1 iemand maar?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk moet er weer eens iemand zn 24 uur aanvragen...
Die heeft volgens mij wel gestreamd, dus ik denk dat dat wel een hulp is.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:32 schreef LLgetikt het volgende:
moet wel een mindfuck voor angela zijn
ja precies.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:33 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Die heeft volgens mij wel gestreamd, dus ik denk dat dat wel een hulp is.
Die die altijd bij DWDD en Tan zitquote:Op donderdag 3 december 2015 01:32 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Ja dat is die surinaamse toch ?![]()
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:31 schreef chufi het volgende:
Eigenlijk moet er weer eens iemand zn 24 uur aanvragen...
Of hij weet al dat hij niet gaat,quote:Op donderdag 3 december 2015 01:33 schreef Enah het volgende:
Bas die zich nooit echt mengt in leuke avonden zoals nu. Gaat denk ik echt zijn valkuil worden. De nieuwe mensen zijn daar meestal toch wel gevoelig voor. Bas is te onzichtbaar.
Ik heb echt een sterk gevoel dat Bas gaat.
Bjorn is aan het manipuleren...quote:Op donderdag 3 december 2015 01:36 schreef rowan634 het volgende:
waarom vertellen ze al die dingen, die vrouw is er nog geen dag
Juist.quote:
Ze had het net daarvoor nog tegen Bjorn over het niet welkom voelen omdat hij had gezegd dat hij de groep zo wel oke vondquote:
Ja verschrikkelijk he, zoals die bezig isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:43 schreef sjampoeh het volgende:
Rob wil koste wat kost stif erin houden aldus bjorn
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:44 schreef rowan634 het volgende:
wim komt even gina en mark een kusje geven, die samen onder de dekens liggen.
''no worries'' zegt ie nog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef Zeyina het volgende:
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
'' I am under no obligation to make sense to you.''
Wordt eens tijd dat Bjorn eens van de trap flikkertquote:Op donderdag 3 december 2015 01:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja verschrikkelijk he, zoals die bezig is
hij blijft zielig, omdat ie zielig isquote:Op donderdag 3 december 2015 01:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Wordt eens tijd dat Bjorn eens van de trap flikkert
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaTis wel een vrolijk tiepje geloof ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
datquote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij blijft zielig, omdat ie zielig is
aanzichzelf te danken
tis hard maar waar
En maakt anderen ook vrolijkquote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tis wel een vrolijk tiepje geloof ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
Dit is Ramona, uit haar campagnefilmpje: De dansende RamonaTja, dat had van mij dan weer niet gehoeven ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zielig.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:46 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hij blijft zielig, omdat ie zielig is
aanzichzelf te danken
tis hard maar waar
Ja, de hoeveelste nacht is dit al niet zo? Gezellig samen werken daarquote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Nicole zo jaloers is, zou ze zich hier drukker om moeten maken dan om een danseresje.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Nicole zo jaloers is, zou ze zich hier drukker om moeten maken dan om een danseresje.
[ afbeelding ]
ok dat kan, maar stel dan leert ie ervan? Nee omdat hij dat nooit zal inzien hoe die zich gedraagtquote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk helemaal niet zielig.
Keiharde les zou hij moeten krijgen m.i.
Oprecht ?quote:Op donderdag 3 december 2015 01:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ok dat kan, maar stel dan leert ie ervan? Nee omdat hij dat nooit zal inzien hoe die zich gedraagt![]()
dat denk ik echt
Goh, waar heb ik dat meer gehoord.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:51 schreef sjampoeh het volgende:
[..]dat is zijn 'zusje'
![]()
oh wacht..![]()
Tja dat denk ik echt, vooral omdat zichzelf op een voetstuk zet wat echt zo niet realistisch is en bescheidenheid.. dat kent die nietquote:
Zijn enige kans is als het iemand is die hem gevoelsmatig zal raken. Maar inderdaad daar zoekt hij niet naar. Hij wil een relatie met iemand waar hij mee kan pronken. Karakter doet er niet zo toe, als je zijn verhaal mag gelovenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Tja dat denk ik echt, vooral omdat zichzelf op een voetstuk zet wat echt zo niet realistisch is en bescheidenheid.. dat kent die niet
En terechtquote:
Werd gisteren hier geopperd.. werd hij gepest omdat hij zo is, of is hij zo geworden door t pestenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:57 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Zijn enige kans is als het iemand is die hem gevoelsmatig zal raken. Maar inderdaad daar zoekt hij niet naar. Hij wil een relatie met iemand waar hij mee kan pronken. Karakter doet er niet zo toe, als je zijn verhaal mag geloven
quote:Op donderdag 3 december 2015 01:49 schreef Zeyina het volgende:
[..]
En maakt anderen ook vrolijkWat leuk !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nee. Ik heb zo'n vermoeden dat die het wel gaat gebruikenquote:Op donderdag 3 december 2015 01:57 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Niet handig om dit tegen ramona te zeggen denk ik
Geworden door, heb ik het idee. Een beetje doorgeslagen assertiviteitstraining of zoquote:Op donderdag 3 december 2015 01:58 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Werd gisteren hier geopperd.. werd hij gepest omdat hij zo is, of is hij zo geworden door t pesten
Ah dan ken ik haar daar van... Ze kwam me al bekend voorquote:Op donderdag 3 december 2015 01:58 schreef Pearlbitch het volgende:
Ruigoord is een raakvlak tussen Rob en Angela.
Ja Rob, daar moet je bij Stiff niet mee aankomen, die weet echt niet wat dat is. Ik denk dat alleen Cees Armanda en Nicole dat weten.
pakjes avondquote:Op donderdag 3 december 2015 02:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, nog iets de moeite waard om terug te kijken ?
bjorn met angela over t stemmen.. heel naar .. uur geleden ofzoquote:Op donderdag 3 december 2015 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mwah, zag een paar van die gedichtjes voorbij komen, denk dat ik oversla .....
Ga zo even zoeken, was dat stream 1 of 2 ?quote:Op donderdag 3 december 2015 02:19 schreef sjampoeh het volgende:
bjorn met angela over t stemmen.. heel naar .. uur geleden ofzo
Iesje .. De leegte die ze achterliet was enorm en is nog steeds voelbaar::quote:Op donderdag 3 december 2015 02:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Uit de oude doos, nu iets meer dan een jaar geleden ........![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Zo jammer inderdaad, maar deze afscheids speech was zo sterk ...quote:Op donderdag 3 december 2015 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Iesje .. De leegte die ze achterliet was enorm en is nog steeds voelbaar:: '(
En voor die huichelaarster die het "zo erg" vond heb ik niet eens woorden over.
Ja die is al langer dan een jaar aan het knallen,quote:Op donderdag 3 december 2015 02:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Iesje .. De leegte die ze achterliet was enorm en is nog steeds voelbaar::![]()
En voor die huichelaarster die het "zo erg" vond heb ik niet eens woorden over.
De mijne zit er natuurlijk weer niet bij.........quote:Op donderdag 3 december 2015 02:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat ik zo vluchtig terug gezien heb van die 2 nieuwen, is het weer niet veel soeps .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |