ja, dat kan zij ook wel met haar dealer geneukt heeft voor dat zij stierf?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die heeft toch een alibi en kan zijn dna afstaan
Ook wel eens puberachtig zowel minder volwassen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze 16 is. Je bent ontzettend irrationeel op zo'n leeftijd. Er kan in die paar uur vanalles zijn gebeurd waardoor ze hem misschien compleet is gaan flippen.
Nee, dat klopt niet. Het onderzoek is gedaan op verzoek van de familie.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Slaro het volgende:
[..]
Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb maar ik dacht dat de familie het pas sinds kort wist dankzij de onafhankelijke onderzoeker maar dat de politie er wel al van op de hoogte was en dat deze onderzoeker de resultaten van de politie heeft.
Die arme jongen is nooit genoemd in de hele zaak.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die heeft toch een alibi en kan zijn dna afstaan
Joh, laat je niet zo meeslepen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
ja, dat kan zij ook wel met haar dealer geneukt heeft voor dat zij stierf?
Dat de politie het weet staat toch in alle kranten, maar zoals gezegd dacht dat de politie het al langer wist, misschien niet wat dan erg matig onderzoek is.quote:
Nee, politie krijgt hun onderzoeksresultaten pas maandag binnen.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Slaro het volgende:
[..]
Misschien dat ik het verkeerd begrepen heb maar ik dacht dat de familie het pas sinds kort wist dankzij de onafhankelijke onderzoeker maar dat de politie er wel al van op de hoogte was en dat deze onderzoeker de resultaten van de politie heeft.
Dus een grote broedplaats voor junks die erg onder invloed zijn drugs.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef StaceySinger het volgende:
Nou is het gebied tussen de Neuweg - Koningsstraat -Emmastraat -Gijsbrecht
net een soort chique doolhof
Sinds jaar en dag is daar al overlast van junks
Onlangs hebben buurbewoners zelfs nog een procedure aangespannen om een aantal bankjes
weg te krijgen omdat daar dag en nacht junks op zaten en sliepen.
Dus het is niet ondenkbaar dat ze daar een fout typetje is tegen gekomen
In dat gebied is de politie ook naar haar telefoon gaan zoeken met honden
Wat bedoel je?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:53 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dus Dascha was heel erg onder invloed van iemand..... wordt nog spannender.
Meeslepen doe ik niet. maar het kan ook van alles gebeurd zijn in haar laatste uren.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Joh, laat je niet zo meeslepen.
Maar dood door schuld of iets in die richting.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Technisch is het zelfmoord als ze het zonder dwang heeft gedaan.
Het gebruik van drugs maakt het in principe geen ongeluk.
Probeer je er nu iets van te maken wat je opwindend vindt?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
ja, dat kan zij ook wel met haar dealer geneukt heeft voor dat zij stierf?
Jawel volgens haar pa huilde hij het hele weekend.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef marsan het volgende:
[..]
Die arme jongen is nooit genoemd in de hele zaak.
Of hij wel of geen sex met dr gehad heeft in dr laatste dagen maakt niet veel uit lijkt me,
Wel even rationeel proberen te blijven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Meeslepen doe ik niet. maar het kan ook van alles gebeurd zijn in haar laatste uren.
Ah, vreemd dat de politie dit niet doet bij een 16-jarige die zelfmoord pleegt en na alle verslagen, snelle conclusies dus.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet. Het onderzoek is gedaan op verzoek van de familie.
Ja, dat hoef je niet allemaal op te schrijven.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Meeslepen doe ik niet. maar het kan ook van alles gebeurd zijn in haar laatste uren.
Lijkt mij ook. maar misschien hebben ze iets over de hoofd gezien wat er nog meer details ontbreken.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef Slaro het volgende:
[..]
Dat de politie het weet staat toch in alle kranten, maar zoals gezegd dacht dat de politie het al langer wist, misschien niet wat dan erg matig onderzoek is.
Als ze de drugs ook vrijwillig heeft genomen sowieso niet lijkt me,quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar dood door schuld of iets in die richting.
Dat onderzoek lieten ze toch pas gebeuren na druk van de familie?!quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, politie krijgt hun onderzoeksresultaten pas maandag binnen.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:54 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vergeet niet dat ze 16 is. Je bent ontzettend irrationeel op zo'n leeftijd. Er kan in die paar uur vanalles zijn gebeurd waardoor ze hem misschien compleet is gaan flippen.
Eh ja zn vriendin is dood. Mag die jongen huilen?quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jawel volgens haar pa huilde hij het hele weekend.
Dood door schuld? Schuld kan niet als het iets betreft dat geen bewustzijn heeft. Als je dood gaat doordat er een plant op je valt, is dat niet de schuld van de plant.quote:Op zaterdag 5 december 2015 00:57 schreef Slaro het volgende:
[..]
Maar dood door schuld of iets in die richting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |