..het antwoord ligt op fok..quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je ervaring als misdaadverslaggever met ons wil delen.
Of ben je stiekem mss wel recherche?
Dat klopt niet met de verklaring van de machinist.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
Stiekem drugs genomen ziek geworden/bad trip, in paniek naar huis gegaan en voor de trein gevallen wellicht?
Nee nee, ik ben niet de recherche maar ook niet als misdaadverslaggever. Maar misdaad en krimi blijven mij altijd boeiend. En ja dat heb ik ook altijd heel vaak meegekregen via politieseries op televisie zoals Derrick, Der Alte, Baantjer, Bureau Kruislaan, Flikken Maastricht, Belgisch politieseries.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je ervaring als misdaadverslaggever met ons wil delen.
Of ben je stiekem mss wel recherche?
Wat heeft hij daarover verklaart danquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:47 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat klopt niet met de verklaring van de machinist.
Volgens Peter r de Vries stond ze met haar armen in de zij met haar gezicht richting de trein (volgens de machinist).quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
Stiekem drugs genomen ziek geworden/bad trip, in paniek naar huis gegaan en voor de trein gevallen wellicht?
Door een man die zij ermee gesproken heeft?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:48 schreef StaceySinger het volgende:
Ik weet niet of het technisch mogelijk is om ook (nu nog) te onderzoeken of ze seksueel misbruikt is
Dat ze met haar armen in haar zij, met haar gezicht richting de trein, op het spoor stond.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft hij daarover verklaart dan
Of ze seksueel verkeer gehad zou hebben, lijkt me moeilijk te onderzoeken, gezien de resten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:48 schreef StaceySinger het volgende:
Ik weet niet of het technisch mogelijk is om ook (nu nog) te onderzoeken of ze seksueel misbruikt is
PRDv, als woordvoerder van de familie, heeft de verklaring gelezen. Ze stond met de handen in de zij richting de trein en reageerde niet op claxonneren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat ze met dr handen in dr zij op het spoor stond. Gezicht in de richting van de aankomende trein. Hij claxonneerde maar ze reageerde daar niet op.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat kan. Maar we weten niet of Dascha in de laatste dagen die ze geleefd heeft of zij seksueel gemeenschap heeft met haar vriend of lover.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:50 schreef agter het volgende:
[..]
Of ze seksueel verkeer gehad zou hebben, lijkt me moeilijk te onderzoeken, gezien de resten.
Of het misbruik geweest is, nog moeilijker.
Ze stond op de treinrails, handen in haar zij en reageerde niet op het claxonneren van de machinist.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:46 schreef Elan het volgende:
Dit was al zichtbaar?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:50 schreef Slaro het volgende:
Met alleen alcohol lopen genoeg lieden halfnaakt in de winter rond, buiten, maar dat bevestigt dus hoogstens dat ze onder invloed was van het een of ander.
Dat is dan nu ook redelijk bevestigd, als de politie dit wist dan vraag ik me toch af waarom de politie zo snel uitgaat van zelfmoord, de drugs kunnen in haar een soort suicidaal gedrag hebben doen aanzetten maar dan nog is de drugs verantwoordelijk, en dit was al zichtbaar, schijnbaar.
Dus Dascha was heel erg onder invloed van iemand..... wordt nog spannender.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:50 schreef Slaro het volgende:
Met alleen alcohol lopen genoeg lieden halfnaakt in de winter rond, buiten, maar dat bevestigt dus hoogstens dat ze onder invloed was van het een of ander.
Dat is dan nu ook redelijk bevestigd, als de politie dit wist dan vraag ik me toch af waarom de politie zo snel uitgaat van zelfmoord, de drugs kunnen in haar een soort suicidaal gedrag hebben doen aanzetten maar dan nog is de drugs verantwoordelijk, en dit was al zichtbaar, schijnbaar.
Hmmm dat is wel raar dan ja.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:49 schreef Myrr het volgende:
[..]
Dat ze met haar armen in haar zij, met haar gezicht richting de trein, op het spoor stond.
Technisch is het zelfmoord als ze het zonder dwang heeft gedaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:50 schreef Slaro het volgende:
Die heeft toch een alibi en kan zijn dna afstaanquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:51 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar we weten niet of Dascha in de laatste dagen die ze geleefd heeft of zij seksueel gemeenschap heeft met haar vriend of lover.
Vergeet niet dat ze 16 is. Je bent ontzettend irrationeel op zo'n leeftijd. Er kan in die paar uur vanalles zijn gebeurd waardoor ze hem misschien compleet is gaan flippen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:53 schreef Elan het volgende:
[..]
Hmmm dat is wel raar dan ja.
Maar van (race)drugs toegediend krijgen raak je normaliter niet suïcidaal. Ghb ofzo.
Tripmiddelen toedienen met een dergelijke intentie zou complete waanzin zijn aangezien je totaal niet weet hoe iemand daarop reageert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |