Cees moet misschien leren om niet altijd ikke voor te laten gaan en meer tijd in zijn gezin gaan leren steken.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat vroeg Angela ook.
Cees gaf aan dat hij daar moet leren afstand van nemen.
Ja inclusief het krat colaquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef snetje het volgende:
Morgen is die schaal met mandarijnen leeg ...wedden?
[ afbeelding ]
Gio scoorde verleden jaar ook maar heel weinig stemmen van zijn medebewoners. Bas krijgt er sowieso van Cees en Armanda.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef DeNiAs het volgende:
Als Bas mag blijven wordt het moeilijk voor hem om de stemmen te verzameling van de andere bewoners .
Je kan zo al zeggen wie op Bas gaat stemmen en wie op Ivan.
Nicole en Bjorn zijn al aardig aan het lobbyen voor Ivan.
Is dat dezelfde Bjorn die zo werd afgemaakt door Ivan ?
Verrassend.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:54 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Stefanie heeft ook het meeste en zwaarste werk gedaan
Dit is Benjamin.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Bob de Bouwer maakt ook nog geen aanstalten om zich nuttig te gaan maken.
[ afbeelding ]
O wacht....
Wim al aan het werk dan ?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:55 schreef PoezeligDing het volgende:
Dat getimmer was binnen weer goed te horen.
Retorisch?quote:
Isabella zou vorig jaar ook veel smsjes opgeleverd hebben, toch moest ze naar huis...quote:Op donderdag 3 december 2015 08:56 schreef renevanlaaren het volgende:
ze doen er alles aan om bas en ivan in de finale te krijgen vooor de stemming,dat gaat het meeste opleveren.[denk ik]
helaas zal ivan gaan winnen,dat lijkt mij duidelijk[denk ik]
steff naar huis want die gaat stemmen geven aan bas[denk ik]
dikkie dik moet nog bouwen
daar,of bij jou?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdomme, slang van de wasmachine gescheurd hele keuken was blank.
OT Angela loopt buiten, met de handen in de zak, dat dan wel
Wim mag weg van mij , de andere twee moeten blijven die zijn nog leuk Wim niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:56 schreef renevanlaaren het volgende:
ze doen er alles aan om bas en ivan in de finale te krijgen vooor de stemming,dat gaat het meeste opleveren.[denk ik]
steff naar huis want die gaat stemmen geven aan bas[denk ik]
dikkie dik moet nog bouwen
moorkopquote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef renevanlaaren het volgende:
angela pakt haar tv momentje,die moorkop slaapt nog
Wim levert geen beelden op, hij doet niks, geen ruzies en geen liefdes en geen werk. Totaal nutteloos daar dus.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:03 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Wim mag weg van mij , de andere twee moeten blijven die zijn nog leuk Wim niet.
Oeps sorry bij mijquote:
Ben je mal.. Ivan is geen match voor Bas. Als het tussen Bas en Ivan gaat is de verhouding 70/30. Op z'n hoogst. Daarom zal de FEBO Bas ook het liefst willen ditchen, net als Isa vorig jaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:56 schreef renevanlaaren het volgende:
Oeww .. een zwembad dusquote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdomme, slang van de wasmachine gescheurd hele keuken was blank.
Dit is Benquote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Pearlbitch het volgende:
Bob de Bouwer maakt ook nog geen aanstalten om zich nuttig te gaan maken.
[ afbeelding ]
O wacht....
en daarom mag hij blijvenquote:Op donderdag 3 december 2015 09:03 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wim levert geen beelden op, hij doet niks, geen ruzies en geen liefdes en geen werk. Totaal nutteloos daar dus.
Ja tot nu toe vind ik Angela leuker om te horen als die ander.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Neeeeee moorkoppen zijn lekker. En die griet is dat juist niet!
Als er niemand gaat zeggen dat die bolle voortaan zijn tosti's weer in Groningen mag gaan vreten is het wel heel erg frappant.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:05 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Van de bewoners wel ja, hopelijk van de febo niet
O, ik dacht dat het die bolle wasquote:
Klopt wat je zegt , ineens is het helder .quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben je mal.. Ivan is geen match voor Bas. Als het tussen Bas en Ivan gaat is de verhouding 70/30. Op z'n hoogst. Daarom zal de FEBO Bas ook het liefst willeen ditchen, net als Isa vorig jaar.
Bij een open strijd zijn veel meer mensen geneigd on te sms'en.
Ik hoop dat je geen benedenburen hebt.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:01 schreef Dotteke het volgende:
Snotverdomme, slang van de wasmachine gescheurd hele keuken stond hier thuis blank
ik zie het anders,ivan krijgt stemmen van de bewoners,publiek wil bas dus moeten veel stemmen.dat was met vanessa en gio ook zo.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ben je mal.. Ivan is geen match voor Bas. Als het tussen Bas en Ivan gaat is de verhouding 70/30. Op z'n hoogst. Daarom zal de FEBO Bas ook het liefst willeen ditchen, net als Isa vorig jaar.
Bij een open strijd zijn veel meer mensen geneigd on te sms'en.
Van mij ook. Het liefst gisteren nog.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Nee niet echt daarom mag Naomi ook wel weg van mij .
Die bolle, die ook nog slaapt, houden ze buiten beeld, dan kunnen ze nog de suggestie wekken dat hij het is die aan het timmeren is.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:06 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
O, ik dacht dat het die bolle was
Ik kan er ook geen kl.ppende kl.t van krijgenquote:Op donderdag 3 december 2015 09:04 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Neeeeee moorkoppen zijn lekker. En die griet is dat juist niet!
Ik dacht dat je haar niks vond ?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Angela mag voor mij nu al blijven
owkee zag dit te laat.....quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgen
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg is
Mensen die niet voor Bas willen stemmen zullen gezien Bas'populariteit geneigd zijn om niet te gaan stemmen en veel 'Bassisten' zullen ook niet stemmen omdat ze zien dat hij het toch wel haalt. Aan beide kanten inkomstenderving voor Talpa. Bas eruit is dus de voordeligste optie.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:07 schreef DeNiAs het volgende:
[..]
Klopt wat je zegt , ineens is het helder .
Als Bas blijft gaat alles voor Bas en dat is niet de bedoeling.
Is Bas weg gaan er meer op andere bewoners stemmen .
Ja, maar die situatie kon alleen maar ontstaan doordat Isa er al uit was.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:07 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik zie het anders,ivan krijgt stemmen van de bewoners,publiek wil bas dus moeten veel stemmen.dat was met vanessa en gio ook zo.
Voor hoe dom houden ze de streamer daar?quote:Op donderdag 3 december 2015 09:08 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Die bolle, die ook nog slaapt, houden ze buiten beeld, dan kunnen ze nog de suggestie wekken dat hij het is die aan het timmeren is.
Die andere vind ik nog nikserquote:
klopt wel wat je zegt maar gio was een aanhangsel van isa.als bas eruit gaat blijft alleen ivan over.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar die situatie kon alleen maar ontstaan doordat Isa er al uit was.
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.quote:Op donderdag 3 december 2015 09:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, maar die situatie kon alleen maar ontstaan doordat Isa er al uit was.
quote:Op donderdag 3 december 2015 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
maar als Bas er nu uit gaat, krijg je echt niet zo'n soppers reactie als vorig jaar. Het wordt nu sowieso een eindstrijd waar Ivan bij betrokken is. Als Bas eruit is hebben de Bas soppers niet echt een "tegenkandidaat" voor Ivan die hun voorkeur zal hebben. Vorig jaar was Gio achtergebleven van het setje Isa Gio, dus kreeg de stemmen van de Isa fan. Als Bas er nu wordt uitgestemd blijft er niet echt een 'partner' van Bas over.
Ik zie niet gebeuren dat de Bas fans nu massaal voor Armanda of Gabs gaan stemmen. Bas heeft sowieso geen slechte band met Ivan, dus de Bas stemmers zullen geen moeite meer nemen om 'wraak' te nemen in de plaats van Bas.
Dus gewoon Wim eruit, Ivan krijgt veel stemmen van de bewoners en de schuimpjes gaan massaal bellen voor Bas. Dit zal de grootste winst opleveren voor Talpa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |