Alles gaat, zolang ik mezelf maar niet als mens beschouw en mijn gevoelens compleet kan uitschakelen. De grootste uitdaging is om dit vol te houden. Met de juiste medicatie in combinatie met mijn ervaring is dit mogelijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:01 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Je hebt afgelopen 4 dagen grote stappen gezet, erg knap.
Kun je vertellen hoe dat verlopen is?
Was dat maar waar. Ik twijfel niet meer over mezelf.quote:Op dinsdag 5 april 2016 06:50 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon bang om te horen dat je er prima uitziet, wat niet matcht met hoe jij over jezelf denkt.
quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ik twijfel niet meer over mezelf.
Jaja. Je denkt dat het beter is jezelf niet als mens te beschouwen en je gevoelens compleet uit te schakelen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 02:42 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ik twijfel niet meer over mezelf.
Daar heb je niks aan als je keer op keer geen date of relatie krijgt. Dan wordt dat niet bevestigd.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Niemand is te lelijk voor liefde. Ik weet bijna zeker dat het waarschijnlijk reuze meevalt en het vooral in je hoofd zit.
Maar als je zo'n negatief zelfbeeld hebt, dan is het niet raar dat je geen relatie krijgt..quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan als je keer op keer geen date of relatie krijgt. Dan wordt dat niet bevestigd.
Dus? Het hoeft maar één keer te gebeuren.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan als je keer op keer geen date of relatie krijgt. Dan wordt dat niet bevestigd.
En bij sommigen is dat zelfs niet genoeg bevestiging.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dus? Het hoeft maar één keer te gebeuren.
Heeft er niks mee te maken. Het probleem is dat ik bij voorbaat al geen kans krijg. Aan de buitenkant afgewezen worden zonder dat je de kans krijg om je innerlijk te tonen. Niets aan te doen verder.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:18 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Maar als je zo'n negatief zelfbeeld hebt, dan is het niet raar dat je geen relatie krijgt..
Genoeg mensen die zichzelf lelijk vinden en wel iemand hebben. In mijn therapiegroep bijvoorbeeld. Ik vind het maar een excuus.quote:Op vrijdag 8 april 2016 21:08 schreef Bananenpap het volgende:
Zolang je niet van jezelf kunt houden kan een ander dat ook niet. Cliché, maar niet minder waar.
Dit klopt. Na 31 jaar alleen zijn en 13 jaar op mezelf wonend kan je die conclusie wel trekken. Als je aan de buitenkant niets mee hebt dan wordt het gewoon reuze moeilijk om een date te regelen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Natuurlijk bestaan die wel. Volgens mij zijn er genoeg mensen die ook hun hele leven niemand tegenkomen maar zwijgen in stilte.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:40 schreef Ticootje het volgende:
Niemand is te lelijk voor liefde. Ik weet bijna zeker dat het waarschijnlijk reuze meevalt en het vooral in je hoofd zit.
Om een gegeven moment, later in je leven ga je beseffen dat de kans om jackpot van de loterij te winnen groter is dan dat je iemand tegenkomt die je niet meteen op voorbaat al afwijst.quote:Op vrijdag 8 april 2016 11:34 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Dus? Het hoeft maar één keer te gebeuren.
Daar ga ik al heen. Maar dat veranderd niets.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:27 schreef Fatoeman het volgende:
Gaat, ga naar een psych ofzo. Dit gaat helemaal nergens over
Natuurlijk wel. Het is moeilijk om tegen de natuur in te leven. Het kost veel energie en moeite om gevoelens uit te schakelen. Maar dat gaat heel goed. Er zijn nog maar zelden dagen dat ik mezelf vervloek om mijn uiterlijk en dat het klote is om alleen te zijn en dat er niemand is die om je geeft. Ik ben ervaren op dit gebied en weet wat nodig is om alles onder controle te houden zonder paniekaanvallen te krijgen.quote:Op vrijdag 8 april 2016 10:30 schreef Detroit het volgende:
[..]
[..]
Jaja. Je denkt dat het beter is jezelf niet als mens te beschouwen en je gevoelens compleet uit te schakelen.
Dat rijmt niet bepaald met niet over jezelf twijfelen..
Vent, ik ben al zo lang single en sta ook al heel lang droog. Je mist niet veel hoor.quote:Op maandag 11 april 2016 22:46 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Om een gegeven moment, later in je leven ga je beseffen dat de kans om jackpot van de loterij te winnen groter is dan dat je iemand tegenkomt die je niet meteen op voorbaat al afwijst.
Ik ben veranderd vergelijkbaar met dit film personage kwa emoties:quote:Op dinsdag 12 april 2016 01:31 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Vent, ik ben al zo lang single en sta ook al heel lang droog. Je mist niet veel hoor.Ik ben juist heel tevreden nu. En daarbij, neem je wel steeds risico's? Als je 99 keer wordt afgewezen, gaat die 100e keer je nog wat boeien? Het is hard, maar je instelling is wat je onaantrekkelijk maakt. Eerlijk, zou jij je eigen persoonlijkheid daten?
Hoe haal je dan voldoening uit het leven?quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben veranderd vergelijkbaar met dit film personage kwa emoties:
Wel je leven leven maar dan zonder emoties.
Is dat er weer opquote:Op dinsdag 12 april 2016 22:26 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
http://www.npo.nl/the-undateables/BNN_101378676
Met wie van hen zou je het liefst willen daten?
Vertellen op internet dat je net zoals in de film je emoties uit kan schakelen en je dan anders voelen.quote:Op dinsdag 12 april 2016 19:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe haal je dan voldoening uit het leven?
Geen emoties, maar toch spul je je gal hier. Kom op, lieg jezelf niet voor.quote:Op dinsdag 12 april 2016 18:52 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ik ben veranderd vergelijkbaar met dit film personage kwa emoties:
Wel je leven leven maar dan zonder emoties.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |