Volgens mij gaat het erom dat dat idee komt na het herhaaldelijk vragen om een bron en dat die bron nooit gepost wordt.quote:Op zondag 13 december 2015 14:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
volgens mij gaat het haar hierom : het is ook duidelijk te merken dat zij een voorkeurspositie heeft
kim holland heeft het helemaal niet over linken en bronnen ,dat maak jij ervanquote:Op zondag 13 december 2015 14:34 schreef marsan het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het erom dat dat idee komt na het herhaaldelijk vragen om een bron en dat die bron nooit gepost wordt.
Dat vragen vinden sommigen irritant en daaruit concluderen ze maar dat die poster een voorkeurspositie heeft.
Post gewoon met bron zodat er niet gevraagd hoeft te worden.
Wie is "ze"?quote:Op zondag 13 december 2015 14:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Het gaat om het totaalplaatje, niet alleen met linken, bronnen, en gedachten.
De toon waarmee ze in ieders nek komt hijgen bulderen en er mee wegkomt staat mensen niet aan! Daar zijn de meeste users het wel mee eens, lees ik. Dan valt er niks meer te ontkennen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 13 december 2015 15:00 schreef Tem het volgende:
Een hele geile goedemiddag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kon het niet laten toch weer in te loggen..ik voelde aan m'n water dat het iets met Kim te maken had
![]()
Nee, dat is het hele eieren eten juist. Kim post van alles zonder bronnen en vindt t dan maar irritants als er om bronnen gevraagd wordt.quote:Op zondag 13 december 2015 14:37 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
kim holland heeft het helemaal niet over linken en bronnen ,dat maak jij ervan
Tracey gok ik dan. Maar daar heeft iedereen zo'n beetje al commentaar op gehad. Je bent er wat laat mee.quote:
Ik post vanalles zonder bronnen??? Vertel! Die ene zin over het wissen van berichten? Dat is vanalles?quote:Op zondag 13 december 2015 15:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, dat is het hele eieren eten juist. Kim post van alles zonder bronnen en vindt t dan maar irritants als er om bronnen gevraagd wordt.
Hadden jij en Kim het voor de verandering maar eens wel over bronnen...
kom met iets concreets -screenshot of een linkquote:Op zondag 13 december 2015 15:11 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, dat is het hele eieren eten juist. Kim post van alles zonder bronnen en vindt t dan maar irritants als er om bronnen gevraagd wordt.
Hadden jij en Kim het voor de verandering maar eens wel over bronnen...
Op zich vind ik dit niet zo'n heel slecht idee, afgezien van het BNW gedeelte. Om voor dat soort zaken een apart topic met alléén maar nieuwsberichten/nieuwsfeiten te maken, en een apart topic met discussie/bespreking/speculatie.quote:Op zondag 13 december 2015 02:10 schreef Maureentje het volgende:
Sommige NWS-topics (Kris& Lisanne,meisje vermist in Uganda en Dascha) zijn gewoon rete irritant voor meelezers,topics vol met onnozele theorieėn door elke keer dezelfde personen die menen alles beter te weten... Hou t gewoon bij NWS en open een topic in BNW of zo![]()
Nee, het staat jou niet aan omdat jij er niet meer in alle rust een compleet waanzinnig topic inclusief 24 vermoedelijke daders van kunt maken wanneer je je bij de feiten moet houden. Daarnaast ben jij een van de verbaal agressiefste users in dat topic.quote:Op zondag 13 december 2015 14:44 schreef Kim-Holland het volgende:
Het gaat om het totaalplaatje, niet alleen met linken, bronnen, en gedachten.
De toon waarmee ze in ieders nek komt hijgen bulderen en er mee wegkomt staat mensen niet aan! Daar zijn de meeste users het wel mee eens, lees ik. Dan valt er niks meer te ontkennen.
Je doet net of ik vanaf topic 1 overheers. Ik kom vrijwel nooit meeposten in nieuws, ben ook nooit eerder gebant geweest op welk forum dan ook. Behalve door jou, omdat je geen tegenspraak wenst als mod zijnde.quote:Op zondag 13 december 2015 15:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, het staat jou niet aan omdat jij er niet meer in alle rust een compleet waanzinnig topic inclusief 24 vermoedelijke daders van kunt maken wanneer je je bij de feiten moet houden. Daarnaast ben jij een van de verbaal agressiefste users in dat topic.
Niemand krijgt een voorkeursbehandeling, de basisregel is 'normaal doen'.
Prima hoor. En ook prima dat je niet ingaat op wat ik je net vroeg hoe je erbij komt dat ik 24 vermoedelijke daders denk te kennen. Lekker makkelijk om zelf vanalles te beweren zonder werkelijke feiten. De pot verwijt de ketel. En dat gaat ook op voor sommige andere users.quote:Op zondag 13 december 2015 15:56 schreef Specularium het volgende:
Dat het topic dichtblijft en iedereen wat anders gaat doen.
In jouw geval?quote:Op zondag 13 december 2015 15:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
kom met iets concreets -screenshot of een link
wees een man
Ik heb wat posts verwijderd.quote:Op zondag 13 december 2015 16:51 schreef Monolith het volgende:
Volgens mij gaat dit topic over klimaatverandering, niet over Jan zijn obsessie met de ongebreidelde reproductie van de negervolken:
NWS / Schwarzenegger: I don't give a **** if we agree about climate change.
En het is weer weg.quote:Op zondag 13 december 2015 19:45 schreef Janneke141 het volgende:
En... weer een topic gekaapt door de vluchtelingendiscussie.
NWS / Huiseigenaren gaan komend jaar meer betalen voor de ozb
Word ik aangesproken op posts van mij. Daarna reageer ik inhoudelijk op deze Mod maar krijg geen reactie. Anderen die speculeren zonder onderbouwing worden niet toegesproken. Is er misschien iemand die dit kan uitleggen? En dan even iemand anders de de persoon die ik quote.quote:
Re is geen mod hier, hij spreekt je aan als user.quote:Op maandag 14 december 2015 16:24 schreef RingBewoner het volgende:
Hier:
[..]
Word ik aangesproken op posts van mij. Daarna reageer ik inhoudelijk op deze Mod maar krijg geen reactie. Anderen die speculeren zonder onderbouwing worden niet toegesproken. Is er misschien iemand die dit kan uitleggen? En dan even iemand anders de de persoon die ik quote.
Hij is blauw. Ik ga niet uitzoeken wie waar mod is. Misschien kan je inhoudelijk reageren.quote:Op maandag 14 december 2015 16:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Re is geen mod hier, hij spreekt je aan als user.
Dat deed ik net, hij is hier gewoon user.quote:Op maandag 14 december 2015 16:30 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hij is blauw. Ik ga niet uitzoeken wie waar mod is. Misschien kan je inhoudelijk reageren.
Dus in andere subfora kan hij zeggen en doen wat hij wil? Maak je er alsjeblieft niet zo gemakkelijk vanaf en reageer eens op mijn vraag waarom hij alleen mij aanpakt op nogal een rare manier.quote:Op maandag 14 december 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed ik net, hij is hier gewoon user.
Dat moet je aan hem vragen, ik ben zijn moeder niet.quote:Op maandag 14 december 2015 16:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dus in andere subfora kan hij zeggen en doen wat hij wil? Maak je er alsjeblieft niet zo gemakkelijk vanaf en reageer eens op mijn vraag waarom hij alleen mij aanpakt op nogal een rare manier.
Als ik het hem vraag dan reageert hij nietquote:Op maandag 14 december 2015 16:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat moet je aan hem vragen, ik ben zijn moeder niet.
Die bovendien nog niet eens door een IS-er is neergestoken...quote:Op maandag 14 december 2015 17:23 schreef Disana het volgende:
NWS / 'IS-aanhanger steekt docent school in Parijs neer'
NWS / Franse leraar neergestoken - aanvaller riep ‘in naam van IS’
Eén leraar is al erg genoeg.
Ik lees dat nu pas:quote:Op maandag 14 december 2015 17:24 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Die bovendien nog niet eens door een IS-er is neergestoken...
Ja klopt, het is nu weer open.quote:Op maandag 14 december 2015 18:36 schreef Boca_Raton het volgende:
NWS / "Wanhoopsbrief" asielzoekers Heumensoord bij Gemeente ingeleverd
Specularium schrijft: 'straks even nalezen' en zet een slotje op het topic.
Eh... we zitten in een discussie...
Specularium is het een idee dat een mod gewoon op 't profiel zet waar ie mod is ?quote:Op maandag 14 december 2015 16:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat deed ik net, hij is hier gewoon user.
Staat bij de index.quote:Op maandag 14 december 2015 19:11 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Specularium is het een idee dat een mod gewoon op 't profiel zet waar ie mod is ?
is soms verwarrend
ohh dank je !!quote:
Met een beetje mazzel zit hij vanavond weer bij Pauw.quote:Op maandag 14 december 2015 19:15 schreef Kim-Holland het volgende:
Nieuwtje voor het topic Dasha;
volgens Peter RdV is het 100% zeker gesteld dat er niemand naast Dasha liep op de laatste beelden.
Bron Peter R en Boulevard.
Dan zijn jullie nog één van de weinige, denk ik.quote:Op maandag 14 december 2015 19:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Met een beetje mazzel zit hij vanavond weer bij Pauw.
Frutsel en ik zijn groot fan van Peter.
Ik kon het me al niet voorstellen. Maar je weet tenslotte maar nooit, he ;-)quote:Op maandag 14 december 2015 19:37 schreef Specularium het volgende:
Was een grapje hoor.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |