abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_158026293
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:21 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Er is er van de week eentje voor veroordeeld. Meisje van 17, die gaf voor de grap een ander meisje een xtc-pil. Ze zei dat het een pepermuntje was, grietje lag vervolgens 5 dagen in het ziekenhuis.
maar dat is geen dwang ;)
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_158026300
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Gratis iets weggeven aan een kind lijkt mij sterk, of er moet een doel achter zitten. Ze is een paar uur kwijt geweest en daar zal wel iemand plezier aan gehad hebben.

Mogelijk zo misbruikt en schuldig gevoeld dat ze zo dom is geweest, dat ze het niet meer zag zitten.
Tel daar puberdrama als in ruzie met de vriendinnen, veel te laat thuis, drank en drugs bij op.
pi_158026301
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Gratis iets weggeven aan een kind lijkt mij sterk, of er moet een doel achter zitten. Ze is een paar uur kwijt geweest en daar zal wel iemand plezier aan gehad hebben.

Mogelijk zo misbruikt en schuldig gevoeld dat ze zo dom is geweest, dat ze het niet meer zag zitten.
Of gewoon uit aardigheid. Vaak zat op feesten dat we drugs uit hebben gewisseld. 'Hey mijne zijn op heb jij nog wat?', 'Tuurlijk, hier.' - 'Heb mijn zooi in de wc laten vallen man.', 'Oh hier heb je wat van mij.'

T'is net bier.
pi_158026305
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:17 schreef Kim-Holland het volgende:
Het Vivaforum loopt achter de feiten aan. Ze krioelen liever over elkaar heen om in onbenullige topics elkaar virtueel af te slachten. Als ze iets willen weten, vragen ze om linken die met een zucht en een scheet bij elkaar te googelen valt. Te lui om zelf wat bij elkaar te zoeken.
Om later met z'n allen te verzuchten hoe erg het allemaal is, achteraf :r

Mag zeker ook niet Speculasie? :*
Zou niet weten waarom niet.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:23:14 #280
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026308
quote:

[..]

Er is er van de week eentje voor veroordeeld. Meisje van 17, die gaf voor de grap een ander meisje een xtc-pil. Ze zei dat het een pepermuntje was, grietje lag vervolgens 5 dagen in het ziekenhuis.
Wat triest zeg. Zie je dat ook dat iemand hierdoor zwart wil maken om een xtc-pil in haar glas te doen om een ander meisje te drogeren. Zo is het ook gegaan bij een dochter van mijn broer's vriendin. Ze is echt goed afgekomen.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_158026312
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:22 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

maar dat is geen dwang ;)
Dan met een spuit, of mond openhouden
pi_158026316
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:21 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Dat is ook echt strafbaar iets waar men ook grote gevolgen van kunnen zijn dat een dader hierdoor celstraf kan krijgen.
Klopt, zou misschien wat meer invulling geven wat betreft de missende uren, want drugs in drank stoppen is vaak met een bepaald doel in ieder geval.
pi_158026320
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ok, dat denk ik zelf ook. Maar in deze verhaal komen heel veel dingen voor van seks, vreemd gaan, ze is ook bang geweest voor haar vader dat zij klappen zou krijgen zodat zij te laat thuis komt. foutieve vrienden, mogelijk heeft ze slechte jeugd gehad denk ik. Maar meiden of jongens met goede jeugd doen dat zoiets niet want ze hebben heel veel liefde en steun van hun ouders die ze om geven.
Dat komt volgens mij helemaal niet zo heel vaak voor in dit verhaal. Maar dat haal je uit die ene post waarin iemand gekscherend zeg van dit en dat kan ook allemaal. Als die persoon had gepost dat het misschien groene marsmannetjes waren geweest, had je dat dan ook aangenomen?
Je focust je naar mijn mening heel erg op sex, straf en slechte jeugd in dit hele verhaal.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_158026327
quote:

[..]

Vind ik knap, gezien de smaak van xtc echt de aller aller grootste bochtensmaak is die je in je mond kunt hebben en nooit en te nimmer met pepermunt verward kan worden.

Dat slik je echt niet zomaar even door :') zelfs met drinken in 1 keer doorslikken zonder te proeven gaat niet op. Het is echt zo smerig en ranzig en blijft lang in je mond hangen.

Pepermuntjes kauw je.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:25:23 ]
pi_158026328
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Slaro het volgende:

[..]

Net FOK!!
Fok! is een van de weinige die op allerlei manieren van alles info geeft en zoekt. Ik stik in mijn eigen slijm, maar tis wel zo. :@ :r :')
Om te janken dat je als doos in de overgang je heil en 'level' :') op een jongerenforum moet vinden ;-))
pi_158026335
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:20 schreef Slaro het volgende:

[..]

Een dealer is in ieder geval toch enige verantwoordelijkheid aan te rekenen, wordt die dealer van witte heroine ook niet dood door schuld aangerekend, had zichzelf aangegeven met het excuus dat hij het verder niet wist wat die drugs is.
Die verkocht drugs waar mensen direct aan doodgingen ;)
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:25:33 #287
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026346
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:23 schreef Slaro het volgende:

[..]

Klopt, zou misschien wat meer invulling geven wat betreft de missende uren, want drugs in drank stoppen is vaak met een bepaald doel in ieder geval.
ja, iemand haatte Dascha omdat zij vermoedelijk misschien vreemd is gegaan. Dus Dascha was niet bij iedereen een geliefd meisje, denk ik. Want ik ken haar eigenlijk niet.
pi_158026349
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef Myrr het volgende:

[..]

Vind ik knap, gezien de smaak van xtc echt de aller aller grootste bochtensmaak is die je in je mond kunt hebben en nooit en te nimmer met pepermunt verward kan worden.

Dat slik je echt niet zomaar even door :') zelfs met drinken in 1 keer doorslikken zonder te proeven gaat niet op. Het is echt zo smerig en ranzig en blijft lang in je mond hangen.

Pepermuntjes kauw je.
http://www.telegraaf.nl/b(...)xtc-_snoepje___.html
pi_158026352
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:25 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

ja, iemand haatte Dascha omdat zij vermoedelijk misschien vreemd is gegaan. Dus Dascha was niet bij iedereen een geliefd meisje, denk ik. Want ik ken haar eigenlijk niet.
Waar haal je al deze info vandaan?
pi_158026358
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Fok! is een van de weinige die op allerlei manieren van alles info geeft en zoekt. Ik stik in mijn eigen slijm, maar tis wel zo. :@ :r :')
Om te janken dat je als doos in de overgang je heil en 'level' :') op een jongerenforum moet vinden ;-))
Is FOK een jongerenforum? Maar ik probeer mijn info vaak via internet als geheel te vinden, FOK is handig om samen te zoeken op het internet, zelden zie ik hier de echte experts voorbijkomen maar dat is dus niet zo erg als je zoekt.
pi_158026363
quote:
Ja, er zal vast een artikel aan vast zitten hoor, maar daar zijn leugens in het spel. Een xtc pil slik je echt niet zomaar even door, en als je erdoor vijf dagen in het ziekenhuis belandt, is het sowieso geen xtc en kan het dus wel weer verklaren dat de smaak waarschijnlijk stukken minder ranzig was.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2015 01:27:03 ]
pi_158026364
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef marsan het volgende:

[..]

Die verkocht drugs waar mensen direct aan doodgingen ;)
Maar hij 'wist' het niet, het is natuurlijk een ander voorbeeld, maar toch waard te noemen.
pi_158026369
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:25 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou ik dacht meer aan iemand die haar wilde misbruiken of makkelijk seks wilde hebben.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:27:40 #294
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_158026376
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:19 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Ok, dat denk ik zelf ook. Maar in deze verhaal komen heel veel dingen voor van seks, vreemd gaan, ze is ook bang geweest voor haar vader dat zij klappen zou krijgen zodat zij te laat thuis komt. foutieve vrienden, mogelijk heeft ze slechte jeugd gehad denk ik. Maar meiden of jongens met goede jeugd doen dat zoiets niet want ze hebben heel veel liefde en steun van hun ouders die ze om geven.
Jeetje, Ven. Je draaft echt ontzettend door. Doe even rustig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_158026382
Ven, je bent iets teveel bezig met seks in het algemeen.
pi_158026386
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:26 schreef Myrr het volgende:

[..]

Ja, er zal vast een artikel aan vast zitten hoor, maar daar zijn leugens in het spel. Een xtc pil slik je echt niet zomaar even door, en als je erdoor vijf dagen in het ziekenhuis belandt, is het sowieso geen xtc en kan het dus wel weer verklaren dat de smaak waarschijnlijk stukken minder ranzig was.
Ik vind het prima, ik geef je de info die te lezen was over hetgeen ik postte.
pi_158026388
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:26 schreef Slaro het volgende:

[..]

Maar hij 'wist' het niet, het is natuurlijk een ander voorbeeld, maar toch waard te noemen.
Het was al langer in het nieuws en de mensen gingen dood aan wat hij ze verkocht. Niet dat ze daarna zélf iets deden waar ze aan stierven. Het was zijn drug wat de dood bracht.

Dat is een groot verschil.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:29:01 #298
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026392
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:24 schreef marsan het volgende:

[..]

Dat komt volgens mij helemaal niet zo heel voor in dit verhaal. Maar dat haal je uit die ene post waarin iemand gekscherend zeg van dit en dat kan ook allemaal. Als die persoon had gepost dat het misschien groene marsmannetjes waren geweest, had je dat dan ook aangenomen?
Je focust je naar mijn mening heel erg op sex, straf en slechte jeugd in dit hele verhaal.
Ok, zo focust ik niet, maar hoe ik het ook zeg is voor de familie heel erg vreemd wat met haar in de laatste uren is gebeurd. Het is ook voor onbekenden heel erg aangrijpend wat er ook met jonge meiden gebeurt als iets fout gaat. Voor iemand die haar kennen komen heel veel vragen los van binnen hoe dit kan gebeuren.
pi_158026398
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:28 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik vind het prima, ik geef je de info die te lezen was over hetgeen ik postte.
Sorry. Probeer jou ook niet te ontkrachten, meer dat artikel zelf.
  zaterdag 5 december 2015 @ 01:29:53 #300
432997 Ven1972
Man met humor
pi_158026403
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 december 2015 01:25 schreef Myrr het volgende:

[..]

Waar haal je al deze info vandaan?
Nou dat is mijn vermoeden, maar ik heb geen info binnengehaald.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')