Ik moest lachen om de TT's van gisteren. Heel veel vertrouwen had men niet in de nieuwen.quote:Op donderdag 3 december 2015 07:19 schreef Dotteke het volgende:
ALles nog in diepe rust, zelfs de nieuwelingen slapen nog
het lijkt er op maar dan ben ik er volledig ingetuindquote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
geeft naomie hier nu toe geen relatie te hebben met gio,dat het allemaal spel is?
Wat ik nu lees zegt die Angela wel wat ze denktquote:Op donderdag 3 december 2015 07:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest lachen om de TT's van gisteren. Heel veel vertrouwen had men niet in de nieuwen.
René wat doe je me aan???? vrees toch al dat dit rolblok mag blijvenquote:
ik hoop het niet,wat een nare mee loperquote:Op donderdag 3 december 2015 07:54 schreef lonneberga het volgende:
[..]
René wat doe je me aan???? vrees toch al dat dit rolblok mag blijven
ja bah,helemaal niet leukquote:Op donderdag 3 december 2015 07:56 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
ik hoop het niet,wat een nare mee loper
wel een verbeteringquote:Op donderdag 3 december 2015 08:03 schreef Dotteke het volgende:
Aan het kauwen te zien heeft Armanda een metamorfose ondergaan
[ afbeelding ]
Ja, ze gaat er op vooruit. Het enige jammere is die mooie haren wegquote:
ik ookquote:Op donderdag 3 december 2015 08:12 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik denk dat deze dame voor veel ruzies gaat zorgen
Ze heeft deze week ook iets tegen Rowena gezegd over dat ze buiten ook heel vaak is bedrogen!quote:Op donderdag 3 december 2015 07:31 schreef renevanlaaren het volgende:
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
geeft naomie hier nu toe geen relatie te hebben met gio,dat het allemaal spel is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |