SPOILER: exits 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: exits 2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dieren en vaste gastenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AgendaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laatste nominatieronde van dit jaar:
28-11-2015 Stemmen op drie nieuwe kandidaten
30-11-2015 Publiek mag nomineren
01-12-2015 Nominatie bewoners
02-12-2015 Twee visumhouders betreden Utopia
06-12-2015 Bewoners beslissen wie van de visumhouders mag blijven
07-12-2015 Eliminatie, een Utopiaan moet vandaag de loods verlaten![]()
Waarop Nicole weer een raar verhaal had. Nou moeten we even kijken hoor, misschien gaan we ook met de mensen plotteren die weten hoe het gaatquote:Op donderdag 3 december 2015 00:13 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Gabs is echt enorm onbeschoft.Angela wilde met haar sporten om met haar te kunnen kletsen, maar Gabs bleef draaien en smoezen verzinnen, oa druk met plotteren voor de markt. Angela: dan help ik je met plotteren. Gabs: okey.
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:15 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Waarop Nicole weer een raar verhaal had. Nou moeten we even kijken hoor, misschien gaan we ook met de mensen plotteren die weten hoe het gaatDat zie je verkeerd, de vrouwen gaan enorm leuk met elkaar om.
![]()
![]()
![]()
Oeps. Ja is ook zoquote:Op donderdag 3 december 2015 00:17 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat zie je verkeerd, de vrouwen gaan enorm leuk met elkaar om.
![]()
TT![]()
Het leven in een notendop.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Heeft Ivan ook meegezongen eigenlijk voor Mark. Ik heb niet goed op gelet----------------------------
Nog even en die is verdwenenquote:Op donderdag 3 december 2015 00:19 schreef Raskolnikow het volgende:
Wat hoor ik? Gina had No Waste verkeerd gespeld? No Waist?![]()
Bjorn heeft maar één keer iemand met neptieten gehad. Maar ja dat was een vrouw van in de veertig dus ja dat was sowieso al anders. Dat u het maar even weet
O ja, dat tussen neus en lippen door. De anderen reageren niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:23 schreef Zeyina het volgende:
Bjorn heeft maar één keer iemand met neptieten gehad. Maar ja dat was een vrouw van in de veertig dus ja dat was sowieso al anders. Dat u het maar even weetZie je, die mannen gunnen elkaar niets.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:24 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
O ja, dat tussen neus en lippen door. De anderen reageren niet.Zie je, die mannen gunnen elkaar niets.
![]()
volgens mij is iedereen nog wakker. waarom is het al zo donker in de loods dan, vraagt men zich afTEAM TAFEL![]()
Klopt. we hadden Emil en Paul en later Wilco en Patrick als mannenissues en nog wat later Ivan en Bjorn in een wat slappere versie, maar voor de rest zijn het inderdaad de vrouwen die voor het meeste gezeik zorgen.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Daar zit wat in, maar niet in Utopia.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
quote:Op donderdag 3 december 2015 00:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt. we hadden Emil en Paul en later Wilco en Patrick als mannenissues en nog wat later Ivan en Bjorn in een wat slappere versie, maar voor de rest zijn het inderdaad de vrouwen die voor het meeste gezeik zorgen.![]()
![]()
Heeft Sacha geen eigen stal meer?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Die doet liever mee aan het groepsprocesquote:Op donderdag 3 december 2015 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Die is constant in de koeienstal, vindt ze gezelliger waarschijnlijk.quote:Op donderdag 3 december 2015 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]![]()
de deuren staan tegenwoordig open, ze verblijft liever bij de koeienquote:Op donderdag 3 december 2015 00:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Das niet aardig van haarquote:Op donderdag 3 december 2015 00:34 schreef Koekiebakkie het volgende:
Die Gabs doet aardig raar tegenover Angela.
Ze loopt weer aardig Nicole achterna.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Heeft Wim gezopen?To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Ze hebben een leuk nieuw spelletje. Een ei naar elkaar gooien.
Angela heeft daar wel haar bedenkingen bij, (Gelukkig)
Rebellie tegen de 22.00 u bedtijd van Nicole?quote:
Angela vraagt aan Rob of hij het niveau daar niet wat hoger zou willen hebben..Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Wim is ook alweer druk bezig ..... met vreten...Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:03 schreef snetje het volgende:
Angela vraagt aan Rob of hij het niveau daar niet wat hoger zou willen hebben..en wat zei hij
![]()
Aan zijn gedrag te zien en vooral te horen wel.quote:
Wel goed eigenlijk. Dan zien de nieuwe 'het niveau' van Wim
Oppassen hè, anders wordt Tante Stiff boos
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mijquote:Op donderdag 3 december 2015 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
TEAM TAFEL![]()
Angela mag voor mij nu al blijven
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
vertel waaromquote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Angela mag voor mij nu al blijven![]()
fles en ivanquote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mij![]()
![]()
Die was nog zijn ei verhaal aan het uitleggen..quote:Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Ik zie niksquote:Op donderdag 3 december 2015 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
ramona is me te jeudig voor de groep (weer zo'n een)'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
eten ze daar gezond?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef snetje het volgende:
Morgen is die schaal met mandarijnen leeg ...wedden?
[ afbeelding ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:11 schreef rowan634 het volgende:
[..]
volgens de 12 jaar verschil-theorie zou er wat kunnen opbloeien tussen die twee. Tussen Isa en Gio, Fles en Ivan zat ook 12 jaar volgens mij
BB1
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Leeftijd zegt niks iddquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.
BB1![]()
Moroweanda zal wel denken ... sjit Ben...hoe kom ik daar weer vanaf..
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgenquote:
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg isTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Heel gesprek nu door Bjorn, Wim en Gina tegen Angela.
Opmerkingen als je zult ook naar de groep moeten luisteren over wie je naar huis gaat stemmen.
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan----------------------------
die ken ik dan weer niet, toen was ik 5 ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 01:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Maurice en Karin scheelden zelfs 14 jaar.
BB1werd dat toen ook al gestreamd?
TEAM TAFEL![]()
Kruip er boven op dan piept ie wel andersquote:Op donderdag 3 december 2015 01:17 schreef snetje het volgende:
Moroweanda zal wel denken ... sjit Ben...hoe kom ik daar weer vanaf..
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Opmerkingen als je zult ook naar de groep moeten luisteren over wie je naar huis gaat stemmen.
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze is niet te bespelen en dan worden ze vals'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Kijk naar de persoon op het plaatje
Dat is het ookquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaanMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Ja ze dreigen nog net niet. Hoewel. Opmerkingen als: Als Bjorn weet dat jij mij naar huis stuurt zal hij jou niet hier houden, zegt bijv een Wim. En Gina ondersteunt datquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze is niet te bespelen en dan worden ze vals----------------------------
Angela lijkt me juist rustig..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgen
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg is
idd die ramona is me te luidruchtig![]()
![]()
Mark en Steff kijken toe..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan
vies gedragquote:Op donderdag 3 december 2015 01:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ze dreigen nog net niet. Hoewel. Opmerkingen als: Als Bjorn weet dat jij mij naar huis stuurt zal hij jou niet hier houden, zegt bijv een Wim. En Gina ondersteunt dat
oh das beterquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan![]()
Angela kon nog wel eens grote bonje krijgen met Nicole ... meer levenservaringquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgen
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg is
De eerste RLS's waren nog heel beperkt met livestreams, De internettechnologie stond ook nog in de kinderschoenen.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die ken ik dan weer niet, toen was ik 5 ofzowerd dat toen ook al gestreamd?
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Angela tegen Bjorn, dus je probeert dingen te manipuleren?
Bjorn direct: neeeeee, dat is toch niet manipuleren. Wim vindt dat ook niet zo
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor----------------------------
Ja en 1 x per week met een live show..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eerste RLS's waren nog heel beperkt met livestreams, De internettechnologie stond ook nog in de kinderschoenen.![]()
angela heeft dat overschreeuwen niet nodig nee...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Angela kon nog wel eens grote bonje krijgen met Nicole ... meer levenservaring'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Echt hequote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor
wat erg ditMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
bjorn wil ook dat bas gaatquote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor![]()
![]()
Angela reageert nu met: Ik voel me nu totaal niet welkom hier.
Neeeee dat is niet zo aldus Bjorn.![]()
Bjorn: Dit is de aller eerste keer dat ik vind dat de groep goed is ..er hoeft niemand weg..
Angela: Ben jij vol gegaan?
Angela moet blijvenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor![]()
![]()
![]()
![]()
Ja dat idee had ik vanmiddag al. En nog steeds met wat ik tot nu toe gezien hebquote:----------------------------
Forum Opties Forumhop: Hop naar: