Uit je ziekelijk ingebeelde lelijkheid vloeit het meeste wel voort.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Te makkelijk om daar alles op af te schuiven.
Ook lekker makkelijk om alles op alle vrouwen af te schuiven.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:47 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Te makkelijk om daar alles op af te schuiven.
Wat is het probleem dan?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:17 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Het is ook niet plotseling onstaan, Gebaseerd op alle afwijzingen en ervaringen die ik heb meegemaakt en dat zijn er heel erg veel, ben ik tot die conclusie gekomen. Vrouwen moeten mij gewoon niet, en ik snap ook waarom, ik ben het ook met ze eens.
Doe ik niet, ik schuif alles af op mijn foutieve genen. De natuur maakt volop fouten.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:53 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Ook lekker makkelijk om alles op alle vrouwen af te schuiven.
Ok duidelijk. Niets aan te doen, accepteren en niet meer mekkeren er over dan.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 17:16 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Doe ik niet, ik schuif alles af op mijn foutieve genen. De natuur maakt volop fouten.
Inderdaad dat doe ik al 11 jaar of zo. Alleen soms het is het frustrerend dat je niet leuk gevonden wordtquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:08 schreef GOLDFIN9ER het volgende:
[..]
Ok duidelijk. Niets aan te doen, accepteren en niet meer mekkeren er over dan.
Weet je wat het is, je zeurt en gedraagt je als een slachtoffer. Mee stoppen en de wereld ligt voor je open.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Inderdaad dat doe ik al 11 jaar of zo. Alleen soms het is het frustrerend dat je niet leuk gevonden wordt
hij geeft een label dus daar mag hij zich achter verschuilenquote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:55 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Weet je wat het is, je zeurt en gedraagt je als een slachtoffer. Mee stoppen en de wereld ligt voor je open.
Verschuilt hij zich achter zijn label of achter zijn ingebeelde lelijkheid?quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:23 schreef Re het volgende:
[..]
hij geeft een label dus daar mag hij zich achter verschuilen
Met geld kom je ook een heel eind.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 18:19 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Inderdaad dat doe ik al 11 jaar of zo. Alleen soms het is het frustrerend dat je niet leuk gevonden wordt
Dat betwijfel ik. Je trekt met geld heus wel wat vrouwen aan, maar dat zijn meer geldknuffelaars en het gaat niet op een spontane manier. Ik denk niet dat dat voor ts een oplossing kan zijn.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Met geld kom je ook een heel eind.
Dat zeggen vooral mensen zonder ervaring met veel geld hebben. Als je nu ineens 200.000 euro op je bank hebt staan, krijg je echt niet opeens snel een vriendin hoor als je je mentale problemen nog steeds niet hebt opgelost en in een sociaal isolement zit.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:30 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Met geld kom je ook een heel eind.
Precies dit...quote:Op zaterdag 20 februari 2016 16:45 schreef habitue het volgende:
[..]
Genoeg mensen met verminkte gezichten, verlamde lichamen etc die wel een relatie hebben. Het is je negatieve houding, verstoorde zelfbeeld dat tegen je werkt. BDD? (Geen idee wat dat is.)
Zucht, gemanipuleerde foto's had ik al eerder aangegevenquote:Op zondag 21 februari 2016 08:56 schreef motorbloempje het volgende:
Body Dismorphic Disorder. TS ziet er hartstikke normaal en leuk uit.
Ik begin steeds grijzer te worden, misschien trek ik binnenkort een ander soort vrouwenvolk aanquote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verschuilt hij zich achter zijn label of achter zijn ingebeelde lelijkheid?
Het is natuurlijk wel wat meer dan ingebeelde lelijkheid. De lelijkheid of het 'defect' kan ingebeeld zijn, of niet. In het laatste geval is de ernst van het defect overdreven. Het is het best te vergelijken met OCD, iets wat ook niet logisch is, maar waarmee iemand tevens het grootste gedeelte van de dag bezig kan zijn. Handelingen om de angst weg te nemen, zeg maar. Depressie en sociale angst zijn ook erg aanwezig.quote:Op zaterdag 20 februari 2016 19:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Verschuilt hij zich achter zijn label of achter zijn ingebeelde lelijkheid?
Dat klopt. Maar gebrekkig ziekte-inzicht is bij BDD niet vreemd. Als zijn 'lelijkheid' daarbij nog eens bevestigd wordt op datingsites zoals hij zelf zegt...quote:Op maandag 22 februari 2016 08:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik snap denk ik wel wat BDD inhoudt, maar ik zie TS zich daar niet achter verschuilen. Het is imo zijn 'lelijkheid' die TS ziet als reden voor alle afwijzing. Het inzicht in zijn ziekte zie ik niet bij hem.
Als we het eens zijn niet.quote:Op maandag 22 februari 2016 08:42 schreef Lienekien het volgende:
Hebben we nou ergens een discussie over, eigenlijk?
Je hebt gewoon gelijk, het was eigenlijk meer een aanvulling.quote:
Hoe gaat dit dan tijdens je werk als er ook vrouwen werkzaam zijn? Woon je dan ook geen vergaderingen bij waar vrouwen aanwezig zijn of stel je dan professioneel op? Of heb je een baan waar geen vrouwen zijn? Tijdens zakelijk contact en op jouw leeftijd boeit toch ook niemand hoe jij er uitziet?quote:Op maandag 15 februari 2016 00:15 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar ik blijf wel het liefst zo ver mogelijk uit hun buurt want ik blijf altijd het gevoel behouden dat ik hun kostbare tijd verspeeld en dat ik liever niet in hun blikveld wil zijn omdat het pijn aan hun ogen moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |