abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_159795242
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:11 schreef -Deluzion- het volgende:
Ik ben te onaantrekkelijk voor vrouwen, is het dan zo gek dat ik omdat er nooit iets veranderd dan aan plastisch chirurgie denk? Want ik zie op deze manier niets veranderen.
Ik denk niet dat je daarmee iets opschiet. Denk dat je meer baat hebt bij (meer) therapie.
  Moderator dinsdag 9 februari 2016 @ 23:44:20 #52
441859 crew  Lenny77
pi_159795671
Ik lees de topics van jou en daarin lees ik vaak ook dat iemand zegt dat je helemaal niet lelijk bent. Dat je best wel een knappe man bent.
Jammer dan dan de bdd... Jammer dat je jezelf niet kan zien zoals je bent.

Wat voor plastische chirurgie heb je in gedachten? Noem eens een paar specifieke dingen? Niet zo van : mijn heel gezicht!! Maar eerder bv: mijn oren want ik heb flaporen en mijn huid chemisch laten peelen want ik heb putjes door jeugdacne enz
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_159796333
herkenbaar!
pi_159796380
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 22:53 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar zoek je dan puur gelijkgestemden omdat je niet denkt beter te krijgen, of maak je wel degelijk kans bij de rest van Nederland maar heb je dat zelf niet door? Soort zoekt soort, maar als ik lelijk was zou ik niet met iemand daten die óók lelijk was want je moet altijd denken dat je beter verdiend toch?
Beauty is in the eye of the beholder, ik denk dat je beter kan zoeken naar iemand die bij je past en die je begrijpt. Lief en leed delen enzo.
Ik denk dat als je van iemand houd je diegene automatisch mooier vind.
pi_159796467

[ Bericht 100% gewijzigd door syndroom op 10-02-2016 00:57:36 ]
pi_159796526
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:44 schreef Lenny77 het volgende:
Ik lees de topics van jou en daarin lees ik vaak ook dat iemand zegt dat je helemaal niet lelijk bent. Dat je best wel een knappe man bent.
Jammer dan dan de bdd... Jammer dat je jezelf niet kan zien zoals je bent.

Wat voor plastische chirurgie heb je in gedachten? Noem eens een paar specifieke dingen? Niet zo van : mijn heel gezicht!! Maar eerder bv: mijn oren want ik heb flaporen en mijn huid chemisch laten peelen want ik heb putjes door jeugdacne enz
Oh dat kan ik goed verwoorden: mijn neusbot staat scheef dus die corrigeren, mijn kin staat scheef, mijn mond staat scheef, mijn kin is te groot voor mijn gezicht. Nja dat dus corrigeren. Dit heb ik niet ingebeeld maar is vastgesteld door kaakchirurg, plastisch chirurg.
ik word gedreven door krachten die voor de meesten onbekend zijn.
I have not come to unite, but to divide." ~Jesus Christ
pi_159796575
Misschien moet je je opgeven voor lelijke eendjes.

Een beetje je gebrek uitventen en WHOP, een gratis operatie *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_159796597
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 23:28 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je daarmee iets opschiet. Denk dat je meer baat hebt bij (meer) therapie.
Ja dat ook wel.. ik krijg ook nog meer therapie. Maar ik ben nu 31... en ik snap het niet.... Mensen vinden mij wel gewoon leuk en aardig dat weet ik nu zeker. Ik was de eerste die wegging uit de groep en ze misten mij wel en het voelde ook echt gemeend toen ik 2 weken later nog een keer afscheid kwam nemen.
Maar er moet iets gebeuren, iets drastisch....want anders als ik 40 ben , heb ik nog steeds geen ervaring.
pi_159796613
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je je opgeven voor lelijke eendjes.

Een beetje je gebrek uitventen en WHOP, een gratis operatie *O*
Net even gekeken... ik ga me serieus opgeven hiervoor.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:36:45 #60
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796637
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Oh dat kan ik goed verwoorden: mijn neusbot staat scheef dus die corrigeren, mijn kin staat scheef, mijn mond staat scheef, mijn kin is te groot voor mijn gezicht. Nja dat dus corrigeren. Dit heb ik niet ingebeeld maar is vastgesteld door kaakchirurg, plastisch chirurg.
Maar je hebt ook de diagnose BDD. Hoe rijm je dat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_159796737
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:36 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Maar je hebt ook de diagnose BDD. Hoe rijm je dat?
Nou dat ik het waarschijnlijk overdrijf. Dat het wel klopt maar dat ik er een te groot punt van maak. Dat anderen het misschien niet zo opmerken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:46:36 #62
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796802
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:42 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nou dat ik het waarschijnlijk overdrijf. Dat het wel klopt maar dat ik er een te groot punt van maak. Dat anderen het misschien niet zo opmerken.
Zou voldoende reden zijn om je af te wijzen voor plastische chirurgie.
pi_159796920
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:46 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zou voldoende reden zijn om je af te wijzen voor plastische chirurgie.
Nee maar ik ben bijvoorbeeld in 7 jaar dat ik op paiq sta ingeschreven nog nooit door de vleuskeuring heen gekomen. Niet dat ik echt wil daten... maar ik wil gewoon dat er 1 persoon bestaat die mij goed genoeg vindt om af te spreken.
Hetzelfde geldt voor Tinder... nooit een match gehad op de meest uitgebreide range...

Dit is niet klagen en janken... maar feiten.

Er moet dus iets gebeuren.
  woensdag 10 februari 2016 @ 00:56:44 #64
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796938
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee maar ik ben bijvoorbeeld in 7 jaar dat ik op paiq sta ingeschreven nog nooit door de vleuskeuring heen gekomen. Niet dat ik echt wil daten... maar ik wil gewoon dat er 1 persoon bestaat die mij goed genoeg vindt om af te spreken.
Hetzelfde geldt voor Tinder... nooit een match gehad op de meest uitgebreide range...

En plastische chirurgie is het niet.
pi_159796966
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

En plastische chirurgie is het niet.
Maar op deze manier blijf ik in de cirkel, die ik wil doorbreken... maar omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen, is mijn alternatieve oplossing om zo min mogelijk te voelen en te accepteren dat er geen verandering gaat komen en er proberen niet aan te denken.
  woensdag 10 februari 2016 @ 01:01:11 #66
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159796991
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Maar op deze manier blijf ik in de cirkel, die ik wil doorbreken... maar omdat ik niet weet hoe ik dit moet doen, is mijn alternatieve oplossing om zo min mogelijk te voelen en te accepteren dat er geen verandering gaat komen en er proberen niet aan te denken.
Welk perspectief biedt je therapie? Je klinkt alsof je het allemaal zelf moet doen, maar je krijgt toch al jaren professionele hulpverlening?
pi_159797592
quote:
1s.gif Op woensdag 10 februari 2016 01:01 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Welk perspectief biedt je therapie? Je klinkt alsof je het allemaal zelf moet doen, maar je krijgt toch al jaren professionele hulpverlening?
Nah alleen sinds een half jaar. Verder wel wat contact gehad maar is verder nooit iets van gekomen. Dit was een eerste therapie die ik gevolgd heb.
  woensdag 10 februari 2016 @ 08:21:11 #68
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159798543
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nah alleen sinds een half jaar. Verder wel wat contact gehad maar is verder nooit iets van gekomen. Dit was een eerste therapie die ik gevolgd heb.
De belangrijkste vraag beantwoord je niet.
pi_159798931
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 02:18 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Oh ik dacht dat je EMDR had gevolgd? :) Of was dat ook gelogen, zoals zoveel dingen?
pi_159798947
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:54 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Wat voor foto's gebruik je op datingsites? Soms kan het soort foto's ook een verschil maken, niet hoe je eruit ziet. Maar als het alleen selfies zijn van jezelf in een donkere ruimte bijvoorbeeld, trekt dat niet bepaald aan.
pi_159799479
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:30 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik denk dat de chirurg vooral uit is op manieren om geld aan je te verdienen.
pi_159799652
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat iemand met BDD naar een plastisch chirurg zou durven om zijn grootste onzekerheden te laten aanwijzen. Veel te confronterend. Ego, het zullen zijn eigen gedachten wel zijn.

Verder heb je natuurlijk gelijk.
pi_159799662
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 09:56 schreef DoubleDip het volgende:

[..]

Mij hebben ze wel eens geprobeerd aan te sporen om mijn overbeet te laten corrigeren terwijl ik er zelf helemaal geen last van heb. Met zo'n enge kaakoperatie.
pi_159800150
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 00:58 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ga uit, spreek vrouwen aan, deel complimenten uit, krijg zelfvertrouwen of doe alsof je zelfvertrouwen hebt. Ook jij kunt, net als iedereen, een partner en liefde vinden.
De enige manier om te falen is door op te geven, zoas je van plan bent. Als je een tweederangs toeschouwer wil worden van het leven en je tijd hier op aarde uit wil zitten tot het voorbij is vind ik het prima hoor. Wees je er alleen wel van bewust dat je er ongelooflijk veel spijt van krijgt op het moment dat je eindelijk wakker bent geworden en in bent gaan zien dat je net zo goed en net zo veel waard ben als iedereen.
pi_159801344
-Deluzion- zit weer alles bij elkaar te liegen. Keileuk.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_159802179
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:
Zoiets ja. Maar ondertussen ben ik altijd maagd en 31 :( en ben ik niet gewild :( Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Jezus wat moet het leven toch eenvoudig zijn als je er leuk uitziet en mensen je leuk vinden.
Houd eens met dat vleeskeuringsgedoe!
Zolang jij jezelf al zo afkeurt, zal het een ander ook wegjagen.
Wat vind je zo lelijk aan jezelf dan?
Life is a highway...let's ride it!
pi_159807006
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 19:25 schreef -Deluzion- het volgende:
en ben ik niet gewild :(
Verderop schrijf je dat ze je in je therapiegroep wel leuk vonden, dat had je eerder ook niet gedacht. Hoe kwam je in die groep toch leuk over?

quote:
Hoe kan je ooit gaan daten als je nooit de vleeskeuring door komt :(
Door meer te bieden dan je uiterlijk alleen en open te staan voor wie anderen zijn. Hoe presenteer jij jezelf op zo een datingsite?

quote:
Jezus wat moet het leven toch eenvoudig zijn als je er leuk uitziet en mensen je leuk vinden.
Dit is het tegenovergestelde van open staan voor anderen en hun ervaringen, dus dat is al geen beste gespreksopener..

quote:
0s.gif Op dinsdag 9 februari 2016 21:06 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Nee dat is al voorbij... Heeft 4 maanden geduurd. Het waren allemaal fantastische mensen en ik heb weer iets meer vertrouwen terug in de mensheid gekregen en ik heb met de meeste ook nog contact.
Dus zo ongewild ben je ook niet, het is alleen nog niet wat je specifiek zou willen hebben, maar daar ben je misschien ook nog niet helemaal aan toe..

quote:
Maar verder is er niet zoveel veranderd.
Gezien je posts konden we dat al een beetje raden, maar misschien bedoel je iets anders dan jezelf hiermee..?

quote:
Nog steeds heb ik het idee dat het bij hen vooral in hun hoofd zit omdat ze allemaal relaties hebben en zo en er gewoon goed uitzien.
Dat is jouw mening en dat hoeft niet hun waarheid te zijn. Het hebben van een partner is niet zaligmakend, zeker niet als de issues bij je van binnen zitten en je je blijft focussen op het uiterlijk.

quote:
En bij mij dat het van 2 kanten komt, zowel ikzelf als alle andere mensen dat vinden. En helaas heb ik teveel bewijs en maak ik nooit de andere kant mee.
Teveel bewijs, je doet alsof het je wetenschap is. Wat heeft een ander daar dan nog aan toe te voegen? Hoe wil je door zo stellig te zijn een ander uitnodigen om jou het tegendeel te bewijzen als je daar niet voor open lijkt te staan?

quote:
Mja de therapeuten zeiden wel dat ik niet alles ingebeeld heb.
Strohalm..

quote:
Ik ben juist het compleet tegenovergestelde van arrogant. Ja misschien wel eigenwijs dat wel. Maar ik ben vooral onzichtbaar.
Het kan anders best arrogant overkomen dat jij iets beter meent te weten. In dit geval dat alle vrouwen oppervlakkige kutwijven zijn en dat jij lelijk bent. Omgekeerd zou je dat niet zijn, terwijl je wel mag vinden dat anderen met dezelfde diagnose het niet zo zwaar kunnen hebben omdat jij ze niet zo lelijk vindt als jezelf en ze alsnog een partner hebben.
Misschien maak je jezelf wel onzichtbaar door middel van een confirmation bias..

quote:
Maar zoals Schenkstroop ooit zei " van een mooi innerlijk raak ik niet opgewonden" Nou dat maak ik sowieso altijd mee... dat ze me hoogstens aardig vinden.
Hoogstens aardig is al beter dan niets, maar je wil eigenlijk iemand vinden die meer van jou vindt dan jij van jezelf kan vinden dus?
pi_159811145
Stuur mij een foto via pm en ik zal eens kijken!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  woensdag 10 februari 2016 @ 18:22:25 #79
423474 Jhovall
Adversor et Admorsus.
pi_159811367
Al dit gezeik, je vooringenomenheid over vrouwen, het feit dat je 31 bent en nog steeds niet geestelijk in orde bent, maakt je onaantrekkelijk als fuck en dat uit zich in je uitstraling (dus ook in je foto's op tinder :D ) .

Als je verder je leven niet in orde hebt, hoe kan je ooit verwachten ooit iets fatsoenlijks tegen te komen.

En aardig gevonden worden door de rest van de therapie-groep met dezelfde issues.....
Through the gates of hell, as we make our way to heaven.
Destiny is only for those who don't have the inner strength to fullfill their wishes.
pi_159860698
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 11:45 schreef Fascination het volgende:
-Deluzion- zit weer alles bij elkaar te liegen. Keileuk.
Nee hoor, ik heb in het verleden wel over dingen gelogen ja, daar heb ik van geleerd. Al beschadigde ik niemand ermee behalve mezelf. Maar in grote lijnen klopt alles wel. Sorry dan van die leugens in het verleden.
Maar het komt doordat ik nooit aandacht krijg. en op dit forum opeens heel veel... en toen begon ik mijn sensatie kant van mezelf te ontdekken en besefte ik door leugens dat ik nog meer aandacht kreeg. Ik had 25 jaar onzichtbaarheid te compenseren.

[ Bericht 6% gewijzigd door -Deluzion- op 12-02-2016 16:15:21 ]
pi_159860817
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:22 schreef Jhovall het volgende:
Al dit gezeik, je vooringenomenheid over vrouwen, het feit dat je 31 bent en nog steeds niet geestelijk in orde bent, maakt je onaantrekkelijk als fuck en dat uit zich in je uitstraling (dus ook in je foto's op tinder :D ) .

Als je verder je leven niet in orde hebt, hoe kan je ooit verwachten ooit iets fatsoenlijks tegen te komen.

En aardig gevonden worden door de rest van de therapie-groep met dezelfde issues.....
Eigenlijk wil ik gewoon dat vrouwen mij niks interesseren maar dat blijkt lastiger te zijn dan het lijkt.
Het is ook niet zo dat ik er altijd mee zit. Meestal paar keer per maand dat ik me eenzaam voel of zo. En dan ga ik mezelf wel afkraken dat ik te onaantrekkelijk ben en geen leuk persoon.

[ Bericht 8% gewijzigd door -Deluzion- op 12-02-2016 15:17:11 ]
pi_159861003
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 18:10 schreef Lenny77 het volgende:
Stuur mij een foto via pm en ik zal eens kijken!
Sorry maar dat gaat niet gebeuren.

Misschien ooit bij "lelijke eendjes" Ik heb een mail gestuurd naar RTL. Ik kan mezelf niet zien op foto's want dan krijg ik paniekaanvallen. Maar als ik gratis operaties krijg door middel van zo'n tv programma dan vind ik het niet zo erg denk ik, want ik weet dat alles dan gefixed word.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:23:57 #83
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159861237
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:15 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Sorry maar dat gaat niet gebeuren.

Misschien ooit bij "lelijke eendjes" Ik heb een mail gestuurd naar RTL. Ik kan mezelf niet zien op foto's want dan krijg ik paniekaanvallen. Maar als ik gratis operaties krijg door middel van zo'n tv programma dan vind ik het niet zo erg denk ik, want ik weet dat alles dan gefixed word.
En dan met je gezicht en je verhaal op televisie. Ik zie het niet gebeuren.
pi_159861551
Zelfde hier, het boeit me ook niet meer ik blijf wel lekker alleen :)
i fok jour momma!
pi_159861575
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Vind ik ook wel apart ja.
Net als dat programma waarin mensen langskwamen met allerlei aandoeningen waarvoor ze zich verschrikkelijk schamen en soms zelfs niet naar de huisarts durven. Maar ze willen er wil mee op tv. Whut? :?
pi_159861601
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Net als dat programma waarin mensen langskwamen met allerlei aandoeningen waarvoor ze zich verschrikkelijk schamen en soms zelfs niet naar de huisarts durven. Maar ze willen er wil mee op tv. Whut? :?
Je weet dat je er beter uitkomt, dus why not..
pi_159861814
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:37 schreef Wimperkruller het volgende:

[..]

Je weet dat je er beter uitkomt, dus why not..
Jawel, maar ik snap niet waarom naar het afgesloten kantoortje van de huisarts gaan dan zo'n probleem is als je er kennelijk wel mee op televisie durft, waarop heel Nederland het kan zien.

Maar goed, ik las dat sommige users foto's van TS hebben gezien en hij schijnt dus helemaal niet lelijk te zijn, best knap zelfs. Dan zou hij dus niet z'n gezicht moeten laten opknappen, maar het beeld wat ie van zichzelf heeft.
pi_159861923
quote:
0s.gif Op woensdag 10 februari 2016 15:20 schreef Scary_Mary het volgende:

Verderop schrijf je dat ze je in je therapiegroep wel leuk vonden, dat had je eerder ook niet gedacht. Hoe kwam je in die groep toch leuk over?
Om heel eerlijk te zijn had ik dat wel verwacht. Ik kwam leuk over doordat ik oplossingsgericht mee ging denken in andermans problematiek, complimenten gaf, grappig deed, interesse in anderen toonde, behulpzaam was, (reed mensen naar het station), redelijk sociaal was.
Er was wel een meisje die mij opvallend vaak aanraakte. Als ik een geintje maakte dat ze mij in mijn zij aanraakte, of na afloop van sporten een handdoek in mijn nek deed.
Maar er overheerst altijd een gevoel van dat mensen alleen aardig deden omdat ze medelijden hebben met hoe ik eruit zie.

quote:
Door meer te bieden dan je uiterlijk alleen en open te staan voor wie anderen zijn. Hoe presenteer jij jezelf op zo een datingsite?
Nee ze wijzen me meteen af als ze mijn foto zien. Wel vroeg er een keer een "heb je geen andere foto?"
Misschien dat mijn foto's niet goed zijn... ik moet ze vaak in het donker nemen vanuit een bepaalde hoek omdat mijn gezicht scheef is.

quote:
Dit is het tegenovergestelde van open staan voor anderen en hun ervaringen, dus dat is al geen beste gespreksopener.
Nee maar ik bedoel als ik die mooie dames zie die werkelijk overal lopen door het AMC (waar ik die therapie gevolgd heb) dan denk ik wel altijd " ik sla liever de mannen van me af" dan dat ik nooit aandacht krijg, onzichtbaar ben en ongewild.

quote:
Dus zo ongewild ben je ook niet, het is alleen nog niet wat je specifiek zou willen hebben, maar daar ben je misschien ook nog niet helemaal aan toe..
Ik weet dat ik er waarschijnlijk nooit aan toe ben. Maar toch overheerst het gevoel dat ze alleen maar aardig doen omdat ze weten dat ik het heel moeilijk heb.

quote:
Gezien je posts konden we dat al een beetje raden, maar misschien bedoel je iets anders dan jezelf hiermee..?
Nee, ik kan nog steeds niet stap 1 loslaten, het idee dat ik eerst mijn uiterlijk moet fixen voordat ik kan gaan leven.

quote:
Dat is jouw mening en dat hoeft niet hun waarheid te zijn. Het hebben van een partner is niet zaligmakend, zeker niet als de issues bij je van binnen zitten en je je blijft focussen op het uiterlijk.
Dat snap ik, maar soms vind ik het vervelend om altijd alleen te zijn. Ik weet ook dat ik er niet aan toe ben. dat ik teveel issues heb. Maar het is soms vervelend dat er niemand is die om je geeft in een koude harde wereld.

quote:
Teveel bewijs, je doet alsof het je wetenschap is. Wat heeft een ander daar dan nog aan toe te voegen? Hoe wil je door zo stellig te zijn een ander uitnodigen om jou het tegendeel te bewijzen als je daar niet voor open lijkt te staan?
Nee, maar omdat het zolang uitblijft ben ik er helemaal in gaan geloven en denk ik aan gebeurtenissen uit het verleden die er doen toedragen die mijn stelling bevestigen.

quote:
Het kan anders best arrogant overkomen dat jij iets beter meent te weten. In dit geval dat alle vrouwen oppervlakkige kutwijven zijn en dat jij lelijk bent. Omgekeerd zou je dat niet zijn, terwijl je wel mag vinden dat anderen met dezelfde diagnose het niet zo zwaar kunnen hebben omdat jij ze niet zo lelijk vindt als jezelf en ze alsnog een partner hebben.
Misschien maak je jezelf wel onzichtbaar door middel van een confirmation bias..
Nee dat denk ik niet. Ik denk voordat dat ze me zielig vinden. Het gedrag dat ik mezelf niks vind dat maakt me wel nog onaantrekkelijker ja. Maar verder maakte men vooral gebruik van mij in het verleden... dat ik alles deed in de hoop dat ze me leuk zouden vinden.

quote:
Strohalm
Het is wel zo dat mijn ziektebeeld ervoor zorgt dat als er ook maar 1% mogelijkheid is om mijn gelijk te halen dat ik die kans meteen pak.

quote:
Hoogstens aardig is al beter dan niets, maar je wil eigenlijk iemand vinden die meer van jou vindt dan jij van jezelf kan vinden dus?
Ja maar op die manier ga ik dus denken dat het niet aan mijn innerlijk ligt en dat ik nooit verder kan komen dan de friendzone vanwege het uiterlijk.
Ik heb wel al 4 jaar lang een Duits meisje op de app en zij zegt altijd ze me leuk vind als ik mezelf down ga praten. Dan stuurt ze altijd lieve berichtjes met veel hartjes... maar dat is dus uit medelijden neem ik aan?
pi_159861958
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... ik kan dat niet aan... maar omdat ik weet dat het gefixed gaat worden door operaties en mezelf daarna dus wel normaal kan zien heb ik het er wel voor over. Dan denk ik" kijk toen zag ik er misvormd uit " en nu zie ik er normaal uit en kan ik mijn leven gaan leiden.
pi_159862026
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:45 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Jawel, maar ik snap niet waarom naar het afgesloten kantoortje van de huisarts gaan dan zo'n probleem is als je er kennelijk wel mee op televisie durft, waarop heel Nederland het kan zien.

Maar goed, ik las dat sommige users foto's van TS hebben gezien en hij schijnt dus helemaal niet lelijk te zijn, best knap zelfs. Dan zou hij dus niet z'n gezicht moeten laten opknappen, maar het beeld wat ie van zichzelf heeft.
Ach kijken er echt zoveel mensen naar dat programma dan? Lijkt me niet eerlijk gezegd :P

Nee die foto's heb ik ongelooflijk bewerkt en ja... op die foto's kan ik mezelf ook gewoon zien zonder dat ik paniek krijg.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 15:59:14 #91
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159862050
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:36 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Ja. Dat is voor mij ook nog steeds een van de grote raadsels des levens.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_159862075
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Denk omdat via het tv programma de kosten van evt. operaties vergoed worden.
pi_159862133
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:59 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Voor mij is het een raadsel dat ze ondanks dat toch zonder problemen een partner vinden. Ook in het programma Lelijke eendjes blijkbaar.
pi_159862175
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Voor mij is het een raadsel dat ze ondanks dat toch zonder problemen een partner vinden. Ook in het programma Lelijke eendjes blijkbaar.
Omdat uiterlijk ook niet alles is. En misschien is hun vriend of vriendin ook geen topmodel.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:06:36 #95
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_159862183
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 15:53 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Zoals ik al zei... ik kan dat niet aan... maar omdat ik weet dat het gefixed gaat worden door operaties en mezelf daarna dus wel normaal kan zien heb ik het er wel voor over. Dan denk ik" kijk toen zag ik er misvormd uit " en nu zie ik er normaal uit en kan ik mijn leven gaan leiden.
Ze gaan je niet selecteren. Je probleem is te veel psychisch.
pi_159862199
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:

[..]

Omdat uiterlijk ook niet alles is. En misschien is hun vriend of vriendin ook geen topmodel.
Ik wil ook geen topmodel :P
pi_159862218
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:07 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Ik wil ook geen topmodel :P
Je weet wat ik bedoel.
  vrijdag 12 februari 2016 @ 16:08:43 #98
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_159862230
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:03 schreef -Deluzion- het volgende:

[..]

Omdat het vinden van een partner bijzonder weinig met je uiterlijk te maken heeft.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_159862235
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:06 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze gaan je niet selecteren. Je probleem is te veel psychisch.
:( ik hoef ze toch niet te vertellen dat ik BDD heb? Ik heb in het mailtje feiten beschreven over situaties waarin ik mij bevond waarin ik belachelijk werd gemaakt om mijn uiterlijk.
pi_159862260
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 februari 2016 16:08 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Omdat het vinden van een partner bijzonder weinig met je uiterlijk te maken heeft.
Ok dan ben ik alleen oppervlakkige vrouwen tegenkomen of ik ben gewoon volledig onaantrekkelijk kwa uiterlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')