Rebellie tegen de 22.00 u bedtijd van Nicole?quote:
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:03 schreef snetje het volgende:
Angela vraagt aan Rob of hij het niveau daar niet wat hoger zou willen hebben..
Aan zijn gedrag te zien en vooral te horen wel.quote:
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mijquote:Op donderdag 3 december 2015 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Oppassen hè, anders wordt Tante Stiff boos
[ afbeelding ]
vertel waaromquote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Angela mag voor mij nu al blijven
fles en ivanquote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mij
Die was nog zijn ei verhaal aan het uitleggen..quote:
Ik zie niksquote:Op donderdag 3 december 2015 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
Oppassen hè, anders wordt Tante Stiff boos
[ afbeelding ]
eten ze daar gezond?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef snetje het volgende:
Morgen is die schaal met mandarijnen leeg ...wedden?
[ afbeelding ]
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mij
Leeftijd zegt niks iddquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.
BB1
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgenquote:
die ken ik dan weer niet, toen was ik 5 ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.
BB1
Kruip er boven op dan piept ie wel andersquote:Op donderdag 3 december 2015 01:17 schreef snetje het volgende:
Moroweanda zal wel denken ... sjit Ben...hoe kom ik daar weer vanaf..
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |