SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten![]()
Waarop Nicole weer een raar verhaal had. Nou moeten we even kijken hoor, misschien gaan we ook met de mensen plotteren die weten hoe het gaatquote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gabs is echt enorm onbeschoft.Angela wilde met haar sporten om met haar te kunnen kletsen, maar Gabs bleef draaien en smoezen verzinnen, oa druk met plotteren voor de markt. Angela: dan help ik je met plotteren. Gabs: okey.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Waarop Nicole weer een raar verhaal had. Nou moeten we even kijken hoor, misschien gaan we ook met de mensen plotteren die weten hoe het gaatDat zie je verkeerd, de vrouwen gaan enorm leuk met elkaar om.
![]()
![]()
![]()
Oeps. Ja is ook zoquote:Op donderdag 3 december 2015 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat zie je verkeerd, de vrouwen gaan enorm leuk met elkaar om.
![]()
TT![]()
Het leven in een notendop.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Heeft Ivan ook meegezongen eigenlijk voor Mark. Ik heb niet goed op gelet----------------------------
Nog even en die is verdwenenquote:Op donderdag 3 december 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat hoor ik? Gina had No Waste verkeerd gespeld? No Waist?![]()
Bjorn heeft maar één keer iemand met neptieten gehad. Maar ja dat was een vrouw van in de veertig dus ja dat was sowieso al anders. Dat u het maar even weet
O ja, dat tussen neus en lippen door. De anderen reageren niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:23 schreef Zeyina het volgende:
Bjorn heeft maar één keer iemand met neptieten gehad. Maar ja dat was een vrouw van in de veertig dus ja dat was sowieso al anders. Dat u het maar even weetZie je, die mannen gunnen elkaar niets.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, dat tussen neus en lippen door. De anderen reageren niet.Zie je, die mannen gunnen elkaar niets.
![]()
volgens mij is iedereen nog wakker. waarom is het al zo donker in de loods dan, vraagt men zich afTEAM TAFEL![]()
Klopt. we hadden Emil en Paul en later Wilco en Patrick als mannenissues en nog wat later Ivan en Bjorn in een wat slappere versie, maar voor de rest zijn het inderdaad de vrouwen die voor het meeste gezeik zorgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Daar zit wat in, maar niet in Utopia.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. we hadden Emil en Paul en later Wilco en Patrick als mannenissues en nog wat later Ivan en Bjorn in een wat slappere versie, maar voor de rest zijn het inderdaad de vrouwen die voor het meeste gezeik zorgen.![]()
![]()
Heeft Sacha geen eigen stal meer?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die doet liever mee aan het groepsprocesquote:Op donderdag 3 december 2015 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die is constant in de koeienstal, vindt ze gezelliger waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
de deuren staan tegenwoordig open, ze verblijft liever bij de koeienquote:Op donderdag 3 december 2015 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Das niet aardig van haarquote:Op donderdag 3 december 2015 00:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Gabs doet aardig raar tegenover Angela.
Ze loopt weer aardig Nicole achterna.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heeft Wim gezopen?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze hebben een leuk nieuw spelletje. Een ei naar elkaar gooien.
Angela heeft daar wel haar bedenkingen bij, (Gelukkig)
Rebellie tegen de 22.00 u bedtijd van Nicole?quote:
Angela vraagt aan Rob of hij het niveau daar niet wat hoger zou willen hebben..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Wim is ook alweer druk bezig ..... met vreten...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:03 schreef snetje het volgende:
Angela vraagt aan Rob of hij het niveau daar niet wat hoger zou willen hebben..en wat zei hij
![]()
Aan zijn gedrag te zien en vooral te horen wel.quote:
Wel goed eigenlijk. Dan zien de nieuwe 'het niveau' van Wim
Oppassen hè, anders wordt Tante Stiff boos
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mijquote:Op donderdag 3 december 2015 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Angela mag voor mij nu al blijven
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
vertel waaromquote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Angela mag voor mij nu al blijven![]()
fles en ivanquote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mij![]()
![]()
Die was nog zijn ei verhaal aan het uitleggen..quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik zie niksquote:Op donderdag 3 december 2015 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
ramona is me te jeudig voor de groep (weer zo'n een)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
eten ze daar gezond?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef snetje het volgende:
Morgen is die schaal met mandarijnen leeg ...wedden?
[ afbeelding ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mij
BB1
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Leeftijd zegt niks iddquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.
BB1![]()
Moroweanda zal wel denken ... sjit Ben...hoe kom ik daar weer vanaf..
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgenquote:
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg isTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Heel gesprek nu door Bjorn, Wim en Gina tegen Angela.
Opmerkingen als je zult ook naar de groep moeten luisteren over wie je naar huis gaat stemmen.
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan----------------------------
die ken ik dan weer niet, toen was ik 5 ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.
BB1werd dat toen ook al gestreamd?
TEAM TAFEL![]()
Kruip er boven op dan piept ie wel andersquote:Op donderdag 3 december 2015 01:17 schreef snetje het volgende:
Moroweanda zal wel denken ... sjit Ben...hoe kom ik daar weer vanaf..
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Opmerkingen als je zult ook naar de groep moeten luisteren over wie je naar huis gaat stemmen.
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze is niet te bespelen en dan worden ze vals'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Kijk naar de persoon op het plaatje
Dat is het ookquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ze dreigen nog net niet. Hoewel. Opmerkingen als: Als Bjorn weet dat jij mij naar huis stuurt zal hij jou niet hier houden, zegt bijv een Wim. En Gina ondersteunt datquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze is niet te bespelen en dan worden ze vals----------------------------
Angela lijkt me juist rustig..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgen
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg is
idd die ramona is me te luidruchtig![]()
![]()
Mark en Steff kijken toe..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan
vies gedragquote:Op donderdag 3 december 2015 01:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ze dreigen nog net niet. Hoewel. Opmerkingen als: Als Bjorn weet dat jij mij naar huis stuurt zal hij jou niet hier houden, zegt bijv een Wim. En Gina ondersteunt dat
oh das beterquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan![]()
Angela kon nog wel eens grote bonje krijgen met Nicole ... meer levenservaringquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg is
De eerste RLS's waren nog heel beperkt met livestreams, De internettechnologie stond ook nog in de kinderschoenen.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die ken ik dan weer niet, toen was ik 5 ofzowerd dat toen ook al gestreamd?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Angela tegen Bjorn, dus je probeert dingen te manipuleren?
Bjorn direct: neeeeee, dat is toch niet manipuleren. Wim vindt dat ook niet zo
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor----------------------------
Ja en 1 x per week met een live show..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eerste RLS's waren nog heel beperkt met livestreams, De internettechnologie stond ook nog in de kinderschoenen.![]()
angela heeft dat overschreeuwen niet nodig nee...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Angela kon nog wel eens grote bonje krijgen met Nicole ... meer levenservaring'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echt hequote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor
wat erg ditMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
bjorn wil ook dat bas gaatquote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor![]()
![]()
Angela reageert nu met: Ik voel me nu totaal niet welkom hier.
Neeeee dat is niet zo aldus Bjorn.![]()
Bjorn: Dit is de aller eerste keer dat ik vind dat de groep goed is ..er hoeft niemand weg..
Angela: Ben jij vol gegaan?
Angela moet blijvenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat idee had ik vanmiddag al. En nog steeds met wat ik tot nu toe gezien hebquote:----------------------------
Omdat die sukkel niet weet hoe hij het spelletje moet spelen...quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angela lijkt me juist rustig..
idd die ramona is me te luidruchtig
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zwz mogen daar wel wat meer ouderen zitten, tis bijna schandalig dat alleen cees boven de 40 isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik vanmiddag al. En nog steeds met wat ik tot nu toe gezien heb'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ik wil niet beïnvloeden hoor, maar als je dat dansfilmpje ziet van Ramona van haar campagne.
Nou toen wist ik al genoeg
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelenheb haar nog niet echt gevolgd.. dat geschreeuw met pakjesavond weerhield me
![]()
DIT WILLEN WEquote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelen
![]()
![]()
![]()
![]()
Bjorn wil niemand weg hebben. Met iemand 3 stemmen geven spreekt hij zichzelf tegen.Leipe shit ouwe![]()
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Zeyina het volgende:
Ik wil niet beïnvloeden hoor, maar als je dat dansfilmpje ziet van Ramona van haar campagne.
Nou toen wist ik al genoeg'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Bjorn..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bjorn wil niemand weg hebben. Met iemand 3 stemmen geven spreekt hij zichzelf tegen.
Ik vond hem zielig...![]()
sla mezelf![]()
![]()
Angela vraagt om het er niet meer over te hebben. Bjorn blijft maar lullen.
Angela vindt het niet leuk zoals het nu benaderd word.
En Bjorn blijft maar doorgaan----------------------------
ff stream weer aanquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
En Bjorn blijft maar doorgaan![]()
![]()
alle schaamte voorbij die egotrippersquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
En Bjorn blijft maar doorgaan'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Ja ik vind het werkelijk om te kotsenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
alle schaamte voorbij die egotrippers----------------------------
Dat was wel weer leuk. De shows vielen vrijwel altijd tegen, maar het format op zich is goed. Maar dat hebben ze bij Utopia van begin af aan niet gedaan. Kostenbesparing.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja en 1 x per week met een live show..To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Rob is er ook bijquote:Op donderdag 3 december 2015 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik vind het werkelijk om te kotsen![]()
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
echt zo vervelend ditquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij lult het nu weer recht begrijp ik'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Of wendy van dijkquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...
1 iemand maar?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk moet er weer eens iemand zn 24 uur aanvragen...----------------------------
Bas die zich nooit echt mengt in leuke avonden zoals nu. Gaat denk ik echt zijn valkuil worden. De nieuwe mensen zijn daar meestal toch wel gevoelig voor. Bas is te onzichtbaar.
Ik heb echt een sterk gevoel dat Bas gaat.![]()
Die heeft volgens mij wel gestreamd, dus ik denk dat dat wel een hulp is.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:32 schreef LLgetikt het volgende:
moet wel een mindfuck voor angela zijn----------------------------
ja precies.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij wel gestreamd, dus ik denk dat dat wel een hulp is.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die die altijd bij DWDD en Tan zitquote:Op donderdag 3 december 2015 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja dat is die surinaamse toch ?![]()
![]()
angela wil wel stappen maken
rob: kan ik je meteen zeggen, dat gaat hier als stront door een trechter![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk moet er weer eens iemand zn 24 uur aanvragen...
Gebeurt veel te weinig.
Wilco, Joey, Laub en Gio waren wel kort op elkaar
In deze groep zie ik dat niemand doen![]()
![]()
Of hij weet al dat hij niet gaat,quote:Op donderdag 3 december 2015 01:33 schreef Enah het volgende:
Bas die zich nooit echt mengt in leuke avonden zoals nu. Gaat denk ik echt zijn valkuil worden. De nieuwe mensen zijn daar meestal toch wel gevoelig voor. Bas is te onzichtbaar.
Ik heb echt een sterk gevoel dat Bas gaat.![]()
Bjorn is aan het manipuleren...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:36 schreef rowan634 het volgende:
waarom vertellen ze al die dingen, die vrouw is er nog geen dag
Juist.quote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bjorn zou ze het liefst allebei houden.
En van de groep mag van hem ook wel iedereen blijven. Dan maar 17 bewoners.
Kijk uit dat je straks niet uitglijdt over je eigen slijm.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze had het net daarvoor nog tegen Bjorn over het niet welkom voelen omdat hij had gezegd dat hij de groep zo wel oke vondquote:My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Zit Gnoom te chatten?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja verschrikkelijk he, zoals die bezig isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:43 schreef sjampoeh het volgende:
Rob wil koste wat kost stif erin houden aldus bjorn----------------------------
wim komt even gina en mark een kusje geven, die samen onder de dekens liggen.
''no worries'' zegt ie nogTEAM TAFEL![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:
wim komt even gina en mark een kusje geven, die samen onder de dekens liggen.
''no worries'' zegt ie nog![]()
![]()
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Mark moet wakker worden om een broek aan te trekken, anders wil Gina niet naast 'm liggen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef Zeyina het volgende:
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wordt eens tijd dat Bjorn eens van de trap flikkertquote:Op donderdag 3 december 2015 01:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk he, zoals die bezig is![]()
ze wilden toen bjorn op de bank zat, hem echt niet kwijt, ze deden er alles aan om ervoor te zorgen dat bjorn bleef
TEAM TAFEL![]()
hij blijft zielig, omdat ie zielig isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt eens tijd dat Bjorn eens van de trap flikkert
aanzichzelf te danken
tis hard maar waar'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaTis wel een vrolijk tiepje geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
datquote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij blijft zielig, omdat ie zielig is
aanzichzelf te danken
tis hard maar waar![]()
En maakt anderen ook vrolijkquote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tis wel een vrolijk tiepje geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaTja, dat had van mij dan weer niet gehoeven ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zielig.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij blijft zielig, omdat ie zielig is
aanzichzelf te danken
tis hard maar waar
Keiharde les zou hij moeten krijgen m.i.----------------------------
Als Nicole zo jaloers is, zou ze zich hier drukker om moeten maken dan om een danseresje.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja, de hoeveelste nacht is dit al niet zo? Gezellig samen werken daarquote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Nicole zo jaloers is, zou ze zich hier drukker om moeten maken dan om een danseresje.
[ afbeelding ]----------------------------
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]dat is zijn 'zusje'
![]()
oh wacht..![]()
![]()
![]()
ok dat kan, maar stel dan leert ie ervan? Nee omdat hij dat nooit zal inzien hoe die zich gedraagtquote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zielig.
Keiharde les zou hij moeten krijgen m.i.![]()
dat denk ik echt'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oprecht ?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ok dat kan, maar stel dan leert ie ervan? Nee omdat hij dat nooit zal inzien hoe die zich gedraagt![]()
dat denk ik echt![]()
![]()
Goh, waar heb ik dat meer gehoord.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]dat is zijn 'zusje'
![]()
oh wacht..![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Tja dat denk ik echt, vooral omdat zichzelf op een voetstuk zet wat echt zo niet realistisch is en bescheidenheid.. dat kent die nietquote:
Zijn enige kans is als het iemand is die hem gevoelsmatig zal raken. Maar inderdaad daar zoekt hij niet naar. Hij wil een relatie met iemand waar hij mee kan pronken. Karakter doet er niet zo toe, als je zijn verhaal mag gelovenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Tja dat denk ik echt, vooral omdat zichzelf op een voetstuk zet wat echt zo niet realistisch is en bescheidenheid.. dat kent die niet----------------------------
En terechtquote:----------------------------
Ruigoord is een raakvlak tussen Rob en Angela.
Ja Rob, daar moet je bij Stiff niet mee aankomen, die weet echt niet wat dat is. Ik denk dat alleen Cees Armanda en Nicole dat weten.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Werd gisteren hier geopperd.. werd hij gepest omdat hij zo is, of is hij zo geworden door t pestenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zijn enige kans is als het iemand is die hem gevoelsmatig zal raken. Maar inderdaad daar zoekt hij niet naar. Hij wil een relatie met iemand waar hij mee kan pronken. Karakter doet er niet zo toe, als je zijn verhaal mag geloven![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En maakt anderen ook vrolijkWat leuk !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Nee. Ik heb zo'n vermoeden dat die het wel gaat gebruikenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niet handig om dit tegen ramona te zeggen denk ik----------------------------
Geworden door, heb ik het idee. Een beetje doorgeslagen assertiviteitstraining of zoquote:Op donderdag 3 december 2015 01:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Werd gisteren hier geopperd.. werd hij gepest omdat hij zo is, of is hij zo geworden door t pesten----------------------------
Ah dan ken ik haar daar van... Ze kwam me al bekend voorquote:Op donderdag 3 december 2015 01:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruigoord is een raakvlak tussen Rob en Angela.
Ja Rob, daar moet je bij Stiff niet mee aankomen, die weet echt niet wat dat is. Ik denk dat alleen Cees Armanda en Nicole dat weten.![]()
Bjorn ziet Ramona wel zitten.
Tja die kan hij zo overrulen. Zal hem met Angela niet lukken----------------------------
Rowena tegen Bjorn: Ahhh, mijn BJ
Rob tegen Bjorn: Vindt je dat nu zelf mooi zo genoemd te worden. Toon eens wat ruggegraat man----------------------------
Bjorn vertelt over alle bijnamen die hij buiten heeft gehad.
SL
Er zal ook wel gesproken zijn over de bijnamen die op internet over ze de ronde doen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Rowena: "Diplomatisch, ben ik naar dat woord op zoek?"To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
MTS: "Ben je een beetje tipsy?"
Rowena: "Nee, ik ben een beetje stout, dat is wat anders."To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
pakjes avondquote:Op donderdag 3 december 2015 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets de moeite waard om terug te kijken ?![]()
![]()
bjorn met angela over t stemmen.. heel naar .. uur geleden ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, zag een paar van die gedichtjes voorbij komen, denk dat ik oversla .....![]()
Moeten ze naar bed?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ga zo even zoeken, was dat stream 1 of 2 ?quote:Op donderdag 3 december 2015 02:19 schreef sjampoeh het volgende:
bjorn met angela over t stemmen.. heel naar .. uur geleden ofzo.![]()
Iesje .. De leegte die ze achterliet was enorm en is nog steeds voelbaar::quote:Op donderdag 3 december 2015 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uit de oude doos, nu iets meer dan een jaar geleden ........![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa![]()
En voor die huichelaarster die het "zo erg" vond heb ik niet eens woorden over.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Zo jammer inderdaad, maar deze afscheids speech was zo sterk ...quote:Op donderdag 3 december 2015 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Iesje .. De leegte die ze achterliet was enorm en is nog steeds voelbaar:: '(
En voor die huichelaarster die het "zo erg" vond heb ik niet eens woorden over.
.![]()
Ja die is al langer dan een jaar aan het knallen,quote:Op donderdag 3 december 2015 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iesje .. De leegte die ze achterliet was enorm en is nog steeds voelbaar::![]()
En voor die huichelaarster die het "zo erg" vond heb ik niet eens woorden over.![]()
De mijne zit er natuurlijk weer niet bij.........quote:Op donderdag 3 december 2015 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik zo vluchtig terug gezien heb van die 2 nieuwen, is het weer niet veel soeps .....Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
Rob en Stef hebben gesprekjeAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Cees loopt weer uit potjes te vretenAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
ALles nog in diepe rust, zelfs de nieuwelingen slapen nogWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Ik moest lachen om de TT's van gisteren. Heel veel vertrouwen had men niet in de nieuwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 07:19 schreef Dotteke het volgende:
ALles nog in diepe rust, zelfs de nieuwelingen slapen nogBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
geeft naomie hier nu toe geen relatie te hebben met gio,dat het allemaal spel is?![]()
het lijkt er op maar dan ben ik er volledig ingetuindquote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
geeft naomie hier nu toe geen relatie te hebben met gio,dat het allemaal spel is?![]()
Wat ik nu lees zegt die Angela wel wat ze denktquote:Op donderdag 3 december 2015 07:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de TT's van gisteren. Heel veel vertrouwen had men niet in de nieuwen.
Ramona heb ik zelf nog niet veel gezien
Ach het is ook allemaal niets ,waarom kijk ik nog vraag ik me steeds meer en meer af
Angela is wakker,Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bouwvakkers decolleté gemist
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.![]()
René wat doe je me aan???? vrees toch al dat dit rolblok mag blijvenquote:
[ Bericht 1% gewijzigd door lonneberga op 03-12-2015 08:00:04 ]![]()
ik hoop het niet,wat een nare mee loperquote:Op donderdag 3 december 2015 07:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
René wat doe je me aan???? vrees toch al dat dit rolblok mag blijven![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja bah,helemaal niet leukquote:Op donderdag 3 december 2015 07:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop het niet,wat een nare mee loper![]()
Aan het kauwen te zien heeft Armanda een metamorfose ondergaan
![]()
Cees verteld aan Angela dat ze tot een uurtje of 3 door gegaan zijn vernacht, pokkenherrie was het. Niet even van sssttt nee gewoon doorgaan.
Angela is blij dat ze niet in de loods heeft geslapen danWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
wel een verbeteringquote:Op donderdag 3 december 2015 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ja, ze gaat er op vooruit. Het enige jammere is die mooie haren wegquote:
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 08:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat deze dame voor veel ruzies gaat zorgen
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ze heeft deze week ook iets tegen Rowena gezegd over dat ze buiten ook heel vaak is bedrogen!quote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
geeft naomie hier nu toe geen relatie te hebben met gio,dat het allemaal spel is?
Dus daaruit begreep ik dat Gio het ook voor gezien gaat houden en dat ze dat op een of andere manier meegekregen heeft wat niet zo moeilijk is daar.
Jammer Naomi 8 maanden elke dag trouw liggen rampetampen om er niks aan over te houden en dan tegen anderen zeggen: Je zet jezelf toch niet zo neer op TV!
En voor het gemak even weer je eigen gedrag vergeten, en net doen of je heilig bent!
Ha ha Gnoom het was maandenlang hoor, en we zijn het niet vergeten hoor!![]()
Die andere sluit zich aan bij team happy en blij en feestjes en haartjes en kleertjes (denk ik)quote:
Dus laat Angela maar blijven![]()
![]()
Ja, denk je./quote:Op donderdag 3 december 2015 08:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat deze dame voor veel ruzies gaat zorgen
Ik heb nog geen idee eigenlijk
En van Ramona weet ik het helemaal niet amper gezien
GIna duikt naast Mark
quote:Op donderdag 3 december 2015 08:03 schreef Dotteke het volgende:
[ afbeelding ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Haha.. goede toevoeging voor daarquote:Op donderdag 3 december 2015 08:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die andere sluit zich aan bij team happy en blij en feestjes en haartjes en kleertjes (denk ik)
Dus laat Angela maar blijven
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Ik heb ook op Angela gestemd maar ja je weet nooit hoe ze worden als ze een tijdje daar binnen zijn!quote:Op donderdag 3 december 2015 08:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha.. goede toevoeging voor daar
Het blijft afwachten steeds , bij allemaal!![]()
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
![]()
ik neig ook meer haar richting,nog een schreeuwer erbij hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die andere sluit zich aan bij team happy en blij en feestjes en haartjes en kleertjes (denk ik)
Dus laat Angela maar blijven![]()
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 3 december 2015 08:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik heb ook op Angela gestemd maar ja je weet nooit hoe ze worden als ze een tijdje daar binnen zijn!
Het blijft afwachten steeds , bij allemaal!
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
mij lijkt angela ook leuker voor de dynamiek van de groep, die dikke is niet voor niets zo dik geworden, die gaat als ze mag blijven hele dagen bij gabs in bed liggenA’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken![]()
![]()
Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Mijn enige vrouw is @:PoezeligDing de rest hoef ik niet.
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
Goede morgen![]()
Het zal wel weer aflopen dat het dikke meisje mag blijven.
Boven de 35 jaar hebben mensen geen kans!
Zal mij meevallen als het niet zo is!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
Ex van Cees is 12 kilo afgevallen. Ze gaat helemaal stuk.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Op donderdag 16 juli 2020 17:49 schreef Zeroku het volgende: @PoezeligDing is het kerstkransje op mijn piek.![]()
De een mest de stal,de ander veegt met een watertrekker een beetje stro heen en weer. Het werk is weer gelijk verdeeld.![]()
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Als Cees daar zo mee zit en dit bovenop alle andere kleine probleempjes thuis komt is er toch maar een oplossing.?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ex van Cees is 12 kilo afgevallen. Ze gaat helemaal stuk.![]()
![]()
Dus dikke mensen zijn buiten niet standvastig nu ook al lui?????quote:Op donderdag 3 december 2015 08:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
mij lijkt angela ook leuker voor de dynamiek van de groep, die dikke is niet voor niets zo dik geworden, die gaat als ze mag blijven hele dagen bij gabs in bed liggen![]()
![]()
Dat vroeg Angela ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Cees daar zo mee zit en dit bovenop alle andere kleine probleempjes thuis komt is er toch maar een oplossing.?
Cees gaf aan dat hij daar moet leren afstand van nemen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik zie ze net voor het eerst samen, geen idee dus, zag er niet geforceerd uit.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hebben deze twee een leuke klik?Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Lekker naar huis gaan ...quote:Op donderdag 3 december 2015 08:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Cees daar zo mee zit en dit bovenop alle andere kleine probleempjes thuis komt is er toch maar een oplossing.?My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Als ik dit lees dan vermoed ik dat Angela haar eigen plan trekt en niet luistert naar de manipulaities van bepaalde lui uit die loods.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:23 schreef Zeyina het volgende:
Angela reageert nu met: Ik voel me nu totaal niet welkom hier.
Neeeee dat is niet zo aldus Bjorn.![]()
![]()
Stiff gaat straks weer terug naar stal. Kennelijk wordt het tussenschot weggehaald. Miss Nixnut biedt niet aan om te komen helpen.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Als Bas mag blijven wordt het moeilijk voor hem om de stemmen te verzameling van de andere bewoners .
Je kan zo al zeggen wie op Bas gaat stemmen en wie op Ivan.
Nicole en Bjorn zijn al aardig aan het lobbyen voor Ivan.
Is dat dezelfde Bjorn die zo werd afgemaakt door Ivan ?![]()
Stefanie heeft ook het meeste en zwaarste werk gedaanquote:Op donderdag 3 december 2015 08:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Stiff gaat straks weer terug naar stal. Kennelijk wordt het tussenschot weggehaald. Miss Nixnut biedt niet aan om te komen helpen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gnoom en Stiff vertellen een verbaasde Angela dat Bief is uitgemolken. De manier waarop ze het vertellen doet vermoeden dat men daar bewust voor heeft gekozen.
Abrupte streamwissel, gevolgd door SL.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Dat getimmer was binnen weer goed te horen.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
ze doen er alles aan om bas en ivan in de finale te krijgen vooor de stemming,dat gaat het meeste opleveren.[denk ik]
helaas zal ivan gaan winnen,dat lijkt mij duidelijk[denk ik]
steff naar huis want die gaat stemmen geven aan bas[denk ik]
dikkie dik moet nog bouwen![]()
Cees moet misschien leren om niet altijd ikke voor te laten gaan en meer tijd in zijn gezin gaan leren steken.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vroeg Angela ook.
Cees gaf aan dat hij daar moet leren afstand van nemen.![]()
Ja inclusief het krat colaquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef snetje het volgende:
Morgen is die schaal met mandarijnen leeg ...wedden?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gio scoorde verleden jaar ook maar heel weinig stemmen van zijn medebewoners. Bas krijgt er sowieso van Cees en Armanda.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef DeNiAs het volgende:
Als Bas mag blijven wordt het moeilijk voor hem om de stemmen te verzameling van de andere bewoners .
Je kan zo al zeggen wie op Bas gaat stemmen en wie op Ivan.
Nicole en Bjorn zijn al aardig aan het lobbyen voor Ivan.
Is dat dezelfde Bjorn die zo werd afgemaakt door Ivan ?
Het gaat er voornamelijk om hoeveel stemmen hij van buiten gaat krijgen en dat zal wel goed zitten.
Allemaal academisch natuurlijk, want hij krijgt maandag gewoon een 'isaatje'
[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 03-12-2015 09:05:58 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Verrassend.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Stefanie heeft ook het meeste en zwaarste werk gedaan
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Bob de Bouwer maakt ook nog geen aanstalten om zich nuttig te gaan maken.
O wacht....To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Snotverdomme, slang van de wasmachine gescheurd hele keuken stond hier thuis blank
OT Angela loopt buiten, met de handen in de zak, dat dan wel
Dit is Benjamin.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
O wacht....Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Wim al aan het werk dan ?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat getimmer was binnen weer goed te horen.![]()
Retorisch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Isabella zou vorig jaar ook veel smsjes opgeleverd hebben, toch moest ze naar huis...quote:Op donderdag 3 december 2015 08:56 schreef renevanlaaren het volgende:
ze doen er alles aan om bas en ivan in de finale te krijgen vooor de stemming,dat gaat het meeste opleveren.[denk ik]
daar,of bij jou?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdomme, slang van de wasmachine gescheurd hele keuken was blank.
OT Angela loopt buiten, met de handen in de zak, dat dan wel![]()
Wim mag weg van mij , de andere twee moeten blijven die zijn nog leuk Wim niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:56 schreef renevanlaaren het volgende:
moorkopquote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef renevanlaaren het volgende:
angela pakt haar tv momentje,die moorkop slaapt nog![]()
![]()
Wim levert geen beelden op, hij doet niks, geen ruzies en geen liefdes en geen werk. Totaal nutteloos daar dus.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:03 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wim mag weg van mij , de andere twee moeten blijven die zijn nog leuk Wim niet.![]()
Oeps sorry bij mijquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ben je mal.. Ivan is geen match voor Bas. Als het tussen Bas en Ivan gaat is de verhouding 70/30. Op z'n hoogst. Daarom zal de FEBO Bas ook het liefst willen ditchen, net als Isa vorig jaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:56 schreef renevanlaaren het volgende:
Bij een open strijd zijn veel meer mensen geneigd on te sms'en.
[ Bericht 0% gewijzigd door Pearlbitch op 03-12-2015 09:09:25 ]To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Oeww .. een zwembad dusquote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdomme, slang van de wasmachine gescheurd hele keuken was blank.
OT Angela loopt buiten, met de handen in de zak, dat dan wel![]()
Angela is volgens mij een soort van CeesMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Dit is Benquote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
O wacht....![]()
![]()
en daarom mag hij blijvenquote:Op donderdag 3 december 2015 09:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wim levert geen beelden op, hij doet niks, geen ruzies en geen liefdes en geen werk. Totaal nutteloos daar dus.![]()
Ja tot nu toe vind ik Angela leuker om te horen als die ander.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Neeeeee moorkoppen zijn lekker. En die griet is dat juist niet!![]()
Als er niemand gaat zeggen dat die bolle voortaan zijn tosti's weer in Groningen mag gaan vreten is het wel heel erg frappant.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Van de bewoners wel ja, hopelijk van de febo nietOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Nou ja, dan weten wij de eindstrijd van volgend jaar ook al, een oudere dame komt binnen met een jonkie, oudere dame mag niet blijven en de favoriet van vele maanden wordt weg gestemd door het jonkie, je kunt er een carbon papiertje tussen leggen, voor de eindstrijd.Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
O, ik dacht dat het die bolle wasquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Klopt wat je zegt , ineens is het helder .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben je mal.. Ivan is geen match voor Bas. Als het tussen Bas en Ivan gaat is de verhouding 70/30. Op z'n hoogst. Daarom zal de FEBO Bas ook het liefst willeen ditchen, net als Isa vorig jaar.
Bij een open strijd zijn veel meer mensen geneigd on te sms'en.
Als Bas blijft gaat alles voor Bas en dat is niet de bedoeling.
Is Bas weg gaan er meer op andere bewoners stemmen .![]()
Ik hoop dat je geen benedenburen hebt.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdomme, slang van de wasmachine gescheurd hele keuken stond hier thuis blank
OT Angela loopt buiten, met de handen in de zak, dat dan wel
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
ik zie het anders,ivan krijgt stemmen van de bewoners,publiek wil bas dus moeten veel stemmen.dat was met vanessa en gio ook zo.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben je mal.. Ivan is geen match voor Bas. Als het tussen Bas en Ivan gaat is de verhouding 70/30. Op z'n hoogst. Daarom zal de FEBO Bas ook het liefst willeen ditchen, net als Isa vorig jaar.
Bij een open strijd zijn veel meer mensen geneigd on te sms'en.![]()
![]()
Van mij ook. Het liefst gisteren nog.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Nee niet echt daarom mag Naomi ook wel weg van mij .
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die bolle, die ook nog slaapt, houden ze buiten beeld, dan kunnen ze nog de suggestie wekken dat hij het is die aan het timmeren is.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het die bolle wasOp donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Ik kan er ook geen kl.ppende kl.t van krijgenquote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Neeeeee moorkoppen zijn lekker. En die griet is dat juist niet!
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ik dacht dat je haar niks vond ?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Angela mag voor mij nu al blijvenJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
owkee zag dit te laat.....quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg isJe weet pas wat je mist als het er niet is.![]()
Mensen die niet voor Bas willen stemmen zullen gezien Bas'populariteit geneigd zijn om niet te gaan stemmen en veel 'Bassisten' zullen ook niet stemmen omdat ze zien dat hij het toch wel haalt. Aan beide kanten inkomstenderving voor Talpa. Bas eruit is dus de voordeligste optie.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:07 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt , ineens is het helder .
Als Bas blijft gaat alles voor Bas en dat is niet de bedoeling.
Is Bas weg gaan er meer op andere bewoners stemmen .To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ja, maar die situatie kon alleen maar ontstaan doordat Isa er al uit was.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:07 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zie het anders,ivan krijgt stemmen van de bewoners,publiek wil bas dus moeten veel stemmen.dat was met vanessa en gio ook zo.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Voor hoe dom houden ze de streamer daar?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die bolle, die ook nog slaapt, houden ze buiten beeld, dan kunnen ze nog de suggestie wekken dat hij het is die aan het timmeren is.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die andere vind ik nog nikserquote:
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
klopt wel wat je zegt maar gio was een aanhangsel van isa.als bas eruit gaat blijft alleen ivan over.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar die situatie kon alleen maar ontstaan doordat Isa er al uit was.
mensen gaan niet op die anderen kneuzen stemmen.dan is het gewoon klaar.
ivan moet en zal winnen dan![]()
![]()
Wat zegt zo'n titel eigenlijk Utopiaan van het jaar?
Geld?
Het grootste deel van Nederland kijkt niet eens naar Utopia!Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!![]()
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar die situatie kon alleen maar ontstaan doordat Isa er al uit was.
Ik zie niet gebeuren dat de Bas fans nu massaal voor Armanda of Gabs gaan stemmen. Bas heeft sowieso geen slechte band met Ivan, dus de Bas stemmers zullen geen moeite meer nemen om 'wraak' te nemen in de plaats van Bas.
Dus gewoon Wim eruit, Ivan krijgt veel stemmen van de bewoners en de schuimpjes gaan massaal bellen voor Bas. Dit zal de grootste winst opleveren voor Talpa![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.
Ik zie niet gebeuren dat de Bas fans nu massaal voor Armanda of Gabs gaan stemmen. Bas heeft sowieso geen slechte band met Ivan, dus de Bas stemmers zullen geen moeite meer nemen om 'wraak' te nemen in de plaats van Bas.
Dus gewoon Wim eruit, Ivan krijgt veel stemmen van de bewoners en de schuimpjes gaan massaal bellen voor Bas. Dit zal de grootste winst opleveren voor Talpa![]()
![]()
Angela: Ik vind het echt heel vies hier.Op donderdag 9 juli 2020 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Angela moet gewoon blijven, lekker reuring in de tent want die neemt geen blad voor de mondquote:Op donderdag 3 december 2015 09:23 schreef PoezeligDing het volgende:
Angela: Ik vind het echt heel vies hier.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: