Toen de machinist uit was gestapt was ze al een aardig aantal meters meegesleurd zeg maar.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Nee ik dat bedoel ik niet, de machinist was bij haar toen hij mogelijk uit de trein was gestapt zodat zij aan de spoor was. En in dit forum schreef iemand dat Dascha de toeten van de trein helemaal niet hoorde vanuit dat zij in ernstig invloed was van GHB of XTC. Die pillen maken je dan niet meer bewust wat je allemaal aan het doen bent of je wandelt direct gauw in slaap in overdag of avond. En langzamerhand verlies je hierdoor meer geheugen, kracht en energie uit je lijf. En je voelt men heel erg ziek van die gevaarlijke troep van binnen, maar in enkele uren als er niets aan gedaan wordt vervalt alle functies in de lichaam zoals nieren, hart en zuurstof, dan ga je er aan dood.
Je zou bijna denken dat ze om 02:00 uur zouden vertrekken.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je 16 bent dan vertel je je ouders niet hoe laat je thuis moet zijn, dan vertellen je ouders jou hoe laat je thuis moet zijn.
Als ze (Dascha en haar vriendinnen) om 03.00 uur thuis moesten zijn, dan snap ik wel dat die vriendinnen in paniek raakten toen ze niet snel terugkwam, als ze pas om 05.00 uur thuis moesten zijn had er mogelijk geen haan naar gekraaid tot ze bijna moesten vertrekken.
Zou ook kunnen ja. Het zou misschien wel verklaren dat zij hierdoor de tijd vergeten was zodat zij eerder XTC of GHB in haar lijf was gekomen via drankje.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je 16 bent dan vertel je je ouders niet hoe laat je thuis moet zijn, dan vertellen je ouders jou hoe laat je thuis moet zijn.
Als ze (Dascha en haar vriendinnen) om 03.00 uur thuis moesten zijn, dan snap ik wel dat die vriendinnen in paniek raakten toen ze niet snel terugkwam, als ze pas om 05.00 uur thuis moesten zijn had er mogelijk geen haan naar gekraaid tot ze bijna moesten vertrekken.
2 uur weg of 3 uur thuis. Dat lijken wel de tijden zo ongeveer.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat ze om 02:00 uur zouden vertrekken.
Inderdaad en ik vind hem heel open.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
In deze hebben de ouders hem gevraagd.... dan kun je 10 keer PRdVdoen, maar hij is in dit geval een van de informatiebronnen.
hmmmmm, denk eerder de dealer.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:00 schreef probeer het volgende:
Nu krijgen de drugs natuurlijk weer de schuld. Krijgen we dat gezeik weer ...
Juist dat had machinist niet in de gaten wat er mis is met zijn trein en had niet direct door dat een vreemd geluid voordeed.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:59 schreef marsan het volgende:
[..]
Toen de machinist uit was gestapt was ze al een aardig aantal meters meegesleurd zeg maar.
Hij heeft haar op het spoor zien staan. Hij heeft nog geprobeerd haar te waarschuwen door te claxonneren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Juist dat had machinist niet in de gaten wat er mis is met zijn trein en had niet direct door dat een vreemd geluid voordeed.
Hij zag haar op het spoor staan en hij heeft geclaxonneerd.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:02 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Juist dat had machinist niet in de gaten wat er mis is met zijn trein en had niet direct door dat een vreemd geluid voordeed.
Ja dat kan ik ook begrijpen. Maar GHB of XTC maakt je erg lusteloos, ziek en ben je ook heel erg verward van psychisch tot fysiek. Je bent hierdoor je zelf niet meer maar belandt men wel in soort droomwereld waar men verkeert.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:01 schreef Meaghan het volgende:
Ik kan me van een paar jaar geleden nog een voorval herinneren waarbij een jongen zichzelf in de borst stak met een mes na wiet gerookt te hebben. Zijn vriendin was erbij en er was niks aan de hand tot hij van het een op het andere moment dat mes uit de la pakte en begon te steken in zijn hart. Een acute psychose noemden ze het. Drugs kan rare dingen uithalen met hersenen en ik vrees dat er bij dit meisje ook zoiets heeft gespeeld. Heel tragisch.
Ja dat bedoel ik, maar ik had ook niet gezegd dat zij naast het spoor was.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:04 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij zag haar op het spoor staan en hij heeft geclaxonneerd.
Ik snap je punt nog steeds niet.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:05 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik, maar ik had ook niet gezegd dat zij naast het spoor was.
ruzie net voor tweeënquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:01 schreef marsan het volgende:
[..]
2 uur weg of 3 uur thuis. Dat lijken wel de tijden zo ongeveer.
quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:04 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Ja dat kan ik ook begrijpen. Maar GHB of XTC maakt je erg lusteloos, ziek en ben je ook heel erg verward van psychisch tot fysiek. Je bent hierdoor je zelf niet meer maar belandt men wel in soort droomwereld waar men verkeert.
De vriendinnen hebben om 2.45 haar ouders gebeld, dus nog minder dan een uur.quote:Op vrijdag 4 december 2015 23:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik vind een uur vermist ook wat snel voor paniek, maar ik vraag me vooral af hoe laat ze thuis had moeten zijn....
Kijk, Dascha kan tegen 01.00 uur mogelijk wel symptomen kunnen krijgen van dat zij XTC of GHB toegediend in haar drank kreeg. Uren later was zij in elk geval veranderd van normaal naar agressief gedrag wat de ruzie van toepassing is.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ruzie net voor tweeën
Dascha stampt weg
ze zouden eigenlijk om 02:00 richting huis vertrekken, vriendinnen kunnen haar niet vinden
bellen na 3 kwartier haar ouders, of ze als thuis is/dat ze weg is
Logischer dan dat ze om 04:00 uur thuis moesten zijn, en dat ze haar direct zijn gaan zoeken.
Er werd besproken dat ze mogelijk ruzie had gehad met haar vriendinnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:08 schreef Mula het volgende:
[..]
De vriendinnen hebben om 2.45 haar ouders gebeld, dus nog minder dan een uur.
Best verbazingwekkend eigenlijk. Om 2 uur loop je door de menigte naar buiten, groet een bekende, maakt met die andere bekende een praatje, staat even in de rij voor de wc, plassen, handen wassen, frutten met haar, makeup even bijwerken, naar buiten lopen, stempel van de kroeg weer laten zien, naar binnen, nog een praatje met iemand en dan vriendinnen weer opzoeken. Voor 2.45 had ik me als achtergebleven vriendin zijnde me helemaal geen zorgen gemaakt geloof ik.
Ik vraag me af hoe ze was toen ze zei dat ze ging plassen. Was er iets aan haar te merken waardoor er zo snel alarm is geslagen?
Die is boos weggestampt denk ikquote:Op zaterdag 5 december 2015 00:09 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Kijk, Dascha kan tegen 01.00 uur mogelijk wel symptomen kunnen krijgen van dat zij XTC of GHB toegediend in haar drank kreeg. Uren later was zij in elk geval veranderd van normaal naar agressief gedrag wat de ruzie van toepassing is.
Dat doen vele jonge meiden altijd nadat zij gedrogeerd kunnen zijn als ze GHB of XTC in haar bloed hebben.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Er werd besproken dat ze mogelijk ruzie had gehad met haar vriendinnen.
Ik denk hetzelfde, misschien uitgedaagd na veel drank en drugsgebruik onderweg. En dat ze ff die trein ging koppen en het vervolgens deed....quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:09 schreef Kim-Holland het volgende:
En ik geloof niet in een bewuste zelfmoord. Ook niet dat ze vrijwillig op die bewuste plek terecht is gekomen.
Heb jij veel ervaring met GHB en XTC?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:11 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dat doen vele jonge meiden altijd nadat zij gedrogeerd kunnen zijn als ze GHB of XTC in haar bloed hebben.
Dat denk ik ook, maar we weten niet waar over de ruzie ging met haar vriendinnen. Er kan van alles zijn dat Dascha een vriend heeft waarmee haar vriendinnen jaloers op kunnen zijn. Maar de grote vraag is of Dascha wel een goede jeugd heeft gehad of niet?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:11 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die is boos weggestampt denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |