Echt niet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat heeft ze vermoedelijk niet gedaan!
Peter zei dat ze dat verhaal nu aan het nalopen zijn, de telefoon kan hier duidelijkheid over geven. En dat ze die dus aan het natrekken zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook. Drank + drugs + ruzie met vriendinnen (Staat dat al vast of ..? Want ik lees het hier al als half feit en heb geen zin om helemaal terug te zoeken ..). Hele gevaarlijke cocktail voor impulsief, onnadenkend gedrag in haar eentje.
Nee want te veel drank en drugs en klote opmerkingen van haar vriendinnen, toch?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat heeft ze vermoedelijk niet gedaan!
Geen idee, maar ze had wel haar telefoon bij zich daarvoor was ze te dronken voor om haar ouders te bellen.quote:
Dat is als je wel rationeel denkt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ok maar dan ga je niet urenlang in de kou rondlopen
dan bel je je ouders of ze je ophalen of je stapt in een taxi
Of bij een leuke jongen die je komt troosten buiten en je helemaal begrijpt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Precies! Ze had inderdaad veel te veel aan haar hoofd van eerdere uren waarmee zij meegemaakt heeft.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:36 schreef agter het volgende:
[..]
Nee want te veel drank en drugs en klote opmerkingen van haar vriendinnen, toch?
Helemaal van het padje af..
Type Joran?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of bij een leuke jongen die je komt troosten buiten en je helemaal begrijpt.
Dat zou de dealer zijn geweest waarmee zij van hem pillen heeft gekregen om rustig van te worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Of bij een leuke jongen die je komt troosten buiten en je helemaal begrijpt.
Zou best wel kunnen, zelfde psychoses met elkaar die goed begrijpen.quote:
Ziek en lusteloos van XTC.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:04 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook begrijpen. Maar GHB of XTC maakt je erg lusteloos, ziek en ben je ook heel erg verward van psychisch tot fysiek. Je bent hierdoor je zelf niet meer maar belandt men wel in soort droomwereld waar men verkeert.
Dat lijkt me nu zoeken naar een dader omdat zij zelf nooit die daad zou hebben kunnen begaan.quote:
Begint nu wel echt spannend te worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:38 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat zou de dealer zijn geweest waarmee zij van hem pillen heeft gekregen om rustig van te worden.
Aha. Ok doe dan maar alsof ik niets gezegd heb.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Er staat nog niet zoveel vast.
Behalve dat ze dood is na een avondje stappen.
Ze hebben hem niet omschreven, zaten een jongen en een meisje zonder jassen op een bankje 50 meter voor de ijssalon naast de kroeg na 02:00 uur.quote:
uit welk land kom jij ?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:39 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Zou best wel kunnen, zelfde psychoses met elkaar die goed begrijpen.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:41 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Gewoon uit Nederland waar ik zelf geboren ben.
Over zo veel mensen gesproken bedoel ik eigenlijk dat een dealer liever een klein groepje mensen zoekt om de pillen uit te testen van goede kwaliteit die nagemaakt zijn in hun lab, echter denk ik niet dat heel veel mensen zo hele nacht ziek kunnen worden of hierdoor lusteloos kunnen worden.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:40 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ziek en lusteloos van XTC.
Is dat waarom zoveel mensen een pilletje pakken op grote feesten? Zodat ze lekker de hele nacht ziek gaan zijn en met z'n alle lusteloos op de dansvloer gaan liggen.
XTC is een upper.
Als je telefoon afgepakt is, je geld en ID en in een fataal aflopende hoek gedreven wordt, heb je weinig keus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik ben blij dat je je ervaring als misdaadverslaggever met ons wil delen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:44 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Over zo veel mensen gesproken bedoel ik eigenlijk dat een dealer liever een klein groepje mensen zoekt om de pillen uit te testen van goede kwaliteit die nagemaakt zijn in hun lab, echter denk ik niet dat heel veel mensen zo hele nacht ziek kunnen worden of hierdoor lusteloos kunnen worden.
Een dealer kent vaak die mensen die hem of haar eerder hebben gesproken en wellicht hebben ze met elkaar op een dag afgesproken om pillen van haar of hem te kopen voor een goedkopere prijs dan in het algemeen.
Maar tot nu is er niets wat daarop wijst.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:45 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Als je telefoon afgepakt is, je geld en ID en in een fataal aflopende hoek gedreven wordt, heb je weinig keus.
Ik helaas wel. Uit ervaring.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:30 schreef Messina het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik me hier niets bij kan voorstellen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |