Ik moest lachen om de TT's van gisteren. Heel veel vertrouwen had men niet in de nieuwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 07:19 schreef Dotteke het volgende:
ALles nog in diepe rust, zelfs de nieuwelingen slapen nog
het lijkt er op maar dan ben ik er volledig ingetuindquote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
geeft naomie hier nu toe geen relatie te hebben met gio,dat het allemaal spel is?
Wat ik nu lees zegt die Angela wel wat ze denktquote:Op donderdag 3 december 2015 07:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de TT's van gisteren. Heel veel vertrouwen had men niet in de nieuwen.
René wat doe je me aan???? vrees toch al dat dit rolblok mag blijvenquote:
ik hoop het niet,wat een nare mee loperquote:Op donderdag 3 december 2015 07:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
René wat doe je me aan???? vrees toch al dat dit rolblok mag blijven
ja bah,helemaal niet leukquote:Op donderdag 3 december 2015 07:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop het niet,wat een nare mee loper
wel een verbeteringquote:Op donderdag 3 december 2015 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Aan het kauwen te zien heeft Armanda een metamorfose ondergaan
[ afbeelding ]
Ja, ze gaat er op vooruit. Het enige jammere is die mooie haren wegquote:
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 08:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat deze dame voor veel ruzies gaat zorgen
Ze heeft deze week ook iets tegen Rowena gezegd over dat ze buiten ook heel vaak is bedrogen!quote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
geeft naomie hier nu toe geen relatie te hebben met gio,dat het allemaal spel is?
Die andere sluit zich aan bij team happy en blij en feestjes en haartjes en kleertjes (denk ik)quote:
Ja, denk je./quote:Op donderdag 3 december 2015 08:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat deze dame voor veel ruzies gaat zorgen
quote:Op donderdag 3 december 2015 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Aan het kauwen te zien heeft Armanda een metamorfose ondergaan
[ afbeelding ]
Haha.. goede toevoeging voor daarquote:Op donderdag 3 december 2015 08:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die andere sluit zich aan bij team happy en blij en feestjes en haartjes en kleertjes (denk ik)
Dus laat Angela maar blijven
Ik heb ook op Angela gestemd maar ja je weet nooit hoe ze worden als ze een tijdje daar binnen zijn!quote:Op donderdag 3 december 2015 08:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Haha.. goede toevoeging voor daar
Daar lijkt het wel opquote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
ik neig ook meer haar richting,nog een schreeuwer erbij hoeft van mij niet.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:14 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Die andere sluit zich aan bij team happy en blij en feestjes en haartjes en kleertjes (denk ik)
Dus laat Angela maar blijven
Dat is zeker waarquote:Op donderdag 3 december 2015 08:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ik heb ook op Angela gestemd maar ja je weet nooit hoe ze worden als ze een tijdje daar binnen zijn!
Het blijft afwachten steeds , bij allemaal!
Als Cees daar zo mee zit en dit bovenop alle andere kleine probleempjes thuis komt is er toch maar een oplossing.?quote:Op donderdag 3 december 2015 08:39 schreef PoezeligDing het volgende:
Ex van Cees is 12 kilo afgevallen. Ze gaat helemaal stuk.
Dus dikke mensen zijn buiten niet standvastig nu ook al lui?????quote:Op donderdag 3 december 2015 08:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
mij lijkt angela ook leuker voor de dynamiek van de groep, die dikke is niet voor niets zo dik geworden, die gaat als ze mag blijven hele dagen bij gabs in bed liggen
Dat vroeg Angela ook.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Cees daar zo mee zit en dit bovenop alle andere kleine probleempjes thuis komt is er toch maar een oplossing.?
Ik zie ze net voor het eerst samen, geen idee dus, zag er niet geforceerd uit.quote:Op donderdag 3 december 2015 08:44 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Hebben deze twee een leuke klik?
Lekker naar huis gaan ...quote:Op donderdag 3 december 2015 08:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als Cees daar zo mee zit en dit bovenop alle andere kleine probleempjes thuis komt is er toch maar een oplossing.?
Als ik dit lees dan vermoed ik dat Angela haar eigen plan trekt en niet luistert naar de manipulaities van bepaalde lui uit die loods.quote:Op donderdag 3 december 2015 01:23 schreef Zeyina het volgende:
Angela reageert nu met: Ik voel me nu totaal niet welkom hier.
Neeeee dat is niet zo aldus Bjorn.![]()
Stefanie heeft ook het meeste en zwaarste werk gedaanquote:Op donderdag 3 december 2015 08:53 schreef Pearlbitch het volgende:
Stiff gaat straks weer terug naar stal. Kennelijk wordt het tussenschot weggehaald. Miss Nixnut biedt niet aan om te komen helpen.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |