abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161604377
Ik ontmoette laatst iemand die objectief gezien echt best onaantrekkelijk was, volgens velen wrsch 'best wel (heel) lelijk'. Dat je denkt 'jeetje, jij hebt het ook niet getroffen zeg!'. Geweldig leuke vent, grappig, slim, gevat, interessant, en ook gewoon erg gelukkig met zijn vrouw en succesvol in zijn carrière. Ik mocht dan wel in de buurt van Hollywood zijn in Californië, maar het was toch echt geen film.
Ja doei.
pi_161604450
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ontmoette laatst iemand die objectief gezien echt best onaantrekkelijk was, volgens velen wrsch 'best wel (heel) lelijk'. Dat je denkt 'jeetje, jij hebt het ook niet getroffen zeg!'. Geweldig leuke vent, grappig, slim, gevat, interessant, en ook gewoon erg gelukkig met zijn vrouw en succesvol in zijn carrière. Ik mocht dan wel in de buurt van Hollywood zijn in Californië, maar het was toch echt geen film.
Zo zie je maar, heel lelijke mensen kunnen ook een vrouw krijgen :)
pi_161604463
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:45 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ik word ook niet altijd even mooi gevonden om het subtiel te zeggen, maar ben toch ook wel een aantal leuke meiden tegen gekomen. Verder geen vriendin, omdat het maar voor een kort moment was, maar toch is het leuk.
Hoe ben jij ze tegengekomen dan?
pi_161604505
quote:
Typisch gevalletje professor met een smal brilletje, geruit overhemd?
pi_161604587
In stereotypes denken maakt mensen zeer onaantrekkelijk.
Ja doei.
pi_161604612
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Hoe ben jij ze tegengekomen dan?
Ja, gewoon waar jij ze ook tegengekomen zou kunnen zijn. Kan bijvoorbeeld op school zijn. Of in de stad ergens. Krijg toch nog weleens een glimlach van meiden in de voorbijgang, dus dat is dan soms ook weer een meevaller. Zo lang je je zelf een beetje leuk presenteert in een gesprek gaat het vaak wel goed.

P.s. beetje warrig
pi_161604749
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja, gewoon waar jij ze ook tegengekomen zou kunnen zijn. Kan bijvoorbeeld op school zijn. Of in de stad ergens. Krijg toch nog weleens een glimlach van meiden in de voorbijgang, dus dat is dan soms ook weer een meevaller. Zo lang je je zelf een beetje leuk presenteert in een gesprek gaat het vaak wel goed.

P.s. beetje warrig
Maar die glimlach vooraf, waar heb je die aan te danken? Lachen werkt aanstekelijk, dus als ik naar meiden glimlach diuy er theoretisch een paar moeten terug lachen.
pi_161604806
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar die glimlach vooraf, waar heb je die aan te danken? Lachen werkt aanstekelijk, dus als ik naar meiden glimlach diuy er theoretisch een paar moeten terug lachen.
Nergens aan te danken, doen ze uit zichzelf. Ik kijk ze dan even kort aan en dan gaan sommige gewoon glimlachen. Dan glimlach je natuurlijk terug en met een beetje geluk heb je een gesprekje. Maar soms doen meiden dat gewoon.

Ben trouwens ergens ook een keer een leuke meid tegengekomen waarmee ik een gesprek had. Heb nog nooit zo'n leuk gesprek gehad met een meid. Ze was helemaal mijn type.
Het is dus allemaal mogelijk deezer. Als je een leuke meid ziet en de sfeer is relaxt kun je haar toch groeten en vragen hoe het gaat. Als ze eerst een beetje stijf doet moet je gewoon verder praten en dan ziet ze vanzelf dat je een leuke vent bent.
Het kan ook jou overkomen als je er een beetje moeite in steekt :)

[ Bericht 26% gewijzigd door Fatoeman op 21-04-2016 17:16:53 ]
pi_161632715
quote:
Ja die mensen bestaan maar zal je het er ook mee kunnen doen?
pi_161632893
Ja. En nu?
Ja doei.
pi_161640929
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:43 schreef motorbloempje het volgende:
Ja. En nu?
Nee niks. Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om vrouwen te ontmoeten of zo. Ik bedoel, die drang is weg... en ik ben het ook zo gewend. Ik weet feitelijk niets anders dan geheel op mezelf aangewezen te zijn.Al 13 jaar woon ik op mezelf nu. Ik voel me ook eigenlijk nooit echt meer eenzaam. Misschien dat mijn hormonen zijn uitgewerkt. De echte wil is er niet meer.
Ik word ook niet meer getriggered door vrouwen die ik aantrekkelijk vind, of jaloers zijn op stellen, of het nooit hebben van seks. Er is al tijden meer rust in mijn hoofd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer vind dat ik geen volledig onaantrekkelijk uiterlijk heb. Ik ben daar juist meer dan ooit van overtuigt maar het boeit me niet meer. Ik kijk vrijwel nooit meer in de spiegel en heb me er bij neer kunnen leggen. Ik vermijd gewoon alles wat met uiterlijk te maken heeft.
pi_161641785
OK man.
Ja doei.
pi_161643283
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Ja het kan, en ondertussen krijgt waarschijnlijk het grootste deel van de lelijke mensen geen partner.
The show must go on
pi_161644097
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 01:14 schreef Kokoswater het volgende:

[..]

Ja het kan, en ondertussen krijgt waarschijnlijk het grootste deel van de lelijke mensen geen partner.
Lelijke mensen krijgen vaak wel een partner. Mensem die psychisch minder bedeeld zijn niet.
  zaterdag 23 april 2016 @ 04:30:20 #290
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161644977
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee niks. Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om vrouwen te ontmoeten of zo. Ik bedoel, die drang is weg... en ik ben het ook zo gewend. Ik weet feitelijk niets anders dan geheel op mezelf aangewezen te zijn.Al 13 jaar woon ik op mezelf nu. Ik voel me ook eigenlijk nooit echt meer eenzaam. Misschien dat mijn hormonen zijn uitgewerkt. De echte wil is er niet meer.
Ik word ook niet meer getriggered door vrouwen die ik aantrekkelijk vind, of jaloers zijn op stellen, of het nooit hebben van seks. Er is al tijden meer rust in mijn hoofd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer vind dat ik geen volledig onaantrekkelijk uiterlijk heb. Ik ben daar juist meer dan ooit van overtuigt maar het boeit me niet meer. Ik kijk vrijwel nooit meer in de spiegel en heb me er bij neer kunnen leggen. Ik vermijd gewoon alles wat met uiterlijk te maken heeft.
Met welke hulpvraag zit je dan als je alles hebt geaccepteerd wat je niet kon vroeger? :{
pi_161646657
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 19:36 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ja die mensen bestaan maar zal je het er ook mee kunnen doen?
Alsof jij nog maagd bent.
pi_161647218
quote:
1s.gif Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Fatoeman het volgende:

[..]

Als ze maar kunnen compenseren met andere dingen. Dat is niet voor iedereen weggelegd.
pi_161647562
Opposites attracts heeft ook zijn grenzen. Mensen voelen zich meestal niet op hun gemak bij mensen die 'van een andere planeet' zijn. Herkenbaarheid en vertrouwdheid speelt dus een rol in aantrekkelijkheid.

En voortschreidend inzicht (levenservaring) maakt ook dat andere prioriteiten worden gezet en andere keuzes worden gemaakt. Misschien niet bij iedereen maar wel bij veel mensen.

Een vrouw met kinderen, of een vrouw met een sterke kinderwens waarvan het biologische klokje tikt zal veel meer 'bekijken' of iemand het in zich heeft een goede vader te kunnen zijn, dan wanneer je nog in je studentenleven zit, graag gezien wilt worden, ook ambiteus bent, etc.

De overeenkomst is wel dat je alles door een bril bekijkt waar mogelijkheden zijn. Dit topic bekijkt veel door een bril (constatering, geen veroordeling) waarom iets niet zal lukken. dan zal je ook niet snel iets oogsten dat wel lukt.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_161651175
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

En toch open je een topic wat inmiddels bijna 300 posts heeft.
Wat is je vraag of probleem?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:31:54 #295
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_161652735
Het probleem is dat hij aan Body Dismorfic Disorder lijdt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stoornis_van_de_lichaamsbeleving

Maar hij wil hiervoor niet naar de psycholoog gaan.
Nog 6 posts te gaan!
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:33:19 #296
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161652764
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

Nog 6 posts te gaan!
Dat is hét probleem, maar niet zijn hulpvraag.
pi_161652928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:

Nog 6 posts te gaan!
Een psycholoog kan ook niet alles oplossen en daar loopt hij al bij.
  zaterdag 23 april 2016 @ 17:44:03 #298
455509 OliverNelsonRemix
Niemand is gelijkwaardig.
pi_161652993
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2016 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Een psycholoog kan ook niet alles oplossen en daar loopt hij al bij.
Maar die heeft deze diagnose niet gesteld?
Heeft Ts althans niet genoemd, voorzover ik heb gelezen.
pi_161654728
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2016 04:30 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Met welke hulpvraag zit je dan als je alles hebt geaccepteerd wat je niet kon vroeger? :{
Geen, Dit topic is al een half jaar oud of zo.
  zaterdag 23 april 2016 @ 19:09:05 #300
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_161654767
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2016 19:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Geen, Dit topic is al een half jaar oud of zo.
Goede timing dan met het slotje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')