Omdat die sukkel niet weet hoe hij het spelletje moet spelen...quote:
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:20 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Angela lijkt me juist rustig..
idd die ramona is me te luidruchtig
Zwz mogen daar wel wat meer ouderen zitten, tis bijna schandalig dat alleen cees boven de 40 isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:24 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja dat idee had ik vanmiddag al. En nog steeds met wat ik tot nu toe gezien heb
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelen
DIT WILLEN WEquote:Op donderdag 3 december 2015 01:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze is heel direct in haar benadering en dat kunnen sommigen niet handelen
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Zeyina het volgende:
Ik wil niet beïnvloeden hoor, maar als je dat dansfilmpje ziet van Ramona van haar campagne.
Nou toen wist ik al genoeg
Bjorn..quote:Op donderdag 3 december 2015 01:26 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Bjorn wil niemand weg hebben. Met iemand 3 stemmen geven spreekt hij zichzelf tegen.
ff stream weer aanquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
Angela vraagt om het er niet meer over te hebben. Bjorn blijft maar lullen.
Angela vindt het niet leuk zoals het nu benaderd word.
En Bjorn blijft maar doorgaan
alle schaamte voorbij die egotrippersquote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef Zeyina het volgende:
Angela vraagt om het er niet meer over te hebben. Bjorn blijft maar lullen.
Angela vindt het niet leuk zoals het nu benaderd word.
En Bjorn blijft maar doorgaan
Ja ik vind het werkelijk om te kotsenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:28 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
alle schaamte voorbij die egotrippers
Dat was wel weer leuk. De shows vielen vrijwel altijd tegen, maar het format op zich is goed. Maar dat hebben ze bij Utopia van begin af aan niet gedaan. Kostenbesparing.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja en 1 x per week met een live show..
Rob is er ook bijquote:Op donderdag 3 december 2015 01:29 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja ik vind het werkelijk om te kotsen
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:27 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ramona zal mee doen met de groepsdruk gok ik, wat ik zo zie.
echt zo vervelend ditquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Hij lult het nu weer recht begrijp ik
Of wendy van dijkquote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:30 schreef snetje het volgende:
[..]
Ramona is gewoon Wim verkleed als vrouw...
1 iemand maar?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk moet er weer eens iemand zn 24 uur aanvragen...
Die heeft volgens mij wel gestreamd, dus ik denk dat dat wel een hulp is.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:32 schreef LLgetikt het volgende:
moet wel een mindfuck voor angela zijn
ja precies.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij wel gestreamd, dus ik denk dat dat wel een hulp is.
Die die altijd bij DWDD en Tan zitquote:Op donderdag 3 december 2015 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja dat is die surinaamse toch ?![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk moet er weer eens iemand zn 24 uur aanvragen...
Of hij weet al dat hij niet gaat,quote:Op donderdag 3 december 2015 01:33 schreef Enah het volgende:
Bas die zich nooit echt mengt in leuke avonden zoals nu. Gaat denk ik echt zijn valkuil worden. De nieuwe mensen zijn daar meestal toch wel gevoelig voor. Bas is te onzichtbaar.
Ik heb echt een sterk gevoel dat Bas gaat.
Bjorn is aan het manipuleren...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:36 schreef rowan634 het volgende:
waarom vertellen ze al die dingen, die vrouw is er nog geen dag
Juist.quote:
Ze had het net daarvoor nog tegen Bjorn over het niet welkom voelen omdat hij had gezegd dat hij de groep zo wel oke vondquote:
Ja verschrikkelijk he, zoals die bezig isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:43 schreef sjampoeh het volgende:
Rob wil koste wat kost stif erin houden aldus bjorn
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:
wim komt even gina en mark een kusje geven, die samen onder de dekens liggen.
''no worries'' zegt ie nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef Zeyina het volgende:
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Wordt eens tijd dat Bjorn eens van de trap flikkertquote:Op donderdag 3 december 2015 01:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk he, zoals die bezig is
hij blijft zielig, omdat ie zielig isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt eens tijd dat Bjorn eens van de trap flikkert
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaTis wel een vrolijk tiepje geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
datquote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij blijft zielig, omdat ie zielig is
aanzichzelf te danken
tis hard maar waar
En maakt anderen ook vrolijkquote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tis wel een vrolijk tiepje geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaTja, dat had van mij dan weer niet gehoeven ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zielig.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij blijft zielig, omdat ie zielig is
aanzichzelf te danken
tis hard maar waar
Ja, de hoeveelste nacht is dit al niet zo? Gezellig samen werken daarquote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Nicole zo jaloers is, zou ze zich hier drukker om moeten maken dan om een danseresje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Nicole zo jaloers is, zou ze zich hier drukker om moeten maken dan om een danseresje.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |