abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157672976
Is dit mogelijk?
Een tijd lang at ik zelden en hierdoor verdween de levenslust en behoefte aan intimiteit.
Nu ik weer normaal eet en slaap merk ik dat ik me weer eenzaam ga voelen en vind ik het vervelend dat ik zo onaantrekkelijk ben en dus geen intimiteit kan hebben. Ik sport 5 keer per week en ik slik 80mg citalopram en daardoor had ik gehoopt dat die behoefte dus zou verdwijnen. Helaas dus niet het geval.

Mediteren is een optie die ik zeker binnenkort wil proberen. Iemand nog andere suggesties?
Ik durfde dit niet in de therapie groep te bespreken uit schaamte en omdat andere dit probleem sowieso niet hebben.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_157673142
Iedereen heeft behoefte aan intimiteit. Het is een basisding voor mensen
Verdwijnen zal het dus sowieso nooit, en anderen zullen het zeker herkennen. Iedereen voelt zich wel eens alleen

Als een relatie er niet in zit zou je misschien meer kunnen focussen op andere manieren van warmte en liefde, vriendschappen bijvoorbeeld.
Als je die ook niet hebt zou ik zeker in therapie bespreken hoe je daar aan zou kunnen werken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157673147
Ten eerste: Als je in een therapie-groep zit dan lijkt dit me -juist- hetgeen dat je daar moet bespreken. Verder kan ik je geruststellen: Jij bent een van de miljoenen die dit "probleem" hebben.

Intimiteit kan je niet compenseren met afleiding zoals sporten en werk, je kan jezelf hoogstens bezighouden en de behoefte eraan minimaliseren. Natuurlijk zijn we menselijk dus hoe goed je het ook onderdrukt, waarschijnlijk zal uiteindelijk die behoefte weer naar boven komen borrelen. Mediteren is wat dat betreft hetzelfde als de andere soorten afleiding, het helpt misschien maar het gaat er niet voor zorgen dat je opeens geen behoefte meer aan intimiteit hebt.

Ik begrijp dat je in de veronderstelling bent dat je een onaantrekkelijk uiterlijk hebt. Nu is het misschien makkelijk praten maar ook hier kan ik je weer geruststellen: Er zijn miljoenen mensen "onaantrekkelijk" maar die hebben toch een partner of genieten intimiteit. Sowieso is aantrekkelijkheid een subjectieve aangelegenheid en zijn gezonde relaties op meer gebaseerd dan of iemand een lekker smoeltje heeft.

Dus ja, het is mogelijk om de lust naar intimiteit te controleren maar ik vermoed dat dat nooit helemaal weg zal gaan. Dus misschien moet je je toch maar eens aan wat intimiteit wagen.
Conscience do cost.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:31:58 #4
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_157673156
Hoe weet je zo zeker dat anderen dit probleem niet hebben, als je er niet eens over praat?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:35:16 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157673231
Neem een kat?
KuikenGuppy
pi_157673331
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:31 schreef ems. het volgende:
Ten eerste: Als je in een therapie-groep zit dan lijkt dit me -juist- hetgeen dat je daar moet bespreken. Verder kan ik je geruststellen: Jij bent een van de miljoenen die dit "probleem" hebben.

Intimiteit kan je niet compenseren met afleiding zoals sporten en werk, je kan jezelf hoogstens bezighouden en de behoefte eraan minimaliseren. Natuurlijk zijn we menselijk dus hoe goed je het ook onderdrukt, waarschijnlijk zal uiteindelijk die behoefte weer naar boven komen borrelen. Mediteren is wat dat betreft hetzelfde als de andere soorten afleiding, het helpt misschien maar het gaat er niet voor zorgen dat je opeens geen behoefte meer aan intimiteit hebt.

Ik begrijp dat je in de veronderstelling bent dat je een onaantrekkelijk uiterlijk hebt. Nu is het misschien makkelijk praten maar ook hier kan ik je weer geruststellen: Er zijn miljoenen mensen "onaantrekkelijk" maar die hebben toch een partner of genieten intimiteit. Sowieso is aantrekkelijkheid een subjectieve aangelegenheid en zijn gezonde relaties op meer gebaseerd dan of iemand een lekker smoeltje heeft.

Dus ja, het is mogelijk om de lust naar intimiteit te controleren maar ik vermoed dat dat nooit helemaal weg zal gaan. Dus misschien moet je je toch maar eens aan wat intimiteit wagen.
Thanks, wel een geruststelling dat ik niet de enige ben. Dat 12 mensen dit wel hebben in mijn therapiegroep en ik de enige ben die dit niet heeft maakt het lastig om het in de groep te gooien.
Me eraan wagen is onmogelijk. Ben niet voor niets 31 jaar vrijgezel. Ik krijg sowieso geen kansen omdat ik op voorhand al wordt afgewezen en met de nek wordt aangekeken.
Als het dus niet valt te compenseren dan moet ik het dus zien te minimaliseren en wat rest moet ik dus zien te onderdrukken.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:44:32 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157673424
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Thanks, wel een geruststelling dat ik niet de enige ben. Dat 12 mensen dit wel hebben in mijn therapiegroep en ik de enige ben die dit niet heeft maakt het lastig om het in de groep te gooien.
Me eraan wagen is onmogelijk. Ben niet voor niets 31 jaar vrijgezel. Ik krijg sowieso geen kansen omdat ik op voorhand al wordt afgewezen en met de nek wordt aangekeken.
Sorry, maar je lijkt vooral vol zelfmedelijden te zitten. Het ligt natuurlijk ook aan anderen dat jij geen 'kansen' krijgt, niet aan jezelf. Het is makkelijker om de oorzaak buiten jouzelf om te zoeken, dan hoef jij niet te veranderen.
Sorry maar dit lijkt me dikke bullshit.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:45:37 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157673448
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Als het dus niet valt te compenseren dan moet ik het dus zien te minimaliseren en wat rest moet ik dus zien te onderdrukken.
31 jaar vrijgezel? Je bent 46?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:46:36 #9
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157673470
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

31 jaar vrijgezel? Je bent 56?
Waarschijnlijk moet er nog ergens een "en" tussen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157673476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:31 schreef Voszje het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat anderen dit probleem niet hebben, als je er niet eens over praat?
Omdat anderen een relatie hebben en exen. Ben de enige die too ugly is for love. Ik had gehoopt dat meerdere dit probleem hadden. Ik heb het idee dat zij zichzelf onaantrekkelijk vinden maar anderen niet en dat het in mijn geval van beide kanten uitgaat. Als je aan 1000 vrouwen in real life een mening vraagt over mijn uiterlijk dan zullen er 1000 zeggen dat ik onaantrekkelijk ben. Het is lastig om hiermee om te gaan maar het lukt nu veel beter en ik laat niet alles meer van mijn uiterlijk afhangen.
Ik wil het compenseren en minimaliseren.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:47:15 #11
343196 RingBewoner
pi_157673493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sorry, maar je lijkt vooral vol zelfmedelijden te zitten. Het ligt natuurlijk ook aan anderen dat jij geen 'kansen' krijgt, niet aan jezelf. Het is makkelijker om de oorzaak buiten jouzelf om te zoeken, dan hoef jij niet te veranderen.
Sorry maar dit lijkt me dikke bullshit.
Dat zie je vaker met mensen die tegenslag op tegenslag krijgen. Op een gegeven moment ligt het aan alles en iedereen behalve aan henzelf.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:47:19 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157673495
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:46 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Waarschijnlijk moet er nog ergens een "en" tussen.
En ik bedoel 46.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:48:35 #13
343196 RingBewoner
pi_157673524
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat anderen een relatie hebben en exen.
Niet iedereen.
quote:
Ben de enige die too ugly is for love.
Nee hoor, er zijn veel meer.
quote:
Ik had gehoopt dat meerdere dit probleem hadden.
Zijn er dus ook.
quote:
[.....] Als je aan 1000 vrouwen in real life een mening vraagt over mijn uiterlijk dan zullen er 1000 zeggen dat ik onaantrekkelijk ben.
Laten we dat eens proberen.
quote:
Het is lastig om hiermee om te gaan maar het lukt nu veel beter en ik laat niet alles meer van mijn uiterlijk afhangen.
Heel verstandig.
quote:
Met wat?
  donderdag 19 november 2015 @ 17:50:28 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157673566
In overleg met TS, en onder strikte voorwaarden, heropend.

[ Bericht 67% gewijzigd door Copycat op 04-01-2016 09:53:56 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159046002
Nvm, het valt niet te compenseren :P vrouwen weten dat mijn genen slecht zijn en ze hebben het gemunt op mij. Het liefst willen ze dat ik niet besta.

Vandaag ging ik afscheid nemen van de therapie groep. Maar er waren 2 nieuwe vrouwen bij van in de 20. Ik was te laat omdat het verkeerd helemaal vast stond.
Het was vreselijk om naar binnen te lopen. Omdat ik eigenlijk mijn hele leven door vrouwen mentaal mishandeld ben ging ik hyperventileren en het zweet brak me uit.. overal. Die dodelijke blikken van die nieuwe meiden alsof ze door hebben dat mijn genen buitenaards zijn. Ze kunnen het ruiken en aanvoelen.

Je kan erom lachen maar ik weet dat dit echt zo is allemaal.

Met 50% van de bevolking zal ik nooit kunnen omgaan.

Oh ja en op datingsites ben ik als vanzelfsprekend nooit de vleeskeuring doorgekomen in 8 jaar tijd.

Maar ik neem het vrouwen niet kwalijk... het is namelijk wel zo. Ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
pi_159047359
-nee-

[ Bericht 91% gewijzigd door Copycat op 12-01-2016 19:00:22 ]
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 20:04:44 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_159049757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:57 schreef -Deluzion- het volgende:
Nvm, het valt niet te compenseren :P vrouwen weten dat mijn genen slecht zijn en ze hebben het gemunt op mij. Het liefst willen ze dat ik niet besta.

Vandaag ging ik afscheid nemen van de therapie groep. Maar er waren 2 nieuwe vrouwen bij van in de 20. Ik was te laat omdat het verkeerd helemaal vast stond.
Het was vreselijk om naar binnen te lopen. Omdat ik eigenlijk mijn hele leven door vrouwen mentaal mishandeld ben ging ik hyperventileren en het zweet brak me uit.. overal. Die dodelijke blikken van die nieuwe meiden alsof ze door hebben dat mijn genen buitenaards zijn. Ze kunnen het ruiken en aanvoelen.

Oh ja en op datingsites ben ik als vanzelfsprekend nooit de vleeskeuring doorgekomen in 8 jaar tijd.

Maar ik neem het vrouwen niet kwalijk... het is namelijk wel zo. Ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Jij bent...ver heen. Heel ver.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_159054025
ga naar de masseur. en naar een gewone. geen happy ending gedoe.

en wat betreft therapie: doe je iets van nazorg straks?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:53:51 #19
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159054246
Ook ik dacht dat ik nooit een relatie zou hebben, vrouwen me niet zagen staan.

Ik ondernam wel stappen. Maar elke vrouw die ik zei leuk te vinden vond mij niet meer dan aardig en dat was dat.
Een vrouw die ik zei leuk te vinden zei dat ze van me walgde.

Eindelijk was daar dan een vrouw die me leuk vond. En ik haar. Net een dag hadden we een relatie en toen had ze zelfmoordgedachtes en was ze daadwerkelikl richting het spoor gefietst. Ze had dus duidelijk problemen. Relatie duurde niet lang.

En voor een kerel die al erg weinig vertrouwen in zijn geluk met vrouwen had, was dit weer een best goed argument daarvoor.

Twee jaar later. Eindelijk weer leuk contact met een vrouw, en zij zocht leuk contact met mij. Maar op de vierde date kwam de aap uit de mouw: Ze had al een vriend naar vond mijn aandacht wel leuk.

Weeral best een goed argument om mijn vertrouwen in geluk bij de vrouwen op een laag pitje te zetten.

En natuurlijk kan je denken: Ja, maar bij mij is het veel erger. Ik ben écht lelijk. Vrouwen zien mij écht niet staan.

Bullshit.

Ik lees dat je in therapie bent. Mooi! Dat betekent dat je aan jezelf werkt en dat je jezelf dus waardevol vind. Dat is sterk.
Ik heb ook (intensieve) therapie gehad en het heeft mij onwijs goed gedaan.

Enne, ik heb inmiddels al bijna een half jaar een prachtige vrouw als vriendin.

Dus werk aan jezelf en het komt heus goed. Ga niet de slachtofferrol uithangen.

In de liefde kan je pech hebben, en dat is kut. Maar dan ga je door en komt het op een andere manier wel goed.
Pas als je in de slachtofferrol gaat zitten en jezelf je de liefde niet gunt weet je zeker dat het niet gaat lukken. Maar dan ben je het toch echt zelf die dat doet, en niet die duizenden vrouwen.
  Milf dinsdag 12 januari 2016 @ 21:54:17 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_159054267
Als je je looks niet mee hebt, dan moet je het met je innerlijk, met je karakter doen.

Als ik je berichten zo lees, dan mag je nog wat meer schaven aan je innerlijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_159054302
quote:
Nvm, het valt niet te compenseren vrouwen weten dat mijn genen slecht zijn en ze hebben het gemunt op mij. Het liefst willen ze dat ik niet besta.

Wow :{ Je doet er verstandig aan om je in te schrijven voor een nieuwe therapie als ik dit zo lees.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159055056
quote:

Ik geloof 100% dat jij denkt dat het echt zo is en dat het zo voelt. Maar omdat jij het zo aanvoelt, is het nog niet wat zij denken.
Heb je er al eens de mogelijkheid overwogen dat, omdat je je hele leven door vrouwen mentaal mishandeld bent, je blikken van vrouwen als veroordelend en negatief interpreteert en dat die vrouwen dat misschien helemaal niet denken?

Hoe is het na je binnenkomst eigenlijk verder gegaan?

Je zegt dat je afscheid nam van de therapiegroep, heb je naast die therapiegroep nog andere hulp?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:35:44 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159055888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Wow :{ Je doet er verstandig aan om je in te schrijven voor een nieuwe therapie als ik dit zo lees.
Het is Richard, hè. Sommigen veranderen nooit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159056252
Met zo'n negatieve gedachten spiraal gaat je niks lukken inderdaad.

Je zal eerst zwaar aan je zelf moeten werken, en zeker aan je zelfvertrouwen voordat je uberhaupt alleen al kan denken aan het eventueel aanspreken van een vrouw.

Zorg eerst dat je eigen mind even op een rij komt zodat je niet desperate zelve bent. Je hebt veelste veel zelfmedelijden zoals hierboven al gezegd. Misschien moet je eens zorgen dat je jezelf leuk vindt, dan heb je iig al één en tevens de belangrijkste persoon mee.

You're never alone when you like the person you're alone with.
Lambo of Rekt
pi_159056511
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:46 schreef EggsTC het volgende:
Je zal eerst zwaar aan je zelf moeten werken

Zorg eerst dat je eigen mind even op een rij komt

Misschien moet je eens zorgen dat je jezelf leuk vindt
Zo, die dooddoeners kunnen we ook weer afvinken.
pi_159056635
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef 6sr het volgende:

[..]

Zo, die dooddoeners kunnen we ook weer afvinken.
Het zijn wel de grootste aspecten waar het om draait. Dooddoener of niet, denk je dat er hier een post gaat komen waardoor de TS ineens genezen is? Ik zie m wel komen van je.
Lambo of Rekt
pi_159056830
-daar is R&P feedback voor-

[ Bericht 51% gewijzigd door motorbloempje op 13-01-2016 00:06:12 ]
pi_159059348
Heb je ooit gehoord van een mmorpg?
Dat is een computerspel waar duizenden mensen online zijn en met wie je samen een alternatieve leven kan opbouwen. In zulke spellen kies je zelf een avatar uit en word je beoordeeld op je vaardigheden en persoonlijkheid die je zelf mag invullen. Vele spelers spenderen uren aan het spel omdat het status, vrienden, vriendin, intimiteit geven aan de spelers die ze buiten het spel niet kunnen krijgen.
pi_159059569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen heeft behoefte aan intimiteit. Het is een basisding voor mensen
boute stelling, kun je bewijzen?
  woensdag 13 januari 2016 @ 01:13:24 #30
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159059766
quote:
ik slik 80mg citalopram en daardoor had ik gehoopt dat die behoefte dus zou verdwijnen.
Stop met groepstherapie en pak individuele therapie op. In een groep moet je je op je gemak voelen, als je dat nog niet kan dan ben je er gewoon nog niet klaar voor. Niets om je voor te schamen.

Zoek een psycholoog waar je je goed bij voelt (dat kan even duren). En gooi alles waar je je diep voor schaamt op tafel. Dat is ontzettend moeilijk maar is écht de enige weg. Daarna kun je er aan gaan werken.

Je kunt het met sporten en een shitload aan medicatie proberen op te lossen maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het effect minimaal is.
Ik heb 4 jaar lang citalopram geslikt en ik ben blij dat ik er van af ben. Het is een middel wat je vooral dempt maar niets voor je verdere problematiek doet.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159059899
quote:
13s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef Proximo het volgende:

[..]

Stop met groepstherapie en pak individuele therapie op. In een groep moet je je op je gemak voelen, als je dat nog niet kan dan ben je er gewoon nog niet klaar voor. Niets om je voor te schamen.

Zoek een psycholoog waar je je goed bij voelt (dat kan even duren). En gooi alles waar je je diep voor schaamt op tafel. Dat is ontzettend moeilijk maar is écht de enige weg. Daarna kun je er aan gaan werken.

Je kunt het met sporten en een shitload aan medicatie proberen op te lossen maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het effect minimaal is.
Ik heb 4 jaar lang citalopram geslikt en ik ben blij dat ik er van af ben. Het is een middel wat je vooral dempt maar niets voor je verdere problematiek doet.
Het lastige daarbij is wanneer je toch wel intensieve therapie nodig hebt (meerdere dagen per week), je toch vaak aangewezen bent op een of andere vorm van groepstherapie. Omdat het anders toch wat duur wordt voor de behandelaar, en die lui ook maar een maximum bedrag van de verzekering krijgen waarmee ze het moeten doen.

En inderdaad. Antidepressiva is geen medicatie die het probleem oplost of aanpakt. Het zwakt wel bepaalde symptomen af, zodat je hopelijk zelf beter in staat bent de onderliggende problemen aan te pakken / op te lossen. Dat zou je meerdere keren verteld moeten zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_159060123
Heb je een of andere vreselijke ziekte waardoor je letterlijk mismaakt bent of 10 ton weegt? Zo niet, dan ligt het misschien toch aan je zelfbeeld, kijk om je heen, talloze lelijke mensen zijn aan de man/vrouw!

Plus als je zoveel sport moet je toch een goed lichaam hebben of iig die richting op gaan. Kun je wel een lelijke kop hebben maar dan ben je nog steeds aantrekkelijker dan het gros van de mensen.

Oh ja, en als je in een therapiegroepje zit met andere mensen met een laag zelfbeeld en jij die allemaal niet zo lelijk vindt als ze zelf denken: zelf denken ze dit wél van zichzelf maar dat klopt dus niet, en misschien zit jij in precies dezelfde situatie maar zie je dat ook niet van jezelf.
pi_159085609
Je dient iets uit te stralen waar je trots op bent, en waarbij mensen denken: "he, dat wil ik horen/ook weten".

Ook jij hebt iets boeiends/dingen gedaan in je leven, waar andere van kunnen leren of waarmee je een leuk verhaaltje kan vertellen.

Intimiteitsproblemen.. een lastige aangezien er een groot taboo op ligt. Maar zoals aangegeven:
- Probeer jezelf ook wat meer open te stellen als je met andere praat
- Begin zelf ook met een kleine aanraking/knuffel als je iemand graag ziet of graag mag.
- Ga naar een masseur of een stap verder: specialist in intimiteit.

Hoe lastig het ook is, je zal kleine stapjes moeten maken en blij zijn bij elke vooruitgang i.p.v. teveel willen in een keer.
pi_159091107
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het is Richard, hè. Sommigen veranderen nooit.
Richard?
pi_159091171
quote:
13s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef Proximo het volgende:

[..]

Het is een prima antidepressivum, maar niet voor iedereen. Daarnaast heeft TS nogal een probleem met cognities, waardoor therapie daarvoor ook zeker nuttig lijkt.
pi_159092640
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Richard?
richard_prf
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:20:06 #37
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159092687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Richard?
Richard_prf oid was zijn username. Die heeft een berucht slecht beeld van zijn uiterlijk. Laat zijn PoHi voor zichzelf spreken!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:24:06 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159092755
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Detroit het volgende:

[..]

Richard_prf oid was zijn username. Die heeft een berucht slecht beeld van zijn uiterlijk. Laat zijn PoHi voor zichzelf spreken!
Deluzion ook. Da's gewoon een redelijk knappe jongen om te zien, maar heeft serieuze bdd issues... die m.i. ook gewoon niet op fok horen maar bij een professional.
KuikenGuppy
pi_159092951
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Detroit het volgende:

[..]

quote:
ah oke
pi_159215709
Wacht even, ik zal weer reageren als ik weer energy heb.

Afgelopen weken heb ik:

9x flessen cola gedronken
5x pakken chocomel
12x zakken chips
11x chocolade repen
2x pepermunt rollen
1x snoep mix
3x zakken auto drop
1x mac drive
1x chinees
en sommige dagen gewoon niks gegeten of gedronken.

Ik dacht dat het wel mee viel maar nu ik eraan terug denk is het wel duidelijk waarom ik me zo raar voel.

Oh en de therapie conclusie is dat ik BDD heb + een vrouwen fobie.
pi_159216395
Maar inderdaad, gebrek aan intimiteit valt niet te compenseren. Ja ik heb mijn libido helemaal gereduceerd tot niet bestaand maar dat creëert weer nieuwe problemen.

Maar ik leef nu 13 jaar op mezelf en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik onaantrekkelijk ben en ook geen leuk persoon ben.

Het valt me op dit moment nogal zwaar dat ik echt alleen ben. Geen familie of vrienden en natuurlijk een enkele vorm van vrouwelijke contacten (kom sowieso nooit de vleeskeuring door).

Maar zoals altijd red ik mij hier wel weer uit en gaat het over een tijdje wel weer minder slecht.

Ik reageer over een maandje wel weer. Voor nu wil ik niks anders dan slapen.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 18-01-2016 23:04:55 ]
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:59:55 #42
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159277476
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar inderdaad, gebrek aan intimiteit valt niet te compenseren. Ja ik heb mijn libido helemaal gereduceerd tot niet bestaand maar dat creëert weer nieuwe problemen.

Maar ik leef nu 13 jaar op mezelf en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik onaantrekkelijk ben en ook geen leuk persoon ben.

Het valt me op dit moment nogal zwaar dat ik echt alleen ben. Geen familie of vrienden en natuurlijk een enkele vorm van vrouwelijke contacten (kom sowieso nooit de vleeskeuring door).

Maar zoals altijd red ik mij hier wel weer uit en gaat het over een tijdje wel weer minder slecht.

Ik reageer over een maandje wel weer. Voor nu wil ik niks anders dan slapen.
Is een kat of hond (of ander huisdier) misschien een optie voor jou?
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:37:20 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159282519
tot over een maand dan, of niet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159786642
Zoiets ja. Maar ondertussen ben ik altijd maagd en 31 :( en ben ik niet gewild :( Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Jezus wat moet het leven toch eenvoudig zijn als je er leuk uitziet en mensen je leuk vinden.
pi_159787273
Heeft ook te maken met uitstraling. Als je er uit ziet als een fotomodel maar je bent strontchagrijnig en arrogant dan maakt dat je niet bepaald aantrekkelijk. Als je daarentegen geen fotomodel bent, maar wel aardig bent voor mensen en oprechte interesse toont is dat al een stuk aantrekkelijker. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar degene die weliswaar geen fotomodel is, maar wel aardig en oprecht.

Hoe staat het met je therapie? Neem aan dat je nog wel bezig bent?
pi_159790362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:44 schreef DoubleDip het volgende:
Heeft ook te maken met uitstraling. Als je er uit ziet als een fotomodel maar je bent strontchagrijnig en arrogant dan maakt dat je niet bepaald aantrekkelijk. Als je daarentegen geen fotomodel bent, maar wel aardig bent voor mensen en oprechte interesse toont is dat al een stuk aantrekkelijker. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar degene die weliswaar geen fotomodel is, maar wel aardig en oprecht.

Hoe staat het met je therapie? Neem aan dat je nog wel bezig bent?
Nee dat is al voorbij... Heeft 4 maanden geduurd. Het waren allemaal fantastische mensen en ik heb weer iets meer vertrouwen terug in de mensheid gekregen en ik heb met de meeste ook nog contact.
Maar verder is er niet zoveel veranderd. Nog steeds heb ik het idee dat het bij hen vooral in hun hoofd zit omdat ze allemaal relaties hebben en zo en er gewoon goed uitzien. En bij mij dat het van 2 kanten komt, zowel ikzelf als alle andere mensen dat vinden. En helaas heb ik teveel bewijs en maak ik nooit de andere kant mee.
Mja de therapeuten zeiden wel dat ik niet alles ingebeeld heb.

Ik ben juist het compleet tegenovergestelde van arrogant. Ja misschien wel eigenwijs dat wel. Maar ik ben vooral onzichtbaar.

Maar zoals Schenkstroop ooit zei " van een mooi innerlijk raak ik niet opgewonden" Nou dat maak ik sowieso altijd mee... dat ze me hoogstens aardig vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 09-02-2016 21:13:16 ]
pi_159790547
Ik ben te onaantrekkelijk voor vrouwen, is het dan zo gek dat ik omdat er nooit iets veranderd dan aan plastisch chirurgie denk? Want ik zie op deze manier niets veranderen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:37:41 #48
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_159791534
Ik snap wel wat je bedoelt met dat je jezelf onaantrekkelijk vind, ik heb het zelf ook jaren gehad. Was ook geobsedeerd destijds door m'n huid en haar, alles moest perfect zitten. Ook had ik hele erge acne en andere infecties in m'n gezicht, open wonden, bloed constant, was één van de moeilijkste periodes uit m'n leven. Later (nu 23) allemaal goed gekomen en op wat onzuiverheden die ik nog heb bij het opstaan heb ik nergens meer last van, jojobaolie doet wonderen. Werk gewoon aan jezelf men! Heb ik zelf ook heel veel gedaan de afgelopen paar jaar en dat heeft heel veel geholpen, geen onzekerheden meer en geen constante fixatie meer op m'n uiterlijk. Investeer meer in zelfontwikkeling en als je je van binnen beter gaat voelen dan straal je dat automatisch ook weer uit naar buiten.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_159791831
Ik zat gister op de fiets en ik reed voorbij zo'n meneer met een scootmobiel.een meneer met (ik vermoed) een verstandelijke handicap, kwijl hing uit zijn mond.

Ik denk bij mezelf waar ken ik deze man nou van hij komt me zo bekend voor. En ja hoor jaren terug had ik hem met zijn vriendinnetje zien zoenen bij het busstation. De reden dat ik dit nog weet is omdat het zo smerig was om aan te zien. Allebei onder zijn kwijl Enzo.

Maar goed moraal van het verhaal, beide waren niet om aan te zien. Toch leken ze het heel leuk met elkaar te hebben.
Die dag leerde ik het maakt niet uit hoe lelijk je bent, er is altijd iemand net zo lelijk als jij :)
pi_159794176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik zat gister op de fiets en ik reed voorbij zo'n meneer met een scootmobiel.een meneer met (ik vermoed) een verstandelijke handicap, kwijl hing uit zijn mond.

Ik denk bij mezelf waar ken ik deze man nou van hij komt me zo bekend voor. En ja hoor jaren terug had ik hem met zijn vriendinnetje zien zoenen bij het busstation. De reden dat ik dit nog weet is omdat het zo smerig was om aan te zien. Allebei onder zijn kwijl Enzo.

Maar goed moraal van het verhaal, beide waren niet om aan te zien. Toch leken ze het heel leuk met elkaar te hebben.
Die dag leerde ik het maakt niet uit hoe lelijk je bent, er is altijd iemand net zo lelijk als jij :)
Maar zoek je dan puur gelijkgestemden omdat je niet denkt beter te krijgen, of maak je wel degelijk kans bij de rest van Nederland maar heb je dat zelf niet door? Soort zoekt soort, maar als ik lelijk was zou ik niet met iemand daten die óók lelijk was want je moet altijd denken dat je beter verdiend toch?
pi_159795242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben te onaantrekkelijk voor vrouwen, is het dan zo gek dat ik omdat er nooit iets veranderd dan aan plastisch chirurgie denk? Want ik zie op deze manier niets veranderen.
Ik denk niet dat je daarmee iets opschiet. Denk dat je meer baat hebt bij (meer) therapie.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 23:44:20 #52
441859 crew  Lenny77
pi_159795671
Ik lees de topics van jou en daarin lees ik vaak ook dat iemand zegt dat je helemaal niet lelijk bent. Dat je best wel een knappe man bent.
Jammer dan dan de bdd... Jammer dat je jezelf niet kan zien zoals je bent.

Wat voor plastische chirurgie heb je in gedachten? Noem eens een paar specifieke dingen? Niet zo van : mijn heel gezicht!! Maar eerder bv: mijn oren want ik heb flaporen en mijn huid chemisch laten peelen want ik heb putjes door jeugdacne enz
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_159796333
herkenbaar!
pi_159796380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar zoek je dan puur gelijkgestemden omdat je niet denkt beter te krijgen, of maak je wel degelijk kans bij de rest van Nederland maar heb je dat zelf niet door? Soort zoekt soort, maar als ik lelijk was zou ik niet met iemand daten die óók lelijk was want je moet altijd denken dat je beter verdiend toch?
Beauty is in the eye of the beholder, ik denk dat je beter kan zoeken naar iemand die bij je past en die je begrijpt. Lief en leed delen enzo.
Ik denk dat als je van iemand houd je diegene automatisch mooier vind.
pi_159796467

[ Bericht 100% gewijzigd door syndroom op 10-02-2016 00:57:36 ]
pi_159796526
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Ik lees de topics van jou en daarin lees ik vaak ook dat iemand zegt dat je helemaal niet lelijk bent. Dat je best wel een knappe man bent.
Jammer dan dan de bdd... Jammer dat je jezelf niet kan zien zoals je bent.

Wat voor plastische chirurgie heb je in gedachten? Noem eens een paar specifieke dingen? Niet zo van : mijn heel gezicht!! Maar eerder bv: mijn oren want ik heb flaporen en mijn huid chemisch laten peelen want ik heb putjes door jeugdacne enz
Oh dat kan ik goed verwoorden: mijn neusbot staat scheef dus die corrigeren, mijn kin staat scheef, mijn mond staat scheef, mijn kin is te groot voor mijn gezicht. Nja dat dus corrigeren. Dit heb ik niet ingebeeld maar is vastgesteld door kaakchirurg, plastisch chirurg.
pi_159796575
Misschien moet je je opgeven voor lelijke eendjes.

Een beetje je gebrek uitventen en WHOP, een gratis operatie *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159796597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daarmee iets opschiet. Denk dat je meer baat hebt bij (meer) therapie.
Ja dat ook wel.. ik krijg ook nog meer therapie. Maar ik ben nu 31... en ik snap het niet.... Mensen vinden mij wel gewoon leuk en aardig dat weet ik nu zeker. Ik was de eerste die wegging uit de groep en ze misten mij wel en het voelde ook echt gemeend toen ik 2 weken later nog een keer afscheid kwam nemen.
Maar er moet iets gebeuren, iets drastisch....want anders als ik 40 ben , heb ik nog steeds geen ervaring.
pi_159796613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je je opgeven voor lelijke eendjes.

Een beetje je gebrek uitventen en WHOP, een gratis operatie *O*
Net even gekeken... ik ga me serieus opgeven hiervoor.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:36:45 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Oh dat kan ik goed verwoorden: mijn neusbot staat scheef dus die corrigeren, mijn kin staat scheef, mijn mond staat scheef, mijn kin is te groot voor mijn gezicht. Nja dat dus corrigeren. Dit heb ik niet ingebeeld maar is vastgesteld door kaakchirurg, plastisch chirurg.
Maar je hebt ook de diagnose BDD. Hoe rijm je dat?
pi_159796737
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je hebt ook de diagnose BDD. Hoe rijm je dat?
Nou dat ik het waarschijnlijk overdrijf. Dat het wel klopt maar dat ik er een te groot punt van maak. Dat anderen het misschien niet zo opmerken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:46:36 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796802
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou dat ik het waarschijnlijk overdrijf. Dat het wel klopt maar dat ik er een te groot punt van maak. Dat anderen het misschien niet zo opmerken.
Zou voldoende reden zijn om je af te wijzen voor plastische chirurgie.
pi_159796920
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zou voldoende reden zijn om je af te wijzen voor plastische chirurgie.
Nee maar ik ben bijvoorbeeld in 7 jaar dat ik op paiq sta ingeschreven nog nooit door de vleuskeuring heen gekomen. Niet dat ik echt wil daten... maar ik wil gewoon dat er 1 persoon bestaat die mij goed genoeg vindt om af te spreken.
Hetzelfde geldt voor Tinder... nooit een match gehad op de meest uitgebreide range...

Dit is niet klagen en janken... maar feiten.

Er moet dus iets gebeuren.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:56:44 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee maar ik ben bijvoorbeeld in 7 jaar dat ik op paiq sta ingeschreven nog nooit door de vleuskeuring heen gekomen. Niet dat ik echt wil daten... maar ik wil gewoon dat er 1 persoon bestaat die mij goed genoeg vindt om af te spreken.
Hetzelfde geldt voor Tinder... nooit een match gehad op de meest uitgebreide range...

En plastische chirurgie is het niet.
pi_159796966
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En plastische chirurgie is het niet.
Maar op deze manier blijf ik in de cirkel, die ik wil doorbreken... maar omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen, is mijn alternatieve oplossing om zo min mogelijk te voelen en te accepteren dat er geen verandering gaat komen en er proberen niet aan te denken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 01:01:11 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Maar op deze manier blijf ik in de cirkel, die ik wil doorbreken... maar omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen, is mijn alternatieve oplossing om zo min mogelijk te voelen en te accepteren dat er geen verandering gaat komen en er proberen niet aan te denken.
Welk perspectief biedt je therapie? Je klinkt alsof je het allemaal zelf moet doen, maar je krijgt toch al jaren professionele hulpverlening?
pi_159797592
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 01:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welk perspectief biedt je therapie? Je klinkt alsof je het allemaal zelf moet doen, maar je krijgt toch al jaren professionele hulpverlening?
Nah alleen sinds een half jaar. Verder wel wat contact gehad maar is verder nooit iets van gekomen. Dit was een eerste therapie die ik gevolgd heb.
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:21:11 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159798543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nah alleen sinds een half jaar. Verder wel wat contact gehad maar is verder nooit iets van gekomen. Dit was een eerste therapie die ik gevolgd heb.
De belangrijkste vraag beantwoord je niet.
pi_159798931
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je EMDR had gevolgd? :) Of was dat ook gelogen, zoals zoveel dingen?
pi_159798947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wat voor foto's gebruik je op datingsites? Soms kan het soort foto's ook een verschil maken, niet hoe je eruit ziet. Maar als het alleen selfies zijn van jezelf in een donkere ruimte bijvoorbeeld, trekt dat niet bepaald aan.
pi_159799479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik denk dat de chirurg vooral uit is op manieren om geld aan je te verdienen.
pi_159799652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand met BDD naar een plastisch chirurg zou durven om zijn grootste onzekerheden te laten aanwijzen. Veel te confronterend. Ego, het zullen zijn eigen gedachten wel zijn.

Verder heb je natuurlijk gelijk.
pi_159799662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Mij hebben ze wel eens geprobeerd aan te sporen om mijn overbeet te laten corrigeren terwijl ik er zelf helemaal geen last van heb. Met zo'n enge kaakoperatie.
pi_159800150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ga uit, spreek vrouwen aan, deel complimenten uit, krijg zelfvertrouwen of doe alsof je zelfvertrouwen hebt. Ook jij kunt, net als iedereen, een partner en liefde vinden.
De enige manier om te falen is door op te geven, zoas je van plan bent. Als je een tweederangs toeschouwer wil worden van het leven en je tijd hier op aarde uit wil zitten tot het voorbij is vind ik het prima hoor. Wees je er alleen wel van bewust dat je er ongelooflijk veel spijt van krijgt op het moment dat je eindelijk wakker bent geworden en in bent gaan zien dat je net zo goed en net zo veel waard ben als iedereen.
pi_159801344
-Deluzion- zit weer alles bij elkaar te liegen. Keileuk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_159802179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Zoiets ja. Maar ondertussen ben ik altijd maagd en 31 :( en ben ik niet gewild :( Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Jezus wat moet het leven toch eenvoudig zijn als je er leuk uitziet en mensen je leuk vinden.
Houd eens met dat vleeskeuringsgedoe!
Zolang jij jezelf al zo afkeurt, zal het een ander ook wegjagen.
Wat vind je zo lelijk aan jezelf dan?
Life is a highway...let's ride it!
pi_159807006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:
en ben ik niet gewild :(
Verderop schrijf je dat ze je in je therapiegroep wel leuk vonden, dat had je eerder ook niet gedacht. Hoe kwam je in die groep toch leuk over?

quote:
Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Door meer te bieden dan je uiterlijk alleen en open te staan voor wie anderen zijn. Hoe presenteer jij jezelf op zo een datingsite?

quote:
Dit is het tegenovergestelde van open staan voor anderen en hun ervaringen, dus dat is al geen beste gespreksopener..

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is al voorbij... Heeft 4 maanden geduurd. Het waren allemaal fantastische mensen en ik heb weer iets meer vertrouwen terug in de mensheid gekregen en ik heb met de meeste ook nog contact.
Dus zo ongewild ben je ook niet, het is alleen nog niet wat je specifiek zou willen hebben, maar daar ben je misschien ook nog niet helemaal aan toe..

quote:
Maar verder is er niet zoveel veranderd.
Gezien je posts konden we dat al een beetje raden, maar misschien bedoel je iets anders dan jezelf hiermee..?

quote:
Nog steeds heb ik het idee dat het bij hen vooral in hun hoofd zit omdat ze allemaal relaties hebben en zo en er gewoon goed uitzien.
Dat is jouw mening en dat hoeft niet hun waarheid te zijn. Het hebben van een partner is niet zaligmakend, zeker niet als de issues bij je van binnen zitten en je je blijft focussen op het uiterlijk.

quote:
En bij mij dat het van 2 kanten komt, zowel ikzelf als alle andere mensen dat vinden. En helaas heb ik teveel bewijs en maak ik nooit de andere kant mee.
Teveel bewijs, je doet alsof het je wetenschap is. Wat heeft een ander daar dan nog aan toe te voegen? Hoe wil je door zo stellig te zijn een ander uitnodigen om jou het tegendeel te bewijzen als je daar niet voor open lijkt te staan?

quote:
Mja de therapeuten zeiden wel dat ik niet alles ingebeeld heb.
Strohalm..

quote:
Ik ben juist het compleet tegenovergestelde van arrogant. Ja misschien wel eigenwijs dat wel. Maar ik ben vooral onzichtbaar.
Het kan anders best arrogant overkomen dat jij iets beter meent te weten. In dit geval dat alle vrouwen oppervlakkige kutwijven zijn en dat jij lelijk bent. Omgekeerd zou je dat niet zijn, terwijl je wel mag vinden dat anderen met dezelfde diagnose het niet zo zwaar kunnen hebben omdat jij ze niet zo lelijk vindt als jezelf en ze alsnog een partner hebben.
Misschien maak je jezelf wel onzichtbaar door middel van een confirmation bias..

quote:
Maar zoals Schenkstroop ooit zei " van een mooi innerlijk raak ik niet opgewonden" Nou dat maak ik sowieso altijd mee... dat ze me hoogstens aardig vinden.
Hoogstens aardig is al beter dan niets, maar je wil eigenlijk iemand vinden die meer van jou vindt dan jij van jezelf kan vinden dus?
pi_159811145
Stuur mij een foto via pm en ik zal eens kijken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:22:25 #79
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159811367
Al dit gezeik, je vooringenomenheid over vrouwen, het feit dat je 31 bent en nog steeds niet geestelijk in orde bent, maakt je onaantrekkelijk als fuck en dat uit zich in je uitstraling (dus ook in je foto's op tinder :D ) .

Als je verder je leven niet in orde hebt, hoe kan je ooit verwachten ooit iets fatsoenlijks tegen te komen.

En aardig gevonden worden door de rest van de therapie-groep met dezelfde issues.....
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159860698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef Fascination het volgende:
-Deluzion- zit weer alles bij elkaar te liegen. Keileuk.
Nee hoor, ik heb in het verleden wel over dingen gelogen ja, daar heb ik van geleerd. Al beschadigde ik niemand ermee behalve mezelf. Maar in grote lijnen klopt alles wel. Sorry dan van die leugens in het verleden.
Maar het komt doordat ik nooit aandacht krijg. en op dit forum opeens heel veel... en toen begon ik mijn sensatie kant van mezelf te ontdekken en besefte ik door leugens dat ik nog meer aandacht kreeg. Ik had 25 jaar onzichtbaarheid te compenseren.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Deluzion- op 12-02-2016 16:15:21 ]
pi_159860817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:22 schreef Jhovall het volgende:
Al dit gezeik, je vooringenomenheid over vrouwen, het feit dat je 31 bent en nog steeds niet geestelijk in orde bent, maakt je onaantrekkelijk als fuck en dat uit zich in je uitstraling (dus ook in je foto's op tinder :D ) .

Als je verder je leven niet in orde hebt, hoe kan je ooit verwachten ooit iets fatsoenlijks tegen te komen.

En aardig gevonden worden door de rest van de therapie-groep met dezelfde issues.....
Eigenlijk wil ik gewoon dat vrouwen mij niks interesseren maar dat blijkt lastiger te zijn dan het lijkt.
Het is ook niet zo dat ik er altijd mee zit. Meestal paar keer per maand dat ik me eenzaam voel of zo. En dan ga ik mezelf wel afkraken dat ik te onaantrekkelijk ben en geen leuk persoon.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Deluzion- op 12-02-2016 15:17:11 ]
pi_159861003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:10 schreef Lenny77 het volgende:
Stuur mij een foto via pm en ik zal eens kijken!
Sorry maar dat gaat niet gebeuren.

Misschien ooit bij "lelijke eendjes" Ik heb een mail gestuurd naar RTL. Ik kan mezelf niet zien op foto's want dan krijg ik paniekaanvallen. Maar als ik gratis operaties krijg door middel van zo'n tv programma dan vind ik het niet zo erg denk ik, want ik weet dat alles dan gefixed word.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:57 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159861237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Sorry maar dat gaat niet gebeuren.

Misschien ooit bij "lelijke eendjes" Ik heb een mail gestuurd naar RTL. Ik kan mezelf niet zien op foto's want dan krijg ik paniekaanvallen. Maar als ik gratis operaties krijg door middel van zo'n tv programma dan vind ik het niet zo erg denk ik, want ik weet dat alles dan gefixed word.
En dan met je gezicht en je verhaal op televisie. Ik zie het niet gebeuren.
pi_159861551
Zelfde hier, het boeit me ook niet meer ik blijf wel lekker alleen :)
i fok jour momma!
pi_159861575
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vind ik ook wel apart ja.
Net als dat programma waarin mensen langskwamen met allerlei aandoeningen waarvoor ze zich verschrikkelijk schamen en soms zelfs niet naar de huisarts durven. Maar ze willen er wil mee op tv. Whut? :?
pi_159861601
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Net als dat programma waarin mensen langskwamen met allerlei aandoeningen waarvoor ze zich verschrikkelijk schamen en soms zelfs niet naar de huisarts durven. Maar ze willen er wil mee op tv. Whut? :?
Je weet dat je er beter uitkomt, dus why not..
pi_159861814
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:37 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je weet dat je er beter uitkomt, dus why not..
Jawel, maar ik snap niet waarom naar het afgesloten kantoortje van de huisarts gaan dan zo'n probleem is als je er kennelijk wel mee op televisie durft, waarop heel Nederland het kan zien.

Maar goed, ik las dat sommige users foto's van TS hebben gezien en hij schijnt dus helemaal niet lelijk te zijn, best knap zelfs. Dan zou hij dus niet z'n gezicht moeten laten opknappen, maar het beeld wat ie van zichzelf heeft.
pi_159861923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:20 schreef Scary_Mary het volgende:

Verderop schrijf je dat ze je in je therapiegroep wel leuk vonden, dat had je eerder ook niet gedacht. Hoe kwam je in die groep toch leuk over?
Om heel eerlijk te zijn had ik dat wel verwacht. Ik kwam leuk over doordat ik oplossingsgericht mee ging denken in andermans problematiek, complimenten gaf, grappig deed, interesse in anderen toonde, behulpzaam was, (reed mensen naar het station), redelijk sociaal was.
Er was wel een meisje die mij opvallend vaak aanraakte. Als ik een geintje maakte dat ze mij in mijn zij aanraakte, of na afloop van sporten een handdoek in mijn nek deed.
Maar er overheerst altijd een gevoel van dat mensen alleen aardig deden omdat ze medelijden hebben met hoe ik eruit zie.

quote:
Door meer te bieden dan je uiterlijk alleen en open te staan voor wie anderen zijn. Hoe presenteer jij jezelf op zo een datingsite?
Nee ze wijzen me meteen af als ze mijn foto zien. Wel vroeg er een keer een "heb je geen andere foto?"
Misschien dat mijn foto's niet goed zijn... ik moet ze vaak in het donker nemen vanuit een bepaalde hoek omdat mijn gezicht scheef is.

quote:
Dit is het tegenovergestelde van open staan voor anderen en hun ervaringen, dus dat is al geen beste gespreksopener.
Nee maar ik bedoel als ik die mooie dames zie die werkelijk overal lopen door het AMC (waar ik die therapie gevolgd heb) dan denk ik wel altijd " ik sla liever de mannen van me af" dan dat ik nooit aandacht krijg, onzichtbaar ben en ongewild.

quote:
Dus zo ongewild ben je ook niet, het is alleen nog niet wat je specifiek zou willen hebben, maar daar ben je misschien ook nog niet helemaal aan toe..
Ik weet dat ik er waarschijnlijk nooit aan toe ben. Maar toch overheerst het gevoel dat ze alleen maar aardig doen omdat ze weten dat ik het heel moeilijk heb.

quote:
Gezien je posts konden we dat al een beetje raden, maar misschien bedoel je iets anders dan jezelf hiermee..?
Nee, ik kan nog steeds niet stap 1 loslaten, het idee dat ik eerst mijn uiterlijk moet fixen voordat ik kan gaan leven.

quote:
Dat is jouw mening en dat hoeft niet hun waarheid te zijn. Het hebben van een partner is niet zaligmakend, zeker niet als de issues bij je van binnen zitten en je je blijft focussen op het uiterlijk.
Dat snap ik, maar soms vind ik het vervelend om altijd alleen te zijn. Ik weet ook dat ik er niet aan toe ben. dat ik teveel issues heb. Maar het is soms vervelend dat er niemand is die om je geeft in een koude harde wereld.

quote:
Teveel bewijs, je doet alsof het je wetenschap is. Wat heeft een ander daar dan nog aan toe te voegen? Hoe wil je door zo stellig te zijn een ander uitnodigen om jou het tegendeel te bewijzen als je daar niet voor open lijkt te staan?
Nee, maar omdat het zolang uitblijft ben ik er helemaal in gaan geloven en denk ik aan gebeurtenissen uit het verleden die er doen toedragen die mijn stelling bevestigen.

quote:
Het kan anders best arrogant overkomen dat jij iets beter meent te weten. In dit geval dat alle vrouwen oppervlakkige kutwijven zijn en dat jij lelijk bent. Omgekeerd zou je dat niet zijn, terwijl je wel mag vinden dat anderen met dezelfde diagnose het niet zo zwaar kunnen hebben omdat jij ze niet zo lelijk vindt als jezelf en ze alsnog een partner hebben.
Misschien maak je jezelf wel onzichtbaar door middel van een confirmation bias..
Nee dat denk ik niet. Ik denk voordat dat ze me zielig vinden. Het gedrag dat ik mezelf niks vind dat maakt me wel nog onaantrekkelijker ja. Maar verder maakte men vooral gebruik van mij in het verleden... dat ik alles deed in de hoop dat ze me leuk zouden vinden.

quote:
Strohalm
Het is wel zo dat mijn ziektebeeld ervoor zorgt dat als er ook maar 1% mogelijkheid is om mijn gelijk te halen dat ik die kans meteen pak.

quote:
Hoogstens aardig is al beter dan niets, maar je wil eigenlijk iemand vinden die meer van jou vindt dan jij van jezelf kan vinden dus?
Ja maar op die manier ga ik dus denken dat het niet aan mijn innerlijk ligt en dat ik nooit verder kan komen dan de friendzone vanwege het uiterlijk.
Ik heb wel al 4 jaar lang een Duits meisje op de app en zij zegt altijd ze me leuk vind als ik mezelf down ga praten. Dan stuurt ze altijd lieve berichtjes met veel hartjes... maar dat is dus uit medelijden neem ik aan?
pi_159861958
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... ik kan dat niet aan... maar omdat ik weet dat het gefixed gaat worden door operaties en mezelf daarna dus wel normaal kan zien heb ik het er wel voor over. Dan denk ik" kijk toen zag ik er misvormd uit " en nu zie ik er normaal uit en kan ik mijn leven gaan leiden.
pi_159862026
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Jawel, maar ik snap niet waarom naar het afgesloten kantoortje van de huisarts gaan dan zo'n probleem is als je er kennelijk wel mee op televisie durft, waarop heel Nederland het kan zien.

Maar goed, ik las dat sommige users foto's van TS hebben gezien en hij schijnt dus helemaal niet lelijk te zijn, best knap zelfs. Dan zou hij dus niet z'n gezicht moeten laten opknappen, maar het beeld wat ie van zichzelf heeft.
Ach kijken er echt zoveel mensen naar dat programma dan? Lijkt me niet eerlijk gezegd :P

Nee die foto's heb ik ongelooflijk bewerkt en ja... op die foto's kan ik mezelf ook gewoon zien zonder dat ik paniek krijg.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:59:14 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159862050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ja. Dat is voor mij ook nog steeds een van de grote raadsels des levens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_159862075
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Denk omdat via het tv programma de kosten van evt. operaties vergoed worden.
pi_159862133
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor mij is het een raadsel dat ze ondanks dat toch zonder problemen een partner vinden. Ook in het programma Lelijke eendjes blijkbaar.
pi_159862175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Voor mij is het een raadsel dat ze ondanks dat toch zonder problemen een partner vinden. Ook in het programma Lelijke eendjes blijkbaar.
Omdat uiterlijk ook niet alles is. En misschien is hun vriend of vriendin ook geen topmodel.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:06:36 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159862183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... ik kan dat niet aan... maar omdat ik weet dat het gefixed gaat worden door operaties en mezelf daarna dus wel normaal kan zien heb ik het er wel voor over. Dan denk ik" kijk toen zag ik er misvormd uit " en nu zie ik er normaal uit en kan ik mijn leven gaan leiden.
Ze gaan je niet selecteren. Je probleem is te veel psychisch.
pi_159862199
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Omdat uiterlijk ook niet alles is. En misschien is hun vriend of vriendin ook geen topmodel.
Ik wil ook geen topmodel :P
pi_159862218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik wil ook geen topmodel :P
Je weet wat ik bedoel.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:08:43 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159862230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat het vinden van een partner bijzonder weinig met je uiterlijk te maken heeft.
pi_159862235
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze gaan je niet selecteren. Je probleem is te veel psychisch.
:( ik hoef ze toch niet te vertellen dat ik BDD heb? Ik heb in het mailtje feiten beschreven over situaties waarin ik mij bevond waarin ik belachelijk werd gemaakt om mijn uiterlijk.
pi_159862260
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat het vinden van een partner bijzonder weinig met je uiterlijk te maken heeft.
Ok dan ben ik alleen oppervlakkige vrouwen tegenkomen of ik ben gewoon volledig onaantrekkelijk kwa uiterlijk.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:10:31 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159862263
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

:( ik hoef ze toch niet te vertellen dat ik BDD heb? Ik heb in het mailtje feiten beschreven over situaties waarin ik mij bevond waarin ik belachelijk werd gemaakt om mijn uiterlijk.
Ik mag toch hopen dat je ten minste één gesprek met een psycholoog krijgt en dat je niet door die screening heenkomt.
pi_159862324
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:22 schreef Jhovall het volgende:

Ik had mijn leven tot mijn 25ste in orde daarna stortte alles in.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:13:38 #103
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159862343
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:10 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik mag toch hopen dat je ten minste één gesprek met een psycholoog krijgt en dat je niet door die screening heenkomt.
Gebeurd ook gelukkig. Ingesteld nadat er in big brother zweden een zelfdoding was, ik ben ook ooit een keer bijna in een bekend TV-programma gekomen en moest ook met een psycholoog praten. Was ook een programma waarbij je met meerdere mensen opgescheept zat in het buitenland voor een paar weken.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:14:17 #104
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159862359
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:12 schreef -Deluzion- het volgende:
quote:
0s.gif
Op woensdag 10 februari 2016 18:22 schreef Jhovall het volgende:

Ik had mijn leven tot mijn 25ste in orde daarna stortte alles in.
Blijkbaar niet in orde, anders stort het niet in.
pi_159862428
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:14 schreef Jhovall het volgende:

[..]

Blijkbaar niet in orde, anders stort het niet in.
Materieel wel. Ik had een woning, werk, auto, financieel in orde. Maar de emotionele stress werd me te groot en toen stortte ik in.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:21:59 #106
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159862537
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ok dan ben ik alleen oppervlakkige vrouwen tegenkomen of ik ben gewoon volledig onaantrekkelijk kwa uiterlijk.
Lees nog eens het stukje terug over het meisje uit je therapiegroep? En negeer dat stukje over medelijden?

(Meisjes dien meestal niet aan aandacht uit medelijden. Echt niet. )
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:53:40 #107
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159863337
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Of het probleem ligt (zoals al veel vaker in het topic is genoemd) bij jouw visie op jezelf.

Dus: aan jezelf werken, krijg je leven op orde. Investeer in vriendschappelijke contacten (misschien uit die therapiegroep). Iemand die zijn leven op de rit heeft is pas echt aantrekkelijk.
pi_159863705
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:35 schreef Faggotron het volgende:
Zelfde hier, het boeit me ook niet meer ik blijf wel lekker alleen :)
Mja, het boeit mij nu ook veel minder dan toen ik in de 20 was. Op een of andere manier gaan behoeftes om samen te zijn met iemand toch afnemen, bij mij begon dat eind 20.
Ik zie eigenlijk ook niet in dat het over 10 jaar helemaal anders zou zijn.

Baal er wel van dat ik dat soort dingen allemaal heb gemist.
  PR/Manusje van alles vrijdag 12 februari 2016 @ 17:37:46 #109
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_159864246
Er zijn ook wel echt hele lelijke vrouwen hoor. Neem je toch zoeentje? Die willen ook iemanf hebben, ook als ze lelijk zijn. Moet je innerlijk een beetje ok zijn dan, wat niet zo lijkt te zijn.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  Moderator vrijdag 12 februari 2016 @ 18:05:45 #110
16180 crew  CoolGuy
pi_159864961
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zijn ook wel echt hele lelijke vrouwen hoor. Neem je toch zoeentje? Die willen ook iemanf hebben, ook als ze lelijk zijn. Moet je innerlijk een beetje ok zijn dan, wat niet zo lijkt te zijn.
Ja, ik gok zomaar dat TS eisen heeft en dat ie een hele lelijke vrouw met de aerodynamica van een zeecontainer niet zo ziet zitten.

Aan de andere kant hebben ook dié vrouwen eisen, vandaar ook dat TS ook bij een dergelijke vrouw niet aan de bak komt.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 18:22:58 #111
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159865292
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 17:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Reisje naar Thailand kan ook nog.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159867561
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:05 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, ik gok zomaar dat TS eisen heeft en dat ie een hele lelijke vrouw met de aerodynamica van een zeecontainer niet zo ziet zitten.

Aan de andere kant hebben ook dié vrouwen eisen, vandaar ook dat TS ook bij een dergelijke vrouw niet aan de bak komt.

Jij snapt het.
pi_159870989
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Om heel eerlijk te zijn had ik dat wel verwacht. Ik kwam leuk over doordat ik oplossingsgericht mee ging denken in andermans problematiek, complimenten gaf, grappig deed, interesse in anderen toonde, behulpzaam was, (reed mensen naar het station), redelijk sociaal was.
Je deed dus mee met de groep zonder je al teveel in de weg te laten zitten door het idee dat het toch allemaal zinloos is en daar merk je dus wel positieve feedback op.

quote:
Er was wel een meisje die mij opvallend vaak aanraakte. Als ik een geintje maakte dat ze mij in mijn zij aanraakte, of na afloop van sporten een handdoek in mijn nek deed.
Maar er overheerst altijd een gevoel van dat mensen alleen aardig deden omdat ze medelijden hebben met hoe ik eruit zie.
Dat staat al haaks op je vermeende onzichtbaarheid en het verhaal hierboven over wat je deed waardoor je zelfs verwachtte dat men je best ok vind. Je spreekt jezelf tegen..

quote:
[..]

Nee ze wijzen me meteen af als ze mijn foto zien. Wel vroeg er een keer een "heb je geen andere foto?"
Misschien dat mijn foto's niet goed zijn... ik moet ze vaak in het donker nemen vanuit een bepaalde hoek omdat mijn gezicht scheef is.
Je vind dat je donkere foto's moet nemen, dat is niet iets wat moet. En ja, het komt niet zo betrouwbaar over als je dan zo een donkere foto stuurt, waarop je niet goed te zien bent. Men kan dan gaan denken dat je iets te verbergen hebt, wat jouw self fulfilling prophecy dan ook is. Zie ook het beperkte antwoord op de vraag hoe jij je presenteert, letterlijk uiterlijk verbergen.

quote:
[..]

Nee maar ik bedoel als ik die mooie dames zie die werkelijk overal lopen door het AMC (waar ik die therapie gevolgd heb) dan denk ik wel altijd " ik sla liever de mannen van me af" dan dat ik nooit aandacht krijg, onzichtbaar ben en ongewild.
Dat mag je denken, maar dan ga je weer voorbij aan dat je dus wel aandacht kan krijgen en niet zo onzichtbaar bent. Je hebt ervaren dat je daar zelf wel degelijk invloed op kan hebben, maar liever verheerlijk je jouw idee van hoeveel beter de ander het zou moeten hebben zonder te weten of dat ook echt zo is. Ik weet van heel veel meiden dat ze net als jij het idee hebben nooit aandacht te krijgen voor wie ze zijn. Dat ze onzichtbaar zijn, afgezien van hun uiterlijk en daarmee ongewild als geheel. Over zo een raakvlak zou je juist kunnen bonden, alleen gaat dat niet lukken als je net zoals andere oppervlakkige boys het liever bij je bedachte beeld en de rest gewoon negeert of niet interessant (zielig) genoeg vindt.

quote:
[..]

Ik weet dat ik er waarschijnlijk nooit aan toe ben. Maar toch overheerst het gevoel dat ze alleen maar aardig doen omdat ze weten dat ik het heel moeilijk heb.
Je hebt het zo moeilijk dat je omgekeerd ook weinig oog lijkt te hebben voor hun moeilijkheden of die niet als ernstig genoeg beschouwt in je calimero-achtige houding. Dat beeld houdt je zo sterk voor ogen, dat een ander het niet kan weerleggen omdat je er blind voor bent. Denk dat dit voor een ander nogal ongewild aan kan voelen, alsof het toch geen reet uitmaakt wie je een hand toesteekt.
Misschien is het een idee om eens te proberen wat meer schijt te hebben aan het idee dat ze alleen aardig doen, omdat je het zo moeilijk hebt en je in de therapie bewezen werkzame tactiek toe te passen. Dan laat je mensen zien dat je meer bent dan die boy die het moeilijk heeft en dat jij omgekeerd ook iets voor een ander kan en vooral wil betekenen. Gewoon babysteps..

quote:
[..]

Nee, ik kan nog steeds niet stap 1 loslaten, het idee dat ik eerst mijn uiterlijk moet fixen voordat ik kan gaan leven.
Je leeft al, je hebt keuzes met consequenties. Als je stap 1 niet los kan laten, dan maak je de stap wat kleiner door je dan niet te laten weerhouden om toch je best te doen in plaats van je te verschuilen achter je gedachten. Zie het als oefening om te kijken hoe ver je kan komen, dat levert je later een betere basis op als je misschien nog wel door gaat/kan gaan voor uiterlijk fixen.

quote:
[..]

Dat snap ik, maar soms vind ik het vervelend om altijd alleen te zijn. Ik weet ook dat ik er niet aan toe ben. dat ik teveel issues heb. Maar het is soms vervelend dat er niemand is die om je geeft in een koude harde wereld.
Dat ontkent niemand ook en er is heus begrip voor, maar probeer dan zelf ook wat meer het goede voorbeeld te geven dat jij niet zo koud en hard bent en alleen bevestiging wil. Laat zien dat jij wel oprecht om mensen kan geven en het niet alleen doet om te manipuleren of om mensen er puur van te verdenken dat ze er geen kut van kunnen menen en je alleen sneu vinden. Want dan oordeel je net zo koud en hard ééndimensionaal terug.

quote:
[..]

Nee, maar omdat het zolang uitblijft ben ik er helemaal in gaan geloven en denk ik aan gebeurtenissen uit het verleden die er doen toedragen die mijn stelling bevestigen.
En dan maakt het heden, waarin je dus met inzet bij je therapiegroep wel degelijk positieve feedback verwachtte en ook daadwerkelijk kreeg dus onzichtbaar in plaats van jezelf. Je verwijt de wereld dat jij liever achterom blijft kijken.

quote:
[..]

Nee dat denk ik niet. Ik denk voordat dat ze me zielig vinden. Het gedrag dat ik mezelf niks vind dat maakt me wel nog onaantrekkelijker ja. Maar verder maakte men vooral gebruik van mij in het verleden... dat ik alles deed in de hoop dat ze me leuk zouden vinden.
Ik denk dat je anderen ook niet zoveel ruimte geeft om je niet zielig te vinden, als je hun problemen zo bagateliseert. Jezelf in bochten wringen om leuk gevonden te worden werkt niet, want je doet die dingen niet omdat je leuk bent of oprecht iets voor de ander wil doen. Omgekeerd kan een ander jou kennelijk ook geen plezier doen, want je denkt dat men het hoogstens uit medelijden zou doen ook al heb je je wel enigszins pro-actief opgesteld in die therapiegroep en daar wel ervaren dat het dus wel nut heeft om toch iets te proberen.

Kun je iets bedenken wat jij leuk zou vinden om voor een ander te doen? Gewoon om een ander blij te maken, zonder dat je er iets voor terug hoeft?

quote:
[..]

Het is wel zo dat mijn ziektebeeld ervoor zorgt dat als er ook maar 1% mogelijkheid is om mijn gelijk te halen dat ik die kans meteen pak.
Waarom haal je hier wel je ziektebeeld als veroorzaker erbij en bij de andere stukjes niet? Wat is het verschil in jouw ogen?

quote:
[..]

Ja maar op die manier ga ik dus denken dat het niet aan mijn innerlijk ligt en dat ik nooit verder kan komen dan de friendzone vanwege het uiterlijk.
Waarom denk je dat het dan wel gaat? Wat gaat jou daar wel in doen geloven, terwijl je bij de andere dingen hierboven blijft vasthouden aan het verleden, medelijden etc.?

quote:
Ik heb wel al 4 jaar lang een Duits meisje op de app en zij zegt altijd ze me leuk vind als ik mezelf down ga praten. Dan stuurt ze altijd lieve berichtjes met veel hartjes... maar dat is dus uit medelijden neem ik aan?
Dat neem je niet alleen aan, je roept het actief op als jij jezelf down laat praten tegenover haar. Wel zo lekker dat ze daar dan met hartjes op reageert, zodat jij je confirmation bias weer binnen hebt.

Wanneer zeg je tegen haar dat je haar leuk vindt? Wanneer stuur jij haar hartjes terug? Moet zij daar eerst ook down voor praten en zo ja, wat zeg je dan terug?

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het zijn professionals die niet over één nacht ijs gaan, dus er gaat een en ander gecheckt worden. En dan kan het best zijn dat wat jij als feiten beschouwt, voor hen een heel ander verhaal vertelt. Een cosmetisch chirurg ziet mogelijk een stuk minder te verbouwen dan jij, wat een aanwijzing kan dat je met iets als BDD rondloopt en dat het ethisch onverantwoord zou kunnen zijn om dan zoiets ingrijpends als een flinke operatie te doen als men dat überhaupt al/nog nodig acht. Dan zit je programmatechnisch nog met twee grote factoren en dat is likability en shock factor. De kijker moet met jou en je omgeving mee kunnen leven, dat je zo sympathiek bent en het zo ontzettend verdient yadayada. Men moet vooraf kunnen inschatten dat jij echt superlekker in je vel zal komen te zitten na zo een operatie alsof dat missende puzzelstukje de boel compleet maakt. Met BDD en zoals je leven nu is, kan het eerder overkomen alsof zo een operatie het eerste stukje van je verdere leven is en dan is die kans van spectaculair slagen een stukje lager. Het zou zelfs ronduit desastreus zijn voor hen als je na de operatie tijdens de onthulling in de spiegel kijkt en je nog zo in het verleden hangt dat je nauwelijks verandering ziet/kan zien. Dat kunnen ze niet zo verkopen, dus reken maar van yes dat er een dikke screening aan dergelijke dure opnames en operaties vooraf gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 18:05 schreef CoolGuy het volgende:
TS gelooft niet eens dat ie aan de bak zou kunnen komen, dus hij presenteert zichzelf ook niet. Hij wringt zich in allerlei bochten om zogenaamd enigszins te kunnen voldoen aan wat hij denkt dat meisjes willen om zo te krijgen wat hij wil, maar eigenlijk ongeloofwaardig en te jakkiebah eng vindt. Discrepantie much..
pi_159871494
Ik wilde niet meer reageren, maar toch: Scary_Mary _O_
pi_159892139
quote:
Jawel, mijn innerlijk is meer dan ok.
pi_159903167
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

De meest lelijke mensen hebben relaties hoor dus ook jij zou er een kunnen hebben. Ik ken zelfs een lilliputter die ook nog eens niet knap is maar wel een mooie vriendin heeft van normale Lengte. Die lilliputter heeft wel een sprankelend karakter.
Persoonlijk is best belangrijk bij de keuze van een partner. Verdiep je eens meer in wat vrouwen kwa persoonlijkheid aantrekkelijk vinden..

Als je echt lelijk bent snap ik dat het op een datingsite moeilijker is omdat het daar wat meer een vleeskeuring is, heel veel meer heb je daar ook niet om een keuze op te laten baseren. Alhoewel je met een goede lap tekst op je profiel en in berichten, wanneer je iemand aanspreekt, dat kunt compenseren. Ik denk dat je beter in het echte leven kunt zoeken waar je iemand makkelijker met je persoonlijkheid kunt inpakken.

Mss moet het voor jou ook meer ongedwongen gaan...dus dat je op een clubje zit waar je mensen leert kennen ( waar ook vrouwen zijn), er eerst vriendschap komt...en men jou leert kennen. En jouw uitdaging wordt dan om jezelf daar niet steeds omlaag te halen en gewoon gezellig met deze mensen om te gaan, leren hoe je met vrouwen om moet gaan om interesse bij ze te wekken ..dat ook toe te passen en ondertussen therapie te volgen en wat je daar leert in de omgang met deze en anderen mensen ook toe te passen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 09:55:32 ]
pi_159903283
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 februari 2016 19:48 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jawel, mijn innerlijk is meer dan ok.
Stel jij pleased continu en loopt als een hondje achter een dame aan dan maakt dat je onaantrekkelijk voor het andere geslacht. Dat soort dingen zijn ook van belang he.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2016 10:01:43 ]
  zondag 14 februari 2016 @ 10:29:36 #118
31858 mrspoeZ
crazy catlady
pi_159903502
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Maar ....

[..]

Nee .

[..]

Nee .

[..]

Maar ...
[..]

Nee.

[..]

, maar ...
[..]

Nee.

[..]

Nee .

[..]

Ja maar ...
Valt er iets op?
Prrrrr
pi_159925954
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 21:20 schreef Scary_Mary het volgende:
[
Je deed dus mee met de groep zonder je al teveel in de weg te laten zitten door het idee dat het toch allemaal zinloos is en daar merk je dus wel positieve feedback op.
Ik ging die therapie volgen zonder verwachtingen. Bovendien was het fijn dat ik openlijk over de problemen kon vertellen zonder dat er meteen een oordeel geveld werd. En wat anderen vertelde was ook heel herkenbaar. Ik dacht altijd dat ik bijna de enige was met dit soort problemen, want ik had nog nooit iemand anders ontmoet met vergelijkbare issues. Maar verder is het wel zo dat de meeste overige groepsleden hun leven wel een stuk beter op orde hadden in de zin van school/baan/relatie/sociaal leven etc.
Het was ook fijn om weer in een normale omgeving te zijn. Met normale mensen en in de pauzes gewoon eten tussen de universitaire studenten. Het viel mij sowieso heel erg op dat de mensen in mijn groep stuk voor stuk de meest zachtaardige en lieve mensen waren die ik ooit heb ontmoet, maar dat komt waarschijnlijk omdat we allemaal een laag zelfbeeld hebben en leuk gevonden willen worden.

quote:
Dat staat al haaks op je vermeende onzichtbaarheid en het verhaal hierboven over wat je deed waardoor je zelfs verwachtte dat men je best ok vind. Je spreekt jezelf tegen..
Ik weet het niet precies... maar ik deed veel moeite om gesprekken te beginnen en te onderhouden. Nja eigenlijk hoefde ik niet veel moeite te doen.. het ging allemaal vrij natuurlijk. Maar er overheerst wel altijd de gedachtes dat ik onaantrekkelijk en gewoon opvulling ben.

quote:
Je vind dat je donkere foto's moet nemen, dat is niet iets wat moet. En ja, het komt niet zo betrouwbaar over als je dan zo een donkere foto stuurt, waarop je niet goed te zien bent. Men kan dan gaan denken dat je iets te verbergen hebt, wat jouw self fulfilling prophecy dan ook is. Zie ook het beperkte antwoord op de vraag hoe jij je presenteert, letterlijk uiterlijk verbergen.
Ik heb dan ook wat te verbergen... ik word er verdrietig van als ik mezelf zie op foto's, gepaard met paniekaanvallen en suïcidale gedachtes. Het klinkt raar maar als ik bijvoorbeeld mijn foto op mijn rijbewijs zie dan kan ik de hele week van slag zijn.

quote:
Dat mag je denken, maar dan ga je weer voorbij aan dat je dus wel aandacht kan krijgen en niet zo onzichtbaar bent. Je hebt ervaren dat je daar zelf wel degelijk invloed op kan hebben, maar liever verheerlijk je jouw idee van hoeveel beter de ander het zou moeten hebben zonder te weten of dat ook echt zo is. Ik weet van heel veel meiden dat ze net als jij het idee hebben nooit aandacht te krijgen voor wie ze zijn. Dat ze onzichtbaar zijn, afgezien van hun uiterlijk en daarmee ongewild als geheel. Over zo een raakvlak zou je juist kunnen bonden, alleen gaat dat niet lukken als je net zoals andere oppervlakkige boys het liever bij je bedachte beeld en de rest gewoon negeert of niet interessant (zielig) genoeg vindt.
Mja zal best kunnen, maar de vrouwen in mijn groep waren allemaal veel aantrekkelijker dan gemiddeld. Omdat ik toevallig net een ongelooflijk negatieve ervaring had met een dame ( die gewoon mijn angsten heeft bevestigd) moest ik in het begin ook hyperventileren toen ik die dames in mijn groep voor het eerst ontmoette. Nja vanzelfsprekend heb ik daar ook ademhalingsoefening geleerd. En gelukkig waren die meisjes allemaal super lief dus mijn angst is verminderd. Maar ik blijf wel het liefst zo ver mogelijk uit hun buurt want ik blijf altijd het gevoel behouden dat ik hun kostbare tijd verspeeld en dat ik liever niet in hun blikveld wil zijn omdat het pijn aan hun ogen moet doen.

quote:
Je hebt het zo moeilijk dat je omgekeerd ook weinig oog lijkt te hebben voor hun moeilijkheden of die niet als ernstig genoeg beschouwt in je calimero-achtige houding. Dat beeld houdt je zo sterk voor ogen, dat een ander het niet kan weerleggen omdat je er blind voor bent. Denk dat dit voor een ander nogal ongewild aan kan voelen, alsof het toch geen reet uitmaakt wie je een hand toesteekt.
Misschien is het een idee om eens te proberen wat meer schijt te hebben aan het idee dat ze alleen aardig doen, omdat je het zo moeilijk hebt en je in de therapie bewezen werkzame tactiek toe te passen. Dan laat je mensen zien dat je meer bent dan die boy die het moeilijk heeft en dat jij omgekeerd ook iets voor een ander kan en vooral wil betekenen. Gewoon babysteps..
Ja dat zou ik niet ontkennen. Ik heb wel het gevoel dat ik weer een geval apart was, dat ik het meest ver heen was. En af en toe had ik weinig oog voor de problemen van anderen. Maar het was niet zo dat ik de hele tijd zat te zeuren, ik had dat zelf ook wel door dat het soms beter is om niet de hele tijd over mezelf te beginnen. Ik heb verder wel heel veel interesse in anderen getoont en niet met tegenzin, eigenlijk vond ik het wel fijn om niet de aandacht op mij gefocused te hebben, heel anders dan op forums of whatsapp waarin ik alle aandacht opeis.

quote:
Je leeft al, je hebt keuzes met consequenties. Als je stap 1 niet los kan laten, dan maak je de stap wat kleiner door je dan niet te laten weerhouden om toch je best te doen in plaats van je te verschuilen achter je gedachten. Zie het als oefening om te kijken hoe ver je kan komen, dat levert je later een betere basis op als je misschien nog wel door gaat/kan gaan voor uiterlijk fixen.
Nou ja eigenlijk is het gewoon stap 0. Ik heb wel een oefening gedaan door in het AMC, mensen aan te spreken en de weg te vragen naar bijvoorbeeld de Albert Heijn, en bij voorkeur studentes. Die meisjes zijn te mooi en ik durf ze niet eens aan te kijken maar ik heb het wel gewoon geprobeerd. En ze waren allemaal heel behulpzaam , ik had aan totaal 5 meisjes de weg gevraagd en 4 daarvan liepen zelfs mee, dus de conclusie is wel dat ik er niet zo eng uitzie als ik denk en dat vrouwen geen richtingsgevoel hebben en dus dan maar mee gaan lopen Ik had verwacht dat ze zouden wegrennen of me zouden aftroggelen omdat ze me een creep vinden of dat ze me subtiel zouden uitlachen.

quote:
Dat ontkent niemand ook en er is heus begrip voor, maar probeer dan zelf ook wat meer het goede voorbeeld te geven dat jij niet zo koud en hard bent en alleen bevestiging wil. Laat zien dat jij wel oprecht om mensen kan geven en het niet alleen doet om te manipuleren of om mensen er puur van te verdenken dat ze er geen kut van kunnen menen en je alleen sneu vinden. Want dan oordeel je net zo koud en hard ééndimensionaal terug.
Ik ga juist mijn best doen om minder lief en aardig te zijn, want ik schijn sub assertief te zijn. Dat ik alles pik van anderen en dat ik teveel mijn best doe om aardig gevonden te worden. En helaas kunnen gewetenloze of psychopatische persoonlijkheden hier gebruik van maken omdat ik mezelf niks waard vind.

quote:
En dan maakt het heden, waarin je dus met inzet bij je therapiegroep wel degelijk positieve feedback verwachtte en ook daadwerkelijk kreeg dus onzichtbaar in plaats van jezelf. Je verwijt de wereld dat jij liever achterom blijft kijken.
Ik kan het verleden niet loslaten, ik ben constant bezig met uitzoeken wat er precies mis met mij is zodat ik het misschien kan fixen. Ik probeer alle gebeurtenissen terug te halen, mezelf vanuit de derde persoons view bekijken. Kom telkens tot de conclusie dat ik zowel een onzichtbaar uiterlijk heb als dat ik mezelf ook helemaal niks vind, dat ik gewoon slechte genen bezit, dat ik het recht niet heb om te leven. Maar als een ander dan ook tegen je zegt dat je geen leuk persoon bent is dat wel een redelijke bevestiging van mijn angsten omdat ik daar geen controle over heb. Maar ik zie wel een beetje in dat niet alles aan mij ligt, dat er gewoon mensen zijn die geen empathy hebben of dit zichzelf hebben aangeleerd. Krijg ook wel vaak helaas de gedachtes dat ik niet begrijp waarom ik besta, wat ik hier doe en waarom we geen keuze hebben gekregen om te beslissen om te leven, waarom mensen van nature een overlevingsdrang hebben (en ik niet), waar mensen zich druk over maken over zinloze dingen, dat het leven totaal zinloos is etc. Allemaal dat soort gedachtes omdat ik zelf geen leven leid, geen afleiding heb.

quote:
Ik denk dat je anderen ook niet zoveel ruimte geeft om je niet zielig te vinden, als je hun problemen zo bagateliseert. Jezelf in bochten wringen om leuk gevonden te worden werkt niet, want je doet die dingen niet omdat je leuk bent of oprecht iets voor de ander wil doen. Omgekeerd kan een ander jou kennelijk ook geen plezier doen, want je denkt dat men het hoogstens uit medelijden zou doen ook al heb je je wel enigszins pro-actief opgesteld in die therapiegroep en daar wel ervaren dat het dus wel nut heeft om toch iets te proberen. [quote]

Nou ik moet wel eerlijk zeggen dat ik oprecht heel erg geïnteresseerd was in de anderen en dat het me dus geen moeite kostte om interesse te tonen in anderen, maar het klopt wel dat ik de problemen van de anderen enigszins bagatelliseer maar ik me daar wel bewust van ben en dat ik me niet voldoende kan inleven in anderen om een oordeel te vestigen. Dat het dus zomaar kan zijn dat de problemen die zij ervaren net zo erg kwa belevenis kunnen zijn als hoe dat is in mijn geval, andersom geldt misschien hetzelfde.

[quote]
Kun je iets bedenken wat jij leuk zou vinden om voor een ander te doen? Gewoon om een ander blij te maken, zonder dat je er iets voor terug hoeft?
Jazeker, dit is voor mij heel eenvoudig te beantwoorden.
Elke maandag en woensdag laat ik de hond uit van een persoon met kanker omdat die dat zelf niet kan doen vanwege die ziekte en chemokuren.
Ik rijd anderen van de therapie groep naar het station.
Ik pas op de katten van mijn buurvrouw, ik leen mijn schuur uit aan mijn buurvrouw zodat ze haar zooi erin kan zetten. Ik droeg een ongelooflijk zware piano vleugel naar boven voor de overburen, en nog veel meer waar ik even niet op kan komen. Ik doe eigenlijk alles voor anderen in de hoop om leuk gevonden te worden. Alleen het goede gevoel bij mij ontbreekt dat als ik bijvoorbeeld die hond uitlaat voor die persoon, dat ik er echt plezier uithaal om anderen te helpen... nee ik help juist anderen doordat ik mezelf niks waard vind. Maar ik weet dat dat dus komt omdat ik sub assertief ben (gebleken uit de therapie en dat hadden alle anderen ook).
Ik doe het gewoon omdat ik verder toch niks waard ben. Alle deuren blijven gesloten met zo'n kut uiterlijk, zonder uitstraling, charme, talentloos etc
Vroeger toen ik nog vrienden had... ja heel lang geleden was ik altijd de bob, zodat zij een leuke avond konden beleven. En als er af en toe een vriend een meisje meenam dan bracht ik hun beide dronken ook gewoon naar huis. En dan zei hij tegen die vriendin van " ja dat is mijn buddy hij is geweldig, doet alles voor me" Ik leende geld uit (verdiend bij bijbaan geldtransportbedrijf) aan vrienden (wat ik natuurlijk nooit terug kreeg). Tot een dag later vonden ze me dan altijd de goede buddy... maar dat verdween weer heel snel en ze kwamen al snel weer om nieuwe hulp vragen.

quote:
Waarom haal je hier wel je ziektebeeld als veroorzaker erbij en bij de andere stukjes niet? Wat is het verschil in jouw ogen?
Ik snap niet wat je bedoelt? Ik zie het niet als een ziekte maar als waarheid (maar ik heb de diagnose wel) De BDD overheerst mijn leven op werkelijk elk vlak. Alle beslissingen worden gemaakt vanuit mijn BDD gedachtes.

quote:
Waarom denk je dat het dan wel gaat? Wat gaat jou daar wel in doen geloven, terwijl je bij de andere dingen hierboven blijft vasthouden aan het verleden, medelijden etc.?
Ik geloof er pas in als mijn uiterlijk redelijk goed is.

quote:
Dat neem je niet alleen aan, je roept het actief op als jij jezelf down laat praten tegenover haar. Wel zo lekker dat ze daar dan met hartjes op reageert, zodat jij je confirmation bias weer binnen hebt.

Wanneer zeg je tegen haar dat je haar leuk vindt? Wanneer stuur jij haar hartjes terug? Moet zij daar eerst ook down voor praten en zo ja, wat zeg je dan terug?
Ze heeft een relatie maar ze zegt wel vaak dat ze me leuk vind. Ik stuur hartjes terug als ze lief over me typt. Zoals:

" But to be honest I truly don't understand why you won't find any girl to date? Seriously I just don't understand it. You look absolutely fine! Rly cute! And i've seen guys that were 10 times uglier and found at least some girl to be happy with? And on top of that you're a a really nice guy! You're smart and nice and I really like talking to you! So I just don't get why no girl is interested?? :( You can't live like this forever and you can't avoid situations like this forever! But I just don't know how to help you :/ All I can say is that I truly don't believe that there is no girl for you out there! What does your therapist give you as an advice for this?" Just know that I <3 you "

Dat voelt dus als medelijden en waar ik dus niks aan heb , hoe lief ook bedoeld. Ken haar al heel lang en ik doe bijna nooit zielig of zo bij haar...gebeurd maar 1 keer per jaar dat ik emo word.
pi_159940127
Jij had het ergens over geen charme, werk dan aan een goede houding. Iemand die zeker is van zichzelf straalt meer iit en zal ook minder belachelijk gemaakt worden. Ik zit zelf in de puberteit, dus herken het wel. Mijn ervaring leert als je lekker in je vel zit, voel je je minder belachelijk gemaakt en word je minder ook minder uitgelachen. Em ja iedereen wordt weleens uitgelachen.

Maar als je een vriendin wilt, maar geen vrouw aan durft te spreken kun je nog altijd een aziaat importeren. (Voor de mods: dit is geen grapje)
pi_159943650
Les één: luister niet naar de vrouwen in dit topic.
Les twee: Vrouwen zijn oppervlakkig. Wil jij je associëren met dat soort wezens? Zo ja, hul jezelf in de mooiste linnen en koop een paar deftige schoenen. het gaat allemaal om het oppervlak.
Les drie: Geniet van het alleen zijn, koester het. Ontzettend veel mannen in een relatie zijn in werkelijkheid doodongelukkig. Romantiseer het hebben van een relatie niet want de realiteit is vele malen verschrikkelijker. Elke dag seks? Dacht het niet! Elke maand seks? hahahah Wat ben je toch heerlijk naïef! Eens in het jaar? Misschien. Naar de Ikea terwijl jij wilt gamen. hahahahaha Hup, de auto in jij!

Werk aan jezelf. Ga fitnessen, lees boeken, hobbies, films, wandelen, fietsen, vrienden etc

Je hebt alleen zijn en je hebt eenzaamheid. Veel mensen in een relatie zijn eenzaam.
Tot het over is, dan zijn ze eenzaam en alleen.

[ Bericht 1% gewijzigd door jarulesghost op 15-02-2016 21:20:22 ]
  maandag 15 februari 2016 @ 22:35:46 #122
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_159950886
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:32 schreef jarulesghost het volgende:
Les twee: Vrouwen zijn oppervlakkig. Wil jij je associëren met dat soort wezens? Zo ja, hul jezelf in de mooiste linnen en koop een paar deftige schoenen. het gaat allemaal om het oppervlak.
Les drie: Geniet van het alleen zijn, koester het. Ontzettend veel mannen in een relatie zijn in werkelijkheid doodongelukkig. Romantiseer het hebben van een relatie niet want de realiteit is vele malen verschrikkelijker. Elke dag seks? Dacht het niet! Elke maand seks? hahahah Wat ben je toch heerlijk naïef! Eens in het jaar? Misschien. Naar de Ikea terwijl jij wilt gamen. hahahahaha Hup, de auto in jij!

Werk aan jezelf. Ga fitnessen, lees boeken, hobbies, films, wandelen, fietsen, vrienden etc

Je hebt alleen zijn en je hebt eenzaamheid. Veel mensen in een relatie zijn eenzaam.
Jij bent ook heerlijk naïef en oppervlakkig en hebt schijnbaar slechte relaties gehad. Ook kom je bijzonder slaafs over.
pi_159956379
quote:

wat is dit haha. Maak jij maar een topic aan voor jouw eigen issues zal ik zeggen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 16-02-2016 05:33:11 ]
pi_159957259
quote:

Ik heb medelijden met je als dit werkelijk je ervaringen zijn. Of heb je geen ervaringen en maak je dit jezelf wijs om het dragelijker te maken?
pi_159957388
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 08:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met je als dit werkelijk je ervaringen zijn. Of heb je geen ervaringen en maak je dit jezelf wijs om het dragelijker te maken?
Of het is een troll, dat kan ook nog.
pi_159957546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Of het is een troll, dat kan ook nog.
Gezien zijn andere posts in r&p lijkt dat me aannemelijk, ja.
pi_159957822
quote:

Deze man weet.
Ja doei.
pi_159961474
-nee-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 16-02-2016 17:59:20 ]
pi_159970473
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Stel jij pleased continu en loopt als een hondje achter een dame aan dan maakt dat je onaantrekkelijk voor het andere geslacht. Dat soort dingen zijn ook van belang he.
I know, ik heb al veel te vaak vrouwen overladen met complimenten en dat ik alles voor ze doe, maar dat ze mij eigenlijk helemaal niks vinden maar toch een tijdje blijven communiceren omdat ik ze aandacht geef en nog niks beters op het oog hebben op dat moment.
Maar ja in mijn situatie kan je ook bijna niet anders doen.
pi_159971440
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

I know, ik heb al veel te vaak vrouwen overladen met complimenten en dat ik alles voor ze doe, maar dat ze mij eigenlijk helemaal niks vinden maar toch een tijdje blijven communiceren omdat ik ze aandacht geef en nog niks beters op het oog hebben op dat moment.
Maar ja in mijn situatie kan je ook bijna niet anders doen.
Goh wat leuk, hebben ze dat tegen je gezegd. Ik denk over het algemeen dat ze dat niet zullen zeggen, maar dat jij dat denkt omdat jij jezelf zielig en lelijk vindt.
pi_159971773
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:38 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Goh wat leuk, hebben ze dat tegen je gezegd. Ik denk over het algemeen dat ze dat niet zullen zeggen, maar dat jij dat denkt omdat jij jezelf zielig en lelijk vindt.
Jawel, is me letterlijk gezegd. Eentje tenminste.
pi_159972096

[ Bericht 100% gewijzigd door -Deluzion- op 16-02-2016 19:55:46 ]
pi_159972139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef -Deluzion- het volgende:

Mooi! Nu genieten van het leven! Vrouwen horen onderaan je lijst te staan.
pi_159972182
-Check je dm-

[ Bericht 41% gewijzigd door Copycat op 16-02-2016 20:01:49 ]
pi_159972246
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:56 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

Mooi! Nu genieten van het leven! Vrouwen horen onderaan je lijst te staan.
Idd, zo wil ik ook denken, en zo denk ik ook vaak, alleen het gevoel ontbreekt nog soms.
pi_159972600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Idd, zo wil ik ook denken, en zo denk ik ook vaak, alleen het gevoel ontbreekt nog soms.
Mijn Zeus dit gaat zo ontzettend cliche klinken maar ik doe het toch.
Wees content met jezelf. Met een devil may care houding kom je ver.
pi_160009384
quote:

Het probleem is dat ik bijvoorbeeld als ik ga sporten ook veel vrouwen zie in de gym. Dat is voor mij een probleem, want ik wil niet kijken naar iets wat ik nooit kan krijgen. Het voelt vergelijkbaar als iemand die levenslang gevangenisstraf heeft, die dan uit de raam de vrijheid kan zien en daarom maar de gordijnen dicht doet zodat hij er niet aan herinnerd wordt.

Verder wil ik nog graag in contact komen met mensen die ook hun hele leven ongewild alleen zijn gebleven en maagd zijn en zo. Want die waren er niet in mijn therapiegroep en dus praatte ik daar ook niet teveel over omdat ze zich geen voorstelling ervan konden maken hoe dat moet zijn.

Ik had ooit pm contact met iemand in dezelfde situatie en heel vergelijkbare dingen meemaakte, de herkenbaarheid was heel fijn om over te praten. Ik hoefde niet alles meer op te kroppen zeg maar :P Maar die persoon komt niet meer op fok denk ik.
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:50:57 #138
416020 K44S
The bearded man
pi_160009882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 02:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik bijvoorbeeld als ik ga sporten ook veel vrouwen zie in de gym. Dat is voor mij een probleem, want ik wil niet kijken naar iets wat ik nooit kan krijgen. Het voelt vergelijkbaar als iemand die levenslang gevangenisstraf heeft, die dan uit de raam de vrijheid kan zien en daarom maar de gordijnen dicht doet zodat hij er niet aan herinnerd wordt.

Verder wil ik nog graag in contact komen met mensen die ook hun hele leven ongewild alleen zijn gebleven en maagd zijn en zo. Want die waren er niet in mijn therapiegroep en dus praatte ik daar ook niet teveel over omdat ze zich geen voorstelling ervan konden maken hoe dat moet zijn.

Ik had ooit pm contact met iemand in dezelfde situatie en heel vergelijkbare dingen meemaakte, de herkenbaarheid was heel fijn om over te praten. Ik hoefde niet alles meer op te kroppen zeg maar :P Maar die persoon komt niet meer op fok denk ik.
Je zal verbaast staan wat je WEL kan krijgen.

Waarom is men zo gefocust op het moeten van een relatie? Ga eens een praatje aan ipv meteen je pik er in te willen stoppen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_160031928
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Je zal verbaast staan wat je WEL kan krijgen.

Blijf niet voor niets 31 jaar single hé :P
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:40:09 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160031963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Blijf niet voor niets 31 jaar single hé :P
Beetje suf om vanaf je geboorte te rekenen. :')
pi_160034369
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beetje suf om vanaf je geboorte te rekenen. :')
Ok ik overdrijf om het wat dramatischer te doen lijken maar je get the point :P
pi_160034593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Waarom is men zo gefocust op het moeten van een relatie? Ga eens een praatje aan ipv meteen je pik er in te willen stoppen.
Zo denk ik ook helemaal niet, maar ik heb een vrouwen fobie, op een plek waar veel vrouwen lopen zoals in de binnenstad in Utrecht, ziekenhuizen (waar ik therapie heb gevolgd), in het verkeer, op straat etc dan krijg ik hyperventilatie aanvallen. Ik denk dat dit komt doordat ik al vanaf jongs af aan mentaal ben gepest door vrouwen/meisjes. Daar is mijn zelfdestructief gedrag door ontstaan denk ik.
pi_160045326
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 04:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zo denk ik ook helemaal niet, maar ik heb een vrouwen fobie, op een plek waar veel vrouwen lopen zoals in de binnenstad in Utrecht, ziekenhuizen (waar ik therapie heb gevolgd), in het verkeer, op straat etc dan krijg ik hyperventilatie aanvallen. Ik denk dat dit komt doordat ik al vanaf jongs af aan mentaal ben gepest door vrouwen/meisjes. Daar is mijn zelfdestructief gedrag door ontstaan denk ik.
'Vrouwen fobie'? Het is zijn maar mensen. Ze laten scheten, poepen, zijn vaak onzeker( gebruik van maken) weten vaak niet wat ze willen, emotioneel, kinderachtig etc etc.
Daarom nemen mannen vaak het initiatief, vrouwen durven het niet, zijn net zo bang een blauwtje op te lopen( zelfs banger) Wat ik bedoel is dat vrouwen harstikke onzekere wezens zijn en vaak absoluut niet rationeel of logisch. Vrouwen zijn gefixeerd op uiterlijk, fysiek, kleding etc.
Maak er gebruik van ( hoe oppervlakkig het ook klinkt) Wees jezelf en wees een man. Jij bent de prijs! Jij bent de prijs!

[ Bericht 0% gewijzigd door jarulesghost op 19-02-2016 17:49:35 ]
pi_160052238
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

'Vrouwen fobie'? Het is zijn maar mensen. Ze laten scheten, poepen, zijn vaak onzeker( gebruik van maken) weten vaak niet wat ze willen, emotioneel, kinderachtig etc etc.
Daarom nemen mannen vaak het initiatief, vrouwen durven het niet, zijn net zo bang een blauwtje op te lopen( zelfs banger) Wat ik bedoel is dat vrouwen harstikke onzekere wezens zijn en vaak absoluut niet rationeel of logisch. Vrouwen zijn gefixeerd op uiterlijk, fysiek, kleding etc.
Maak er gebruik van ( hoe oppervlakkig het ook klinkt) Wees jezelf en wees een man. Jij bent de prijs! Jij bent de prijs!
Kortpittigjes zijn vaak zekerder dan de gemiddelde kerel :')
pi_160065903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

Nope ze zijn er op uit om mij te vernietigen.
pi_160066117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Gast :') het enige wat jou vernietigd zijn je eigen waanbeelden :(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160066121
quote:

[..]

Klopt, zo belangrijk ben jij.0
pi_160066153
pi_160067174
quote:

[..]

Gast... Even serieus, denk eens een keer normaal na. Als je dat nu nog steeds niet kan, moet je een psycholoog opzoeken.
pi_160067320
quote:

[..]

:')
pi_160067448
Je boeit helaas niemand genoeg om zulke gedachten over je te hebben.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 20 februari 2016 @ 14:19:21 #152
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160067490
quote:

[..]

Tuurlijk.
pi_160067914
Luister niet naar de hamsters, ze hebben het al moeilijk genoeg met het feit dat ze over pakweg vijf jaar alleen en uitgeblust op de bank zitten met hun kat en ipad. :D
pi_160068112
quote:

[..]

Voor iemand zonder eigenwaarde heb je best een flink ego.
pi_160069016
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Voor iemand zonder eigenwaarde heb je best een flink ego.
Dat is met al die supermaagden hier.
De één vindt dat ie recht heeft op een 18-jarige studente, de ander heeft wel een waardeoordeel over alles wat los of vast zit (vooral de mensen die wel relaties hebben) en deze vindt zichzelf kennelijk zo belangrijk dat de hele vrouwelijke wereldbevolking het op hem gemunt heeft.

[ Bericht 11% gewijzigd door Sick_Little_Monkey op 20-02-2016 15:47:58 ]
pi_160069368
-doe normaal-

[ Bericht 49% gewijzigd door Copycat op 20-02-2016 16:18:00 ]
pi_160069497
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 13:04 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Klopt, zo belangrijk ben jij.0
Nee, het is natuurlijk instinct. Zodra ik ergens ben willen ze eigenlijk dat ik er niet ben vanwege slechte genen. En ik heb tig voorbeelden.
pi_160069506
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 14:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je boeit helaas niemand genoeg om zulke gedachten over je te hebben.
Daarom juist, ik boei niet en daarom krijgen ze zulke gedachtes.
  Moderator zaterdag 20 februari 2016 @ 16:02:13 #159
16180 crew  CoolGuy
pi_160069544
quote:

[..]

Welja, je beseft niet hoeveel misplaatste arrogantie uit deze opmerking spreekt. :')
pi_160069554
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 15:37 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Dat is met al die supermaagden hier.
De één vindt dat ie recht heeft op een 18-jarige studente, de ander heeft wel een waardeoordeel over alles wat los of vast zit (vooral de mensen die wel relaties hebben) en deze vindt zichzelf kennelijk zo belangrijk dat de hele vrouwelijke wereldbevolking het op hem gemunt heeft.
"deze" je praat over mij alsof ik een stuk vlees ben of zo. De gehele vrouwelijke wereldbevolking vindt mij inderdaad onaantrekkelijk dit weet ik 100% zeker. Zolang ik maar bij ze uit de buurt blijf is er niks aan de hand.
pi_160069604
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:02 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Welja, je beseft niet hoeveel misplaatste arrogantie uit deze opmerking spreekt. :')
Nee het wordt verkeerd geïnterpreteerd. Ik bedoel in elke omgeving waar ik kom en met ze in contact kom (wat sowieso alleen geforceerd gebeurd) krijgen ze die gedachtes.
Voor de rest ben ik gewoon compleet onzichtbaar.
pi_160069672
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:03 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

Meneer, wat doet het er toe wat vrouwen van je vinden/denken? Het kan echt niemand schelen wat een vrouw denkt.
Nou mijn zelfvertrouwen is beneden het vriespunt daardoor, door alle afwijzingen en zo. Zodra er vrouwen te dicht in mijn buurt komen dan krijg ik vluchtgedrag.
Maar het is moeilijk indenken voor de meeste hier, als je 31 bent zonder ervaringen met enkel afwijzingen.
pi_160069808
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:09 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou mijn zelfvertrouwen is beneden het vriespunt daardoor, door alle afwijzingen en zo. Zodra er vrouwen te dicht in mijn buurt komen dan krijg ik vluchtgedrag.
Maar het is moeilijk indenken voor de meeste hier, als je 31 bent zonder ervaringen met enkel afwijzingen.
Nooit bij vrouwen in de buurt durven komen maar wel precies menen te weten wat er in alle hoofden van die vrouwen omgaat. Euhh juist ja, klinkt verdomde logisch.

[ Bericht 14% gewijzigd door Copycat op 20-02-2016 16:19:32 (Verwijderde post is verwijderd ) ]
pi_160069820
quote:

[..]

Mannelijke fantasie is zowel een zegen als een vloek. Je mist echt niets.
Geloof me, je hebt nu een leeftijd bereikt dat vrouwen je wel zullen zien zitten. Maar dat is natuurlijk omdat ze willen 'settelen(lees: ontzettend veel [penis in mijn vagijn gehad en nu mag jij een keertje)' en een werkpaard nodig hebben om rotzooi te kunnen bekostigen die je niet nodig hebt.
pi_160069863
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:15 schreef habitue het volgende:

[..]

Man man man wat een gefrustreerde mannetjes op dit forum overal.

[..]

Nooit bij vrouwen in de buurt durven komen maar wel precies menen te weten wat er in alle hoofden van die vrouwen omgaat. Euhh juist ja, klinkt verdomde logisch.
Het is ook niet plotseling onstaan, Gebaseerd op alle afwijzingen en ervaringen die ik heb meegemaakt en dat zijn er heel erg veel, ben ik tot die conclusie gekomen. Vrouwen moeten mij gewoon niet, en ik snap ook waarom, ik ben het ook met ze eens.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:21:02 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160069933
En ho maar weer met dat suffe getroll.
pi_160070079
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is ook niet plotseling onstaan, Gebaseerd op alle afwijzingen en ervaringen die ik heb meegemaakt en dat zijn er heel erg veel, ben ik tot die conclusie gekomen. Vrouwen moeten mij gewoon niet, en ik snap ook waarom, ik ben het ook met ze eens.
Hierom moeten ze je niet. Selffulfilling prophecy.
pi_160070254
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:28 schreef habitue het volgende:

[..]

Hierom moeten ze je niet. Selffulfilling prophecy.
Onzin, ze moeten me niet omdat ik er gewoon ondermaats uitzie kwa gezicht. Als ik er leuk had uitgezien dan was ik nooit zonder ervaringen gebleven tot mn 31ste.
pi_160070271
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:27 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

Zucht, wat maakt het uit wat vrouwen van je vinden?
Dit zijn dezelfde mensen die shoppen en hangen op een terras als hobbies zien.
Niet zoveel, maar dat er geen eentje is die me iets vind dat is het vervelende.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:38:41 #170
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160070297
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Onzin, ze moeten me niet omdat ik er gewoon ondermaats uitzie kwa gezicht.
Dat is je BDD.
pi_160070372
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is je BDD.
Ja, daar komen we steeds bij terug. Discussie erover is ook onmogelijk, want wij zien het allemaal verkeerd.
pi_160070452
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:37 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Onzin, ze moeten me niet omdat ik er gewoon ondermaats uitzie kwa gezicht. Als ik er leuk had uitgezien dan was ik nooit zonder ervaringen gebleven tot mn 31ste.
Genoeg mensen met verminkte gezichten, verlamde lichamen etc die wel een relatie hebben. Het is je negatieve houding, verstoorde zelfbeeld dat tegen je werkt. BDD? (Geen idee wat dat is. :P )
pi_160070457
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:42 schreef Fascination het volgende:

[..]

Ja, daar komen we steeds bij terug. Discussie erover is ook onmogelijk, want wij zien het allemaal verkeerd.
Precies net als het feit dat vroeger iedereen dacht dat de aarde plat was.
pi_160070513
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is je BDD.
Te makkelijk om daar alles op af te schuiven.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:52:03 #175
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_160070627
Opgeruimd staat netjes.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 16:53:19 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160070654
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Uit je ziekelijk ingebeelde lelijkheid vloeit het meeste wel voort.
pi_160070662
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ook lekker makkelijk om alles op alle vrouwen af te schuiven.
pi_160070941
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:17 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan?
pi_160071202
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ook lekker makkelijk om alles op alle vrouwen af te schuiven.
Doe ik niet, ik schuif alles af op mijn foutieve genen. De natuur maakt volop fouten.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 18:08:44 #180
444765 GOLDFIN9ER
geen SILVERFIN9ER
pi_160072172
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Doe ik niet, ik schuif alles af op mijn foutieve genen. De natuur maakt volop fouten.
Ok duidelijk. Niets aan te doen, accepteren en niet meer mekkeren er over dan.
pi_160072374
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:

[..]

Ok duidelijk. Niets aan te doen, accepteren en niet meer mekkeren er over dan.
Inderdaad dat doe ik al 11 jaar of zo. Alleen soms het is het frustrerend dat je niet leuk gevonden wordt :(
  zaterdag 20 februari 2016 @ 18:55:32 #182
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_160072914
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Inderdaad dat doe ik al 11 jaar of zo. Alleen soms het is het frustrerend dat je niet leuk gevonden wordt :(
Weet je wat het is, je zeurt en gedraagt je als een slachtoffer. Mee stoppen en de wereld ligt voor je open.
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:23:32 #183
262 Re
Kiss & Swallow
pi_160073422
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:55 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Weet je wat het is, je zeurt en gedraagt je als een slachtoffer. Mee stoppen en de wereld ligt voor je open.
hij geeft een label dus daar mag hij zich achter verschuilen -O-
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zaterdag 20 februari 2016 @ 19:29:59 #184
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160073573
quote:
3s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:23 schreef Re het volgende:

[..]

hij geeft een label dus daar mag hij zich achter verschuilen -O-
Verschuilt hij zich achter zijn label of achter zijn ingebeelde lelijkheid?
pi_160073584
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 18:19 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Met geld kom je ook een heel eind.
pi_160073740
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik. Je trekt met geld heus wel wat vrouwen aan, maar dat zijn meer geldknuffelaars en het gaat niet op een spontane manier. Ik denk niet dat dat voor ts een oplossing kan zijn.
pi_160073964
quote:
12s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat zeggen vooral mensen zonder ervaring met veel geld hebben. Als je nu ineens 200.000 euro op je bank hebt staan, krijg je echt niet opeens snel een vriendin hoor als je je mentale problemen nog steeds niet hebt opgelost en in een sociaal isolement zit.

[ Bericht 0% gewijzigd door habitue op 20-02-2016 19:51:52 ]
pi_160083901
TS, wordt eens positiever. Als je positiever bent zul je merken dat je een stuk minder snel belachelijk wordt gemaakt als dat je zou denken. :s) Been there, done that. En als ze je belachelijk maken, gewoon schijt hebben.
pi_160085672
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 16:45 schreef habitue het volgende:

[..]

Genoeg mensen met verminkte gezichten, verlamde lichamen etc die wel een relatie hebben. Het is je negatieve houding, verstoorde zelfbeeld dat tegen je werkt. BDD? (Geen idee wat dat is. :P )
Precies dit...
pi_160085965
Body Dismorphic Disorder. TS ziet er hartstikke normaal en leuk uit.
Ja doei.
pi_160086661
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2016 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Body Dismorphic Disorder. TS ziet er hartstikke normaal en leuk uit.
Zucht, gemanipuleerde foto's had ik al eerder aangegeven :) Zo erg bewerkt dat het niet meer realistisch is. Maar met diverse ingrepen kan ik dat resultaat misschien wel halen :)
pi_160110653
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik begin steeds grijzer te worden, misschien trek ik binnenkort een ander soort vrouwenvolk aan :)
pi_160110919
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 19:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het is natuurlijk wel wat meer dan ingebeelde lelijkheid. De lelijkheid of het 'defect' kan ingebeeld zijn, of niet. In het laatste geval is de ernst van het defect overdreven. Het is het best te vergelijken met OCD, iets wat ook niet logisch is, maar waarmee iemand tevens het grootste gedeelte van de dag bezig kan zijn. Handelingen om de angst weg te nemen, zeg maar. Depressie en sociale angst zijn ook erg aanwezig.

Het is dus logisch om te denken "genoeg lelijke mensen met een vriendin, dus voor mij zou het ook geen belemmering moeten zijn," net zoals het logisch is dat je niet 100 keer op een dag je handen hoeft te wassen om niet ziek te worden, maar de overtuiging (en vooral de angst) zit zo diep dat je daar niet met simpele logica van af kan worden gebracht.

Sociale isolatie is dus niet vreemd. Het is dus wel knap van TS dat hij nu vriendschappen heeft die hij ook probeert actief te onderhouden, iets wat hem al uit zijn isolement haalt. Een belangrijke eerste stap. Het klinkt wel alsof hij bij de rest nog veel hulp nodig zal hebben. Zijn focus moet niet een relatie zijn, maar zijn eigenwaarde. Anders gaat het in een relatie ook niet goed. Dan voelt iemand zich op een gegeven moment meer therapeut dan wat anders, verwacht ik. Een positie die je niet wilt en kunt verdragen als de problemen ernstige vormen aannemen (mijn ervaring).

Exposure schijnt goed te werken, net zoals met andere angststoornissen. Kleine stapjes, natuurlijk. Er zal niet meteen worden gevraagd om naar jezelf in daglicht in een spiegel te kijken, bijvoorbeeld. Het 'checken' van reflecties (obsessief gedrag) en om vragen om bevestiging zijn ook belangrijke aspecten van het ziektebeeld.

Misschien helpt dit om wat duidelijkheid te scheppen over BDD. Anders zijn wikipedia en deze site ook goede bronnen.
  maandag 22 februari 2016 @ 08:15:03 #194
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160111041
Ik snap denk ik wel wat BDD inhoudt, maar ik zie TS zich daar niet achter verschuilen. Het is imo zijn 'lelijkheid' die TS ziet als reden voor alle afwijzing. Het inzicht in zijn ziekte zie ik niet bij hem.
pi_160111077
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap denk ik wel wat BDD inhoudt, maar ik zie TS zich daar niet achter verschuilen. Het is imo zijn 'lelijkheid' die TS ziet als reden voor alle afwijzing. Het inzicht in zijn ziekte zie ik niet bij hem.
Dat klopt. Maar gebrekkig ziekte-inzicht is bij BDD niet vreemd. Als zijn 'lelijkheid' daarbij nog eens bevestigd wordt op datingsites zoals hij zelf zegt...

En nogmaals, je kunt lelijk zijn én BDD hebben. Dat weet hij. Dus die wetenschap maakt het nog lastiger om de overtuiging kwijt te raken dat hij echt afzichtelijk is.
  maandag 22 februari 2016 @ 08:42:39 #196
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160111239
Hebben we nou ergens een discussie over, eigenlijk?
pi_160111245
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:42 schreef Lienekien het volgende:
Hebben we nou ergens een discussie over, eigenlijk?
Als we het eens zijn niet.
  maandag 22 februari 2016 @ 08:44:30 #198
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160111254
quote:
10s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Als we het eens zijn niet.
Maar waarover?
pi_160111301
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:44 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar waarover?
Je hebt gewoon gelijk, het was eigenlijk meer een aanvulling.

Afijn, het woord verder maar weer aan TS dan. :)

[ Bericht 28% gewijzigd door -Strawberry- op 22-02-2016 09:03:35 ]
  maandag 22 februari 2016 @ 10:32:06 #200
454081 LonerForLife
Pretentieloos hedonistisch
pi_160112533
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 00:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar ik blijf wel het liefst zo ver mogelijk uit hun buurt want ik blijf altijd het gevoel behouden dat ik hun kostbare tijd verspeeld en dat ik liever niet in hun blikveld wil zijn omdat het pijn aan hun ogen moet doen.
Hoe gaat dit dan tijdens je werk als er ook vrouwen werkzaam zijn? Woon je dan ook geen vergaderingen bij waar vrouwen aanwezig zijn of stel je dan professioneel op? Of heb je een baan waar geen vrouwen zijn? Tijdens zakelijk contact en op jouw leeftijd boeit toch ook niemand hoe jij er uitziet?

Met de jaren die verstrijken ga ik steeds minder belang hechten aan mijn uiterlijk, hoogstens dat ik representatief moet overkomen en daar slaag altijd in. Aangezien je 31 bent, ervaar en veronderstel ik dat uiterlijk dan toch minder belangrijk is dan voor een 17-jarige die elke weekend uitgaat en helemaal top uit wil zien. Dus m.a.w., is dit niet een probleem dat met de tijd vermindert of ervaar je dat niet zo?

Ik bevind me zelf ook aan de onderkant van de maatschappij, maar ik heb nog genoeg bezigheden en een studie waarmee ik me vermaak. Ik lees bij jou niet echt dat je iets hebt gevonden als afleiding van jouw uiterlijke fixatie.

[ Bericht 0% gewijzigd door LonerForLife op 22-02-2016 10:39:34 ]
  zondag 28 februari 2016 @ 15:57:48 #201
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_160286246
quote:
0s.gif Op maandag 22 februari 2016 10:32 schreef LonerForLife het volgende:

[..]

Hoe gaat dit dan tijdens je werk als er ook vrouwen werkzaam zijn? Woon je dan ook geen vergaderingen bij waar vrouwen aanwezig zijn of stel je dan professioneel op? Of heb je een baan waar geen vrouwen zijn? Tijdens zakelijk contact en op jouw leeftijd boeit toch ook niemand hoe jij er uitziet?

Met de jaren die verstrijken ga ik steeds minder belang hechten aan mijn uiterlijk, hoogstens dat ik representatief moet overkomen en daar slaag altijd in. Aangezien je 31 bent, ervaar en veronderstel ik dat uiterlijk dan toch minder belangrijk is dan voor een 17-jarige die elke weekend uitgaat en helemaal top uit wil zien. Dus m.a.w., is dit niet een probleem dat met de tijd vermindert of ervaar je dat niet zo?

Ik bevind me zelf ook aan de onderkant van de maatschappij, maar ik heb nog genoeg bezigheden en een studie waarmee ik me vermaak. Ik lees bij jou niet echt dat je iets hebt gevonden als afleiding van jouw uiterlijke fixatie.

Ik bevind me zelf ook aan de onderkant van de maatschappij

Wat bedoel je hier precies mee?
pi_160302126
quote:

[..]

Hier misschien een geruststellende gedachte, ik ben 33 en woon nu voor het eerst samen met een vriendin sinds een half jaar.

Dus zo kansloos hoeft je leven niet te zijn, bekijk het eens positief, genoeg vrouwen van rond de 30 die graag een man willen hebben, nu al hun vriendinnen gesetteld zijn.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 29 februari 2016 @ 15:46:30 #203
454081 LonerForLife
Pretentieloos hedonistisch
pi_160316144
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef MisterCe het volgende:

[..]

Ik bevind me zelf ook aan de onderkant van de maatschappij

Wat bedoel je hier precies mee?
Mijn antwoord op jouw vraag wijkt wat af van het onderwerp van dit topic, dus zie spoiler. Echter voelt de TS, op een andere manier weliswaar, zich ook minderwaardig. Hij lijkt er met zijn uiterlijke fixatie perikelen nochtans meer gebukt onder te gaan dan ik, want ik voel of ervaar het zelf niet, ik vermoed alleen dat anderen mij zo zien.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haakte overigens in op een post van TS omdat ik veronderstel dat naast alle therapieën die hij doorloopt, hij een baan heeft. Mocht hij vrouwelijke collega's hebben, dan betwijfel ik het of die zich gaan bezighouden of hun 31 jarige collega wel of niet een aantrekkelijk hoofd heeft. Tenzij hij in de modellen- of modewereld oid werkt. Was dus bedoeld om de boel te relativeren wat zijn uiterlijke fixatie betreft.
pi_160320873
quote:
1s.gif Op maandag 22 februari 2016 08:15 schreef Lienekien het volgende:
Nah, alleen voor vrouwelijke contacten is mijn uiterlijk een belemmering, eigenlijk gewoon een handicap. Kwestie van om ermee om te gaan. Het is nu op mijn 31ste een stuk makkelijker om het verdragen dan een jaar of 7 geleden. Ik ben het gewend en moet er alleen voor zorgen dat bepaalde triggers niet getriggered kunnen worden.
Kan er vrij weinig aan doen dat ik er zo onaantrekkelijk uitzie.
Relaties, intimiteit, vrouwelijke contacten, dates whatever is niet voor mij weggelegd . Min of meer heb ik het losgelaten en moet er maar het beste van zien te maken in mijn eentje. Precies waar ik mee bezig ben.
Ik wil niet zielig overkomen maar het is de realiteit dat ik te onaantrekkelijk oog. Daarom hebben therapieën ook geef effect op mij.
Als je onaantrekkelijk bent gebeurd er niet zoveel in je leven :P Heeft niets met vermijden te maken.
De meeste mensen die onaantrekkelijk zijn vinden dat alleen maar van zichzelf maar zijn in werkelijkheid gemiddeld of boven gemiddeld, in mijn geval is het de waarheid dat ik er gewoon niet uit zie. Niks aan te doen verder tenzij ik een miljoen kan neerleggen voor plastisch chirurgie.
  maandag 29 februari 2016 @ 19:17:11 #205
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160320949
Dat is weer de BDD die daar spreekt.
pi_160752164
quote:
1s.gif Op maandag 29 februari 2016 19:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat is weer de BDD die daar spreekt.
Ik merk dat zolang ik erin geloof dat ik misvormd ben en niet menselijk dat ik het leven een stuk beter aan kan. Bovendien als ik dit leven zo lang mogelijk volhoud dan wordt het alleen maar beter in een volgend leven, daar word ik dan voor beloond.
Op deze manier ben ik minder gestrest, minder snel moe en kan ik mijn verplichtingen eenvoudiger nakomen.
Zeker als ik overal stellen zie en normale/aantrekkelijke mensen zoals bijvoorbeeld in de ikea als ik iets nodig heb voor mijn huis en met mijn neus op de feiten gedrukt wordt dan voel ik me niet meer zo eenzaam of mislukt.
De manier waarop ik nu leef, werken en daarna meteen snel naar de supermarkt en dan geforceerd een maaltijd wegwerken en verder nergens meer aandenken is voor mij de meest effectieve manier om de eindstreep te halen.
Ik voel innerlijke rust en dat is behoorlijk fijn.
Mijn grootste uitdaging is om het leven vol te houden.
pi_160752816
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik merk dat zolang ik erin geloof dat ik misvormd ben en niet menselijk dat ik het leven een stuk beter aan kan. Bovendien als ik dit leven zo lang mogelijk volhoud dan wordt het alleen maar beter in een volgend leven, daar word ik dan voor beloond.
Op deze manier ben ik minder gestrest, minder snel moe en kan ik mijn verplichtingen eenvoudiger nakomen.
Zeker als ik overal stellen zie en normale/aantrekkelijke mensen zoals bijvoorbeeld in de ikea als ik iets nodig heb voor mijn huis en met mijn neus op de feiten gedrukt wordt dan voel ik me niet meer zo eenzaam of mislukt.
De manier waarop ik nu leef, werken en daarna meteen snel naar de supermarkt en dan geforceerd een maaltijd wegwerken en verder nergens meer aandenken is voor mij de meest effectieve manier om de eindstreep te halen.
Als je erbij goed voelt, gewoon doen.
  donderdag 17 maart 2016 @ 23:56:40 #208
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160752894
quote:
0s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:24 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het is een 'fijn' leven omdat je je eigen angst en zelfbeeld bevestigt met je levensstijl.
Je slaat in feite jezelf in je gezicht zodat de rest van de wereld dat niet hoeft te doen. En dat is prettig, wamt zolang je het zelf doet heb je er controle over en natuurlijk kan je dat overleven.
En als je dit als enige weg ziet, dan moet dat inderdaad maar.

Maar ik geloof er geen snars van dat deze manier van leven je innerlijke rust geeft. Als dat zo was had je geen topic geopend hoe je een gebrek aan intimiteit kan compenseren.

En ik snap de gedachtegang wel. Het is ook heel veilig om jezelf in het gezicht te slaan. Maar of dat nu echt innerlijke rust geeft?

Ik hoop het voor je, maar vermoed van niet.
pi_160801313
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:51 schreef wiskundenoob het volgende:

[..]

Als je erbij goed voelt, gewoon doen.
Zeker, in mijn geval is het niet meer naar oplossingen zoeken, maar manieren vinden om er zo aangenaam mogelijk mee te leven.
pi_160801315
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2016 23:56 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Het is een 'fijn' leven omdat je je eigen angst en zelfbeeld bevestigt met je levensstijl.
Je slaat in feite jezelf in je gezicht zodat de rest van de wereld dat niet hoeft te doen. En dat is prettig, wamt zolang je het zelf doet heb je er controle over en natuurlijk kan je dat overleven.
En als je dit als enige weg ziet, dan moet dat inderdaad maar.

Maar ik geloof er geen snars van dat deze manier van leven je innerlijke rust geeft. Als dat zo was had je geen topic geopend hoe je een gebrek aan intimiteit kan compenseren.

En ik snap de gedachtegang wel. Het is ook heel veilig om jezelf in het gezicht te slaan. Maar of dat nu echt innerlijke rust geeft?

Ik hoop het voor je, maar vermoed van niet.
Nee het is niet slechts mijn eigen angst, het is bevestigd. Idd het moet maar, het enige lastige is om dit echt vol te houden. Emoties onder controle houden is de grootste uitdaging hierin.

Ik ben nu bezig om met bepaalde "trigger" punten om te gaan.

Voorbeeld is: meisje laat foto's zien van zichzelf op app en vraagt naar mijn mening omdat ze er goed wil uitzien voor haar vriendje die avond.
Dit kan een trigger punt zijn om mezelf minderwaardig te voelen.
Dit is zojuist gebeurd... maar ik voel me niet beter of slechter, dat is dus een positieve overwinning voor mij.
pi_160801325
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 04:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee het is niet slechts mijn eigen angst, het is bevestigd. Idd het moet maar, het enige lastige is om dit echt vol te houden. Emoties onder controle houden is de grootste uitdaging hierin.

Voorbeeld is: meisje laat foto's zien van zichzelf op app en vraagt naar mijn mening omdat ze er goed wil uitzien voor haar vriendje die avond.
Dit is zojuist gebeurd... maar ik voel me niet beter of slechter, dat is dus een positieve overwinning voor mij.
Dit soort situaties werk je zelf in de hand door je ruggengraadloze en zielige houding jegens vrouwen. Die slachtofferrol gaat je echt niet helpen om uit die eeuwige friendzone van je bij vrouwen uit te komen.
  zondag 20 maart 2016 @ 20:58:40 #212
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_160820835
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 04:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Dat je angst 'bevestigd' is, betekent niet dat dat voorgoed al in de stenen gebeiteld staat.

Ik wijs je even op deze eerdere post van mij:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En op de lange termijn zal je deze slachtofferrol die je nu aanneemt heus wel vol kunnen houden. Het is immers wat je nu al jaren doet en daarom ook 'veilig' aanvoelt.

Maar als je je ballen toont dan heb ik er het volste vertrouwen in dat (net zoals ongeveer iedereen in dit topic zegt) je gewoon een vrouw aan de haak zou kunnen slaan.

Dat heb ik ook gedaan. Zelfs al had ik mijn angst/vooroordeel keer op keer voor mijn neus bevestigd zien worden.
pi_160822503
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 20:58 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Dat je angst 'bevestigd' is, betekent niet dat dat voorgoed al in de stenen gebeiteld staat.

Ik wijs je even op deze eerdere post van mij:

SPOILER
En op de lange termijn zal je deze slachtofferrol die je nu aanneemt heus wel vol kunnen houden. Het is immers wat je nu al jaren doet en daarom ook 'veilig' aanvoelt.

Maar als je je ballen toont dan heb ik er het volste vertrouwen in dat (net zoals ongeveer iedereen in dit topic zegt) je gewoon een vrouw aan de haak zou kunnen slaan.

Dat heb ik ook gedaan. Zelfs al had ik mijn angst/vooroordeel keer op keer voor mijn neus bevestigd zien worden.
Echt waar, deze man _O_ _O_ _O_
pi_160971552
quote:
0s.gif Op zondag 20 maart 2016 04:48 schreef IMVHI het volgende:

[..]

Dit soort situaties werk je zelf in de hand door je ruggengraadloze en zielige houding jegens vrouwen. Die slachtofferrol gaat je echt niet helpen om uit die eeuwige friendzone van je bij vrouwen uit te komen.
Nah, dat is de issue niet. Mijn uiterlijk is een handicap.. chronisch..
pi_160972918
Je ziet geen onderscheid hoe jij jezelf een identiteit aan meet, en hoe anderen een beeld van je hebben.

Wat je doet met jezelf continue naar beneden halen zullen mensen inderdaad als lelijk ervaren. Maar jij hebt geen absolute controle over het beeld dat men van jou heeft.

Er zijn hier geweest mensen die zeggen dat je er mag zijn, of op zijn minst normaal bent. Dan is dat zo, dat is niet iets dat jij voor anderen volledig kan invullen (lees corrigeren).

Persoonlijk vind ik je strategie, zo lijkt, om van het ergste uit te gaan zodat het leven alleen maar kan meevallen dan ook behoorlijk naief. Deze werkt totaal niet op dingen (zoals het beeld dat men van jouw uiterlijk heeft) waar je geen invloed op hebt. Ergo, of je het nu leuk vindt of niet, je mag er zijn.
pi_161042746
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 10:44 schreef Koral het volgende:
Je ziet geen onderscheid hoe jij jezelf een identiteit aan meet, en hoe anderen een beeld van je hebben.

Wat je doet met jezelf continue naar beneden halen zullen mensen inderdaad als lelijk ervaren. Maar jij hebt geen absolute controle over het beeld dat men van jou heeft.

Er zijn hier geweest mensen die zeggen dat je er mag zijn, of op zijn minst normaal bent. Dan is dat zo, dat is niet iets dat jij voor anderen volledig kan invullen (lees corrigeren).

Persoonlijk vind ik je strategie, zo lijkt, om van het ergste uit te gaan zodat het leven alleen maar kan meevallen dan ook behoorlijk naief. Deze werkt totaal niet op dingen (zoals het beeld dat men van jouw uiterlijk heeft) waar je geen invloed op hebt. Ergo, of je het nu leuk vindt of niet, je mag er zijn.
Het ergste is ook wel uitgekomen om eerlijk te zijn. Maar toch interesseert het mij verder niet meer, de dagen dat ik echt drang voelde om vrouwen te ontmoeten zijn voorbij. En dat is een heerlijk gevoel van vrijheid. Ik zit er totaal niet meer mee dat ik onaantrekkelijk ben en niet gewild door geen enkele vrouw.
Mijn uiterlijk is niet meer relevant voor wat ik nog wil in mijn verdere leven.Tevens ben ik helemaal gewend aan deze levensstijl.
Ben meer van mezelf gaan houden en bovendien kan ik er niks aan doen dat ik er zo uitzie.
Ik ben me nu helemaal aan het focussen om te emigreren naar Canada. Bovendien ben ik nu weer helemaal gewend om fulltime te werken. Heeft me ook wel een jaar gekost.
Ik denk eigenlijk nooit meer aan mijn uiterlijk, de tijden van onzekerheid daarover zijn voorbij. Ik vind mezelf een leuk persoon maar helaas heb ik slechte genen wat betreft mijn uiterlijk. Ik heb nooit kansen gekregen in de dating wereld. En ik geef mezelf niet meer schuld hiervan.
Ik voel me nu echt langzaam een oude lul worden en het niet hebben van relaties en vrouwelijke contacten behoren nu tot het verleden.
pi_161043244
quote:
0s.gif Op woensdag 30 maart 2016 04:44 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het ergste is ook wel uitgekomen om eerlijk te zijn. Maar toch interesseert het mij verder niet meer, de dagen dat ik echt drang voelde om vrouwen te ontmoeten zijn voorbij. En dat is een heerlijk gevoel van vrijheid. Ik zit er totaal niet meer mee dat ik onaantrekkelijk ben en niet gewild door geen enkele vrouw.
Mijn uiterlijk is niet meer relevant voor wat ik nog wil in mijn verdere leven.Tevens ben ik helemaal gewend aan deze levensstijl.
Ben meer van mezelf gaan houden en bovendien kan ik er niks aan doen dat ik er zo uitzie.
Ik ben me nu helemaal aan het focussen om te emigreren naar Canada. Bovendien ben ik nu weer helemaal gewend om fulltime te werken. Heeft me ook wel een jaar gekost.
Ik denk eigenlijk nooit meer aan mijn uiterlijk, de tijden van onzekerheid daarover zijn voorbij. Ik vind mezelf een leuk persoon maar helaas heb ik slechte genen wat betreft mijn uiterlijk. Ik heb nooit kansen gekregen in de dating wereld. En ik geef mezelf niet meer schuld hiervan.
Ik voel me nu echt langzaam een oude lul worden en het niet hebben van relaties en vrouwelijke contacten behoren nu tot het verleden.
Je hebt het in zo'n kort stukje zo vaak over je uiterlijk dat ik moeite heb te geloven dat 'vrij' bent.

Anderzijds vind ik het knap dat je inziet dat er meer is in je leven dan uiterlijk en slechte genen. En dat je daar ook mee aan de slag bent gegaan en je doelen probeert te realiseren. Iets om trots op te zijn.
pi_161064175
quote:
1s.gif Op woensdag 30 maart 2016 08:26 schreef Koral het volgende:

[..]

Je hebt het in zo'n kort stukje zo vaak over je uiterlijk dat ik moeite heb te geloven dat 'vrij' bent.

Anderzijds vind ik het knap dat je inziet dat er meer is in je leven dan uiterlijk en slechte genen. En dat je daar ook mee aan de slag bent gegaan en je doelen probeert te realiseren. Iets om trots op te zijn.
Dat klopt omdat ik het enigszins wel jammer vind dat ik er niet meer mee zit als je begrijpt wat ik bedoel, alsof mijn hormonen zijn uitgewerkt.
Ik ben inderdaad goed bezig met andere dingen.
pi_161083636
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2016 10:44 schreef Koral het volgende:

Geen vrouw van fok heeft mij ooit gezien irl, ik kan je verzekeren dat het ernstig is.
  maandag 4 april 2016 @ 00:31:54 #220
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_161160836
Heeft TS nou al een foto geupload?
  maandag 4 april 2016 @ 14:37:27 #221
403394 Tamabralski
forum hoppen
pi_161168579
Is 5x per week sporten niet overkill, tenzij je traint voor lands- of europees titel?

Je hoort vast vaker dat sporten mineralen uit je lichaam zweet. Kan me voorstellen dat je dan miserabel voelt.

Over je uiterlijk kan ik niet oordelen/geen foto
pi_161186219
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 14:37 schreef Tamabralski het volgende:
Is 5x per week sporten niet overkill, tenzij je traint voor lands- of europees titel?

Je hoort vast vaker dat sporten mineralen uit je lichaam zweet. Kan me voorstellen dat je dan miserabel voelt.

Over je uiterlijk kan ik niet oordelen/geen foto
Nah niet als je verder weinig te doen hebt. Inmiddels heb ik het weer drukker dus sport ik 2 keer per week.
pi_161186373
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Heeft TS nou al een foto geupload?
Not gonna happen. Onnodig ook. Ik ben niet meer onzeker over mijn uiterlijk, ik ben gewoon onzichtbaar.
  dinsdag 5 april 2016 @ 06:50:10 #224
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161188099
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 00:14 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Not gonna happen. Onnodig ook. Ik ben niet meer onzeker over mijn uiterlijk, ik ben gewoon onzichtbaar.
Volgens mij ben je gewoon bang om te horen dat je er prima uitziet, wat niet matcht met hoe jij over jezelf denkt.
  dinsdag 5 april 2016 @ 16:01:24 #225
455509 OliverNelsonRemix
pi_161197491
Je hebt afgelopen 4 dagen grote stappen gezet, erg knap.
Kun je vertellen hoe dat verlopen is?
pi_161271771
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 april 2016 16:01 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Je hebt afgelopen 4 dagen grote stappen gezet, erg knap.
Kun je vertellen hoe dat verlopen is?
Alles gaat, zolang ik mezelf maar niet als mens beschouw en mijn gevoelens compleet kan uitschakelen. De grootste uitdaging is om dit vol te houden. Met de juiste medicatie in combinatie met mijn ervaring is dit mogelijk.
pi_161271772
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 april 2016 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Volgens mij ben je gewoon bang om te horen dat je er prima uitziet, wat niet matcht met hoe jij over jezelf denkt.
Was dat maar waar. Ik twijfel niet meer over mezelf.
pi_161274242
Gaat, ga naar een psych ofzo. Dit gaat helemaal nergens over :')
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:30:50 #229
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_161274302
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 02:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 02:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Jaja. Je denkt dat het beter is jezelf niet als mens te beschouwen en je gevoelens compleet uit te schakelen.
Dat rijmt niet bepaald met niet over jezelf twijfelen. :').
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  vrijdag 8 april 2016 @ 10:40:58 #230
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161274492
Niemand is te lelijk voor liefde. Ik weet bijna zeker dat het waarschijnlijk reuze meevalt en het vooral in je hoofd zit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_161275171
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Niemand is te lelijk voor liefde. Ik weet bijna zeker dat het waarschijnlijk reuze meevalt en het vooral in je hoofd zit.
Daar heb je niks aan als je keer op keer geen date of relatie krijgt. Dan wordt dat niet bevestigd.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:18:37 #232
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_161275191
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Daar heb je niks aan als je keer op keer geen date of relatie krijgt. Dan wordt dat niet bevestigd.
Maar als je zo'n negatief zelfbeeld hebt, dan is het niet raar dat je geen relatie krijgt..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  vrijdag 8 april 2016 @ 11:34:07 #233
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161275557
quote:

[..]

Dus? Het hoeft maar één keer te gebeuren.
pi_161283508
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

En bij sommigen is dat zelfs niet genoeg bevestiging.
pi_161289347
Zolang je niet van jezelf kunt houden kan een ander dat ook niet. Cliché, maar niet minder waar.
pi_161363269
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:18 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Maar als je zo'n negatief zelfbeeld hebt, dan is het niet raar dat je geen relatie krijgt..
Heeft er niks mee te maken. Het probleem is dat ik bij voorbaat al geen kans krijg. Aan de buitenkant afgewezen worden zonder dat je de kans krijg om je innerlijk te tonen. Niets aan te doen verder.
pi_161363301
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 21:08 schreef Bananenpap het volgende:
Zolang je niet van jezelf kunt houden kan een ander dat ook niet. Cliché, maar niet minder waar.
Genoeg mensen die zichzelf lelijk vinden en wel iemand hebben. In mijn therapiegroep bijvoorbeeld. Ik vind het maar een excuus.
pi_161363382
quote:

[..]

Dit klopt. Na 31 jaar alleen zijn en 13 jaar op mezelf wonend kan je die conclusie wel trekken. Als je aan de buitenkant niets mee hebt dan wordt het gewoon reuze moeilijk om een date te regelen.
pi_161363428
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Natuurlijk bestaan die wel. Volgens mij zijn er genoeg mensen die ook hun hele leven niemand tegenkomen maar zwijgen in stilte.
pi_161363475
quote:
18s.gif Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Om een gegeven moment, later in je leven ga je beseffen dat de kans om jackpot van de loterij te winnen groter is dan dat je iemand tegenkomt die je niet meteen op voorbaat al afwijst.
pi_161363493
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:27 schreef Fatoeman het volgende:
Gaat, ga naar een psych ofzo. Dit gaat helemaal nergens over :')
Daar ga ik al heen. Maar dat veranderd niets.
pi_161363568
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 april 2016 10:30 schreef Detroit het volgende:

[..]

[..]

Jaja. Je denkt dat het beter is jezelf niet als mens te beschouwen en je gevoelens compleet uit te schakelen.
Dat rijmt niet bepaald met niet over jezelf twijfelen. :').
Natuurlijk wel. Het is moeilijk om tegen de natuur in te leven. Het kost veel energie en moeite om gevoelens uit te schakelen. Maar dat gaat heel goed. Er zijn nog maar zelden dagen dat ik mezelf vervloek om mijn uiterlijk en dat het klote is om alleen te zijn en dat er niemand is die om je geeft. Ik ben ervaren op dit gebied en weet wat nodig is om alles onder controle te houden zonder paniekaanvallen te krijgen.
  dinsdag 12 april 2016 @ 01:31:00 #243
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161366962
quote:
0s.gif Op maandag 11 april 2016 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Om een gegeven moment, later in je leven ga je beseffen dat de kans om jackpot van de loterij te winnen groter is dan dat je iemand tegenkomt die je niet meteen op voorbaat al afwijst.
Vent, ik ben al zo lang single en sta ook al heel lang droog. Je mist niet veel hoor. :') Ik ben juist heel tevreden nu. En daarbij, neem je wel steeds risico's? Als je 99 keer wordt afgewezen, gaat die 100e keer je nog wat boeien? Het is hard, maar je instelling is wat je onaantrekkelijk maakt. Eerlijk, zou jij je eigen persoonlijkheid daten?
pi_161379272
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2016 01:31 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Vent, ik ben al zo lang single en sta ook al heel lang droog. Je mist niet veel hoor. :') Ik ben juist heel tevreden nu. En daarbij, neem je wel steeds risico's? Als je 99 keer wordt afgewezen, gaat die 100e keer je nog wat boeien? Het is hard, maar je instelling is wat je onaantrekkelijk maakt. Eerlijk, zou jij je eigen persoonlijkheid daten?
Ik ben veranderd vergelijkbaar met dit film personage kwa emoties:
Wel je leven leven maar dan zonder emoties.
pi_161379483
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Hoe haal je dan voldoening uit het leven?
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:26:18 #246
455509 OliverNelsonRemix
pi_161386703
http://www.npo.nl/the-undateables/BNN_101378676

Met wie van hen zou je het liefst willen daten?
pi_161387506
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
http://www.npo.nl/the-undateables/BNN_101378676

Met wie van hen zou je het liefst willen daten?
Is dat er weer op :o Wist ik helemaal niet.
pi_161387636
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2016 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoe haal je dan voldoening uit het leven?
Vertellen op internet dat je net zoals in de film je emoties uit kan schakelen en je dan anders voelen.
Conscience do cost.
  dinsdag 12 april 2016 @ 22:50:33 #249
455509 OliverNelsonRemix
pi_161387874
Die aandacht die TS constant vraagt lijkt behoorlijk op een emotie als 'verlangen', als je dat een emotie kunt noemen ;).
  dinsdag 12 april 2016 @ 23:35:56 #250
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161389879
quote:

[..]

Geen emoties, maar toch spul je je gal hier. Kom op, lieg jezelf niet voor. :{ De eerste stappen naar elke oplossing is erkennen dat je een probleem hebt, wat dat probleem precies is en eerlijk zijn naar jezelf.
  woensdag 13 april 2016 @ 08:51:31 #251
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161393776
quote:

[..]

Best een aardig idee voor je om die hele film te bekijken.

De film zegt namelijk wel wat over of het goed/gezond/leefbaar is zo zonder emoties.

Hint: Dat is het niet.

En verder heb je mijn posts in dit topic ook telkens nog genegeerd. Ik herken me best in je verhaal (afwijzingen en dergelijke), maar herken me totaal niet in je reactie erop.

En voila, ik ben degene die tevreden is met zijn uiterlijk en een vriendin aan de haak heeft geslagen.

Gebruik dit topic nu eens om een stap voorwaarts te zetten in plaats van telkens ons en jezelf voor te liegen dat 'je klaar bent met de zoektocht' en 'zonder emoties kan leven'.
  woensdag 13 april 2016 @ 12:14:30 #252
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161397001
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:51 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Best een aardig idee voor je om die hele film te bekijken.

De film zegt namelijk wel wat over of het goed/gezond/leefbaar is zo zonder emoties.

Hint: Dat is het niet.

En verder heb je mijn posts in dit topic ook telkens nog genegeerd. Ik herken me best in je verhaal (afwijzingen en dergelijke), maar herken me totaal niet in je reactie erop.

En voila, ik ben degene die tevreden is met zijn uiterlijk en een vriendin aan de haak heeft geslagen.

Gebruik dit topic nu eens om een stap voorwaarts te zetten in plaats van telkens ons en jezelf voor te liegen dat 'je klaar bent met de zoektocht' en 'zonder emoties kan leven'.
Daarnaast zijn er genoeg die zeggen dat hij er prima uitziet, maar dat telt dan niet mee ofzo.

Hij vult alles van tevoren voor anderen al in.
pi_161397212
Wat een gelul zeg.

Ga eens naar een psycholoog ofzo, dit slaat werkelijk nergens op. Ik ben ook veel afgewezen en vooral heel vaak gebruikt door mannen. Maar dan zeggen 'ik leef zonder emoties voortaan' slaat gewoon als een tang op een varken. Natuurlijk zijn die afwijzingen kut en is het moeilijk om dan steeds weer met je emoties om te gaan, maar zonder kunnen we nu eenmaal niet leven.
pi_161415999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:24 schreef Swlabr het volgende:
Wat een gelul zeg.

Ga eens naar een psycholoog ofzo, dit slaat werkelijk nergens op. Ik ben ook veel afgewezen en vooral heel vaak gebruikt door mannen. Maar dan zeggen 'ik leef zonder emoties voortaan' slaat gewoon als een tang op een varken. Natuurlijk zijn die afwijzingen kut en is het moeilijk om dan steeds weer met je emoties om te gaan, maar zonder kunnen we nu eenmaal niet leven.
Je bent dus op voorhand niet direct afgewezen, en je bent niet te vies om aangeraakt te worden. Dan snap je mijn probleem niet.
pi_161416030
oi
the Fuck beland ik opeens in een beta topic dan

TJOOOWWWW
  donderdag 14 april 2016 @ 06:48:47 #256
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161416499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 01:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Je bent dus op voorhand niet direct afgewezen, en je bent niet te vies om aangeraakt te worden. Dan snap je mijn probleem niet.
Dat ben jij ook niet, want dat maak je er zelf van. Waarschijnlijk heeft dat ook invloed op je uitstraling en wie je bent.

Niemand zit te wachten op een brok pessimisme.
pi_161417251
quote:

[..]

Waarom maak je jezelf die leugens wijs? Om het beter te kunnen accepteren? Er zijn meerdere mensen die je aangeraakt hebben, waaronder ikzelf. Als je dat het liefst wil vergeten begrijp ik dat, maar ik denk dat zulke waandenkbeelden uiteindelijk tegen je gaan werken. Je bent niet inhumaan, je bent niet te vies om aangeraakt te worden, je verdient het ook om als een normaal mens door het leven te gaan. Wat je nu doet is je zelfbeeld afbreken. Dat gaat geheid een keer fout als de fantasie even niet zo sterk is als werkelijkheid.
pi_161421127
quote:

Het is jou vibe die je geeft die vrouwen afstoot.

Even een kort stukje uit mijn leven waarin je kan zien dat jij niet de enige was/bent met dat soort issues.

Ik zat ooit in hetzelfde schuitje als jij.

Werd vroeger door vrouwen lastiggevallen en niet op de goeie manier. Op school zonder grappen zaten groepen meiden me dan aan te kijken en gingen expres hard op zodat ik het kon horen dingen zeggen als: "Met Just Some Random Dude?, NOOIT HAHAHA BEN JE GEK!, al was hij de laatste man op aarde"

Meiden kwamen naar mij toe als er grappend tegen ze werd gezegd dat ze met mij moesten flirten in doen durf of de waarheid:, lachend dat ze kwamen om mij in mijn gezicht uit te lachen met het groepje in de verte die stuk gaat.

Vrouwen zagen mij nooit staan, echt NOOIT. als ik met een groep vrienden uitging had iedereen aan de eind van de avond een scharrel om zijn arm en ik?, ik stond daar maar een beetje naast.. zelfs als er dan nog een meisje "over was" gingen de vriendinnen aanstalten maken om ons te koppelen maar natuurlijk wilde het meisje liever alleen zijn dan met mij (dat deed best pijn weet je dat?)

Meisjes hadden mij vele jaren belachelijk gemaakt en op een gegeven moment had ik er genoeg van ik hoefde ze niet meer, ik vond het jammer dat ik de behoefte had om intiem te zijn met een vrouw.

Ik snapte hun manier van denken niet (dat doe ik vaak nog niet hoor _O-) maar van mij hoefde het niet meer, ik was niet goed genoeg als man en zou dat nooit zijn, ze wilden alles wat ik niet kon zijn... althans zo dacht ik.

Ik weet dus hoe jij je voelt.

Ik snap ook dat jij je verbitterd voelt en wellicht ben je ouder als ik en heb je het nog zwaarder.

Maar weet je?, uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht de ene zijn weg duurt langer dan de ander en de manier waarop je dingen kan verwerken is anders, misschien moet je door een bepaald punt heen om te breken op een andere manier en je ding te gaan doen.

Ik weet van mij dat het punt waarop ik ooit brak een keer na uitgaan, letterlijk huilend terug lopen na de zoveelste faal, toen had ik meer schijt gekregen en was ik in een andere fase beland..

ik krijg uiteindelijk wat meiden en begon me steeds wat beter te voelen alleen had ik dat niet goed aangepakt en ging ik die meiden gebruiken (emotioneel naar de klote helpen voor wat alle meiden naar mij hadden gedaan _O- )

Het is in ieder geval niet gezond hoe jij denkt en het is wel goed dat jij je zelf aan het helpen bent.

Misschien zou jij eerst met meiden vrienden moeten worden ipv die stap overslaan, zodat jij een beetje kan zien hoe je moet omgaan met meiden alvorens je gaat flirten en je alles naar een volgend level tilt.

Ik kan dat overigens niet, de enige meiden waarmee ik vriendschappelijk praat zijn de vriendinnen van vrienden, of als ze ergens werken klein praatje. Ik heb geen vriendinnen, ik hou ook alleen contact met meiden waarin ik seksueel geinteresseerd ben en het wederzijds (misschien is het iets wat is overgebleven uit die periode dat ze fucked up waren tegen mij dat ik nog zoiets heb van ik wil alleen met je omgaan als je mij wat geeft, anders hoef ik je niet in mijn leven haha.. ook niet echt gezond maar ben dat aan het oplossen).

succes iig man, je kan het wel het is alleen heel moeilijk omdat jij als persoon jezelf tegen komt... maar geloof me als je eenmaal jezelf hebt weten te veranderen voor het goeie zal je een stuk gelukkiger zijn.
Waz met jou!
pi_161421608
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom maak je jezelf die leugens wijs? Om het beter te kunnen accepteren? Er zijn meerdere mensen die je aangeraakt hebben, waaronder ikzelf. Als je dat het liefst wil vergeten begrijp ik dat, maar ik denk dat zulke waandenkbeelden uiteindelijk tegen je gaan werken. Je bent niet inhumaan, je bent niet te vies om aangeraakt te worden, je verdient het ook om als een normaal mens door het leven te gaan. Wat je nu doet is je zelfbeeld afbreken. Dat gaat geheid een keer fout als de fantasie even niet zo sterk is als werkelijkheid.
Je hebt 'm gemeet?
pi_161422712
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt 'm gemeet?
Onder andere.
  donderdag 14 april 2016 @ 13:52:17 #261
455509 OliverNelsonRemix
pi_161423201
Was hij toen ook al zo in de war?
pi_161423280
Tegenwoordig heb je toch gewoon van die realistische fleshlights?
pi_161424520
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onder andere.
Hoe vond je 'm qua uiterlijk en gedrag? Ik meen foto's van hem gezien te hebben en daarop vond ik 'm bovengemiddeld knap, maar weet niet of dat dus echt hijzelf was.
  donderdag 14 april 2016 @ 15:13:50 #264
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161425022
quote:

[..]

Ik vind mezelf ook niet de knapste, ben vaak (ook op voorhand) afgewezen zonder duidelijke reden. Maar toch boeide het me niet, ging ik door en kon ik na trial and error mezelf verbeteren in communicatie, zelfvertrouwen en attitude. Leuke dates gehad als resultaat. Vertel me eens waarom ik het wel kan en jij niet? Oh ja, ik ben zelf ook niet zo touchy trouwens, tenzij ik iemand vertrouw.
pi_161427659
Volgens mij wordt je sws als je ondergemiddeld bent uitgelachen door veel meiden. Maar uiteindelijk kom je wel een leuke meid tegen.
  donderdag 14 april 2016 @ 18:05:02 #266
455509 OliverNelsonRemix
pi_161428333
Vrouwen lachen elkaar ook uit. Hoe knapper iemand is hoe eerder.
Afgunst *)
pi_161428541
Gewoon niemand uitlachen op basis van uiterlijk. Je kunt er namelijk niet zoveel aan doen dat je scheve tanden, een kromme neus of een rond gezicht met kleine oogjes hebt.
Ja doei.
pi_161428559
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe vond je 'm qua uiterlijk en gedrag? Ik meen foto's van hem gezien te hebben en daarop vond ik 'm bovengemiddeld knap, maar weet niet of dat dus echt hijzelf was.
Het voelt een beetje ongemakkelijk om hier antwoord op te geven, aangezien hij me haat en het een beetje lullig voelt om zijn hele persoon hier uit de doeken te doen. :') Maar het probleem zit 'm niet in zijn uiterlijk in ieder geval. Ik ga daarover verder niet in detail treden vanwege zijn BDD, maar hij is niet lelijk. Als iemand voor de spiegel sleuren en zeggen dat hij er mag zijn niet genoeg is, dan gaat niks wat iemand op een forum zegt nog verschil maken. Geen idee hoe hij er nu uit ziet, het is meer dan 1.5 jaar geleden.
pi_161435739
BDD is toch dat je een deel van jezelf lelijk vindt? Te gefixeerd op details?

Deluzion die zegt zichzelf volledig lelijk te vinden? Ben er geen expert in maar vind een algehele lelijkheid niet echt overeen komen met fixatie op details?

Ik 'lees' meer een enorme walging van zichzelf. Walging is, als ik me goed herinner, een verdediging tegen indringing van buiten. Als trauma's een rol hebben gespeeld kon dat nog wel eens een overtreffende trap aannemen.

Anderszijds dan zou er misschien minder behoefte aan intimiteit zijn?

Hoe dan ook, dit is een van de weinige topics die me soms naargeestig maken. Vraag me af wat er in iemands leven moet zijn gebeurd om in zo'n state of mind te geraken? Even aangenomen dat je niet zo geboren wordt.

Echt TS, elk mens heeft een overlevingsdrang. Doe recht aan die drang. Gevoelens, meningen, het is allemaal zo relatief. Waarom zou je dat 'dood' maken. Je remedie is erger dan de kwaal? Om het met Ramses Shaffy te zeggen: zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
  zondag 17 april 2016 @ 22:57:55 #270
455509 OliverNelsonRemix
pi_161510743
pi_161510903
quote:
*O* :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 17 april 2016 @ 23:04:41 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_161511011
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat anderen een relatie hebben en exen. Ben de enige die too ugly is for love. Ik had gehoopt dat meerdere dit probleem hadden. Ik heb het idee dat zij zichzelf onaantrekkelijk vinden maar anderen niet en dat het in mijn geval van beide kanten uitgaat. Als je aan 1000 vrouwen in real life een mening vraagt over mijn uiterlijk dan zullen er 1000 zeggen dat ik onaantrekkelijk ben. Het is lastig om hiermee om te gaan maar het lukt nu veel beter en ik laat niet alles meer van mijn uiterlijk afhangen.
Allereerst moet ik toch even zeggen dat aantrekkelijkheid zoveel méer is dan enkel het uiterlijk van iemand. Natuurlijk helpt het als je bepaalde schoonheids 'idealen' hebt, maar je karakter, uitstraling, kleding, interesses etc. bepalen óok gewoon voor een groot deel of iemand je leuk vind of niet dus ik betwijfel of al die 1000 vrouwen er zo over denken.

Wat vooral onaantrekkelijk is, is zelfmedelijden, negativiteit en pessimistisch doen. Dat vind echt niemand leuk en geweldig aan een ander. Aan sommige dingen kun je weinig tot niets doen, maar aan een hoop van deze zaken wel, ik scoor objectief gezien qua uiterlijk ook niet al te best maar heb ook gewoon een vriendin en daarvoor ook al een aantal, dus blijkbaar komt er meer bij kijken.

En ik zie nu pas hoe oud dit topic is, excuus. :+
pi_161582771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niemand uitlachen op basis van uiterlijk. Je kunt er namelijk niet zoveel aan doen dat je scheve tanden, een kromme neus of een rond gezicht met kleine oogjes hebt.
Was het maar zo simpel inderdaad.
pi_161582890
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:15 schreef Fatoeman het volgende:
Volgens mij wordt je sws als je ondergemiddeld bent uitgelachen door veel meiden. Maar uiteindelijk kom je wel een leuke meid tegen.
Alleen in Hollywood films.
pi_161604321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Alleen in Hollywood films.
Ik word ook niet altijd even mooi gevonden om het subtiel te zeggen, maar ben toch ook wel een aantal leuke meiden tegen gekomen. Verder geen vriendin, omdat het maar voor een kort moment was, maar toch is het leuk.
pi_161604377
Ik ontmoette laatst iemand die objectief gezien echt best onaantrekkelijk was, volgens velen wrsch 'best wel (heel) lelijk'. Dat je denkt 'jeetje, jij hebt het ook niet getroffen zeg!'. Geweldig leuke vent, grappig, slim, gevat, interessant, en ook gewoon erg gelukkig met zijn vrouw en succesvol in zijn carrière. Ik mocht dan wel in de buurt van Hollywood zijn in Californië, maar het was toch echt geen film.
Ja doei.
pi_161604450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ontmoette laatst iemand die objectief gezien echt best onaantrekkelijk was, volgens velen wrsch 'best wel (heel) lelijk'. Dat je denkt 'jeetje, jij hebt het ook niet getroffen zeg!'. Geweldig leuke vent, grappig, slim, gevat, interessant, en ook gewoon erg gelukkig met zijn vrouw en succesvol in zijn carrière. Ik mocht dan wel in de buurt van Hollywood zijn in Californië, maar het was toch echt geen film.
Zo zie je maar, heel lelijke mensen kunnen ook een vrouw krijgen :)
pi_161604463
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik word ook niet altijd even mooi gevonden om het subtiel te zeggen, maar ben toch ook wel een aantal leuke meiden tegen gekomen. Verder geen vriendin, omdat het maar voor een kort moment was, maar toch is het leuk.
Hoe ben jij ze tegengekomen dan?
pi_161604505
quote:
Typisch gevalletje professor met een smal brilletje, geruit overhemd?
pi_161604587
In stereotypes denken maakt mensen zeer onaantrekkelijk.
Ja doei.
pi_161604612
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe ben jij ze tegengekomen dan?
Ja, gewoon waar jij ze ook tegengekomen zou kunnen zijn. Kan bijvoorbeeld op school zijn. Of in de stad ergens. Krijg toch nog weleens een glimlach van meiden in de voorbijgang, dus dat is dan soms ook weer een meevaller. Zo lang je je zelf een beetje leuk presenteert in een gesprek gaat het vaak wel goed.

P.s. beetje warrig
pi_161604749
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, gewoon waar jij ze ook tegengekomen zou kunnen zijn. Kan bijvoorbeeld op school zijn. Of in de stad ergens. Krijg toch nog weleens een glimlach van meiden in de voorbijgang, dus dat is dan soms ook weer een meevaller. Zo lang je je zelf een beetje leuk presenteert in een gesprek gaat het vaak wel goed.

P.s. beetje warrig
Maar die glimlach vooraf, waar heb je die aan te danken? Lachen werkt aanstekelijk, dus als ik naar meiden glimlach diuy er theoretisch een paar moeten terug lachen.
pi_161604806
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar die glimlach vooraf, waar heb je die aan te danken? Lachen werkt aanstekelijk, dus als ik naar meiden glimlach diuy er theoretisch een paar moeten terug lachen.
Nergens aan te danken, doen ze uit zichzelf. Ik kijk ze dan even kort aan en dan gaan sommige gewoon glimlachen. Dan glimlach je natuurlijk terug en met een beetje geluk heb je een gesprekje. Maar soms doen meiden dat gewoon.

Ben trouwens ergens ook een keer een leuke meid tegengekomen waarmee ik een gesprek had. Heb nog nooit zo'n leuk gesprek gehad met een meid. Ze was helemaal mijn type.
Het is dus allemaal mogelijk deezer. Als je een leuke meid ziet en de sfeer is relaxt kun je haar toch groeten en vragen hoe het gaat. Als ze eerst een beetje stijf doet moet je gewoon verder praten en dan ziet ze vanzelf dat je een leuke vent bent.
Het kan ook jou overkomen als je er een beetje moeite in steekt :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Fatoeman op 21-04-2016 17:16:53 ]
pi_161632715
quote:
Ja die mensen bestaan maar zal je het er ook mee kunnen doen?
pi_161632893
Ja. En nu?
Ja doei.
pi_161640929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. En nu?
Nee niks. Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om vrouwen te ontmoeten of zo. Ik bedoel, die drang is weg... en ik ben het ook zo gewend. Ik weet feitelijk niets anders dan geheel op mezelf aangewezen te zijn.Al 13 jaar woon ik op mezelf nu. Ik voel me ook eigenlijk nooit echt meer eenzaam. Misschien dat mijn hormonen zijn uitgewerkt. De echte wil is er niet meer.
Ik word ook niet meer getriggered door vrouwen die ik aantrekkelijk vind, of jaloers zijn op stellen, of het nooit hebben van seks. Er is al tijden meer rust in mijn hoofd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer vind dat ik geen volledig onaantrekkelijk uiterlijk heb. Ik ben daar juist meer dan ooit van overtuigt maar het boeit me niet meer. Ik kijk vrijwel nooit meer in de spiegel en heb me er bij neer kunnen leggen. Ik vermijd gewoon alles wat met uiterlijk te maken heeft.
pi_161641785
OK man.
Ja doei.
pi_161643283
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja het kan, en ondertussen krijgt waarschijnlijk het grootste deel van de lelijke mensen geen partner.
The show must go on
pi_161644097
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 01:14 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ja het kan, en ondertussen krijgt waarschijnlijk het grootste deel van de lelijke mensen geen partner.
Lelijke mensen krijgen vaak wel een partner. Mensem die psychisch minder bedeeld zijn niet.
  zaterdag 23 april 2016 @ 04:30:20 #290
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161644977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee niks. Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om vrouwen te ontmoeten of zo. Ik bedoel, die drang is weg... en ik ben het ook zo gewend. Ik weet feitelijk niets anders dan geheel op mezelf aangewezen te zijn.Al 13 jaar woon ik op mezelf nu. Ik voel me ook eigenlijk nooit echt meer eenzaam. Misschien dat mijn hormonen zijn uitgewerkt. De echte wil is er niet meer.
Ik word ook niet meer getriggered door vrouwen die ik aantrekkelijk vind, of jaloers zijn op stellen, of het nooit hebben van seks. Er is al tijden meer rust in mijn hoofd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer vind dat ik geen volledig onaantrekkelijk uiterlijk heb. Ik ben daar juist meer dan ooit van overtuigt maar het boeit me niet meer. Ik kijk vrijwel nooit meer in de spiegel en heb me er bij neer kunnen leggen. Ik vermijd gewoon alles wat met uiterlijk te maken heeft.
Met welke hulpvraag zit je dan als je alles hebt geaccepteerd wat je niet kon vroeger? :{
pi_161646657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja die mensen bestaan maar zal je het er ook mee kunnen doen?
Alsof jij nog maagd bent.
pi_161647218
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Als ze maar kunnen compenseren met andere dingen. Dat is niet voor iedereen weggelegd.
pi_161647562
Opposites attracts heeft ook zijn grenzen. Mensen voelen zich meestal niet op hun gemak bij mensen die 'van een andere planeet' zijn. Herkenbaarheid en vertrouwdheid speelt dus een rol in aantrekkelijkheid.

En voortschreidend inzicht (levenservaring) maakt ook dat andere prioriteiten worden gezet en andere keuzes worden gemaakt. Misschien niet bij iedereen maar wel bij veel mensen.

Een vrouw met kinderen, of een vrouw met een sterke kinderwens waarvan het biologische klokje tikt zal veel meer 'bekijken' of iemand het in zich heeft een goede vader te kunnen zijn, dan wanneer je nog in je studentenleven zit, graag gezien wilt worden, ook ambiteus bent, etc.

De overeenkomst is wel dat je alles door een bril bekijkt waar mogelijkheden zijn. Dit topic bekijkt veel door een bril (constatering, geen veroordeling) waarom iets niet zal lukken. dan zal je ook niet snel iets oogsten dat wel lukt.
pi_161651175
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

En toch open je een topic wat inmiddels bijna 300 posts heeft.
Wat is je vraag of probleem?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:31:54 #295
455509 OliverNelsonRemix
pi_161652735
Het probleem is dat hij aan Body Dismorfic Disorder lijdt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stoornis_van_de_lichaamsbeleving

Maar hij wil hiervoor niet naar de psycholoog gaan.
Nog 6 posts te gaan!
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:33:19 #296
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161652764
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

Nog 6 posts te gaan!
Dat is hét probleem, maar niet zijn hulpvraag.
pi_161652928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

Nog 6 posts te gaan!
Een psycholoog kan ook niet alles oplossen en daar loopt hij al bij.
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:44:03 #298
455509 OliverNelsonRemix
pi_161652993
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een psycholoog kan ook niet alles oplossen en daar loopt hij al bij.
Maar die heeft deze diagnose niet gesteld?
Heeft Ts althans niet genoemd, voorzover ik heb gelezen.
pi_161654728
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2016 04:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Met welke hulpvraag zit je dan als je alles hebt geaccepteerd wat je niet kon vroeger? :{
Geen, Dit topic is al een half jaar oud of zo.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:09:05 #300
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161654767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Geen, Dit topic is al een half jaar oud of zo.
Goede timing dan met het slotje.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:09:23 #301
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')