Omdat die sukkel niet weet hoe hij het spelletje moet spelen...quote:
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angela lijkt me juist rustig..
idd die ramona is me te luidruchtig
Zwz mogen daar wel wat meer ouderen zitten, tis bijna schandalig dat alleen cees boven de 40 isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik vanmiddag al. En nog steeds met wat ik tot nu toe gezien heb
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelen
DIT WILLEN WEquote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelen
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Zeyina het volgende:
Ik wil niet beïnvloeden hoor, maar als je dat dansfilmpje ziet van Ramona van haar campagne.
Nou toen wist ik al genoeg
Bjorn..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bjorn wil niemand weg hebben. Met iemand 3 stemmen geven spreekt hij zichzelf tegen.
ff stream weer aanquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
Angela vraagt om het er niet meer over te hebben. Bjorn blijft maar lullen.
Angela vindt het niet leuk zoals het nu benaderd word.
En Bjorn blijft maar doorgaan
alle schaamte voorbij die egotrippersquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
Angela vraagt om het er niet meer over te hebben. Bjorn blijft maar lullen.
Angela vindt het niet leuk zoals het nu benaderd word.
En Bjorn blijft maar doorgaan
Ja ik vind het werkelijk om te kotsenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
alle schaamte voorbij die egotrippers
Dat was wel weer leuk. De shows vielen vrijwel altijd tegen, maar het format op zich is goed. Maar dat hebben ze bij Utopia van begin af aan niet gedaan. Kostenbesparing.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja en 1 x per week met een live show..
Rob is er ook bijquote:Op donderdag 3 december 2015 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik vind het werkelijk om te kotsen
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.
echt zo vervelend ditquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij lult het nu weer recht begrijp ik
Of wendy van dijkquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |