GHB kan je bij een te hoge dosis inderdaad lamlendig maken, niet op je benen kunnen staan .. te vergelijken met ontzettend dronken. Agressief 'dronken' heb ik echter bij GHB nog nooit meegemaakt (bij mezelf of anderen). XTC en agressiviteit is heel zeldzaam (het staat er juist om bekend dat het je een gevoel van euforie en 'alles is liefde' geeft) en kan ik me alleen maar voorstellen als iemand steeds maar weer bij neemt terwijl het al lang is uitgewerkt. Al krijg je dan meer een doorgesnoven effect (enorme pupillen, kauwende kaken) en geen agressiviteit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar je bent hierdoor wel erg agressief tegen over iedereen. Ik denk aan zware psychose aanvallen.
Ja, door die foutieve pillen ben je zelf ook heel erg naïef aan het worden wanneer je op alle verzoeken in gaat van foutieve mensen. Triest eigenlijk, maar jongere mensen weten soms niet beter dan oudere mensen als het om vertrouwen gaat en vaak gaan ze makkelijk manipuleren door anderen wat hij of zij zegt.quote:
Ken jij haar?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:27 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja, door die foutieve pillen ben je zelf ook heel erg naïef aan het worden wanneer je op alle verzoeken in gaat van foutieve mensen. Triest eigenlijk, maar jongere mensen weten soms niet beter dan oudere mensen als het om vertrouwen gaat en vaak gaan ze makkelijk manipuleren door anderen wat hij of zij zegt.
Derrick zekerquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar goed, ik wou ook mee praten over dit onderwerp. Ik heb ook in het verleden veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echte wereld kan gebeuren, maar series hebben vaak niet de realiteit in tegenovergestelde van echtheid.
Nee, dat niet. Dat zou best wel een theorie zijn waarom zij aan GHB of XTC overleden is. Er kan heel veel dingen meespelen zowel dat zij eerder in uren voor dat zij stierf wel problemen heeft gehad met haar vriendinnen.quote:
Ik heb het niet over narcist Peter en de familie. Ik doel op de vriendenclub, haar vriendje/ vriendinnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Peter en haar vader en moeder zijn alles behalve stil. Ze wachten niet eens de onderzoeken van de politie af.
We weten niet wat die vriendinnen verteld hebben aan de ouders of politie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:29 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ik heb het niet over narcist Peter en de familie. Ik doel op de vriendenclub, haar vriendje/ vriendinnen.
Pff..
Ineens heb je het! Je gaat alleen maar meelezen!
Ik ben blij dat ik me hier niets bij kan voorstellen...quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef Myrr het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je padje af bent en een flinke ruzie gekregen hebt, je impulsief de keuze kunt maken er een einde aan te maken op dat moment. Zoiets gaat in zo'n ongelofelijke waas dat je daar zelf amper besef bij hebt. Als je een beetje eigenwijs bent, en gezien haar houding op het spoor. Dat je denkt "Fuck jullie allemaal ik doe dit gewoon, joe."
Hoezo de dealer? Zolang hij haar niet gedwongen heeft de drugs te nemen en de drugs niet vervuild waren (wat ik niet aannemelijk acht want dan zouden er veel meer gevallen van onwel geworden mensen bekend moeten zijn. Ik weet dat er een gerucht ging dat er meerdere ouders met hun kind op de eerste hulp hadden gezeten, maar als dat waar zou zijn zou daar wel melding van gemaakt zijn door het ziekenhuis en de media.) zie ik niet hoe de dealer hier verantwoordelijk voor zou zijn..quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
hmmmmm, denk eerder de dealer.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Derrick zeker![]()
[ afbeelding ]
Ja klopt, ik heb vroeger vaak Derrick gekeken. Heel interessant wat bij Derrick meegespeeld heeft. Dan heb ik ook wel eens van geleerd hoe de theorieën of praktijk na misdaad gegaan zijn. Voor duidelijkheid ben ik echt zelf geen rechercheur of politieman.
Ik ook. Drank + drugs + ruzie met vriendinnen (Staat dat al vast of ..? Want ik lees het hier al als half feit en heb geen zin om helemaal terug te zoeken ..). Hele gevaarlijke cocktail voor impulsief, onnadenkend gedrag in haar eentje.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als haar ID op een locatie is gevonden die een redelijk rechte route (wandelpad, straat) tussen kroeg en spoorwegovergang is, dan verwacht ik eigenlijk meer dat ze om een of andere reden zelf aan het zwerven is gegaan.
Wat kan jij in je posts een onzin vertellen zeg.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee ik dat bedoel ik niet, de machinist was bij haar toen hij mogelijk uit de trein was gestapt zodat zij aan de spoor was. En in dit forum schreef iemand dat Dascha de toeten van de trein helemaal niet hoorde vanuit dat zij in ernstig invloed was van GHB of XTC. Die pillen maken je dan niet meer bewust wat je allemaal aan het doen bent of je wandelt direct gauw in slaap in overdag of avond. En langzamerhand verlies je hierdoor meer geheugen, kracht en energie uit je lijf. En je voelt men heel erg ziek van die gevaarlijke troep van binnen, maar in enkele uren als er niets aan gedaan wordt vervalt alle functies in de lichaam zoals nieren, hart en zuurstof, dan ga je er aan dood.
Vage manier van reageren heb je dan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:29 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Dat zou best wel een theorie zijn waarom zij aan GHB of XTC overleden is. Er kan heel veel dingen meespelen zowel dat zij eerder in uren voor dat zij stierf wel problemen heeft gehad met haar vriendinnen.
Het is dat je zelf zegt dat je geen rechercheur of politie bent. Ik zou bijna denken dat je t wel was.quote:
Ja de impact van een klote-opmerking van een vriendinnetje, in combinatie met drank en drugs , late tijdstip, op die leeftijd kan heel veel impact hebben. Dan worden kleine ruzie's hele grote drama's.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:28 schreef Myrr het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat als je padje af bent en een flinke ruzie gekregen hebt, je impulsief de keuze kunt maken er een einde aan te maken op dat moment. Zoiets gaat in zo'n ongelofelijke waas dat je daar zelf amper besef bij hebt. Als je een beetje eigenwijs bent, en gezien haar houding op het spoor. Dat je denkt "Fuck jullie allemaal ik doe dit gewoon, joe."
Mee eens. Dat zou voor haar best wel laatste erge levensuren zijn geweest wat zij heeft meegemaakt.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook. Drank + drugs + ruzie met vriendinnen (Staat dat al vast of ..? Want ik lees het hier al als half feit en heb geen zin om helemaal terug te zoeken ..). Hele gevaarlijke cocktail voor impulsief, onnadenkend gedrag in haar eentje.
Er staat nog niet zoveel vast.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:31 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik ook. Drank + drugs + ruzie met vriendinnen (Staat dat al vast of ..? Want ik lees het hier al als half feit en heb geen zin om helemaal terug te zoeken ..). Hele gevaarlijke cocktail voor impulsief, onnadenkend gedrag in haar eentje.
Hmm of eerder misdaadverslaggever.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:32 schreef marsan het volgende:
[..]
Het is dat je zelf zegt dat je geen rechercheur of politie bent. Ik zou bijna denken dat je t wel was.
Dwang is in ieder geval uitgesloten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef agter het volgende:
[..]
Er staat nog niet zoveel vast.
Behalve dat ze dood is na een avondje stappen.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:32 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Vage manier van reageren heb je dan.![]()
Men zou van minder paranoide worden
Juist. Dan werden haar hersenen zeer hyperactief dan normaal door drank en drugs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja de impact van een klote-opmerking van een vriendinnetje, in combinatie met drank en drugs , late tijdstip, op die leeftijd kan heel veel impact hebben. Dan worden kleine ruzie's hele grote drama's.
ok maar dan ga je niet urenlang in de kou rondlopenquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja de impact van een klote-opmerking van een vriendinnetje, in combinatie met drank en drugs , late tijdstip, op die leeftijd kan heel veel impact hebben. Dan worden kleine ruzie's hele grote drama's.
Dat heeft ze vermoedelijk niet gedaan!quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:35 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
ok maar dan ga je niet urenlang in de kou rondlopen
dan bel je je ouders of ze je ophalen of je stapt in een taxi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |