abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2016 @ 08:51:31 #251
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_161393776
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 april 2016 18:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik ben veranderd vergelijkbaar met dit film personage kwa emoties:
Wel je leven leven maar dan zonder emoties.
Best een aardig idee voor je om die hele film te bekijken.

De film zegt namelijk wel wat over of het goed/gezond/leefbaar is zo zonder emoties.

Hint: Dat is het niet.

En verder heb je mijn posts in dit topic ook telkens nog genegeerd. Ik herken me best in je verhaal (afwijzingen en dergelijke), maar herken me totaal niet in je reactie erop.

En voila, ik ben degene die tevreden is met zijn uiterlijk en een vriendin aan de haak heeft geslagen.

Gebruik dit topic nu eens om een stap voorwaarts te zetten in plaats van telkens ons en jezelf voor te liegen dat 'je klaar bent met de zoektocht' en 'zonder emoties kan leven'.
  woensdag 13 april 2016 @ 12:14:30 #252
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161397001
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2016 08:51 schreef Jovatov het volgende:

[..]

Best een aardig idee voor je om die hele film te bekijken.

De film zegt namelijk wel wat over of het goed/gezond/leefbaar is zo zonder emoties.

Hint: Dat is het niet.

En verder heb je mijn posts in dit topic ook telkens nog genegeerd. Ik herken me best in je verhaal (afwijzingen en dergelijke), maar herken me totaal niet in je reactie erop.

En voila, ik ben degene die tevreden is met zijn uiterlijk en een vriendin aan de haak heeft geslagen.

Gebruik dit topic nu eens om een stap voorwaarts te zetten in plaats van telkens ons en jezelf voor te liegen dat 'je klaar bent met de zoektocht' en 'zonder emoties kan leven'.
Daarnaast zijn er genoeg die zeggen dat hij er prima uitziet, maar dat telt dan niet mee ofzo.

Hij vult alles van tevoren voor anderen al in.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_161397212
Wat een gelul zeg.

Ga eens naar een psycholoog ofzo, dit slaat werkelijk nergens op. Ik ben ook veel afgewezen en vooral heel vaak gebruikt door mannen. Maar dan zeggen 'ik leef zonder emoties voortaan' slaat gewoon als een tang op een varken. Natuurlijk zijn die afwijzingen kut en is het moeilijk om dan steeds weer met je emoties om te gaan, maar zonder kunnen we nu eenmaal niet leven.
pi_161415999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 april 2016 12:24 schreef Swlabr het volgende:
Wat een gelul zeg.

Ga eens naar een psycholoog ofzo, dit slaat werkelijk nergens op. Ik ben ook veel afgewezen en vooral heel vaak gebruikt door mannen. Maar dan zeggen 'ik leef zonder emoties voortaan' slaat gewoon als een tang op een varken. Natuurlijk zijn die afwijzingen kut en is het moeilijk om dan steeds weer met je emoties om te gaan, maar zonder kunnen we nu eenmaal niet leven.
Je bent dus op voorhand niet direct afgewezen, en je bent niet te vies om aangeraakt te worden. Dan snap je mijn probleem niet.
pi_161416030
oi
the Fuck beland ik opeens in een beta topic dan

TJOOOWWWW
  donderdag 14 april 2016 @ 06:48:47 #256
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_161416499
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 01:28 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Je bent dus op voorhand niet direct afgewezen, en je bent niet te vies om aangeraakt te worden. Dan snap je mijn probleem niet.
Dat ben jij ook niet, want dat maak je er zelf van. Waarschijnlijk heeft dat ook invloed op je uitstraling en wie je bent.

Niemand zit te wachten op een brok pessimisme.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_161417251
quote:

[..]

Waarom maak je jezelf die leugens wijs? Om het beter te kunnen accepteren? Er zijn meerdere mensen die je aangeraakt hebben, waaronder ikzelf. Als je dat het liefst wil vergeten begrijp ik dat, maar ik denk dat zulke waandenkbeelden uiteindelijk tegen je gaan werken. Je bent niet inhumaan, je bent niet te vies om aangeraakt te worden, je verdient het ook om als een normaal mens door het leven te gaan. Wat je nu doet is je zelfbeeld afbreken. Dat gaat geheid een keer fout als de fantasie even niet zo sterk is als werkelijkheid.
pi_161421127
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:57 schreef -Deluzion- het volgende:
Nvm, het valt niet te compenseren :P vrouwen weten dat mijn genen slecht zijn en ze hebben het gemunt op mij. Het liefst willen ze dat ik niet besta.

Vandaag ging ik afscheid nemen van de therapie groep. Maar er waren 2 nieuwe vrouwen bij van in de 20. Ik was te laat omdat het verkeerd helemaal vast stond.
Het was vreselijk om naar binnen te lopen. Omdat ik eigenlijk mijn hele leven door vrouwen mentaal mishandeld ben ging ik hyperventileren en het zweet brak me uit.. overal. Die dodelijke blikken van die nieuwe meiden alsof ze door hebben dat mijn genen buitenaards zijn. Ze kunnen het ruiken en aanvoelen.

Je kan erom lachen maar ik weet dat dit echt zo is allemaal.

Met 50% van de bevolking zal ik nooit kunnen omgaan.

Oh ja en op datingsites ben ik als vanzelfsprekend nooit de vleeskeuring doorgekomen in 8 jaar tijd.

Maar ik neem het vrouwen niet kwalijk... het is namelijk wel zo. Ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Het is jou vibe die je geeft die vrouwen afstoot.

Even een kort stukje uit mijn leven waarin je kan zien dat jij niet de enige was/bent met dat soort issues.

Ik zat ooit in hetzelfde schuitje als jij.

Werd vroeger door vrouwen lastiggevallen en niet op de goeie manier. Op school zonder grappen zaten groepen meiden me dan aan te kijken en gingen expres hard op zodat ik het kon horen dingen zeggen als: "Met Just Some Random Dude?, NOOIT HAHAHA BEN JE GEK!, al was hij de laatste man op aarde"

Meiden kwamen naar mij toe als er grappend tegen ze werd gezegd dat ze met mij moesten flirten in doen durf of de waarheid:, lachend dat ze kwamen om mij in mijn gezicht uit te lachen met het groepje in de verte die stuk gaat.

Vrouwen zagen mij nooit staan, echt NOOIT. als ik met een groep vrienden uitging had iedereen aan de eind van de avond een scharrel om zijn arm en ik?, ik stond daar maar een beetje naast.. zelfs als er dan nog een meisje "over was" gingen de vriendinnen aanstalten maken om ons te koppelen maar natuurlijk wilde het meisje liever alleen zijn dan met mij (dat deed best pijn weet je dat?)

Meisjes hadden mij vele jaren belachelijk gemaakt en op een gegeven moment had ik er genoeg van ik hoefde ze niet meer, ik vond het jammer dat ik de behoefte had om intiem te zijn met een vrouw.

Ik snapte hun manier van denken niet (dat doe ik vaak nog niet hoor _O-) maar van mij hoefde het niet meer, ik was niet goed genoeg als man en zou dat nooit zijn, ze wilden alles wat ik niet kon zijn... althans zo dacht ik.

Ik weet dus hoe jij je voelt.

Ik snap ook dat jij je verbitterd voelt en wellicht ben je ouder als ik en heb je het nog zwaarder.

Maar weet je?, uiteindelijk komt alles wel op zijn pootjes terecht de ene zijn weg duurt langer dan de ander en de manier waarop je dingen kan verwerken is anders, misschien moet je door een bepaald punt heen om te breken op een andere manier en je ding te gaan doen.

Ik weet van mij dat het punt waarop ik ooit brak een keer na uitgaan, letterlijk huilend terug lopen na de zoveelste faal, toen had ik meer schijt gekregen en was ik in een andere fase beland..

ik krijg uiteindelijk wat meiden en begon me steeds wat beter te voelen alleen had ik dat niet goed aangepakt en ging ik die meiden gebruiken (emotioneel naar de klote helpen voor wat alle meiden naar mij hadden gedaan _O- )

Het is in ieder geval niet gezond hoe jij denkt en het is wel goed dat jij je zelf aan het helpen bent.

Misschien zou jij eerst met meiden vrienden moeten worden ipv die stap overslaan, zodat jij een beetje kan zien hoe je moet omgaan met meiden alvorens je gaat flirten en je alles naar een volgend level tilt.

Ik kan dat overigens niet, de enige meiden waarmee ik vriendschappelijk praat zijn de vriendinnen van vrienden, of als ze ergens werken klein praatje. Ik heb geen vriendinnen, ik hou ook alleen contact met meiden waarin ik seksueel geinteresseerd ben en het wederzijds (misschien is het iets wat is overgebleven uit die periode dat ze fucked up waren tegen mij dat ik nog zoiets heb van ik wil alleen met je omgaan als je mij wat geeft, anders hoef ik je niet in mijn leven haha.. ook niet echt gezond maar ben dat aan het oplossen).

succes iig man, je kan het wel het is alleen heel moeilijk omdat jij als persoon jezelf tegen komt... maar geloof me als je eenmaal jezelf hebt weten te veranderen voor het goeie zal je een stuk gelukkiger zijn.
Waz met jou!
pi_161421608
quote:
2s.gif Op donderdag 14 april 2016 08:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom maak je jezelf die leugens wijs? Om het beter te kunnen accepteren? Er zijn meerdere mensen die je aangeraakt hebben, waaronder ikzelf. Als je dat het liefst wil vergeten begrijp ik dat, maar ik denk dat zulke waandenkbeelden uiteindelijk tegen je gaan werken. Je bent niet inhumaan, je bent niet te vies om aangeraakt te worden, je verdient het ook om als een normaal mens door het leven te gaan. Wat je nu doet is je zelfbeeld afbreken. Dat gaat geheid een keer fout als de fantasie even niet zo sterk is als werkelijkheid.
Je hebt 'm gemeet?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_161422712
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 12:54 schreef Fascination het volgende:

[..]

Je hebt 'm gemeet?
Onder andere.
  donderdag 14 april 2016 @ 13:52:17 #261
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_161423201
Was hij toen ook al zo in de war?
pi_161423280
Tegenwoordig heb je toch gewoon van die realistische fleshlights?
pi_161424520
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 13:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Onder andere.
Hoe vond je 'm qua uiterlijk en gedrag? Ik meen foto's van hem gezien te hebben en daarop vond ik 'm bovengemiddeld knap, maar weet niet of dat dus echt hijzelf was.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 14 april 2016 @ 15:13:50 #264
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161425022
quote:

[..]

Ik vind mezelf ook niet de knapste, ben vaak (ook op voorhand) afgewezen zonder duidelijke reden. Maar toch boeide het me niet, ging ik door en kon ik na trial and error mezelf verbeteren in communicatie, zelfvertrouwen en attitude. Leuke dates gehad als resultaat. Vertel me eens waarom ik het wel kan en jij niet? Oh ja, ik ben zelf ook niet zo touchy trouwens, tenzij ik iemand vertrouw.
pi_161427659
Volgens mij wordt je sws als je ondergemiddeld bent uitgelachen door veel meiden. Maar uiteindelijk kom je wel een leuke meid tegen.
  donderdag 14 april 2016 @ 18:05:02 #266
455509 OliverNelsonRemix
pi_161428333
Vrouwen lachen elkaar ook uit. Hoe knapper iemand is hoe eerder.
Afgunst *)
pi_161428541
Gewoon niemand uitlachen op basis van uiterlijk. Je kunt er namelijk niet zoveel aan doen dat je scheve tanden, een kromme neus of een rond gezicht met kleine oogjes hebt.
Ja doei.
pi_161428559
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 14:50 schreef Fascination het volgende:

[..]

Hoe vond je 'm qua uiterlijk en gedrag? Ik meen foto's van hem gezien te hebben en daarop vond ik 'm bovengemiddeld knap, maar weet niet of dat dus echt hijzelf was.
Het voelt een beetje ongemakkelijk om hier antwoord op te geven, aangezien hij me haat en het een beetje lullig voelt om zijn hele persoon hier uit de doeken te doen. :') Maar het probleem zit 'm niet in zijn uiterlijk in ieder geval. Ik ga daarover verder niet in detail treden vanwege zijn BDD, maar hij is niet lelijk. Als iemand voor de spiegel sleuren en zeggen dat hij er mag zijn niet genoeg is, dan gaat niks wat iemand op een forum zegt nog verschil maken. Geen idee hoe hij er nu uit ziet, het is meer dan 1.5 jaar geleden.
pi_161435739
BDD is toch dat je een deel van jezelf lelijk vindt? Te gefixeerd op details?

Deluzion die zegt zichzelf volledig lelijk te vinden? Ben er geen expert in maar vind een algehele lelijkheid niet echt overeen komen met fixatie op details?

Ik 'lees' meer een enorme walging van zichzelf. Walging is, als ik me goed herinner, een verdediging tegen indringing van buiten. Als trauma's een rol hebben gespeeld kon dat nog wel eens een overtreffende trap aannemen.

Anderszijds dan zou er misschien minder behoefte aan intimiteit zijn?

Hoe dan ook, dit is een van de weinige topics die me soms naargeestig maken. Vraag me af wat er in iemands leven moet zijn gebeurd om in zo'n state of mind te geraken? Even aangenomen dat je niet zo geboren wordt.

Echt TS, elk mens heeft een overlevingsdrang. Doe recht aan die drang. Gevoelens, meningen, het is allemaal zo relatief. Waarom zou je dat 'dood' maken. Je remedie is erger dan de kwaal? Om het met Ramses Shaffy te zeggen: zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder!
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
  zondag 17 april 2016 @ 22:57:55 #270
455509 OliverNelsonRemix
pi_161510743
pi_161510903
quote:
*O* :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 17 april 2016 @ 23:04:41 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_161511011
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat anderen een relatie hebben en exen. Ben de enige die too ugly is for love. Ik had gehoopt dat meerdere dit probleem hadden. Ik heb het idee dat zij zichzelf onaantrekkelijk vinden maar anderen niet en dat het in mijn geval van beide kanten uitgaat. Als je aan 1000 vrouwen in real life een mening vraagt over mijn uiterlijk dan zullen er 1000 zeggen dat ik onaantrekkelijk ben. Het is lastig om hiermee om te gaan maar het lukt nu veel beter en ik laat niet alles meer van mijn uiterlijk afhangen.
Ik wil het compenseren en minimaliseren.
Allereerst moet ik toch even zeggen dat aantrekkelijkheid zoveel méer is dan enkel het uiterlijk van iemand. Natuurlijk helpt het als je bepaalde schoonheids 'idealen' hebt, maar je karakter, uitstraling, kleding, interesses etc. bepalen óok gewoon voor een groot deel of iemand je leuk vind of niet dus ik betwijfel of al die 1000 vrouwen er zo over denken.

Wat vooral onaantrekkelijk is, is zelfmedelijden, negativiteit en pessimistisch doen. Dat vind echt niemand leuk en geweldig aan een ander. Aan sommige dingen kun je weinig tot niets doen, maar aan een hoop van deze zaken wel, ik scoor objectief gezien qua uiterlijk ook niet al te best maar heb ook gewoon een vriendin en daarvoor ook al een aantal, dus blijkbaar komt er meer bij kijken.

En ik zie nu pas hoe oud dit topic is, excuus. :+
pi_161582771
quote:
0s.gif Op donderdag 14 april 2016 18:22 schreef motorbloempje het volgende:
Gewoon niemand uitlachen op basis van uiterlijk. Je kunt er namelijk niet zoveel aan doen dat je scheve tanden, een kromme neus of een rond gezicht met kleine oogjes hebt.
Was het maar zo simpel inderdaad.
pi_161582890
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2016 17:15 schreef Fatoeman het volgende:
Volgens mij wordt je sws als je ondergemiddeld bent uitgelachen door veel meiden. Maar uiteindelijk kom je wel een leuke meid tegen.
Alleen in Hollywood films.
pi_161604321
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2016 19:52 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Alleen in Hollywood films.
Ik word ook niet altijd even mooi gevonden om het subtiel te zeggen, maar ben toch ook wel een aantal leuke meiden tegen gekomen. Verder geen vriendin, omdat het maar voor een kort moment was, maar toch is het leuk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')