quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Heel gesprek nu door Bjorn, Wim en Gina tegen Angela.
Opmerkingen als je zult ook naar de groep moeten luisteren over wie je naar huis gaat stemmen.
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef snetje het volgende:
[..]
Kijk naar de persoon op het plaatje
Dat is het ookquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Opmerkingen als je zult ook naar de groep moeten luisteren over wie je naar huis gaat stemmen.
Angela geeft aardig duidelijk aan om dat niet te doen.Dat ze het behoorlijk vervelend vindt als het zo moet gaan
Ja ze dreigen nog net niet. Hoewel. Opmerkingen als: Als Bjorn weet dat jij mij naar huis stuurt zal hij jou niet hier houden, zegt bijv een Wim. En Gina ondersteunt datquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ze is niet te bespelen en dan worden ze vals
Angela lijkt me juist rustig..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgen
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg is
Mark en Steff kijken toe..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
vies gedragquote:Op donderdag 3 december 2015 01:19 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ze dreigen nog net niet. Hoewel. Opmerkingen als: Als Bjorn weet dat jij mij naar huis stuurt zal hij jou niet hier houden, zegt bijv een Wim. En Gina ondersteunt dat
oh das beterquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Zeyina het volgende:
Angela kon nog wel eens grote bonje krijgen met Nicole ... meer levenservaringquote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
1) omdat Angela nog wel voor wat reuring kan zorgen
2) omdat één Mammy Two Shoes wel meer dan genoeg is
De eerste RLS's waren nog heel beperkt met livestreams, De internettechnologie stond ook nog in de kinderschoenen.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:18 schreef rowan634 het volgende:
[..]
die ken ik dan weer niet, toen was ik 5 ofzowerd dat toen ook al gestreamd?
Ja en 1 x per week met een live show..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De eerste RLS's waren nog heel beperkt met livestreams, De internettechnologie stond ook nog in de kinderschoenen.
angela heeft dat overschreeuwen niet nodig nee...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef snetje het volgende:
[..]
Angela kon nog wel eens grote bonje krijgen met Nicole ... meer levenservaring
Echt hequote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Angela tegen Bjorn, dus je probeert dingen te manipuleren?
Bjorn direct: neeeeee, dat is toch niet manipuleren. Wim vindt dat ook niet zo
Wat een walgelijke lui daar. Ohhhhh Erg hoor
bjorn wil ook dat bas gaatquote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Angela moet blijvenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef Zeyina het volgende:
Ja dat idee had ik vanmiddag al. En nog steeds met wat ik tot nu toe gezien hebquote:
Omdat die sukkel niet weet hoe hij het spelletje moet spelen...quote:
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angela lijkt me juist rustig..
idd die ramona is me te luidruchtig
Zwz mogen daar wel wat meer ouderen zitten, tis bijna schandalig dat alleen cees boven de 40 isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik vanmiddag al. En nog steeds met wat ik tot nu toe gezien heb
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelen
DIT WILLEN WEquote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelen
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Zeyina het volgende:
Ik wil niet beïnvloeden hoor, maar als je dat dansfilmpje ziet van Ramona van haar campagne.
Nou toen wist ik al genoeg
Bjorn..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bjorn wil niemand weg hebben. Met iemand 3 stemmen geven spreekt hij zichzelf tegen.
ff stream weer aanquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
Angela vraagt om het er niet meer over te hebben. Bjorn blijft maar lullen.
Angela vindt het niet leuk zoals het nu benaderd word.
En Bjorn blijft maar doorgaan
alle schaamte voorbij die egotrippersquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
Angela vraagt om het er niet meer over te hebben. Bjorn blijft maar lullen.
Angela vindt het niet leuk zoals het nu benaderd word.
En Bjorn blijft maar doorgaan
Ja ik vind het werkelijk om te kotsenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
alle schaamte voorbij die egotrippers
Dat was wel weer leuk. De shows vielen vrijwel altijd tegen, maar het format op zich is goed. Maar dat hebben ze bij Utopia van begin af aan niet gedaan. Kostenbesparing.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja en 1 x per week met een live show..
Rob is er ook bijquote:Op donderdag 3 december 2015 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik vind het werkelijk om te kotsen
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.
echt zo vervelend ditquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij lult het nu weer recht begrijp ik
Of wendy van dijkquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |