Tenzij je met z'n allen naar huis zou fietsen en je om 02.15 zou vertrekken bijvoorbeeld.... of om 02.30.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:08 schreef Mula het volgende:
[..]
De vriendinnen hebben om 2.45 haar ouders gebeld, dus nog minder dan een uur.
Best verbazingwekkend eigenlijk. Om 2 uur loop je door de menigte naar buiten, groet een bekende, maakt met die andere bekende een praatje, staat even in de rij voor de wc, plassen, handen wassen, frutten met haar, makeup even bijwerken, naar buiten lopen, stempel van de kroeg weer laten zien, naar binnen, nog een praatje met iemand en dan vriendinnen weer opzoeken. Voor 2.45 had ik me als achtergebleven vriendin zijnde me helemaal geen zorgen gemaakt geloof ik.
Ik vraag me af hoe ze was toen ze zei dat ze ging plassen. Was er iets aan haar te merken waardoor er zo snel alarm is geslagen?
quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee ik dat bedoel ik niet, de machinist was bij haar toen hij mogelijk uit de trein was gestapt zodat zij aan de spoor was. En in dit forum schreef iemand dat Dascha de toeten van de trein helemaal niet hoorde vanuit dat zij in ernstig invloed was van GHB of XTC. Die pillen maken je dan niet meer bewust wat je allemaal aan het doen bent of je wandelt direct gauw in slaap in overdag of avond. En langzamerhand verlies je hierdoor meer geheugen, kracht en energie uit je lijf. En je voelt men heel erg ziek van die gevaarlijke troep van binnen, maar in enkele uren als er niets aan gedaan wordt vervalt alle functies in de lichaam zoals nieren, hart en zuurstof, dan ga je er aan dood.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:04 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook begrijpen. Maar GHB of XTC maakt je erg lusteloos, ziek en ben je ook heel erg verward van psychisch tot fysiek. Je bent hierdoor je zelf niet meer maar belandt men wel in soort droomwereld waar men verkeert.
Stop eens met die onzin. Er klopt namelijk echt helemaal niets van.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat doen vele jonge meiden altijd nadat zij gedrogeerd kunnen zijn als ze GHB of XTC in haar bloed hebben.
Nee, ik heb heel veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echt kan gebeuren. Maar ik heb ook wel eens over gelezen wat ook heel gevaarlijk kan zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:12 schreef marsan het volgende:
[..]
Heb jij veel ervaring met GHB en XTC?
Recent nog?
Dat erover lezen gevaarlijk kan zijn begin ik nu ook wel een beetje te denken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:14 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee, ik heb heel veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echt kan gebeuren. Maar ik heb ook wel eens over gelezen wat ook heel gevaarlijk kan zijn.
Ik had al ge-edit.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je met z'n allen naar huis zou fietsen en je om 02.15 zou vertrekken bijvoorbeeld.... of om 02.30.
Dan had je je om 02.45 wel zorgen gemaakt, al was het alleen al om het gezeik dat je thuis zou krijgen als je niet op tijd thuis zou zijn.
Maar goed, ik wou ook mee praten over dit onderwerp. Ik heb ook in het verleden veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echte wereld kan gebeuren, maar series hebben vaak niet de realiteit in tegenovergestelde van echtheid.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef probeer het volgende:
[..]
[..]
[..]
Stop eens met die onzin. Er klopt namelijk echt helemaal niets van.
Ook met een fijne en goede achtergrond kun je foute vriend[inn]en treffen..quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar we weten niet waar over de ruzie ging met haar vriendinnen. Er kan van alles zijn dat Dascha een vriend heeft waarmee haar vriendinnen jaloers op kunnen zijn. Maar de grote vraag is of Dascha wel een goede jeugd heeft gehad of niet?
Nou over werking van pillen en wat gevaren hier van kunnen zijn. Ik had op mijn oude school wel eens biologie gehad wat ook voor verschillende kijk op werking van stoffen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:16 schreef marsan het volgende:
[..]
Dat erover lezen gevaarlijk kan zijn begin ik nu ook wel een beetje te denken.
Sorry?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:04 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook begrijpen. Maar GHB of XTC maakt je erg lusteloos, ziek en ben je ook heel erg verward van psychisch tot fysiek. Je bent hierdoor je zelf niet meer maar belandt men wel in soort droomwereld waar men verkeert.
Daar neig ik nu ook naar,quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je met z'n allen naar huis zou fietsen en je om 02.15 zou vertrekken bijvoorbeeld.... of om 02.30.
Dan had je je om 02.45 wel zorgen gemaakt, al was het alleen al om het gezeik dat je thuis zou krijgen als je niet op tijd thuis zou zijn.
Als daar überhaupt al sprake van zou zijn.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ook met een fijne en goede achtergrond kun je foute vriend[inn]en treffen..
Laten we er nou geen daders gaan bijverzinnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar neig ik nu ook naar,
en dan wat flinke aannames:
buiten gaan zitten huilen, is natuurlijk ook heel heftig als je 1 bent en ruzie hebt met wat vriendinnen
Een jongen komt er gezellig bij zitten en neemt haar mee
Gezellig ergens in een auto gaan zitten blowen/gebruiken
Bij dat spoor komen, lolletje en stoer doen
bam weg
Ben benieuwd of er daar een jongen rondloopt die zich heel anders gedraagt sinds zaterdag.
Precies! Weet je, Dascha was ook erg naief met haar vrienden die te goed van vertrouwen waren! Zo op deze manier speelde zij dus haar leven op het spel. Dit komt vaak voor bij jongeren mensen met weinig mensenkennis dan wij als ouderen mensen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Ook met een fijne en goede achtergrond kun je foute vriend[inn]en treffen..
Wellicht was ik iets te fel, excuses. En ik snap dat je het er over wilt hebben (doe ik ook) maar je informatie is niet correct. En zeker niet als het gebaseerd is op die (Amerikaanse) politieseries.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:17 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Maar goed, ik wou ook mee praten over dit onderwerp. Ik heb ook in het verleden veel politieseries gekeken op televisie wat het ook in echte wereld kan gebeuren, maar series hebben vaak niet de realiteit in tegenovergestelde van echtheid.
Ja dat kan, maar je bent hierdoor wel erg agressief tegen over iedereen. Ik denk aan zware psychose aanvallen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef agter het volgende:
[..]
Sorry?
XTC en GHB maken je lusteloos en ziek en verward?
Nee, ik doel op die reconstructie van Peter R de Vries, daar hadden ze het over een meisje en een jongen die 50 meter verder op na 02:00 uur zonder jassen op een bankje zaten.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laten we er nou geen daders gaan bijverzinnen.
Aanname op aanname.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:21 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar je bent hierdoor wel erg agressief tegen over iedereen. Ik denk aan zware psychose aanvallen.
Nee. En dat is gek. Dat er totale stilte is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef Fer het volgende:
Hebben die vriendinnen als iets over drugebruik verklaart? Misschien hebben ze samen wel een pilletje geklapt.
Als haar ID op een locatie is gevonden die een redelijk rechte route (wandelpad, straat) tussen kroeg en spoorwegovergang is, dan verwacht ik eigenlijk meer dat ze om een of andere reden zelf aan het zwerven is gegaan.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Daar neig ik nu ook naar,
en dan wat flinke aannames:
buiten gaan zitten huilen, is natuurlijk ook heel heftig als je 16 bent en ruzie hebt met wat vriendinnen
Een jongen komt er gezellig bij zitten en neemt haar mee
Gezellig ergens in een auto gaan zitten blowen/gebruiken
Bij dat spoor komen, lolletje en stoer doen
bam weg
Ben benieuwd of er daar een jongen rondloopt die zich heel anders gedraagt sinds zaterdag.
Excuses aanvaard. In uitgaansleven in grote steden zie je ook wel foute types zwerven met die gevaarlijke troep op de stoep of in een groot nachtclub waar veel jongere mensen afkomen om een pilletje te kopen voor een spotprijs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef probeer het volgende:
[..]
Wellicht was ik iets te fel, excuses. En ik snap dat je het er over wilt hebben (doe ik ook) maar je informatie is niet correct. En zeker niet als het gebaseerd is op die (Amerikaanse) politieseries.
voor correcte info:
https://www.erowid.org/ (beste link, enorm uitgebreid, in het Engels)
http://drugsinfoteam.nl/ (beknopte Nederlandse info)
Peter en haar vader en moeder zijn alles behalve stil. Ze wachten niet eens de onderzoeken van de politie af.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:23 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Nee. En dat is gek. Dat er totale stilte is.
Komt niet vaak voor met zulke zaken via de media.
Je kent haar?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:20 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Precies! Weet je, Dascha was ook erg naief met haar vrienden die te goed van vertrouwen waren! Zo op deze manier speelde zij dus haar leven op het spel. Dit komt vaak voor bij jongeren mensen met weinig mensenkennis dan wij als ouderen mensen.
Ja, je postte al een route vanavond, er zit alleen een rare bocht in, in die villawijk voor het spoor.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als haar ID op een locatie is gevonden die een redelijk rechte route (wandelpad, straat) tussen kroeg en spoorwegovergang is, dan verwacht ik eigenlijk meer dat ze om een of andere reden zelf aan het zwerven is gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |