abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159957546
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 09:08 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Of het is een troll, dat kan ook nog.
Gezien zijn andere posts in r&p lijkt dat me aannemelijk, ja.
pi_159957822
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:32 schreef jarulesghost het volgende:
Les één: luister niet naar de vrouwen in dit topic.
Les twee: Vrouwen zijn oppervlakkig. Wil jij je associëren met dat soort wezens? Zo ja, hul jezelf in de mooiste linnen en koop een paar deftige schoenen. het gaat allemaal om het oppervlak.
Les drie: Geniet van het alleen zijn, koester het. Ontzettend veel mannen in een relatie zijn in werkelijkheid doodongelukkig. Romantiseer het hebben van een relatie niet want de realiteit is vele malen verschrikkelijker. Elke dag seks? Dacht het niet! Elke maand seks? hahahah Wat ben je toch heerlijk naïef! Eens in het jaar? Misschien. Naar de Ikea terwijl jij wilt gamen. hahahahaha Hup, de auto in jij!

Werk aan jezelf. Ga fitnessen, lees boeken, hobbies, films, wandelen, fietsen, vrienden etc

Je hebt alleen zijn en je hebt eenzaamheid. Veel mensen in een relatie zijn eenzaam.
Tot het over is, dan zijn ze eenzaam en alleen.
Deze man weet.
Ja doei.
pi_159961474
-nee-

[ Bericht 96% gewijzigd door Copycat op 16-02-2016 17:59:20 ]
pi_159970473
quote:
1s.gif Op zondag 14 februari 2016 10:01 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Stel jij pleased continu en loopt als een hondje achter een dame aan dan maakt dat je onaantrekkelijk voor het andere geslacht. Dat soort dingen zijn ook van belang he.
I know, ik heb al veel te vaak vrouwen overladen met complimenten en dat ik alles voor ze doe, maar dat ze mij eigenlijk helemaal niks vinden maar toch een tijdje blijven communiceren omdat ik ze aandacht geef en nog niks beters op het oog hebben op dat moment.
Maar ja in mijn situatie kan je ook bijna niet anders doen.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_159971440
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

I know, ik heb al veel te vaak vrouwen overladen met complimenten en dat ik alles voor ze doe, maar dat ze mij eigenlijk helemaal niks vinden maar toch een tijdje blijven communiceren omdat ik ze aandacht geef en nog niks beters op het oog hebben op dat moment.
Maar ja in mijn situatie kan je ook bijna niet anders doen.
Goh wat leuk, hebben ze dat tegen je gezegd. Ik denk over het algemeen dat ze dat niet zullen zeggen, maar dat jij dat denkt omdat jij jezelf zielig en lelijk vindt.
pi_159971773
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:38 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Goh wat leuk, hebben ze dat tegen je gezegd. Ik denk over het algemeen dat ze dat niet zullen zeggen, maar dat jij dat denkt omdat jij jezelf zielig en lelijk vindt.
Jawel, is me letterlijk gezegd. Eentje tenminste.
pi_159972096

[ Bericht 100% gewijzigd door -Deluzion- op 16-02-2016 19:55:46 ]
pi_159972139
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:55 schreef -Deluzion- het volgende:

Mooi! Nu genieten van het leven! Vrouwen horen onderaan je lijst te staan.
pi_159972182
-Check je dm-

[ Bericht 41% gewijzigd door Copycat op 16-02-2016 20:01:49 ]
pi_159972246
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:56 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

Mooi! Nu genieten van het leven! Vrouwen horen onderaan je lijst te staan.
Idd, zo wil ik ook denken, en zo denk ik ook vaak, alleen het gevoel ontbreekt nog soms.
pi_159972600
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 februari 2016 19:59 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Idd, zo wil ik ook denken, en zo denk ik ook vaak, alleen het gevoel ontbreekt nog soms.
Mijn Zeus dit gaat zo ontzettend cliche klinken maar ik doe het toch.
Wees content met jezelf. Met een devil may care houding kom je ver.
pi_160009384
quote:
0s.gif Op maandag 15 februari 2016 19:32 schreef jarulesghost het volgende:

Werk aan jezelf. Ga fitnessen, lees boeken, hobbies, films, wandelen, fietsen, vrienden etc

Je hebt alleen zijn en je hebt eenzaamheid. Veel mensen in een relatie zijn eenzaam.
Tot het over is, dan zijn ze eenzaam en alleen.
Het probleem is dat ik bijvoorbeeld als ik ga sporten ook veel vrouwen zie in de gym. Dat is voor mij een probleem, want ik wil niet kijken naar iets wat ik nooit kan krijgen. Het voelt vergelijkbaar als iemand die levenslang gevangenisstraf heeft, die dan uit de raam de vrijheid kan zien en daarom maar de gordijnen dicht doet zodat hij er niet aan herinnerd wordt.

Verder wil ik nog graag in contact komen met mensen die ook hun hele leven ongewild alleen zijn gebleven en maagd zijn en zo. Want die waren er niet in mijn therapiegroep en dus praatte ik daar ook niet teveel over omdat ze zich geen voorstelling ervan konden maken hoe dat moet zijn.

Ik had ooit pm contact met iemand in dezelfde situatie en heel vergelijkbare dingen meemaakte, de herkenbaarheid was heel fijn om over te praten. Ik hoefde niet alles meer op te kroppen zeg maar :P Maar die persoon komt niet meer op fok denk ik.
  donderdag 18 februari 2016 @ 07:50:57 #138
416020 K44S
The bearded man
pi_160009882
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 02:10 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik bijvoorbeeld als ik ga sporten ook veel vrouwen zie in de gym. Dat is voor mij een probleem, want ik wil niet kijken naar iets wat ik nooit kan krijgen. Het voelt vergelijkbaar als iemand die levenslang gevangenisstraf heeft, die dan uit de raam de vrijheid kan zien en daarom maar de gordijnen dicht doet zodat hij er niet aan herinnerd wordt.

Verder wil ik nog graag in contact komen met mensen die ook hun hele leven ongewild alleen zijn gebleven en maagd zijn en zo. Want die waren er niet in mijn therapiegroep en dus praatte ik daar ook niet teveel over omdat ze zich geen voorstelling ervan konden maken hoe dat moet zijn.

Ik had ooit pm contact met iemand in dezelfde situatie en heel vergelijkbare dingen meemaakte, de herkenbaarheid was heel fijn om over te praten. Ik hoefde niet alles meer op te kroppen zeg maar :P Maar die persoon komt niet meer op fok denk ik.
Je zal verbaast staan wat je WEL kan krijgen.

Waarom is men zo gefocust op het moeten van een relatie? Ga eens een praatje aan ipv meteen je pik er in te willen stoppen.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_160031928
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Je zal verbaast staan wat je WEL kan krijgen.

Blijf niet voor niets 31 jaar single hé :P
  donderdag 18 februari 2016 @ 23:40:09 #140
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_160031963
quote:
0s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Blijf niet voor niets 31 jaar single hé :P
Beetje suf om vanaf je geboorte te rekenen. :')
The love you take is equal to the love you make.
pi_160034369
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 23:40 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Beetje suf om vanaf je geboorte te rekenen. :')
Ok ik overdrijf om het wat dramatischer te doen lijken maar je get the point :P
pi_160034593
quote:
1s.gif Op donderdag 18 februari 2016 07:50 schreef K44S het volgende:

[..]

Waarom is men zo gefocust op het moeten van een relatie? Ga eens een praatje aan ipv meteen je pik er in te willen stoppen.
Zo denk ik ook helemaal niet, maar ik heb een vrouwen fobie, op een plek waar veel vrouwen lopen zoals in de binnenstad in Utrecht, ziekenhuizen (waar ik therapie heb gevolgd), in het verkeer, op straat etc dan krijg ik hyperventilatie aanvallen. Ik denk dat dit komt doordat ik al vanaf jongs af aan mentaal ben gepest door vrouwen/meisjes. Daar is mijn zelfdestructief gedrag door ontstaan denk ik.
pi_160045326
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 04:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zo denk ik ook helemaal niet, maar ik heb een vrouwen fobie, op een plek waar veel vrouwen lopen zoals in de binnenstad in Utrecht, ziekenhuizen (waar ik therapie heb gevolgd), in het verkeer, op straat etc dan krijg ik hyperventilatie aanvallen. Ik denk dat dit komt doordat ik al vanaf jongs af aan mentaal ben gepest door vrouwen/meisjes. Daar is mijn zelfdestructief gedrag door ontstaan denk ik.
'Vrouwen fobie'? Het is zijn maar mensen. Ze laten scheten, poepen, zijn vaak onzeker( gebruik van maken) weten vaak niet wat ze willen, emotioneel, kinderachtig etc etc.
Daarom nemen mannen vaak het initiatief, vrouwen durven het niet, zijn net zo bang een blauwtje op te lopen( zelfs banger) Wat ik bedoel is dat vrouwen harstikke onzekere wezens zijn en vaak absoluut niet rationeel of logisch. Vrouwen zijn gefixeerd op uiterlijk, fysiek, kleding etc.
Maak er gebruik van ( hoe oppervlakkig het ook klinkt) Wees jezelf en wees een man. Jij bent de prijs! Jij bent de prijs!

[ Bericht 0% gewijzigd door jarulesghost op 19-02-2016 17:49:35 ]
pi_160052238
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

'Vrouwen fobie'? Het is zijn maar mensen. Ze laten scheten, poepen, zijn vaak onzeker( gebruik van maken) weten vaak niet wat ze willen, emotioneel, kinderachtig etc etc.
Daarom nemen mannen vaak het initiatief, vrouwen durven het niet, zijn net zo bang een blauwtje op te lopen( zelfs banger) Wat ik bedoel is dat vrouwen harstikke onzekere wezens zijn en vaak absoluut niet rationeel of logisch. Vrouwen zijn gefixeerd op uiterlijk, fysiek, kleding etc.
Maak er gebruik van ( hoe oppervlakkig het ook klinkt) Wees jezelf en wees een man. Jij bent de prijs! Jij bent de prijs!
Kortpittigjes zijn vaak zekerder dan de gemiddelde kerel :')
pi_160065903
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 februari 2016 17:13 schreef jarulesghost het volgende:

[..]

Nope ze zijn er op uit om mij te vernietigen.
pi_160066117
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 februari 2016 12:51 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Gast :') het enige wat jou vernietigd zijn je eigen waanbeelden :(
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160066121
quote:

[..]

Klopt, zo belangrijk ben jij.0
pi_160066153
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_160067174
quote:

[..]

Gast... Even serieus, denk eens een keer normaal na. Als je dat nu nog steeds niet kan, moet je een psycholoog opzoeken.
pi_160067320
quote:

[..]

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')