Zo zie je maar, heel lelijke mensen kunnen ook een vrouw krijgenquote:Op donderdag 21 april 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ontmoette laatst iemand die objectief gezien echt best onaantrekkelijk was, volgens velen wrsch 'best wel (heel) lelijk'. Dat je denkt 'jeetje, jij hebt het ook niet getroffen zeg!'. Geweldig leuke vent, grappig, slim, gevat, interessant, en ook gewoon erg gelukkig met zijn vrouw en succesvol in zijn carrière. Ik mocht dan wel in de buurt van Hollywood zijn in Californië, maar het was toch echt geen film.
Hoe ben jij ze tegengekomen dan?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:45 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ik word ook niet altijd even mooi gevonden om het subtiel te zeggen, maar ben toch ook wel een aantal leuke meiden tegen gekomen. Verder geen vriendin, omdat het maar voor een kort moment was, maar toch is het leuk.
Typisch gevalletje professor met een smal brilletje, geruit overhemd?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ontmoette laatst iemand die objectief gezien echt best onaantrekkelijk was, volgens velen wrsch 'best wel (heel) lelijk'. Dat je denkt 'jeetje, jij hebt het ook niet getroffen zeg!'. Geweldig leuke vent, grappig, slim, gevat, interessant, en ook gewoon erg gelukkig met zijn vrouw en succesvol in zijn carrière. Ik mocht dan wel in de buurt van Hollywood zijn in Californië, maar het was toch echt geen film.
Ja, gewoon waar jij ze ook tegengekomen zou kunnen zijn. Kan bijvoorbeeld op school zijn. Of in de stad ergens. Krijg toch nog weleens een glimlach van meiden in de voorbijgang, dus dat is dan soms ook weer een meevaller. Zo lang je je zelf een beetje leuk presenteert in een gesprek gaat het vaak wel goed.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe ben jij ze tegengekomen dan?
Maar die glimlach vooraf, waar heb je die aan te danken? Lachen werkt aanstekelijk, dus als ik naar meiden glimlach diuy er theoretisch een paar moeten terug lachen.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:59 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Ja, gewoon waar jij ze ook tegengekomen zou kunnen zijn. Kan bijvoorbeeld op school zijn. Of in de stad ergens. Krijg toch nog weleens een glimlach van meiden in de voorbijgang, dus dat is dan soms ook weer een meevaller. Zo lang je je zelf een beetje leuk presenteert in een gesprek gaat het vaak wel goed.
P.s. beetje warrig
Nergens aan te danken, doen ze uit zichzelf. Ik kijk ze dan even kort aan en dan gaan sommige gewoon glimlachen. Dan glimlach je natuurlijk terug en met een beetje geluk heb je een gesprekje. Maar soms doen meiden dat gewoon.quote:Op donderdag 21 april 2016 17:06 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar die glimlach vooraf, waar heb je die aan te danken? Lachen werkt aanstekelijk, dus als ik naar meiden glimlach diuy er theoretisch een paar moeten terug lachen.
Ja die mensen bestaan maar zal je het er ook mee kunnen doen?quote:Op donderdag 21 april 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
Nee niks. Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om vrouwen te ontmoeten of zo. Ik bedoel, die drang is weg... en ik ben het ook zo gewend. Ik weet feitelijk niets anders dan geheel op mezelf aangewezen te zijn.Al 13 jaar woon ik op mezelf nu. Ik voel me ook eigenlijk nooit echt meer eenzaam. Misschien dat mijn hormonen zijn uitgewerkt. De echte wil is er niet meer.quote:
Ja het kan, en ondertussen krijgt waarschijnlijk het grootste deel van de lelijke mensen geen partner.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zo zie je maar, heel lelijke mensen kunnen ook een vrouw krijgen
Lelijke mensen krijgen vaak wel een partner. Mensem die psychisch minder bedeeld zijn niet.quote:Op zaterdag 23 april 2016 01:14 schreef Kokoswater het volgende:
[..]
Ja het kan, en ondertussen krijgt waarschijnlijk het grootste deel van de lelijke mensen geen partner.
Met welke hulpvraag zit je dan als je alles hebt geaccepteerd wat je niet kon vroeger?quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee niks. Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om vrouwen te ontmoeten of zo. Ik bedoel, die drang is weg... en ik ben het ook zo gewend. Ik weet feitelijk niets anders dan geheel op mezelf aangewezen te zijn.Al 13 jaar woon ik op mezelf nu. Ik voel me ook eigenlijk nooit echt meer eenzaam. Misschien dat mijn hormonen zijn uitgewerkt. De echte wil is er niet meer.
Ik word ook niet meer getriggered door vrouwen die ik aantrekkelijk vind, of jaloers zijn op stellen, of het nooit hebben van seks. Er is al tijden meer rust in mijn hoofd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer vind dat ik geen volledig onaantrekkelijk uiterlijk heb. Ik ben daar juist meer dan ooit van overtuigt maar het boeit me niet meer. Ik kijk vrijwel nooit meer in de spiegel en heb me er bij neer kunnen leggen. Ik vermijd gewoon alles wat met uiterlijk te maken heeft.
Alsof jij nog maagd bent.quote:Op vrijdag 22 april 2016 19:36 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Ja die mensen bestaan maar zal je het er ook mee kunnen doen?
Als ze maar kunnen compenseren met andere dingen. Dat is niet voor iedereen weggelegd.quote:Op donderdag 21 april 2016 16:52 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Zo zie je maar, heel lelijke mensen kunnen ook een vrouw krijgen
En toch open je een topic wat inmiddels bijna 300 posts heeft.quote:Op vrijdag 22 april 2016 23:41 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Nee niks. Ik heb eigenlijk helemaal geen behoefte meer om vrouwen te ontmoeten of zo. Ik bedoel, die drang is weg... en ik ben het ook zo gewend. Ik weet feitelijk niets anders dan geheel op mezelf aangewezen te zijn.Al 13 jaar woon ik op mezelf nu. Ik voel me ook eigenlijk nooit echt meer eenzaam. Misschien dat mijn hormonen zijn uitgewerkt. De echte wil is er niet meer.
Ik word ook niet meer getriggered door vrouwen die ik aantrekkelijk vind, of jaloers zijn op stellen, of het nooit hebben van seks. Er is al tijden meer rust in mijn hoofd. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet meer vind dat ik geen volledig onaantrekkelijk uiterlijk heb. Ik ben daar juist meer dan ooit van overtuigt maar het boeit me niet meer. Ik kijk vrijwel nooit meer in de spiegel en heb me er bij neer kunnen leggen. Ik vermijd gewoon alles wat met uiterlijk te maken heeft.
Dat is hét probleem, maar niet zijn hulpvraag.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Het probleem is dat hij aan Body Dismorfic Disorder lijdt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stoornis_van_de_lichaamsbeleving
Maar hij wil hiervoor niet naar de psycholoog gaan.
Nog 6 posts te gaan!
Een psycholoog kan ook niet alles oplossen en daar loopt hij al bij.quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:31 schreef OliverNelsonRemix het volgende:
Het probleem is dat hij aan Body Dismorfic Disorder lijdt.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Stoornis_van_de_lichaamsbeleving
Maar hij wil hiervoor niet naar de psycholoog gaan.
Nog 6 posts te gaan!
Maar die heeft deze diagnose niet gesteld?quote:Op zaterdag 23 april 2016 17:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een psycholoog kan ook niet alles oplossen en daar loopt hij al bij.
Geen, Dit topic is al een half jaar oud of zo.quote:Op zaterdag 23 april 2016 04:30 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Met welke hulpvraag zit je dan als je alles hebt geaccepteerd wat je niet kon vroeger?
Goede timing dan met het slotje.quote:Op zaterdag 23 april 2016 19:07 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Geen, Dit topic is al een half jaar oud of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |