[ afbeelding ]
Ja klopt, ik heb vroeger vaak Derrick gekeken. Heel interessant wat bij Derrick meegespeeld heeft. Dan heb ik ook wel eens van geleerd hoe de theorieën of praktijk na misdaad gegaan zijn. Voor duidelijkheid ben ik echt zelf geen rechercheur of politieman.
pi_158025396
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ook. Drank + drugs + ruzie met vriendinnen (Staat dat al vast of ..? Want ik lees het hier al als half feit en heb geen zin om helemaal terug te zoeken ..). Hele gevaarlijke cocktail voor impulsief, onnadenkend gedrag in haar eentje.
pi_158025399
quote:

[..]

Wat kan jij in je posts een onzin vertellen zeg.
pi_158025410
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:29 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee, dat niet. Dat zou best wel een theorie zijn waarom zij aan GHB of XTC overleden is. Er kan heel veel dingen meespelen zowel dat zij eerder in uren voor dat zij stierf wel problemen heeft gehad met haar vriendinnen.
Vage manier van reageren heb je dan. :{w
Men zou van minder paranoide worden
pi_158025417
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:31 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Het is dat je zelf zegt dat je geen rechercheur of politie bent. Ik zou bijna denken dat je t wel was.
pi_158025426
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef Myrr het volgende:
Ja de impact van een klote-opmerking van een vriendinnetje, in combinatie met drank en drugs , late tijdstip, op die leeftijd kan heel veel impact hebben. Dan worden kleine ruzie's hele grote drama's.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:33:18 #118
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025428
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:31 schreef probeer het volgende:

[..]

Ik ook. Drank + drugs + ruzie met vriendinnen (Staat dat al vast of ..? Want ik lees het hier al als half feit en heb geen zin om helemaal terug te zoeken ..). Hele gevaarlijke cocktail voor impulsief, onnadenkend gedrag in haar eentje.
Mee eens. Dat zou voor haar best wel laatste erge levensuren zijn geweest wat zij heeft meegemaakt.
pi_158025430
quote:

[..]

Er staat nog niet zoveel vast.
Behalve dat ze dood is na een avondje stappen.
Make my day!
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:33:59 #120
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025439
quote:
12s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:32 schreef marsan het volgende:

[..]

Het is dat je zelf zegt dat je geen rechercheur of politie bent. Ik zou bijna denken dat je t wel was.
Hmm of eerder misdaadverslaggever.
pi_158025442
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef agter het volgende:

[..]

Dwang is in ieder geval uitgesloten.
pi_158025444
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:32 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Vage manier van reageren heb je dan. :{w
Men zou van minder paranoide worden
:+
_O-
Make my day!
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:34:56 #123
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025454
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja de impact van een klote-opmerking van een vriendinnetje, in combinatie met drank en drugs , late tijdstip, op die leeftijd kan heel veel impact hebben. Dan worden kleine ruzie's hele grote drama's.
Juist. Dan werden haar hersenen zeer hyperactief dan normaal door drank en drugs.
pi_158025457
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ok maar dan ga je niet urenlang in de kou rondlopen
dan bel je je ouders of ze je ophalen of je stapt in een taxi
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:35:52 #125
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025464
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Dat heeft ze vermoedelijk niet gedaan!
pi_158025473
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Echt niet?
pi_158025475
quote:

[..]

Peter zei dat ze dat verhaal nu aan het nalopen zijn, de telefoon kan hier duidelijkheid over geven. En dat ze die dus aan het natrekken zijn.

Ik geloof dat ze er rekening mee houden dat die meiden (16 jaar, emotioneel en dronken) ook een beetje in hun eigen straatje praten.
pi_158025479
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nee want te veel drank en drugs en klote opmerkingen van haar vriendinnen, toch?
Helemaal van het padje af..
Make my day!
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:37:17 #129
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025488
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:36 schreef marsan het volgende:

[..]

Echt niet?
Geen idee, maar ze had wel haar telefoon bij zich daarvoor was ze te dronken voor om haar ouders te bellen.
pi_158025493
quote:

[..]

Dat is als je wel rationeel denkt.
Maar ik denk dat ze op dat moment alles behalve rationeel dacht en heel impulsief te werk is gegaan.

Maar goed dat zijn ook alleen maar aannames van mijn kant.
pi_158025496
quote:

[..]

Of bij een leuke jongen die je komt troosten buiten en je helemaal begrijpt.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:38:06 #132
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025505
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:36 schreef agter het volgende:

[..]

Nee want te veel drank en drugs en klote opmerkingen van haar vriendinnen, toch?
Helemaal van het padje af..
Precies! Ze had inderdaad veel te veel aan haar hoofd van eerdere uren waarmee zij meegemaakt heeft.
pi_158025517
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Type Joran?
Make my day!
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:38:57 #134
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025521
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Dat zou de dealer zijn geweest waarmee zij van hem pillen heeft gekregen om rustig van te worden.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:39:31 #135
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025533
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:38 schreef agter het volgende:

[..]

Type Joran?
Zou best wel kunnen, zelfde psychoses met elkaar die goed begrijpen.
pi_158025543
quote:

[..]

Ziek en lusteloos van XTC.
Is dat waarom zoveel mensen een pilletje pakken op grote feesten? Zodat ze lekker de hele nacht ziek gaan zijn en met z'n alle lusteloos op de dansvloer gaan liggen.

XTC is een upper.

pi_158025545
quote:

[..]

Type Joran?
Dat lijkt me nu zoeken naar een dader omdat zij zelf nooit die daad zou hebben kunnen begaan.
Lijkt me niet dat we ergens naartoe moeten redeneren alleen om die reden.
pi_158025550
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:38 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat zou de dealer zijn geweest waarmee zij van hem pillen heeft gekregen om rustig van te worden.
Begint nu wel echt spannend te worden.
pi_158025553
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef agter het volgende:

[..]

Aha. Ok doe dan maar alsof ik niets gezegd heb.
pi_158025555
quote:

[..]

Type Joran?
Ze hebben hem niet omschreven, zaten een jongen en een meisje zonder jassen op een bankje 50 meter voor de ijssalon naast de kroeg na 02:00 uur.

Peter r de Vries vroeg of deze mensen zich wilde melden, vandaar.
pi_158025563
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:39 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Zou best wel kunnen, zelfde psychoses met elkaar die goed begrijpen.
uit welk land kom jij ? :)
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:41:20 #142
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025569
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:40 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

uit welk land kom jij ? :)
Gewoon uit Nederland waar ik zelf geboren ben.
pi_158025606
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:41 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Gewoon uit Nederland waar ik zelf geboren ben.
_O- :+
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:44:38 #144
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025627
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:40 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ziek en lusteloos van XTC.
Is dat waarom zoveel mensen een pilletje pakken op grote feesten? Zodat ze lekker de hele nacht ziek gaan zijn en met z'n alle lusteloos op de dansvloer gaan liggen.

XTC is een upper.

Over zo veel mensen gesproken bedoel ik eigenlijk dat een dealer liever een klein groepje mensen zoekt om de pillen uit te testen van goede kwaliteit die nagemaakt zijn in hun lab, echter denk ik niet dat heel veel mensen zo hele nacht ziek kunnen worden of hierdoor lusteloos kunnen worden.

Een dealer kent vaak die mensen die hem of haar eerder hebben gesproken en wellicht hebben ze met elkaar op een dag afgesproken om pillen van haar of hem te kopen voor een goedkopere prijs dan in het algemeen.
pi_158025636
Nu herhaling van RTL boulevard met die reconstructie.
Ook over dat bankje, haar ID en die jongen.
pi_158025643
quote:

[..]

Als je telefoon afgepakt is, je geld en ID en in een fataal aflopende hoek gedreven wordt, heb je weinig keus.
pi_158025653
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:44 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Over zo veel mensen gesproken bedoel ik eigenlijk dat een dealer liever een klein groepje mensen zoekt om de pillen uit te testen van goede kwaliteit die nagemaakt zijn in hun lab, echter denk ik niet dat heel veel mensen zo hele nacht ziek kunnen worden of hierdoor lusteloos kunnen worden.

Een dealer kent vaak die mensen die hem of haar eerder hebben gesproken en wellicht hebben ze met elkaar op een dag afgesproken om pillen van haar of hem te kopen voor een goedkopere prijs dan in het algemeen.
Ik ben blij dat je je ervaring als misdaadverslaggever met ons wil delen.
Of ben je stiekem mss wel recherche?
pi_158025662
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:45 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Als je telefoon afgepakt is, je geld en ID en in een fataal aflopende hoek gedreven wordt, heb je weinig keus.
Maar tot nu is er niets wat daarop wijst.
pi_158025663
Stiekem drugs genomen ziek geworden/bad trip, in paniek naar huis gegaan en voor de trein gevallen wellicht?
blablablabla
pi_158025670
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:30 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik ben blij dat ik me hier niets bij kan voorstellen...
Ik helaas wel. Uit ervaring.

En dat ze uren zonder jas buiten heeft gelopen… Try XTC.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 00:47:33 ]
pi_158025680
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef marsan het volgende:

[..]

..het antwoord ligt op fok..
:D
Make my day!
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:47:36 #152
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158025689
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
Stiekem drugs genomen ziek geworden/bad trip, in paniek naar huis gegaan en voor de trein gevallen wellicht?
Dat klopt niet met de verklaring van de machinist.
pi_158025692
-Nee-

[ Bericht 97% gewijzigd door Specularium op 05-12-2015 00:48:35 ]
pi_158025698
Ik weet niet of het technisch mogelijk is om ook (nu nog) te onderzoeken of ze seksueel misbruikt is
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:48:46 #155
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025714
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef marsan het volgende:

[..]

Nee nee, ik ben niet de recherche maar ook niet als misdaadverslaggever. Maar misdaad en krimi blijven mij altijd boeiend. En ja dat heb ik ook altijd heel vaak meegekregen via politieseries op televisie zoals Derrick, Der Alte, Baantjer, Bureau Kruislaan, Flikken Maastricht, Belgisch politieseries.
pi_158025722
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:47 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat klopt niet met de verklaring van de machinist.
Wat heeft hij daarover verklaart dan
blablablabla
  † In Memoriam † zaterdag 5 december 2015 @ 00:49:33 #157
240917 Mula
pi_158025729
quote:
Volgens Peter r de Vries stond ze met haar armen in de zij met haar gezicht richting de trein (volgens de machinist).
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:49:37 #158
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025732
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:48 schreef StaceySinger het volgende:
Ik weet niet of het technisch mogelijk is om ook (nu nog) te onderzoeken of ze seksueel misbruikt is
Door een man die zij ermee gesproken heeft?
pi_158025733
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat ze met haar armen in haar zij, met haar gezicht richting de trein, op het spoor stond.
pi_158025738
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:48 schreef StaceySinger het volgende:
Of ze seksueel verkeer gehad zou hebben, lijkt me moeilijk te onderzoeken, gezien de resten.
Of het misbruik geweest is, nog moeilijker.
Make my day!
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:50:17 #161
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158025743
quote:

[..]

PRDv, als woordvoerder van de familie, heeft de verklaring gelezen. Ze stond met de handen in de zij richting de trein en reageerde niet op claxonneren.
pi_158025744
quote:

[..]

Dat ze met dr handen in dr zij op het spoor stond. Gezicht in de richting van de aankomende trein. Hij claxonneerde maar ze reageerde daar niet op.
pi_158025757
Met alleen alcohol lopen genoeg lieden halfnaakt in de winter rond, buiten, maar dat bevestigt dus hoogstens dat ze onder invloed was van het een of ander.

Dat is dan nu ook redelijk bevestigd, als de politie dit wist dan vraag ik me toch af waarom de politie zo snel uitgaat van zelfmoord, de drugs kunnen in haar een soort suicidaal gedrag hebben doen aanzetten maar dan nog is de drugs verantwoordelijk, en dit was al zichtbaar, schijnbaar.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:51:10 #164
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025761
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:50 schreef agter het volgende:

[..]

Of ze seksueel verkeer gehad zou hebben, lijkt me moeilijk te onderzoeken, gezien de resten.
Of het misbruik geweest is, nog moeilijker.
Dat kan. Maar we weten niet of Dascha in de laatste dagen die ze geleefd heeft of zij seksueel gemeenschap heeft met haar vriend of lover.
pi_158025769
quote:
Ze stond op de treinrails, handen in haar zij en reageerde niet op het claxonneren van de machinist.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:51:46 #166
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158025773
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:50 schreef Slaro het volgende:
Met alleen alcohol lopen genoeg lieden halfnaakt in de winter rond, buiten, maar dat bevestigt dus hoogstens dat ze onder invloed was van het een of ander.

Dat is dan nu ook redelijk bevestigd, als de politie dit wist dan vraag ik me toch af waarom de politie zo snel uitgaat van zelfmoord, de drugs kunnen in haar een soort suicidaal gedrag hebben doen aanzetten maar dan nog is de drugs verantwoordelijk, en dit was al zichtbaar, schijnbaar.
Dit was al zichtbaar?
pi_158025780
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:51 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dit was al zichtbaar?
In bloedonderzoek.
pi_158025791
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:52 schreef Slaro het volgende:

[..]

In bloedonderzoek.
Linkje?
Make my day!
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:53:08 #169
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158025799
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:52 schreef Slaro het volgende:

[..]

In bloedonderzoek.
Dat weten ze pas sinds kort.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:53:11 #170
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025803
quote:

Dus Dascha was heel erg onder invloed van iemand..... wordt nog spannender.
pi_158025805
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:49 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dat ze met haar armen in haar zij, met haar gezicht richting de trein, op het spoor stond.
Hmmm dat is wel raar dan ja.
Maar van (race)drugs toegediend krijgen raak je normaliter niet suïcidaal. Ghb ofzo.

Tripmiddelen toedienen met een dergelijke intentie zou complete waanzin zijn aangezien je totaal niet weet hoe iemand daarop reageert.
blablablabla
pi_158025818
quote:

Technisch is het zelfmoord als ze het zonder dwang heeft gedaan.
Het gebruik van drugs maakt het in principe geen ongeluk.
pi_158025823
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:51 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat kan. Maar we weten niet of Dascha in de laatste dagen die ze geleefd heeft of zij seksueel gemeenschap heeft met haar vriend of lover.
Die heeft toch een alibi en kan zijn dna afstaan
pi_158025836
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:53 schreef Elan het volgende:

[..]

Hmmm dat is wel raar dan ja.
Maar van (race)drugs toegediend krijgen raak je normaliter niet suïcidaal. Ghb ofzo.

Tripmiddelen toedienen met een dergelijke intentie zou complete waanzin zijn aangezien je totaal niet weet hoe iemand daarop reageert.
Vergeet niet dat ze 16 is. Je bent ontzettend irrationeel op zo'n leeftijd. Er kan in die paar uur vanalles zijn gebeurd waardoor ze hem misschien compleet is gaan flippen.
pi_158025840
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat weten ze pas sinds kort.
Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb maar ik dacht dat de familie het pas sinds kort wist dankzij de onafhankelijke onderzoeker maar dat de politie er wel al van op de hoogte was en dat deze onderzoeker de resultaten van de politie heeft.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:55:02 #176
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025844
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ja, dat kan zij ook wel met haar dealer geneukt heeft voor dat zij stierf?
pi_158025846
Nou is het gebied tussen de Neuweg - Koningsstraat -Emmastraat -Gijsbrecht
net een soort chique doolhof
Sinds jaar en dag is daar al overlast van junks
Onlangs hebben buurbewoners zelfs nog een procedure aangespannen om een aantal bankjes
weg te krijgen omdat daar dag en nacht junks op zaten en sliepen.
Dus het is niet ondenkbaar dat ze daar een fout typetje is tegen gekomen
In dat gebied is de politie ook naar haar telefoon gaan zoeken met honden
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:55:34 #178
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025855
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Myrr het volgende:

[..]

Vergeet niet dat ze 16 is. Je bent ontzettend irrationeel op zo'n leeftijd. Er kan in die paar uur vanalles zijn gebeurd waardoor ze hem misschien compleet is gaan flippen.
Ook wel eens puberachtig zowel minder volwassen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:55:45 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158025861
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Slaro het volgende:

[..]

Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb maar ik dacht dat de familie het pas sinds kort wist dankzij de onafhankelijke onderzoeker maar dat de politie er wel al van op de hoogte was en dat deze onderzoeker de resultaten van de politie heeft.
Nee, dat klopt niet. Het onderzoek is gedaan op verzoek van de familie.
pi_158025871
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Die arme jongen is nooit genoemd in de hele zaak.
Of hij wel of geen sex met dr gehad heeft in dr laatste dagen maakt niet veel uit lijkt me,
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:56:13 #181
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158025873
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Joh, laat je niet zo meeslepen.
pi_158025875
Ken volwassen vrouwen die nog intens labiel zijn onder invloed van hormonen, laat staan een puber.
pi_158025877
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:52 schreef agter het volgende:

[..]

Linkje?
Dat de politie het weet staat toch in alle kranten, maar zoals gezegd dacht dat de politie het al langer wist, misschien niet wat dan erg matig onderzoek is.
pi_158025881
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Slaro het volgende:

[..]

Nee, politie krijgt hun onderzoeksresultaten pas maandag binnen.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:56:26 #185
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025882
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef StaceySinger het volgende:
Nou is het gebied tussen de Neuweg - Koningsstraat -Emmastraat -Gijsbrecht
net een soort chique doolhof
Sinds jaar en dag is daar al overlast van junks
Onlangs hebben buurbewoners zelfs nog een procedure aangespannen om een aantal bankjes
weg te krijgen omdat daar dag en nacht junks op zaten en sliepen.
Dus het is niet ondenkbaar dat ze daar een fout typetje is tegen gekomen
In dat gebied is de politie ook naar haar telefoon gaan zoeken met honden
Dus een grote broedplaats voor junks die erg onder invloed zijn drugs.
pi_158025894
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:53 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dus Dascha was heel erg onder invloed van iemand..... wordt nog spannender.
Wat bedoel je?
pi_158025899
Nee-

Hoezo Nee?
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:57:24 #188
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025901
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Joh, laat je niet zo meeslepen.
Meeslepen doe ik niet. maar het kan ook van alles gebeurd zijn in haar laatste uren.
pi_158025903
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:53 schreef marsan het volgende:

[..]

Technisch is het zelfmoord als ze het zonder dwang heeft gedaan.
Het gebruik van drugs maakt het in principe geen ongeluk.
Maar dood door schuld of iets in die richting.
pi_158025904
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Probeer je er nu iets van te maken wat je opwindend vindt?
pi_158025907
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef marsan het volgende:

[..]

Die arme jongen is nooit genoemd in de hele zaak.
Of hij wel of geen sex met dr gehad heeft in dr laatste dagen maakt niet veel uit lijkt me,
Jawel volgens haar pa huilde hij het hele weekend.
pi_158025909
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Meeslepen doe ik niet. maar het kan ook van alles gebeurd zijn in haar laatste uren.
Wel even rationeel proberen te blijven.
pi_158025913
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nee, dat klopt niet. Het onderzoek is gedaan op verzoek van de familie.
Ah, vreemd dat de politie dit niet doet bij een 16-jarige die zelfmoord pleegt en na alle verslagen, snelle conclusies dus.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:58:29 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158025916
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ja, dat hoef je niet allemaal op te schrijven.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:58:29 #195
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025917
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Slaro het volgende:

[..]

Dat de politie het weet staat toch in alle kranten, maar zoals gezegd dacht dat de politie het al langer wist, misschien niet wat dan erg matig onderzoek is.
Lijkt mij ook. maar misschien hebben ze iets over de hoofd gezien wat er nog meer details ontbreken.
pi_158025922
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Slaro het volgende:

[..]

Als ze de drugs ook vrijwillig heeft genomen sowieso niet lijkt me,
pi_158025929
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, politie krijgt hun onderzoeksresultaten pas maandag binnen.
Dat onderzoek lieten ze toch pas gebeuren na druk van de familie?!
pi_158025931
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Al is Sportpark wel richting haar huis en een relatief rustig station vergeleken met Hilversum. Zeker op een uitgaansavond.

Was daar vorige week nog je hebt een trapje aan de zijkant van het station waar je vanuit de fietsenstalling letterlijk in 5 stappen op het spoor staat zonder poortjes of wat voor obstakels dan ook.
blablablabla
pi_158025934
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Jawel volgens haar pa huilde hij het hele weekend.
Eh ja zn vriendin is dood. Mag die jongen huilen?
pi_158025935
quote:

[..]

Dood door schuld? Schuld kan niet als het iets betreft dat geen bewustzijn heeft. Als je dood gaat doordat er een plant op je valt, is dat niet de schuld van de plant.
pi_158025936
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:58 schreef Slaro het volgende:

[..]

Ah, vreemd dat de politie dit niet doet bij een 16-jarige die zelfmoord pleegt en na alle verslagen, snelle conclusies dus.
Nee, niet vreemd.
pi_158025937
quote:

[..]

Iemand die helemaal van het padje is van de drugs en alcohol denkt niet 'logisch' na.
  zaterdag 5 december 2015 @ 00:59:30 #203
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025940
quote:

[..]

Wat bedoel je?
Nou ik bedoel dat het meer zal komen van uit de onderzoek, maar goed het wordt spannend wat het ook meer kan opgeleverd worden.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:00:22 #204
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025950
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef marsan het volgende:

[..]

Probeer je er nu iets van te maken wat je opwindend vindt?
Nee, nee, maar dat zou wel een theorie dat wel eens plaatsgevonden.
pi_158025952
quote:

[..]

Ja, de resultaten van hun eigen onderzoek (Frank van der Goot) was gisteren al binnen, dat bracht Peter dus naar buiten vandaag
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:00:45 #206
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025956
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Myrr het volgende:

[..]

Wel even rationeel proberen te blijven.
Ok bedankt.
pi_158025963
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Nee-

Hoezo Nee?
Dat Ven wat moeite heeft om zijn gedachten en zinnen normaal te formuleren is nog geen reden om hem uit te schelden.
pi_158025966
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:58 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat sowieso.
Al is Sportpark wel richting haar huis en een relatief rustig station vergeleken met Hilversum. Zeker op een uitgaansavond.

Was daar vorige week nog je hebt een trapje aan de zijkant van het station waar je vanuit de fietsenstalling letterlijk in 5 stappen op het spoor staat zonder poortjes of wat voor obstakels dan ook.
Is een stukje verder gebeurt, dus niet bij het sportpark maar zuidelijker in bosrijk gebied.
pi_158025968
quote:

[..]

Dat sowieso.

Klopt, smal spoor inderdaad. Maar gezien ze er zo bij stond, was het geen ongeluk.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:01:42 #210
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025973
quote:

[..]

Ik neem aan dat de familie politie niet vertrouwt met de onderzoek?
pi_158025978
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:59 schreef madam-april het volgende:

[..]

Iemand die helemaal van het padje is van de drugs en alcohol denkt niet 'logisch' na.
En al helemaal niet als je zooi op hebt op je 16de.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:02:04 #212
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158025982
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:59 schreef marsan het volgende:

[..]

Ja dat mag best.
pi_158025985
quote:

[..]

Was daar vorige week nog
:7 Heb je een alibi voor vrijdagnacht?
pi_158025996
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:58 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Lijkt mij ook. maar misschien hebben ze iets over de hoofd gezien wat er nog meer details ontbreken.
Als in hoe kreeg ze de drugs, hoe belandde ze bij een persoon die haar drugs gaf, zat in een drankje of wat dan ook. Verder hadden verschillende ouders al gezegd dat hun kinderen die avond in het ziekenhuis waren belang, misschien was dit meisje de target van iemand die drugs in de drankjes heeft gestopt en is ze meegevoerd of elders misbruikt, misschien dat dit zo'n heftige emotionele reactie teweeg heeft gebracht dat ze tot die daad is gekomen.

Hoe dan ook ben ik nu erg aan het speculeren en dat is misschien niet erg netjes om te doen, maar opvallend dat van al die mensen die deze avond onwel zijn geworden alleen dit meisje plotseling wegloopt, uren vermist is, en plotseling opduikt bij het spoor om zelfmoord te plegen of in ieder geval tegen een rijdende trein te lopen die avond.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:02:48 #215
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026001
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:01 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ze werken inmiddels samen.
pi_158026005
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:58 schreef marsan het volgende:

[..]

Als ze de drugs ook vrijwillig heeft genomen sowieso niet lijkt me,
Volgens mij is het strafbaar om minderjarige drugs te geven dus wat dat betreft.
pi_158026007
quote:

[..]

Wat ik begreep uit de woorden van Peter R de Vries is het contact juist heel goed.
pi_158026009
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:59 schreef marsan het volgende:

[..]

Jazeker, lijkt me erg heftig voor hem.
Vond het zo opmerkelijk staan in die oproep van die vader.
pi_158026012
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:02 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

:7 Heb je een alibi voor vrijdagnacht?
Peter zal morgen wel op de stoep staan met een camerateam
blablablabla
pi_158026013
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:59 schreef Myrr het volgende:

[..]

Dood door schuld? Schuld kan niet als het iets betreft dat geen bewustzijn heeft. Als je dood gaat doordat er een plant op je valt, is dat niet de schuld van de plant.
Maar misschien wel van degene die net die plant uit het raam gesodemieterd heeft.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:03:53 #221
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026019
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:02 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze werken inmiddels samen.
Ok.
pi_158026026
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:02 schreef Slaro het volgende:

[..]

Volgens mij is het strafbaar om minderjarige drugs te geven dus wat dat betreft.
Tsja, wie weet heeft ze gezegd dat ze 18 is. De mensen die haar de drugs verschaft hebben hebben geen blaam. Je bent niet verantwoordelijk voor wat iemand daarna doet.
pi_158026027
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:59 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, niet vreemd.
Vertel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:59 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou ik bedoel dat het meer zal komen van uit de onderzoek, maar goed het wordt spannend wat het ook meer kan opgeleverd worden.
Nou spannend, vooral treurig, maar dat is het hele verhaal in ieder geval sowieso al dus.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:04:24 #224
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026028
quote:

[..]

Volgens de wet ben je zelf strafbaar als je iemand drugs geeft.
pi_158026029
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Kim-Holland het volgende:
Nee-

Hoezo Nee?
Ik vraag het nog maar eens want ik laat niet snel los.
@Specularium; waarom Nee?
pi_158026038
Dan moet die persoon hooguit aangepakt worden wegens dealen, niet dood door schuld.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:05:18 ]
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:05:10 #227
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026039
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Tsja, wie weet heeft ze gezegd dat ze 18 is. De mensen die haar de drugs verschaft hebben hebben geen blaam. Je bent niet verantwoordelijk voor wat iemand daarna doet.
Jonge meiden liegen vaak om de leeftijd.
pi_158026043
De mimum leeftijd om die tent binnen te mogen is 18 jaar, hoe kwam ze binnen en hoe kwam ze aan alcohol. Dit soort meisjes geloven bijna nog in Sinterklaas dus zijn zeker met wat drank op een makkelijke prooi.
pi_158026045
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:00 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ja, de resultaten van hun eigen onderzoek (Frank van der Goot) was gisteren al binnen, dat bracht Peter dus naar buiten vandaag
Inderdaad maar toch vreemd dat de politie dit onderzoek niet eerder heeft laten uitvoeren, ten minste voor een 16-jarig meisje, maar je zei al dat het niet vreemd is dus ik wacht je reactie af in ieder geval.
pi_158026047
quote:

[..]

Hmmm idd.
Maar dat maakt haar zelfmoord dan geen dood door schuld. Wel schuldig aan het handelen in drugs of verstrekken aan minderjarigen.
pi_158026056
quote:

[..]

Nou in ieder geval niet de eerder genoemde conclusie dat het zelfmoord zou zijn of iets in die richting.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:06:05 #232
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026058
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:04 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ik vraag het nog maar eens want ik laat niet snel los.
@Specularium; waarom Nee?
Hij heeft je al geantwoord. Zie boven.
pi_158026064
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:04 schreef Slaro het volgende:

[..]

Vertel.

[..]

Nou spannend, vooral treurig, maar dat is het hele verhaal in ieder geval sowieso al dus.
Is in het vorige topic deel 5, met name pagina 10,11 en 12 uitgebreid besproken.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:06:39 #234
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026067
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:05 schreef Mr.Ping het volgende:
De mimum leeftijd of die tent binnen te mogen is 18 jaar, hoe kwam ze binnen en hoe kwam ze aan alcohol. Dit soort meisjes geloven bijna nog in Sinterklaas dus zijn zeker met wat drank op een makkelijke prooi.
We weten ook wel goed dat alcohol verkoop verboden is aan meiden of jongens die geen 18 zijn volgens de wet.
pi_158026068
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:03 schreef Slaro het volgende:

[..]

Maar misschien wel van degene die net die plant uit het raam gesodemieterd heeft.
Of in een bak aan het balkon heeft gehangen. De bak was defect, of het waaide te hard. Is het dan de schuld van de fabrikant of de bewoner?
pi_158026070
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:05 schreef Mr.Ping het volgende:
De mimum leeftijd om die tent binnen te mogen is 18 jaar, hoe kwam ze binnen en hoe kwam ze aan alcohol. Dit soort meisjes geloven bijna nog in Sinterklaas dus zijn zeker met wat drank op een makkelijke prooi.
Die avond was het ook vanaf 16 jaar.
Wat niet wil zeggen dat ze ook drank aan de bar kregen.
pi_158026083
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:04 schreef Myrr het volgende:

[..]

Volgens mij maakt het weinig verschil en moet je voor een rechter aantoonbaar kunnen maken dat je echt niet in staat was om te weten dat ze jonger was, neem die misbruikzaak in Valkenburg waarbij een 16-jarig meisje zich als 18-jarige aanbood, een duidelijk voorbeeld.
pi_158026090
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:04 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Volgens de wet ben je zelf strafbaar als je iemand drugs geeft.
Haha dat al helemaal inderdaad.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:08:07 #239
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026094
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:06 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Die avond was het ook vanaf 16 jaar.
Wat niet wil zeggen dat ze ook drank aan de bar kregen.
Kijk, dan is barhouder zelf ook schuldig aan alcoholhoudende dranken te verkopen aan 16 jarige jongens en meiden.
pi_158026097
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:05 schreef Mr.Ping het volgende:
Feestje was 16 plus die avond
pi_158026100
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:05 schreef marsan het volgende:

[..]

Hmmm idd.
Maar dat maakt haar zelfmoord dan geen dood door schuld. Wel schuldig aan het handelen in drugs of verstrekken aan minderjarigen.
Het ligt er een beetje aan hoe ze uiteindelijk tot haar daad is gekomen als ze dat lukt snel kundig te reconstrueren.
pi_158026101
Volgens een poster op het vivaforum (dus waar;)) zouden haar vrienden 'toegegeven hebben bewust drugs te hebben gebruikt'. Poster in kwestie zou deze kinderen kennen. Kan ook interessantdoenerij zijn.

Opvallende verspreking van Peter R in Boulevard trouwens. Hij spreekt ook over drugs die Dascha heeft gebruikt en verbetert zich dan naar binnen heeft gekregen.
pi_158026113
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Is in het vorige topic deel 5, met name pagina 10,11 en 12 uitgebreid besproken.
Je kan het ook gewoon kort herhalen lijkt me, aub, zou prettig zijn :) :).
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:09:39 #244
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026116
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:08 schreef Slaro het volgende:

[..]

Het ligt er een beetje aan hoe ze uiteindelijk tot haar daad is gekomen als ze dat lukt snel kundig te reconstrueren.
Dus zelfmoord lijkt mij geen sprake van... Ze is gewoon door iemand vermoord door drugs geven aan haar.
pi_158026120
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:06 schreef Myrr het volgende:

[..]

Of in een bak aan het balkon heeft gehangen. De bak was defect, of het waaide te hard. Is het dan de schuld van de fabrikant of de bewoner?
VVE, dien had moeten toezien dat de bakken aan de binnenzijde van het balkon hangen en niet aan de buitenzijde.
pi_158026127
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:08 schreef Obvious5555 het volgende:
Volgens een poster op het vivaforum (dus waar;)) zouden haar vrienden 'toegegeven hebben bewust drugs te hebben gebruikt'. Poster in kwestie zou deze kinderen kennen. Kan ook interessantdoenerij zijn.

Opvallende verspreking van Peter R in Boulevard trouwens. Hij spreekt ook over drugs die Dascha heeft gebruikt en verbetert zich dan naar binnen heeft gekregen.
Zegt niets. Iets verkeerd verwoorden is menselijk.
pi_158026128
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:08 schreef Slaro het volgende:

[..]

Als er geen dwang in het spel is natuurlijk. Als er wel sprake van dwang is maakt het niet uit of er überhaupt sprake zou zijn van drugs.
Dan staat dood door schuld alweer los van de drugs.
pi_158026132
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:06 schreef Myrr het volgende:

[..]

Als de fabrikant of bewoner nalatigheid treft in de zin van hij of zij had dit kunnen weten of is verantwoordelijk dus ja, zou niet de eerste keer zijn, het is niet je intentie maar je bent in zo'n geval wel schuldig of in ieder geval verantwoordelijk te noemen interessant.
pi_158026134
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

VVE, dien had moeten toezien dat de bakken aan de binnenzijde van het balkon hangen en niet aan de buitenzijde.
En als dat niet in de gebruiksaanwijzing stond?
pi_158026146
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:09 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dus zelfmoord lijkt mij geen sprake van... Ze is gewoon door iemand vermoord door drugs geven aan haar.
Nou in geval van moord zou ze al overleden zijn voordat ze uberhaupt de kans had om aan een trein te denken.
pi_158026153
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:10 schreef Myrr het volgende:

[..]

Zegt niets. Iets verkeerd verwoorden is menselijk.
Ook weer waar.
pi_158026161
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:10 schreef marsan het volgende:

[..]

Als er geen dwang in het spel is natuurlijk. Als er wel sprake van dwang is maakt het niet uit of er überhaupt sprake zou zijn van drugs.
Dan staat dood door schuld alweer los van de drugs.
Klopt, als de situatie zo is dat ze vrijwillig drugs heeft genomen kan de dealer hoogstens worden vervolgd voor dealen en verdovende middelen geven aan minderjarigen, naar verwachting.
pi_158026166
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:10 schreef Slaro het volgende:

[..]

Als de fabrikant of bewoner nalatigheid treft in de zin van hij of zij had dit kunnen weten of is verantwoordelijk dus ja, zou niet de eerste keer zijn, het is niet je intentie maar je bent in zo'n geval wel schuldig of in ieder geval verantwoordelijk te noemen.
Goed, twee verschillende dingen ook en geen goed voorbeeld. Drugs heeft geen officiële handleiding.

Het is per definitie geen dood door schuld betreft de dealer. Niemand dwingt je om drugs te nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:13:35 ]
pi_158026176
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:12 schreef Slaro het volgende:

[..]

Klopt, als de situatie zo is dat ze vrijwillig drugs heeft genomen kan de dealer hoogstens worden vervolgd voor dealen en verdovende middelen geven aan minderjarigen, naar verwachting.
Precies. Dus dood door schuld lijkt me vrij vergezocht in deze.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:14:11 #255
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026185
Uit de eerste topicreeks schreef Brillenmeisje van:
Ze is 's nachts vreemdgegaan.
- Ze krijgt spijt en durft uit schaamte en angst voor klappen van haar vader niet meer naar huis.
- Ze springt voor de trein.

????? Dus dat zal wel alles verklaren. maar ik geloof de laatste zin niet dat zij voor de trein sprong?
pi_158026189
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:13 schreef Myrr het volgende:

[..]

Goed, twee verschillende dingen ook en geen goed voorbeeld. Drugs heeft geen officiële handleiding.

Het is per definitie geen dood door schuld betreft de dealer.
Als de dealer haar onder dwang drugs heeft gegeven wel degelijk, als de dealer kon weten dat zij in een dergelijke staat terecht zou komen wel degelijk, als de dealer haar niet heeft geholpen terwijl hij zag of wist wat er zou gaan gebeuren dan zijn er wel degelijk dit soort beschuldigingen te maken maar misschien leggen we dan inderdaad te veel neer bij de dealer, ook al treft deze veel blaam, al was ze alleen met misselijkheid in het ziekenhuis belandt.
pi_158026200
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:10 schreef Myrr het volgende:

[..]

En als dat niet in de gebruiksaanwijzing stond?
VVE of grooteigenaar is eigenaar van de buitenzijde van een gebouw en dus verantwoordelijk.
Vandaar dat ze toezien dat mensen geen potjes op de rand zetten
pi_158026204
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:13 schreef marsan het volgende:

[..]

Erg veel is misschien op dit moment vergezocht maar laten we even afwachten of ze meer te weten komen over de ontbrekende uren.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:15:48 #259
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026207
quote:

[..]

In zekere zin is dealer echt verantwoordelijk voor zijn of haar daden waarmee de gebruikers hierdoor er aan kunnen sterven, dus ik denk dat moeilijk te bewijzen is dat dood door schuld is.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:16:02 #260
442104 Pielemenneke
Welkom in de poppenkast
pi_158026213
Ik haak net in enmisschien een rare vraag, maar waarom ga je in een discotheek/club naar buiten om te plassen ? Meestal beschikt zo'n tent over een ''indoor'' toilet.
pi_158026220
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:14 schreef Ven1972 het volgende:
Uit de eerste topicreeks schreef Brillenmeisje van:
Ze is 's nachts vreemdgegaan.
- Ze krijgt spijt en durft uit schaamte en angst voor klappen van haar vader niet meer naar huis.
- Ze springt voor de trein.

????? Dus dat zal wel alles verklaren. maar ik geloof de laatste zin niet dat zij voor de trein sprong?
Je mist de laatste zin die ze postte:

"Zo zou het ook gegaan kunnen zijn."
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:16:57 #262
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026221
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:16 schreef Pielemenneke het volgende:
Ik haak net in enmisschien een rare vraag, maar waarom ga je in een discotheek/club naar buiten om te plassen ? Meestal beschikt zo'n tent over een ''indoor'' toilet.
Geen idee, maar in een club of discotheek zijn er vaak niet genoeg toiletten voor grote publiek.
pi_158026225
Het Vivaforum loopt achter de feiten aan. Ze krioelen liever over elkaar heen om in onbenullige topics elkaar virtueel af te slachten. Als ze iets willen weten, vragen ze om linken die met een zucht en een scheet bij elkaar te googelen valt. Te lui om zelf wat bij elkaar te zoeken.
Om later met z'n allen te verzuchten hoe erg het allemaal is, achteraf :r

Mag zeker ook niet Speculasie? :*
pi_158026226
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:14 schreef Slaro het volgende:

[..]

Als de dealer haar onder dwang drugs heeft gegeven wel degelijk, als de dealer kon weten dat zij in een dergelijke staat terecht zou komen wel degelijk, als de dealer haar niet heeft geholpen terwijl hij zag of wist wat er zou gaan gebeuren dan zijn er wel degelijk dit soort beschuldigingen te maken maar misschien leggen we dan inderdaad te veel neer bij de dealer, ook al treft deze veel blaam, al was ze alleen met misselijkheid in het ziekenhuis belandt.
Ja, dan kan hem drogering worden aangerekend. Maargoed, weinig personen die drugs door anderen hun strot door duwen. Niemand die ook kan weten wanneer iemand zelfmoord gaat plegen of overdreven kan reageren op een bepaalde drugssoort.
pi_158026240
quote:
Ja en toch was het daar "normaal"om boven in hotel gooiland te gaan plassen. Misschien weinig toiletten of erg lange rij?
Roken kan wel binnen ze hebben een rookruimte, dus daarvoor hoefden ze niet naar buiten.
pi_158026246
quote:
Heb ik wel regelmatig gedaan, doordat in desbetreffende kroeg de toiletten te smerig of klein voor woorden zijn en het bij de buren beter (en ook nog eens rustiger) is. Tijdens die wandelingen ook vaak zat anderen tegen gekomen, buiten gebleven, een hele andere route genomen, met mensen mee gegaan, naar een andere tent gegaan, enz. etc. En dit alles terwijl mijn jas en vrienden nog in tent 1 waren.
pi_158026247
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:14 schreef Slaro het volgende:

[..]

Hoe geef je iemand onder "dwang" drugs ?
pi_158026252
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Het Vivaforum loopt achter de feiten aan. Ze krioelen liever over elkaar heen om in onbenullige topics elkaar virtueel af te slachten. Als ze iets willen weten, vragen ze om linken die met een zucht en een scheet bij elkaar te googelen valt. Te lui om zelf wat bij elkaar te zoeken.

Net FOK!!
pi_158026259
quote:

[..]

Gratis iets weggeven aan een kind lijkt mij sterk, of er moet een doel achter zitten. Ze is een paar uur kwijt geweest en daar zal wel iemand plezier aan gehad hebben.

Mogelijk zo misbruikt en schuldig gevoeld dat ze zo dom is geweest, dat ze het niet meer zag zitten.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:19:54 #270
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026260
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:16 schreef marsan het volgende:

[..]

Je mist de laatste zin die ze postte:

"Zo zou het ook gegaan kunnen zijn."
Ok, dat denk ik zelf ook. Maar in deze verhaal komen heel veel dingen voor van seks, vreemd gaan, ze is ook bang geweest voor haar vader dat zij klappen zou krijgen zodat zij te laat thuis komt. foutieve vrienden, mogelijk heeft ze slechte jeugd gehad denk ik. Maar meiden of jongens met goede jeugd doen dat zoiets niet want ze hebben heel veel liefde en steun van hun ouders die ze om geven.
pi_158026261
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:17 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, dan kan hem drogering worden aangerekend. Maargoed, weinig personen die drugs door anderen hun strot door duwen. Niemand die ook kan weten wanneer iemand zelfmoord gaat plegen of overdreven kan reageren op een bepaalde drugssoort.
Een dealer is in ieder geval toch enige verantwoordelijkheid aan te rekenen, wordt die dealer van witte heroine ook niet dood door schuld aangerekend, had zichzelf aangegeven met het excuus dat hij het verder niet wist wat die drugs is.
pi_158026265
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Drogeren van drank.
pi_158026279
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:18 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

Er is er van de week eentje voor veroordeeld. Meisje van 17, die gaf voor de grap een ander meisje een xtc-pil. Ze zei dat het een pepermuntje was, grietje lag vervolgens 5 dagen in het ziekenhuis.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:21:28 #274
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026280
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:20 schreef Slaro het volgende:

[..]

Drogeren van drank.
Dat is ook echt strafbaar iets waar men ook grote gevolgen van kunnen zijn dat een dader hierdoor celstraf kan krijgen.
pi_158026286
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Gratis iets weggeven aan een kind lijkt mij sterk, of er moet een doel achter zitten. Ze is een paar uur kwijt geweest en daar zal wel iemand plezier aan gehad hebben.

Mogelijk zo misbruikt en schuldig gevoeld dat ze zo dom is geweest, dat ze het niet meer zag zitten.
Dan ga je uit van misbruik, niet vrijwillige inname en meer.

Meest logische is tot nu gewoon vrijwillige inname.
pi_158026293
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er is er van de week eentje voor veroordeeld. Meisje van 17, die gaf voor de grap een ander meisje een xtc-pil. Ze zei dat het een pepermuntje was, grietje lag vervolgens 5 dagen in het ziekenhuis.
maar dat is geen dwang ;)
pi_158026300
quote:

[..]

Tel daar puberdrama als in ruzie met de vriendinnen, veel te laat thuis, drank en drugs bij op.
pi_158026301
quote:

[..]

Of gewoon uit aardigheid. Vaak zat op feesten dat we drugs uit hebben gewisseld. 'Hey mijne zijn op heb jij nog wat?', 'Tuurlijk, hier.' - 'Heb mijn zooi in de wc laten vallen man.', 'Oh hier heb je wat van mij.'

T'is net bier.
pi_158026305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:17 schreef Kim-Holland het volgende:

Zou niet weten waarom niet.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:23:14 #280
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026308
quote:

[..]

Wat triest zeg. Zie je dat ook dat iemand hierdoor zwart wil maken om een xtc-pil in haar glas te doen om een ander meisje te drogeren. Zo is het ook gegaan bij een dochter van mijn broer's vriendin. Ze is echt goed afgekomen.
pi_158026312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

maar dat is geen dwang ;)
Dan met een spuit, of mond openhouden
pi_158026316
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:21 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat is ook echt strafbaar iets waar men ook grote gevolgen van kunnen zijn dat een dader hierdoor celstraf kan krijgen.
Klopt, zou misschien wat meer invulling geven wat betreft de missende uren, want drugs in drank stoppen is vaak met een bepaald doel in ieder geval.
pi_158026320
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ok, dat denk ik zelf ook. Maar in deze verhaal komen heel veel dingen voor van seks, vreemd gaan, ze is ook bang geweest voor haar vader dat zij klappen zou krijgen zodat zij te laat thuis komt. foutieve vrienden, mogelijk heeft ze slechte jeugd gehad denk ik. Maar meiden of jongens met goede jeugd doen dat zoiets niet want ze hebben heel veel liefde en steun van hun ouders die ze om geven.
Dat komt volgens mij helemaal niet zo heel vaak voor in dit verhaal. Maar dat haal je uit die ene post waarin iemand gekscherend zeg van dit en dat kan ook allemaal. Als die persoon had gepost dat het misschien groene marsmannetjes waren geweest, had je dat dan ook aangenomen?
Je focust je naar mijn mening heel erg op sex, straf en slechte jeugd in dit hele verhaal.
pi_158026327
quote:

[..]

Vind ik knap, gezien de smaak van xtc echt de aller aller grootste bochtensmaak is die je in je mond kunt hebben en nooit en te nimmer met pepermunt verward kan worden.

Dat slik je echt niet zomaar even door :') zelfs met drinken in 1 keer doorslikken zonder te proeven gaat niet op. Het is echt zo smerig en ranzig en blijft lang in je mond hangen.

Pepermuntjes kauw je.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:25:23 ]
pi_158026328
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Slaro het volgende:

[..]

Net FOK!!
Fok! is een van de weinige die op allerlei manieren van alles info geeft en zoekt. Ik stik in mijn eigen slijm, maar tis wel zo. :@ :r :')
Om te janken dat je als doos in de overgang je heil en 'level' :') op een jongerenforum moet vinden ;-))
pi_158026335
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:20 schreef Slaro het volgende:

[..]

Een dealer is in ieder geval toch enige verantwoordelijkheid aan te rekenen, wordt die dealer van witte heroine ook niet dood door schuld aangerekend, had zichzelf aangegeven met het excuus dat hij het verder niet wist wat die drugs is.
Die verkocht drugs waar mensen direct aan doodgingen ;)
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:25:33 #287
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026346
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:23 schreef Slaro het volgende:

[..]

Klopt, zou misschien wat meer invulling geven wat betreft de missende uren, want drugs in drank stoppen is vaak met een bepaald doel in ieder geval.
ja, iemand haatte Dascha omdat zij vermoedelijk misschien vreemd is gegaan. Dus Dascha was niet bij iedereen een geliefd meisje, denk ik. Want ik ken haar eigenlijk niet.
pi_158026349
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef Myrr het volgende:

[..]

Vind ik knap, gezien de smaak van xtc echt de aller aller grootste bochtensmaak is die je in je mond kunt hebben en nooit en te nimmer met pepermunt verward kan worden.

Dat slik je echt niet zomaar even door :') zelfs met drinken in 1 keer doorslikken zonder te proeven gaat niet op. Het is echt zo smerig en ranzig en blijft lang in je mond hangen.

Pepermuntjes kauw je.
http://www.telegraaf.nl/b(...)xtc-_snoepje___.html
pi_158026352
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:25 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

ja, iemand haatte Dascha omdat zij vermoedelijk misschien vreemd is gegaan. Dus Dascha was niet bij iedereen een geliefd meisje, denk ik. Want ik ken haar eigenlijk niet.
Waar haal je al deze info vandaan?
pi_158026358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Fok! is een van de weinige die op allerlei manieren van alles info geeft en zoekt. Ik stik in mijn eigen slijm, maar tis wel zo. :@ :r :')
Om te janken dat je als doos in de overgang je heil en 'level' :') op een jongerenforum moet vinden ;-))
Is FOK een jongerenforum? Maar ik probeer mijn info vaak via internet als geheel te vinden, FOK is handig om samen te zoeken op het internet, zelden zie ik hier de echte experts voorbijkomen maar dat is dus niet zo erg als je zoekt.
pi_158026363
quote:
Ja, er zal vast een artikel aan vast zitten hoor, maar daar zijn leugens in het spel. Een xtc pil slik je echt niet zomaar even door, en als je erdoor vijf dagen in het ziekenhuis belandt, is het sowieso geen xtc en kan het dus wel weer verklaren dat de smaak waarschijnlijk stukken minder ranzig was.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:27:03 ]
pi_158026364
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef marsan het volgende:

[..]

Die verkocht drugs waar mensen direct aan doodgingen ;)
Maar hij 'wist' het niet, het is natuurlijk een ander voorbeeld, maar toch waard te noemen.
pi_158026369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:25 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou ik dacht meer aan iemand die haar wilde misbruiken of makkelijk seks wilde hebben.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:27:40 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026376
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Jeetje, Ven. Je draaft echt ontzettend door. Doe even rustig.
pi_158026382
Ven, je bent iets teveel bezig met seks in het algemeen.
pi_158026386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:26 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, er zal vast een artikel aan vast zitten hoor, maar daar zijn leugens in het spel. Een xtc pil slik je echt niet zomaar even door, en als je erdoor vijf dagen in het ziekenhuis belandt, is het sowieso geen xtc en kan het dus wel weer verklaren dat de smaak waarschijnlijk stukken minder ranzig was.
Ik vind het prima, ik geef je de info die te lezen was over hetgeen ik postte.
pi_158026388
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:26 schreef Slaro het volgende:

[..]

Maar hij 'wist' het niet, het is natuurlijk een ander voorbeeld, maar toch waard te noemen.
Het was al langer in het nieuws en de mensen gingen dood aan wat hij ze verkocht. Niet dat ze daarna zélf iets deden waar ze aan stierven. Het was zijn drug wat de dood bracht.

Dat is een groot verschil.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:29:01 #298
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026392
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat komt volgens mij helemaal niet zo heel voor in dit verhaal. Maar dat haal je uit die ene post waarin iemand gekscherend zeg van dit en dat kan ook allemaal. Als die persoon had gepost dat het misschien groene marsmannetjes waren geweest, had je dat dan ook aangenomen?
Je focust je naar mijn mening heel erg op sex, straf en slechte jeugd in dit hele verhaal.
Ok, zo focust ik niet, maar hoe ik het ook zeg is voor de familie heel erg vreemd wat met haar in de laatste uren is gebeurd. Het is ook voor onbekenden heel erg aangrijpend wat er ook met jonge meiden gebeurt als iets fout gaat. Voor iemand die haar kennen komen heel veel vragen los van binnen hoe dit kan gebeuren.
pi_158026398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind het prima, ik geef je de info die te lezen was over hetgeen ik postte.
Sorry. Probeer jou ook niet te ontkrachten, meer dat artikel zelf.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:29:53 #300
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026403
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:25 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waar haal je al deze info vandaan?
Nou dat is mijn vermoeden, maar ik heb geen info binnengehaald.
pi_158026404
Dwang geloof ik niet zo in
iets in een glas gooien wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')