abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157672976
Is dit mogelijk?
Een tijd lang at ik zelden en hierdoor verdween de levenslust en behoefte aan intimiteit.
Nu ik weer normaal eet en slaap merk ik dat ik me weer eenzaam ga voelen en vind ik het vervelend dat ik zo onaantrekkelijk ben en dus geen intimiteit kan hebben. Ik sport 5 keer per week en ik slik 80mg citalopram en daardoor had ik gehoopt dat die behoefte dus zou verdwijnen. Helaas dus niet het geval.

Mediteren is een optie die ik zeker binnenkort wil proberen. Iemand nog andere suggesties?
Ik durfde dit niet in de therapie groep te bespreken uit schaamte en omdat andere dit probleem sowieso niet hebben.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_157673142
Iedereen heeft behoefte aan intimiteit. Het is een basisding voor mensen
Verdwijnen zal het dus sowieso nooit, en anderen zullen het zeker herkennen. Iedereen voelt zich wel eens alleen

Als een relatie er niet in zit zou je misschien meer kunnen focussen op andere manieren van warmte en liefde, vriendschappen bijvoorbeeld.
Als je die ook niet hebt zou ik zeker in therapie bespreken hoe je daar aan zou kunnen werken
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_157673147
Ten eerste: Als je in een therapie-groep zit dan lijkt dit me -juist- hetgeen dat je daar moet bespreken. Verder kan ik je geruststellen: Jij bent een van de miljoenen die dit "probleem" hebben.

Intimiteit kan je niet compenseren met afleiding zoals sporten en werk, je kan jezelf hoogstens bezighouden en de behoefte eraan minimaliseren. Natuurlijk zijn we menselijk dus hoe goed je het ook onderdrukt, waarschijnlijk zal uiteindelijk die behoefte weer naar boven komen borrelen. Mediteren is wat dat betreft hetzelfde als de andere soorten afleiding, het helpt misschien maar het gaat er niet voor zorgen dat je opeens geen behoefte meer aan intimiteit hebt.

Ik begrijp dat je in de veronderstelling bent dat je een onaantrekkelijk uiterlijk hebt. Nu is het misschien makkelijk praten maar ook hier kan ik je weer geruststellen: Er zijn miljoenen mensen "onaantrekkelijk" maar die hebben toch een partner of genieten intimiteit. Sowieso is aantrekkelijkheid een subjectieve aangelegenheid en zijn gezonde relaties op meer gebaseerd dan of iemand een lekker smoeltje heeft.

Dus ja, het is mogelijk om de lust naar intimiteit te controleren maar ik vermoed dat dat nooit helemaal weg zal gaan. Dus misschien moet je je toch maar eens aan wat intimiteit wagen.
Conscience do cost.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:31:58 #4
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_157673156
Hoe weet je zo zeker dat anderen dit probleem niet hebben, als je er niet eens over praat?
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:35:16 #5
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_157673231
Neem een kat?
KuikenGuppy
pi_157673331
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:31 schreef ems. het volgende:
Ten eerste: Als je in een therapie-groep zit dan lijkt dit me -juist- hetgeen dat je daar moet bespreken. Verder kan ik je geruststellen: Jij bent een van de miljoenen die dit "probleem" hebben.

Intimiteit kan je niet compenseren met afleiding zoals sporten en werk, je kan jezelf hoogstens bezighouden en de behoefte eraan minimaliseren. Natuurlijk zijn we menselijk dus hoe goed je het ook onderdrukt, waarschijnlijk zal uiteindelijk die behoefte weer naar boven komen borrelen. Mediteren is wat dat betreft hetzelfde als de andere soorten afleiding, het helpt misschien maar het gaat er niet voor zorgen dat je opeens geen behoefte meer aan intimiteit hebt.

Ik begrijp dat je in de veronderstelling bent dat je een onaantrekkelijk uiterlijk hebt. Nu is het misschien makkelijk praten maar ook hier kan ik je weer geruststellen: Er zijn miljoenen mensen "onaantrekkelijk" maar die hebben toch een partner of genieten intimiteit. Sowieso is aantrekkelijkheid een subjectieve aangelegenheid en zijn gezonde relaties op meer gebaseerd dan of iemand een lekker smoeltje heeft.

Dus ja, het is mogelijk om de lust naar intimiteit te controleren maar ik vermoed dat dat nooit helemaal weg zal gaan. Dus misschien moet je je toch maar eens aan wat intimiteit wagen.
Thanks, wel een geruststelling dat ik niet de enige ben. Dat 12 mensen dit wel hebben in mijn therapiegroep en ik de enige ben die dit niet heeft maakt het lastig om het in de groep te gooien.
Me eraan wagen is onmogelijk. Ben niet voor niets 31 jaar vrijgezel. Ik krijg sowieso geen kansen omdat ik op voorhand al wordt afgewezen en met de nek wordt aangekeken.
Als het dus niet valt te compenseren dan moet ik het dus zien te minimaliseren en wat rest moet ik dus zien te onderdrukken.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:44:32 #7
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_157673424
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Thanks, wel een geruststelling dat ik niet de enige ben. Dat 12 mensen dit wel hebben in mijn therapiegroep en ik de enige ben die dit niet heeft maakt het lastig om het in de groep te gooien.
Me eraan wagen is onmogelijk. Ben niet voor niets 31 jaar vrijgezel. Ik krijg sowieso geen kansen omdat ik op voorhand al wordt afgewezen en met de nek wordt aangekeken.
Sorry, maar je lijkt vooral vol zelfmedelijden te zitten. Het ligt natuurlijk ook aan anderen dat jij geen 'kansen' krijgt, niet aan jezelf. Het is makkelijker om de oorzaak buiten jouzelf om te zoeken, dan hoef jij niet te veranderen.
Sorry maar dit lijkt me dikke bullshit.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:45:37 #8
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157673448
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:39 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Als het dus niet valt te compenseren dan moet ik het dus zien te minimaliseren en wat rest moet ik dus zien te onderdrukken.
31 jaar vrijgezel? Je bent 46?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:46:36 #9
343196 RingBewoner
In het echt ben ik grappiger
pi_157673470
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:45 schreef Lienekien het volgende:

[..]

31 jaar vrijgezel? Je bent 56?
Waarschijnlijk moet er nog ergens een "en" tussen.
UI Made bij VanilleKwark.
pi_157673476
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:31 schreef Voszje het volgende:
Hoe weet je zo zeker dat anderen dit probleem niet hebben, als je er niet eens over praat?
Omdat anderen een relatie hebben en exen. Ben de enige die too ugly is for love. Ik had gehoopt dat meerdere dit probleem hadden. Ik heb het idee dat zij zichzelf onaantrekkelijk vinden maar anderen niet en dat het in mijn geval van beide kanten uitgaat. Als je aan 1000 vrouwen in real life een mening vraagt over mijn uiterlijk dan zullen er 1000 zeggen dat ik onaantrekkelijk ben. Het is lastig om hiermee om te gaan maar het lukt nu veel beter en ik laat niet alles meer van mijn uiterlijk afhangen.
Ik wil het compenseren en minimaliseren.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:47:15 #11
343196 RingBewoner
pi_157673493
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:44 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Sorry, maar je lijkt vooral vol zelfmedelijden te zitten. Het ligt natuurlijk ook aan anderen dat jij geen 'kansen' krijgt, niet aan jezelf. Het is makkelijker om de oorzaak buiten jouzelf om te zoeken, dan hoef jij niet te veranderen.
Sorry maar dit lijkt me dikke bullshit.
Dat zie je vaker met mensen die tegenslag op tegenslag krijgen. Op een gegeven moment ligt het aan alles en iedereen behalve aan henzelf.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:47:19 #12
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_157673495
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:46 schreef RingBewoner het volgende:

[..]

Waarschijnlijk moet er nog ergens een "en" tussen.
En ik bedoel 46.
  donderdag 19 november 2015 @ 17:48:35 #13
343196 RingBewoner
pi_157673524
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:46 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat anderen een relatie hebben en exen.
Niet iedereen.
quote:
Ben de enige die too ugly is for love.
Nee hoor, er zijn veel meer.
quote:
Ik had gehoopt dat meerdere dit probleem hadden.
Zijn er dus ook.
quote:
[.....] Als je aan 1000 vrouwen in real life een mening vraagt over mijn uiterlijk dan zullen er 1000 zeggen dat ik onaantrekkelijk ben.
Laten we dat eens proberen.
quote:
Het is lastig om hiermee om te gaan maar het lukt nu veel beter en ik laat niet alles meer van mijn uiterlijk afhangen.
Heel verstandig.
quote:
Ik wil het compenseren en minimaliseren.
Met wat?
  donderdag 19 november 2015 @ 17:50:28 #14
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157673566
In overleg met TS, en onder strikte voorwaarden, heropend.

[ Bericht 67% gewijzigd door Copycat op 04-01-2016 09:53:56 ]
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_159046002
Nvm, het valt niet te compenseren :P vrouwen weten dat mijn genen slecht zijn en ze hebben het gemunt op mij. Het liefst willen ze dat ik niet besta.

Vandaag ging ik afscheid nemen van de therapie groep. Maar er waren 2 nieuwe vrouwen bij van in de 20. Ik was te laat omdat het verkeerd helemaal vast stond.
Het was vreselijk om naar binnen te lopen. Omdat ik eigenlijk mijn hele leven door vrouwen mentaal mishandeld ben ging ik hyperventileren en het zweet brak me uit.. overal. Die dodelijke blikken van die nieuwe meiden alsof ze door hebben dat mijn genen buitenaards zijn. Ze kunnen het ruiken en aanvoelen.

Je kan erom lachen maar ik weet dat dit echt zo is allemaal.

Met 50% van de bevolking zal ik nooit kunnen omgaan.

Oh ja en op datingsites ben ik als vanzelfsprekend nooit de vleeskeuring doorgekomen in 8 jaar tijd.

Maar ik neem het vrouwen niet kwalijk... het is namelijk wel zo. Ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
pi_159047359
-nee-

[ Bericht 91% gewijzigd door Copycat op 12-01-2016 19:00:22 ]
  Moderator dinsdag 12 januari 2016 @ 20:04:44 #17
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_159049757
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 17:57 schreef -Deluzion- het volgende:
Nvm, het valt niet te compenseren :P vrouwen weten dat mijn genen slecht zijn en ze hebben het gemunt op mij. Het liefst willen ze dat ik niet besta.

Vandaag ging ik afscheid nemen van de therapie groep. Maar er waren 2 nieuwe vrouwen bij van in de 20. Ik was te laat omdat het verkeerd helemaal vast stond.
Het was vreselijk om naar binnen te lopen. Omdat ik eigenlijk mijn hele leven door vrouwen mentaal mishandeld ben ging ik hyperventileren en het zweet brak me uit.. overal. Die dodelijke blikken van die nieuwe meiden alsof ze door hebben dat mijn genen buitenaards zijn. Ze kunnen het ruiken en aanvoelen.

Oh ja en op datingsites ben ik als vanzelfsprekend nooit de vleeskeuring doorgekomen in 8 jaar tijd.

Maar ik neem het vrouwen niet kwalijk... het is namelijk wel zo. Ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Jij bent...ver heen. Heel ver.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_159054025
ga naar de masseur. en naar een gewone. geen happy ending gedoe.

en wat betreft therapie: doe je iets van nazorg straks?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 21:53:51 #19
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_159054246
Ook ik dacht dat ik nooit een relatie zou hebben, vrouwen me niet zagen staan.

Ik ondernam wel stappen. Maar elke vrouw die ik zei leuk te vinden vond mij niet meer dan aardig en dat was dat.
Een vrouw die ik zei leuk te vinden zei dat ze van me walgde.

Eindelijk was daar dan een vrouw die me leuk vond. En ik haar. Net een dag hadden we een relatie en toen had ze zelfmoordgedachtes en was ze daadwerkelikl richting het spoor gefietst. Ze had dus duidelijk problemen. Relatie duurde niet lang.

En voor een kerel die al erg weinig vertrouwen in zijn geluk met vrouwen had, was dit weer een best goed argument daarvoor.

Twee jaar later. Eindelijk weer leuk contact met een vrouw, en zij zocht leuk contact met mij. Maar op de vierde date kwam de aap uit de mouw: Ze had al een vriend naar vond mijn aandacht wel leuk.

Weeral best een goed argument om mijn vertrouwen in geluk bij de vrouwen op een laag pitje te zetten.

En natuurlijk kan je denken: Ja, maar bij mij is het veel erger. Ik ben écht lelijk. Vrouwen zien mij écht niet staan.

Bullshit.

Ik lees dat je in therapie bent. Mooi! Dat betekent dat je aan jezelf werkt en dat je jezelf dus waardevol vind. Dat is sterk.
Ik heb ook (intensieve) therapie gehad en het heeft mij onwijs goed gedaan.

Enne, ik heb inmiddels al bijna een half jaar een prachtige vrouw als vriendin.

Dus werk aan jezelf en het komt heus goed. Ga niet de slachtofferrol uithangen.

In de liefde kan je pech hebben, en dat is kut. Maar dan ga je door en komt het op een andere manier wel goed.
Pas als je in de slachtofferrol gaat zitten en jezelf je de liefde niet gunt weet je zeker dat het niet gaat lukken. Maar dan ben je het toch echt zelf die dat doet, en niet die duizenden vrouwen.
  Milf dinsdag 12 januari 2016 @ 21:54:17 #20
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_159054267
Als je je looks niet mee hebt, dan moet je het met je innerlijk, met je karakter doen.

Als ik je berichten zo lees, dan mag je nog wat meer schaven aan je innerlijk.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
pi_159054302
quote:
Nvm, het valt niet te compenseren vrouwen weten dat mijn genen slecht zijn en ze hebben het gemunt op mij. Het liefst willen ze dat ik niet besta.

Wow :{ Je doet er verstandig aan om je in te schrijven voor een nieuwe therapie als ik dit zo lees.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_159055056
quote:

Ik geloof 100% dat jij denkt dat het echt zo is en dat het zo voelt. Maar omdat jij het zo aanvoelt, is het nog niet wat zij denken.
Heb je er al eens de mogelijkheid overwogen dat, omdat je je hele leven door vrouwen mentaal mishandeld bent, je blikken van vrouwen als veroordelend en negatief interpreteert en dat die vrouwen dat misschien helemaal niet denken?

Hoe is het na je binnenkomst eigenlijk verder gegaan?

Je zegt dat je afscheid nam van de therapiegroep, heb je naast die therapiegroep nog andere hulp?
  dinsdag 12 januari 2016 @ 22:35:44 #23
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_159055888
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 21:55 schreef habitue het volgende:

[..]

Wow :{ Je doet er verstandig aan om je in te schrijven voor een nieuwe therapie als ik dit zo lees.
Het is Richard, hè. Sommigen veranderen nooit.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_159056252
Met zo'n negatieve gedachten spiraal gaat je niks lukken inderdaad.

Je zal eerst zwaar aan je zelf moeten werken, en zeker aan je zelfvertrouwen voordat je uberhaupt alleen al kan denken aan het eventueel aanspreken van een vrouw.

Zorg eerst dat je eigen mind even op een rij komt zodat je niet desperate zelve bent. Je hebt veelste veel zelfmedelijden zoals hierboven al gezegd. Misschien moet je eens zorgen dat je jezelf leuk vindt, dan heb je iig al één en tevens de belangrijkste persoon mee.

You're never alone when you like the person you're alone with.
Lambo of Rekt
pi_159056511
quote:
3s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:46 schreef EggsTC het volgende:
Je zal eerst zwaar aan je zelf moeten werken

Zorg eerst dat je eigen mind even op een rij komt

Misschien moet je eens zorgen dat je jezelf leuk vindt
Zo, die dooddoeners kunnen we ook weer afvinken.
pi_159056635
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:54 schreef 6sr het volgende:

[..]

Zo, die dooddoeners kunnen we ook weer afvinken.
Het zijn wel de grootste aspecten waar het om draait. Dooddoener of niet, denk je dat er hier een post gaat komen waardoor de TS ineens genezen is? Ik zie m wel komen van je.
Lambo of Rekt
pi_159056830
-daar is R&P feedback voor-

[ Bericht 51% gewijzigd door motorbloempje op 13-01-2016 00:06:12 ]
pi_159059348
Heb je ooit gehoord van een mmorpg?
Dat is een computerspel waar duizenden mensen online zijn en met wie je samen een alternatieve leven kan opbouwen. In zulke spellen kies je zelf een avatar uit en word je beoordeeld op je vaardigheden en persoonlijkheid die je zelf mag invullen. Vele spelers spenderen uren aan het spel omdat het status, vrienden, vriendin, intimiteit geven aan de spelers die ze buiten het spel niet kunnen krijgen.
pi_159059569
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
Iedereen heeft behoefte aan intimiteit. Het is een basisding voor mensen
boute stelling, kun je bewijzen?
  woensdag 13 januari 2016 @ 01:13:24 #30
155616 Proximo
For god, king & country
pi_159059766
quote:
ik slik 80mg citalopram en daardoor had ik gehoopt dat die behoefte dus zou verdwijnen.
Stop met groepstherapie en pak individuele therapie op. In een groep moet je je op je gemak voelen, als je dat nog niet kan dan ben je er gewoon nog niet klaar voor. Niets om je voor te schamen.

Zoek een psycholoog waar je je goed bij voelt (dat kan even duren). En gooi alles waar je je diep voor schaamt op tafel. Dat is ontzettend moeilijk maar is écht de enige weg. Daarna kun je er aan gaan werken.

Je kunt het met sporten en een shitload aan medicatie proberen op te lossen maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het effect minimaal is.
Ik heb 4 jaar lang citalopram geslikt en ik ben blij dat ik er van af ben. Het is een middel wat je vooral dempt maar niets voor je verdere problematiek doet.
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_159059899
quote:
13s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef Proximo het volgende:

[..]

Stop met groepstherapie en pak individuele therapie op. In een groep moet je je op je gemak voelen, als je dat nog niet kan dan ben je er gewoon nog niet klaar voor. Niets om je voor te schamen.

Zoek een psycholoog waar je je goed bij voelt (dat kan even duren). En gooi alles waar je je diep voor schaamt op tafel. Dat is ontzettend moeilijk maar is écht de enige weg. Daarna kun je er aan gaan werken.

Je kunt het met sporten en een shitload aan medicatie proberen op te lossen maar uit ervaring kan ik je vertellen dat het effect minimaal is.
Ik heb 4 jaar lang citalopram geslikt en ik ben blij dat ik er van af ben. Het is een middel wat je vooral dempt maar niets voor je verdere problematiek doet.
Het lastige daarbij is wanneer je toch wel intensieve therapie nodig hebt (meerdere dagen per week), je toch vaak aangewezen bent op een of andere vorm van groepstherapie. Omdat het anders toch wat duur wordt voor de behandelaar, en die lui ook maar een maximum bedrag van de verzekering krijgen waarmee ze het moeten doen.

En inderdaad. Antidepressiva is geen medicatie die het probleem oplost of aanpakt. Het zwakt wel bepaalde symptomen af, zodat je hopelijk zelf beter in staat bent de onderliggende problemen aan te pakken / op te lossen. Dat zou je meerdere keren verteld moeten zijn.
"Pools are perfect for holding water"
pi_159060123
Heb je een of andere vreselijke ziekte waardoor je letterlijk mismaakt bent of 10 ton weegt? Zo niet, dan ligt het misschien toch aan je zelfbeeld, kijk om je heen, talloze lelijke mensen zijn aan de man/vrouw!

Plus als je zoveel sport moet je toch een goed lichaam hebben of iig die richting op gaan. Kun je wel een lelijke kop hebben maar dan ben je nog steeds aantrekkelijker dan het gros van de mensen.

Oh ja, en als je in een therapiegroepje zit met andere mensen met een laag zelfbeeld en jij die allemaal niet zo lelijk vindt als ze zelf denken: zelf denken ze dit wél van zichzelf maar dat klopt dus niet, en misschien zit jij in precies dezelfde situatie maar zie je dat ook niet van jezelf.
pi_159085609
Je dient iets uit te stralen waar je trots op bent, en waarbij mensen denken: "he, dat wil ik horen/ook weten".

Ook jij hebt iets boeiends/dingen gedaan in je leven, waar andere van kunnen leren of waarmee je een leuk verhaaltje kan vertellen.

Intimiteitsproblemen.. een lastige aangezien er een groot taboo op ligt. Maar zoals aangegeven:
- Probeer jezelf ook wat meer open te stellen als je met andere praat
- Begin zelf ook met een kleine aanraking/knuffel als je iemand graag ziet of graag mag.
- Ga naar een masseur of een stap verder: specialist in intimiteit.

Hoe lastig het ook is, je zal kleine stapjes moeten maken en blij zijn bij elke vooruitgang i.p.v. teveel willen in een keer.
pi_159091107
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 22:35 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Het is Richard, hè. Sommigen veranderen nooit.
Richard?
pi_159091171
quote:
13s.gif Op woensdag 13 januari 2016 01:13 schreef Proximo het volgende:

[..]

Het is een prima antidepressivum, maar niet voor iedereen. Daarnaast heeft TS nogal een probleem met cognities, waardoor therapie daarvoor ook zeker nuttig lijkt.
pi_159092640
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Richard?
richard_prf
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:20:06 #37
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_159092687
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 07:53 schreef madeliefff het volgende:

[..]

Richard?
Richard_prf oid was zijn username. Die heeft een berucht slecht beeld van zijn uiterlijk. Laat zijn PoHi voor zichzelf spreken!
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  donderdag 14 januari 2016 @ 10:24:06 #38
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_159092755
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Detroit het volgende:

[..]

Richard_prf oid was zijn username. Die heeft een berucht slecht beeld van zijn uiterlijk. Laat zijn PoHi voor zichzelf spreken!
Deluzion ook. Da's gewoon een redelijk knappe jongen om te zien, maar heeft serieuze bdd issues... die m.i. ook gewoon niet op fok horen maar bij een professional.
KuikenGuppy
pi_159092951
quote:
1s.gif Op donderdag 14 januari 2016 10:20 schreef Detroit het volgende:

[..]

quote:
ah oke
pi_159215709
Wacht even, ik zal weer reageren als ik weer energy heb.

Afgelopen weken heb ik:

9x flessen cola gedronken
5x pakken chocomel
12x zakken chips
11x chocolade repen
2x pepermunt rollen
1x snoep mix
3x zakken auto drop
1x mac drive
1x chinees
en sommige dagen gewoon niks gegeten of gedronken.

Ik dacht dat het wel mee viel maar nu ik eraan terug denk is het wel duidelijk waarom ik me zo raar voel.

Oh en de therapie conclusie is dat ik BDD heb + een vrouwen fobie.
pi_159216395
Maar inderdaad, gebrek aan intimiteit valt niet te compenseren. Ja ik heb mijn libido helemaal gereduceerd tot niet bestaand maar dat creëert weer nieuwe problemen.

Maar ik leef nu 13 jaar op mezelf en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik onaantrekkelijk ben en ook geen leuk persoon ben.

Het valt me op dit moment nogal zwaar dat ik echt alleen ben. Geen familie of vrienden en natuurlijk een enkele vorm van vrouwelijke contacten (kom sowieso nooit de vleeskeuring door).

Maar zoals altijd red ik mij hier wel weer uit en gaat het over een tijdje wel weer minder slecht.

Ik reageer over een maandje wel weer. Voor nu wil ik niks anders dan slapen.

[ Bericht 4% gewijzigd door -Deluzion- op 18-01-2016 23:04:55 ]
  donderdag 21 januari 2016 @ 11:59:55 #42
424655 MisterCe
The B but not the C
pi_159277476
quote:
0s.gif Op maandag 18 januari 2016 22:51 schreef -Deluzion- het volgende:
Maar inderdaad, gebrek aan intimiteit valt niet te compenseren. Ja ik heb mijn libido helemaal gereduceerd tot niet bestaand maar dat creëert weer nieuwe problemen.

Maar ik leef nu 13 jaar op mezelf en ik ben tot de conclusie gekomen dat ik onaantrekkelijk ben en ook geen leuk persoon ben.

Het valt me op dit moment nogal zwaar dat ik echt alleen ben. Geen familie of vrienden en natuurlijk een enkele vorm van vrouwelijke contacten (kom sowieso nooit de vleeskeuring door).

Maar zoals altijd red ik mij hier wel weer uit en gaat het over een tijdje wel weer minder slecht.

Ik reageer over een maandje wel weer. Voor nu wil ik niks anders dan slapen.
Is een kat of hond (of ander huisdier) misschien een optie voor jou?
  donderdag 21 januari 2016 @ 15:37:20 #43
262 Re
Kiss & Swallow
pi_159282519
tot over een maand dan, of niet...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_159786642
Zoiets ja. Maar ondertussen ben ik altijd maagd en 31 :( en ben ik niet gewild :( Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Jezus wat moet het leven toch eenvoudig zijn als je er leuk uitziet en mensen je leuk vinden.
pi_159787273
Heeft ook te maken met uitstraling. Als je er uit ziet als een fotomodel maar je bent strontchagrijnig en arrogant dan maakt dat je niet bepaald aantrekkelijk. Als je daarentegen geen fotomodel bent, maar wel aardig bent voor mensen en oprechte interesse toont is dat al een stuk aantrekkelijker. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar degene die weliswaar geen fotomodel is, maar wel aardig en oprecht.

Hoe staat het met je therapie? Neem aan dat je nog wel bezig bent?
pi_159790362
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:44 schreef DoubleDip het volgende:
Heeft ook te maken met uitstraling. Als je er uit ziet als een fotomodel maar je bent strontchagrijnig en arrogant dan maakt dat je niet bepaald aantrekkelijk. Als je daarentegen geen fotomodel bent, maar wel aardig bent voor mensen en oprechte interesse toont is dat al een stuk aantrekkelijker. Persoonlijk zou mijn voorkeur uitgaan naar degene die weliswaar geen fotomodel is, maar wel aardig en oprecht.

Hoe staat het met je therapie? Neem aan dat je nog wel bezig bent?
Nee dat is al voorbij... Heeft 4 maanden geduurd. Het waren allemaal fantastische mensen en ik heb weer iets meer vertrouwen terug in de mensheid gekregen en ik heb met de meeste ook nog contact.
Maar verder is er niet zoveel veranderd. Nog steeds heb ik het idee dat het bij hen vooral in hun hoofd zit omdat ze allemaal relaties hebben en zo en er gewoon goed uitzien. En bij mij dat het van 2 kanten komt, zowel ikzelf als alle andere mensen dat vinden. En helaas heb ik teveel bewijs en maak ik nooit de andere kant mee.
Mja de therapeuten zeiden wel dat ik niet alles ingebeeld heb.

Ik ben juist het compleet tegenovergestelde van arrogant. Ja misschien wel eigenwijs dat wel. Maar ik ben vooral onzichtbaar.

Maar zoals Schenkstroop ooit zei " van een mooi innerlijk raak ik niet opgewonden" Nou dat maak ik sowieso altijd mee... dat ze me hoogstens aardig vinden.

[ Bericht 2% gewijzigd door -Deluzion- op 09-02-2016 21:13:16 ]
pi_159790547
Ik ben te onaantrekkelijk voor vrouwen, is het dan zo gek dat ik omdat er nooit iets veranderd dan aan plastisch chirurgie denk? Want ik zie op deze manier niets veranderen.
  dinsdag 9 februari 2016 @ 21:37:41 #48
399856 Atmosphere72
Somewhat Damaged
pi_159791534
Ik snap wel wat je bedoelt met dat je jezelf onaantrekkelijk vind, ik heb het zelf ook jaren gehad. Was ook geobsedeerd destijds door m'n huid en haar, alles moest perfect zitten. Ook had ik hele erge acne en andere infecties in m'n gezicht, open wonden, bloed constant, was één van de moeilijkste periodes uit m'n leven. Later (nu 23) allemaal goed gekomen en op wat onzuiverheden die ik nog heb bij het opstaan heb ik nergens meer last van, jojobaolie doet wonderen. Werk gewoon aan jezelf men! Heb ik zelf ook heel veel gedaan de afgelopen paar jaar en dat heeft heel veel geholpen, geen onzekerheden meer en geen constante fixatie meer op m'n uiterlijk. Investeer meer in zelfontwikkeling en als je je van binnen beter gaat voelen dan straal je dat automatisch ook weer uit naar buiten.
Try to save myself but myself keeps slipping away
pi_159791831
Ik zat gister op de fiets en ik reed voorbij zo'n meneer met een scootmobiel.een meneer met (ik vermoed) een verstandelijke handicap, kwijl hing uit zijn mond.

Ik denk bij mezelf waar ken ik deze man nou van hij komt me zo bekend voor. En ja hoor jaren terug had ik hem met zijn vriendinnetje zien zoenen bij het busstation. De reden dat ik dit nog weet is omdat het zo smerig was om aan te zien. Allebei onder zijn kwijl Enzo.

Maar goed moraal van het verhaal, beide waren niet om aan te zien. Toch leken ze het heel leuk met elkaar te hebben.
Die dag leerde ik het maakt niet uit hoe lelijk je bent, er is altijd iemand net zo lelijk als jij :)
pi_159794176
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:43 schreef LionPopChoc het volgende:
Ik zat gister op de fiets en ik reed voorbij zo'n meneer met een scootmobiel.een meneer met (ik vermoed) een verstandelijke handicap, kwijl hing uit zijn mond.

Ik denk bij mezelf waar ken ik deze man nou van hij komt me zo bekend voor. En ja hoor jaren terug had ik hem met zijn vriendinnetje zien zoenen bij het busstation. De reden dat ik dit nog weet is omdat het zo smerig was om aan te zien. Allebei onder zijn kwijl Enzo.

Maar goed moraal van het verhaal, beide waren niet om aan te zien. Toch leken ze het heel leuk met elkaar te hebben.
Die dag leerde ik het maakt niet uit hoe lelijk je bent, er is altijd iemand net zo lelijk als jij :)
Maar zoek je dan puur gelijkgestemden omdat je niet denkt beter te krijgen, of maak je wel degelijk kans bij de rest van Nederland maar heb je dat zelf niet door? Soort zoekt soort, maar als ik lelijk was zou ik niet met iemand daten die óók lelijk was want je moet altijd denken dat je beter verdiend toch?
pi_159795242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben te onaantrekkelijk voor vrouwen, is het dan zo gek dat ik omdat er nooit iets veranderd dan aan plastisch chirurgie denk? Want ik zie op deze manier niets veranderen.
Ik denk niet dat je daarmee iets opschiet. Denk dat je meer baat hebt bij (meer) therapie.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 23:44:20 #52
441859 crew  Lenny77
pi_159795671
Ik lees de topics van jou en daarin lees ik vaak ook dat iemand zegt dat je helemaal niet lelijk bent. Dat je best wel een knappe man bent.
Jammer dan dan de bdd... Jammer dat je jezelf niet kan zien zoals je bent.

Wat voor plastische chirurgie heb je in gedachten? Noem eens een paar specifieke dingen? Niet zo van : mijn heel gezicht!! Maar eerder bv: mijn oren want ik heb flaporen en mijn huid chemisch laten peelen want ik heb putjes door jeugdacne enz
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_159796333
herkenbaar!
pi_159796380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar zoek je dan puur gelijkgestemden omdat je niet denkt beter te krijgen, of maak je wel degelijk kans bij de rest van Nederland maar heb je dat zelf niet door? Soort zoekt soort, maar als ik lelijk was zou ik niet met iemand daten die óók lelijk was want je moet altijd denken dat je beter verdiend toch?
Beauty is in the eye of the beholder, ik denk dat je beter kan zoeken naar iemand die bij je past en die je begrijpt. Lief en leed delen enzo.
Ik denk dat als je van iemand houd je diegene automatisch mooier vind.
pi_159796467

[ Bericht 100% gewijzigd door syndroom op 10-02-2016 00:57:36 ]
pi_159796526
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Ik lees de topics van jou en daarin lees ik vaak ook dat iemand zegt dat je helemaal niet lelijk bent. Dat je best wel een knappe man bent.
Jammer dan dan de bdd... Jammer dat je jezelf niet kan zien zoals je bent.

Wat voor plastische chirurgie heb je in gedachten? Noem eens een paar specifieke dingen? Niet zo van : mijn heel gezicht!! Maar eerder bv: mijn oren want ik heb flaporen en mijn huid chemisch laten peelen want ik heb putjes door jeugdacne enz
Oh dat kan ik goed verwoorden: mijn neusbot staat scheef dus die corrigeren, mijn kin staat scheef, mijn mond staat scheef, mijn kin is te groot voor mijn gezicht. Nja dat dus corrigeren. Dit heb ik niet ingebeeld maar is vastgesteld door kaakchirurg, plastisch chirurg.
pi_159796575
Misschien moet je je opgeven voor lelijke eendjes.

Een beetje je gebrek uitventen en WHOP, een gratis operatie *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159796597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daarmee iets opschiet. Denk dat je meer baat hebt bij (meer) therapie.
Ja dat ook wel.. ik krijg ook nog meer therapie. Maar ik ben nu 31... en ik snap het niet.... Mensen vinden mij wel gewoon leuk en aardig dat weet ik nu zeker. Ik was de eerste die wegging uit de groep en ze misten mij wel en het voelde ook echt gemeend toen ik 2 weken later nog een keer afscheid kwam nemen.
Maar er moet iets gebeuren, iets drastisch....want anders als ik 40 ben , heb ik nog steeds geen ervaring.
pi_159796613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je je opgeven voor lelijke eendjes.

Een beetje je gebrek uitventen en WHOP, een gratis operatie *O*
Net even gekeken... ik ga me serieus opgeven hiervoor.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:36:45 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Oh dat kan ik goed verwoorden: mijn neusbot staat scheef dus die corrigeren, mijn kin staat scheef, mijn mond staat scheef, mijn kin is te groot voor mijn gezicht. Nja dat dus corrigeren. Dit heb ik niet ingebeeld maar is vastgesteld door kaakchirurg, plastisch chirurg.
Maar je hebt ook de diagnose BDD. Hoe rijm je dat?
pi_159796737
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je hebt ook de diagnose BDD. Hoe rijm je dat?
Nou dat ik het waarschijnlijk overdrijf. Dat het wel klopt maar dat ik er een te groot punt van maak. Dat anderen het misschien niet zo opmerken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:46:36 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796802
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou dat ik het waarschijnlijk overdrijf. Dat het wel klopt maar dat ik er een te groot punt van maak. Dat anderen het misschien niet zo opmerken.
Zou voldoende reden zijn om je af te wijzen voor plastische chirurgie.
pi_159796920
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zou voldoende reden zijn om je af te wijzen voor plastische chirurgie.
Nee maar ik ben bijvoorbeeld in 7 jaar dat ik op paiq sta ingeschreven nog nooit door de vleuskeuring heen gekomen. Niet dat ik echt wil daten... maar ik wil gewoon dat er 1 persoon bestaat die mij goed genoeg vindt om af te spreken.
Hetzelfde geldt voor Tinder... nooit een match gehad op de meest uitgebreide range...

Dit is niet klagen en janken... maar feiten.

Er moet dus iets gebeuren.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:56:44 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee maar ik ben bijvoorbeeld in 7 jaar dat ik op paiq sta ingeschreven nog nooit door de vleuskeuring heen gekomen. Niet dat ik echt wil daten... maar ik wil gewoon dat er 1 persoon bestaat die mij goed genoeg vindt om af te spreken.
Hetzelfde geldt voor Tinder... nooit een match gehad op de meest uitgebreide range...

En plastische chirurgie is het niet.
pi_159796966
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En plastische chirurgie is het niet.
Maar op deze manier blijf ik in de cirkel, die ik wil doorbreken... maar omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen, is mijn alternatieve oplossing om zo min mogelijk te voelen en te accepteren dat er geen verandering gaat komen en er proberen niet aan te denken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 01:01:11 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Maar op deze manier blijf ik in de cirkel, die ik wil doorbreken... maar omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen, is mijn alternatieve oplossing om zo min mogelijk te voelen en te accepteren dat er geen verandering gaat komen en er proberen niet aan te denken.
Welk perspectief biedt je therapie? Je klinkt alsof je het allemaal zelf moet doen, maar je krijgt toch al jaren professionele hulpverlening?
pi_159797592
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 01:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welk perspectief biedt je therapie? Je klinkt alsof je het allemaal zelf moet doen, maar je krijgt toch al jaren professionele hulpverlening?
Nah alleen sinds een half jaar. Verder wel wat contact gehad maar is verder nooit iets van gekomen. Dit was een eerste therapie die ik gevolgd heb.
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:21:11 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159798543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nah alleen sinds een half jaar. Verder wel wat contact gehad maar is verder nooit iets van gekomen. Dit was een eerste therapie die ik gevolgd heb.
De belangrijkste vraag beantwoord je niet.
pi_159798931
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je EMDR had gevolgd? :) Of was dat ook gelogen, zoals zoveel dingen?
pi_159798947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wat voor foto's gebruik je op datingsites? Soms kan het soort foto's ook een verschil maken, niet hoe je eruit ziet. Maar als het alleen selfies zijn van jezelf in een donkere ruimte bijvoorbeeld, trekt dat niet bepaald aan.
pi_159799479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik denk dat de chirurg vooral uit is op manieren om geld aan je te verdienen.
pi_159799652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand met BDD naar een plastisch chirurg zou durven om zijn grootste onzekerheden te laten aanwijzen. Veel te confronterend. Ego, het zullen zijn eigen gedachten wel zijn.

Verder heb je natuurlijk gelijk.
pi_159799662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Mij hebben ze wel eens geprobeerd aan te sporen om mijn overbeet te laten corrigeren terwijl ik er zelf helemaal geen last van heb. Met zo'n enge kaakoperatie.
pi_159800150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ga uit, spreek vrouwen aan, deel complimenten uit, krijg zelfvertrouwen of doe alsof je zelfvertrouwen hebt. Ook jij kunt, net als iedereen, een partner en liefde vinden.
De enige manier om te falen is door op te geven, zoas je van plan bent. Als je een tweederangs toeschouwer wil worden van het leven en je tijd hier op aarde uit wil zitten tot het voorbij is vind ik het prima hoor. Wees je er alleen wel van bewust dat je er ongelooflijk veel spijt van krijgt op het moment dat je eindelijk wakker bent geworden en in bent gaan zien dat je net zo goed en net zo veel waard ben als iedereen.
pi_159801344
-Deluzion- zit weer alles bij elkaar te liegen. Keileuk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_159802179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Zoiets ja. Maar ondertussen ben ik altijd maagd en 31 :( en ben ik niet gewild :( Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Jezus wat moet het leven toch eenvoudig zijn als je er leuk uitziet en mensen je leuk vinden.
Houd eens met dat vleeskeuringsgedoe!
Zolang jij jezelf al zo afkeurt, zal het een ander ook wegjagen.
Wat vind je zo lelijk aan jezelf dan?
Life is a highway...let's ride it!
pi_159807006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:
en ben ik niet gewild :(
Verderop schrijf je dat ze je in je therapiegroep wel leuk vonden, dat had je eerder ook niet gedacht. Hoe kwam je in die groep toch leuk over?

quote:
Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Door meer te bieden dan je uiterlijk alleen en open te staan voor wie anderen zijn. Hoe presenteer jij jezelf op zo een datingsite?

quote:
Dit is het tegenovergestelde van open staan voor anderen en hun ervaringen, dus dat is al geen beste gespreksopener..

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is al voorbij... Heeft 4 maanden geduurd. Het waren allemaal fantastische mensen en ik heb weer iets meer vertrouwen terug in de mensheid gekregen en ik heb met de meeste ook nog contact.
Dus zo ongewild ben je ook niet, het is alleen nog niet wat je specifiek zou willen hebben, maar daar ben je misschien ook nog niet helemaal aan toe..

quote:
Maar verder is er niet zoveel veranderd.
Gezien je posts konden we dat al een beetje raden, maar misschien bedoel je iets anders dan jezelf hiermee..?

quote:
Nog steeds heb ik het idee dat het bij hen vooral in hun hoofd zit omdat ze allemaal relaties hebben en zo en er gewoon goed uitzien.
Dat is jouw mening en dat hoeft niet hun waarheid te zijn. Het hebben van een partner is niet zaligmakend, zeker niet als de issues bij je van binnen zitten en je je blijft focussen op het uiterlijk.

quote:
En bij mij dat het van 2 kanten komt, zowel ikzelf als alle andere mensen dat vinden. En helaas heb ik teveel bewijs en maak ik nooit de andere kant mee.
Teveel bewijs, je doet alsof het je wetenschap is. Wat heeft een ander daar dan nog aan toe te voegen? Hoe wil je door zo stellig te zijn een ander uitnodigen om jou het tegendeel te bewijzen als je daar niet voor open lijkt te staan?

quote:
Mja de therapeuten zeiden wel dat ik niet alles ingebeeld heb.
Strohalm..

quote:
Ik ben juist het compleet tegenovergestelde van arrogant. Ja misschien wel eigenwijs dat wel. Maar ik ben vooral onzichtbaar.
Het kan anders best arrogant overkomen dat jij iets beter meent te weten. In dit geval dat alle vrouwen oppervlakkige kutwijven zijn en dat jij lelijk bent. Omgekeerd zou je dat niet zijn, terwijl je wel mag vinden dat anderen met dezelfde diagnose het niet zo zwaar kunnen hebben omdat jij ze niet zo lelijk vindt als jezelf en ze alsnog een partner hebben.
Misschien maak je jezelf wel onzichtbaar door middel van een confirmation bias..

quote:
Maar zoals Schenkstroop ooit zei " van een mooi innerlijk raak ik niet opgewonden" Nou dat maak ik sowieso altijd mee... dat ze me hoogstens aardig vinden.
Hoogstens aardig is al beter dan niets, maar je wil eigenlijk iemand vinden die meer van jou vindt dan jij van jezelf kan vinden dus?
pi_159811145
Stuur mij een foto via pm en ik zal eens kijken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:22:25 #79
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159811367
Al dit gezeik, je vooringenomenheid over vrouwen, het feit dat je 31 bent en nog steeds niet geestelijk in orde bent, maakt je onaantrekkelijk als fuck en dat uit zich in je uitstraling (dus ook in je foto's op tinder :D ) .

Als je verder je leven niet in orde hebt, hoe kan je ooit verwachten ooit iets fatsoenlijks tegen te komen.

En aardig gevonden worden door de rest van de therapie-groep met dezelfde issues.....
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159860698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef Fascination het volgende:
-Deluzion- zit weer alles bij elkaar te liegen. Keileuk.
Nee hoor, ik heb in het verleden wel over dingen gelogen ja, daar heb ik van geleerd. Al beschadigde ik niemand ermee behalve mezelf. Maar in grote lijnen klopt alles wel. Sorry dan van die leugens in het verleden.
Maar het komt doordat ik nooit aandacht krijg. en op dit forum opeens heel veel... en toen begon ik mijn sensatie kant van mezelf te ontdekken en besefte ik door leugens dat ik nog meer aandacht kreeg. Ik had 25 jaar onzichtbaarheid te compenseren.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Deluzion- op 12-02-2016 16:15:21 ]
pi_159860817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:22 schreef Jhovall het volgende:
Al dit gezeik, je vooringenomenheid over vrouwen, het feit dat je 31 bent en nog steeds niet geestelijk in orde bent, maakt je onaantrekkelijk als fuck en dat uit zich in je uitstraling (dus ook in je foto's op tinder :D ) .

Als je verder je leven niet in orde hebt, hoe kan je ooit verwachten ooit iets fatsoenlijks tegen te komen.

En aardig gevonden worden door de rest van de therapie-groep met dezelfde issues.....
Eigenlijk wil ik gewoon dat vrouwen mij niks interesseren maar dat blijkt lastiger te zijn dan het lijkt.
Het is ook niet zo dat ik er altijd mee zit. Meestal paar keer per maand dat ik me eenzaam voel of zo. En dan ga ik mezelf wel afkraken dat ik te onaantrekkelijk ben en geen leuk persoon.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Deluzion- op 12-02-2016 15:17:11 ]
pi_159861003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:10 schreef Lenny77 het volgende:
Stuur mij een foto via pm en ik zal eens kijken!
Sorry maar dat gaat niet gebeuren.

Misschien ooit bij "lelijke eendjes" Ik heb een mail gestuurd naar RTL. Ik kan mezelf niet zien op foto's want dan krijg ik paniekaanvallen. Maar als ik gratis operaties krijg door middel van zo'n tv programma dan vind ik het niet zo erg denk ik, want ik weet dat alles dan gefixed word.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:57 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159861237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Sorry maar dat gaat niet gebeuren.

Misschien ooit bij "lelijke eendjes" Ik heb een mail gestuurd naar RTL. Ik kan mezelf niet zien op foto's want dan krijg ik paniekaanvallen. Maar als ik gratis operaties krijg door middel van zo'n tv programma dan vind ik het niet zo erg denk ik, want ik weet dat alles dan gefixed word.
En dan met je gezicht en je verhaal op televisie. Ik zie het niet gebeuren.
pi_159861551
Zelfde hier, het boeit me ook niet meer ik blijf wel lekker alleen :)
i fok jour momma!
pi_159861575
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vind ik ook wel apart ja.
Net als dat programma waarin mensen langskwamen met allerlei aandoeningen waarvoor ze zich verschrikkelijk schamen en soms zelfs niet naar de huisarts durven. Maar ze willen er wil mee op tv. Whut? :?
pi_159861601
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Net als dat programma waarin mensen langskwamen met allerlei aandoeningen waarvoor ze zich verschrikkelijk schamen en soms zelfs niet naar de huisarts durven. Maar ze willen er wil mee op tv. Whut? :?
Je weet dat je er beter uitkomt, dus why not..
pi_159861814
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:37 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je weet dat je er beter uitkomt, dus why not..
Jawel, maar ik snap niet waarom naar het afgesloten kantoortje van de huisarts gaan dan zo'n probleem is als je er kennelijk wel mee op televisie durft, waarop heel Nederland het kan zien.

Maar goed, ik las dat sommige users foto's van TS hebben gezien en hij schijnt dus helemaal niet lelijk te zijn, best knap zelfs. Dan zou hij dus niet z'n gezicht moeten laten opknappen, maar het beeld wat ie van zichzelf heeft.
pi_159861923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:20 schreef Scary_Mary het volgende:

Verderop schrijf je dat ze je in je therapiegroep wel leuk vonden, dat had je eerder ook niet gedacht. Hoe kwam je in die groep toch leuk over?
Om heel eerlijk te zijn had ik dat wel verwacht. Ik kwam leuk over doordat ik oplossingsgericht mee ging denken in andermans problematiek, complimenten gaf, grappig deed, interesse in anderen toonde, behulpzaam was, (reed mensen naar het station), redelijk sociaal was.
Er was wel een meisje die mij opvallend vaak aanraakte. Als ik een geintje maakte dat ze mij in mijn zij aanraakte, of na afloop van sporten een handdoek in mijn nek deed.
Maar er overheerst altijd een gevoel van dat mensen alleen aardig deden omdat ze medelijden hebben met hoe ik eruit zie.

quote:
Door meer te bieden dan je uiterlijk alleen en open te staan voor wie anderen zijn. Hoe presenteer jij jezelf op zo een datingsite?
Nee ze wijzen me meteen af als ze mijn foto zien. Wel vroeg er een keer een "heb je geen andere foto?"
Misschien dat mijn foto's niet goed zijn... ik moet ze vaak in het donker nemen vanuit een bepaalde hoek omdat mijn gezicht scheef is.

quote:
Dit is het tegenovergestelde van open staan voor anderen en hun ervaringen, dus dat is al geen beste gespreksopener.
Nee maar ik bedoel als ik die mooie dames zie die werkelijk overal lopen door het AMC (waar ik die therapie gevolgd heb) dan denk ik wel altijd " ik sla liever de mannen van me af" dan dat ik nooit aandacht krijg, onzichtbaar ben en ongewild.

quote:
Dus zo ongewild ben je ook niet, het is alleen nog niet wat je specifiek zou willen hebben, maar daar ben je misschien ook nog niet helemaal aan toe..
Ik weet dat ik er waarschijnlijk nooit aan toe ben. Maar toch overheerst het gevoel dat ze alleen maar aardig doen omdat ze weten dat ik het heel moeilijk heb.

quote:
Gezien je posts konden we dat al een beetje raden, maar misschien bedoel je iets anders dan jezelf hiermee..?
Nee, ik kan nog steeds niet stap 1 loslaten, het idee dat ik eerst mijn uiterlijk moet fixen voordat ik kan gaan leven.

quote:
Dat is jouw mening en dat hoeft niet hun waarheid te zijn. Het hebben van een partner is niet zaligmakend, zeker niet als de issues bij je van binnen zitten en je je blijft focussen op het uiterlijk.
Dat snap ik, maar soms vind ik het vervelend om altijd alleen te zijn. Ik weet ook dat ik er niet aan toe ben. dat ik teveel issues heb. Maar het is soms vervelend dat er niemand is die om je geeft in een koude harde wereld.

quote:
Teveel bewijs, je doet alsof het je wetenschap is. Wat heeft een ander daar dan nog aan toe te voegen? Hoe wil je door zo stellig te zijn een ander uitnodigen om jou het tegendeel te bewijzen als je daar niet voor open lijkt te staan?
Nee, maar omdat het zolang uitblijft ben ik er helemaal in gaan geloven en denk ik aan gebeurtenissen uit het verleden die er doen toedragen die mijn stelling bevestigen.

quote:
Het kan anders best arrogant overkomen dat jij iets beter meent te weten. In dit geval dat alle vrouwen oppervlakkige kutwijven zijn en dat jij lelijk bent. Omgekeerd zou je dat niet zijn, terwijl je wel mag vinden dat anderen met dezelfde diagnose het niet zo zwaar kunnen hebben omdat jij ze niet zo lelijk vindt als jezelf en ze alsnog een partner hebben.
Misschien maak je jezelf wel onzichtbaar door middel van een confirmation bias..
Nee dat denk ik niet. Ik denk voordat dat ze me zielig vinden. Het gedrag dat ik mezelf niks vind dat maakt me wel nog onaantrekkelijker ja. Maar verder maakte men vooral gebruik van mij in het verleden... dat ik alles deed in de hoop dat ze me leuk zouden vinden.

quote:
Strohalm
Het is wel zo dat mijn ziektebeeld ervoor zorgt dat als er ook maar 1% mogelijkheid is om mijn gelijk te halen dat ik die kans meteen pak.

quote:
Hoogstens aardig is al beter dan niets, maar je wil eigenlijk iemand vinden die meer van jou vindt dan jij van jezelf kan vinden dus?
Ja maar op die manier ga ik dus denken dat het niet aan mijn innerlijk ligt en dat ik nooit verder kan komen dan de friendzone vanwege het uiterlijk.
Ik heb wel al 4 jaar lang een Duits meisje op de app en zij zegt altijd ze me leuk vind als ik mezelf down ga praten. Dan stuurt ze altijd lieve berichtjes met veel hartjes... maar dat is dus uit medelijden neem ik aan?
pi_159861958
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... ik kan dat niet aan... maar omdat ik weet dat het gefixed gaat worden door operaties en mezelf daarna dus wel normaal kan zien heb ik het er wel voor over. Dan denk ik" kijk toen zag ik er misvormd uit " en nu zie ik er normaal uit en kan ik mijn leven gaan leiden.
pi_159862026
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Jawel, maar ik snap niet waarom naar het afgesloten kantoortje van de huisarts gaan dan zo'n probleem is als je er kennelijk wel mee op televisie durft, waarop heel Nederland het kan zien.

Maar goed, ik las dat sommige users foto's van TS hebben gezien en hij schijnt dus helemaal niet lelijk te zijn, best knap zelfs. Dan zou hij dus niet z'n gezicht moeten laten opknappen, maar het beeld wat ie van zichzelf heeft.
Ach kijken er echt zoveel mensen naar dat programma dan? Lijkt me niet eerlijk gezegd :P

Nee die foto's heb ik ongelooflijk bewerkt en ja... op die foto's kan ik mezelf ook gewoon zien zonder dat ik paniek krijg.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:59:14 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159862050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ja. Dat is voor mij ook nog steeds een van de grote raadsels des levens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_159862075
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Denk omdat via het tv programma de kosten van evt. operaties vergoed worden.
pi_159862133
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor mij is het een raadsel dat ze ondanks dat toch zonder problemen een partner vinden. Ook in het programma Lelijke eendjes blijkbaar.
pi_159862175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Voor mij is het een raadsel dat ze ondanks dat toch zonder problemen een partner vinden. Ook in het programma Lelijke eendjes blijkbaar.
Omdat uiterlijk ook niet alles is. En misschien is hun vriend of vriendin ook geen topmodel.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:06:36 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159862183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... ik kan dat niet aan... maar omdat ik weet dat het gefixed gaat worden door operaties en mezelf daarna dus wel normaal kan zien heb ik het er wel voor over. Dan denk ik" kijk toen zag ik er misvormd uit " en nu zie ik er normaal uit en kan ik mijn leven gaan leiden.
Ze gaan je niet selecteren. Je probleem is te veel psychisch.
pi_159862199
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Omdat uiterlijk ook niet alles is. En misschien is hun vriend of vriendin ook geen topmodel.
Ik wil ook geen topmodel :P
pi_159862218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik wil ook geen topmodel :P
Je weet wat ik bedoel.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:08:43 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159862230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat het vinden van een partner bijzonder weinig met je uiterlijk te maken heeft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_159862235
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze gaan je niet selecteren. Je probleem is te veel psychisch.
:( ik hoef ze toch niet te vertellen dat ik BDD heb? Ik heb in het mailtje feiten beschreven over situaties waarin ik mij bevond waarin ik belachelijk werd gemaakt om mijn uiterlijk.
pi_159862260
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat het vinden van een partner bijzonder weinig met je uiterlijk te maken heeft.
Ok dan ben ik alleen oppervlakkige vrouwen tegenkomen of ik ben gewoon volledig onaantrekkelijk kwa uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')