Ik vind ook niet dat jij mensen wegzetquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder weet ik niet of er op mijn genuanceerde mening zal worden ingegaan.
Omdat het lastig is om niet een kamp te kiezen
Islam is geen vrede.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, feitelijk gezien is dat ook gewoon voor de meeste moslims vrede?
klinkt logisch tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat ik nog NOOIT een individuele moslim heb aangesproken op daden waar ze niets mee te maken hebben.
In wat voor opzicht?quote:
Dat Mohammed een enorme hoeveelheid moorden heeft gepleegd, al dan niet in zelfverdediging. Historisch en religieus gezien een feit.quote:
Ja. Al vinden die dat de moorden terecht zijn omdat ze tegen de leer van de Islam in gaan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:37 schreef Fok-it het volgende:
En vinden jouw moslim-vrienden dit ook trouwens?
ach ik wil gewoon in een wereld leven waar mensen niet oordelen over elkaars verschillen maar het tenminste proberen te begrijpen, uiteindelijk bestaan we allemaal uit hetzelfde materiaalquote:
Iedere moslim moet het recht hebben zijn geloof aan te hangen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:46 schreef Tyron het volgende:
[..]
ach ik wil gewoon in een wereld leven waar mensen niet oordelen over elkaars verschillen maar het tenminste proberen te begrijpen, uiteindelijk bestaan we allemaal uit hetzelfde materiaal
eigenlijk moet ik gewoon een god worden insi, ik zou alles repareren, ik zou ervoor zorgen dat de wereld niet uit verschillende delen zou bestaan, maar uit één geheelquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Iedere moslim moet het recht hebben zijn geloof aan te hangen.
Dachten moslims ook maar zo.
eriksen4godquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef Tyron het volgende:
[..]
eigenlijk moet ik gewoon een god worden insi, ik zou alles repareren, ik zou ervoor zorgen dat de wereld niet uit verschillende delen zou bestaan, maar uit één geheel
stem tyron voor god 2016
Moslims denken ook zo.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zal er wel weer geen reactie op komen.
Waarom is de PVV een probleem maar de islam niet in Nederland?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moslims denken ook zo.
Of denk je dat 1,5 miljard moslims geen andere religie accepteren?
Waarom antwoord je niet gewoon op m`n vraag?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom is de PVV een probleem maar de islam niet in Nederland?
Maar jij geeft zojuist wel (weer) de schuld bij de moslimhaat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom antwoord je niet gewoon op m`n vraag?
Denk je nou echt dat gematigde moslims joden en christenen en weet ik veel wie niet accepteren? Dat zijn toch alleen de extremisten die zo denken
Wanneer hebben Christenen homos vermoord?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:54 schreef Fok-it het volgende:
Echt niet elke Christen heeft die mening nu nog steeds
De bevolking nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Islamtitische staten hebben nog veel minder met andersdenkenden hoor.
Frappant dat er dan zoveel in wes-europa zijn.quote:
Point taken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer hebben Christenen homos vermoord?
Nee hoor. Waar beweer ik dat.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:55 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat doet niets af aan het feit dat niet elke moslim haat heeft aan andere religie. Wat jij dus wel beweert.
Iedere moslim moet het recht hebben zijn geloof aan te hangen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[quote]Op zaterdag 14 november 2015 02:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor. Waar beweer ik dat.
Er is in west-Europa wel vooral een probleem met moslims die vinden dan andersgelovenden anders moeten denken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:57 schreef Fok-it het volgende:
Maar hier insinueer je toch dat moslims niet vinden dat mensen dat recht hebben?
Ik heb net erkend dat er een probleem is en dat de Islam geweldadiger is dan het Christendomquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Er is in west-Europa wel vooral een probleem met moslims die vinden dan andersgelovenden anders moeten denken.
Wanneer heb jij Urk geweldadig zien worden om iets?
Heb ik ook nergens gezegd.quote:
Nogmaals: heb ik nergens beweerdquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:59 schreef Fok-it het volgende:
Maar nogmaals: Vind de meerderheid van de moslimpopulatie dat niet-moslims dood moeten?
Ik heb je net gequote.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nogmaals: heb ik nergens beweerd
Heb jij Christenen problemen zien maken om drinkende jongeren fotos in AZC?quote:
Doe ik niet. Heb alleen gezegd dat het niet slim is om elke moslim over 1 kam te scheren wanneer het aankomt op beschuldigen op basis van religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 03:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom bescherm je die dan veel meer?
Russen, Polen, Oostblokkers of christenen ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef Fok-it het volgende:
Doe ik niet. Heb alleen gezegd dat het niet slim is om elke moslim over 1 kam te scheren wanneer het aankomt op beschuldigen op basis van religie
Het is toch simpel: Als niet minstens de helft van de moslims vind dat niet-moslims geslacht mogen worden kan je toch niet spreken over `Dachten moslims er maar zo over''?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij Christenen problemen zien maken om drinkende jongeren fotos in AZC?
Het verschil zit hem in het feit dat wij geen Moslimlanden zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch simpel: Als niet minstens de helft van de moslims vind dat niet-moslims geslacht mogen worden kan je toch niet spreken over `Dachten moslims er maar zo over''?
Datis toch precies hetzelfde als dat ik zeg dat alle Russen homofoob zijn. Even ongefundeerd.
Maar oke, even uitgaand van jouw meningquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in het feit dat wij geen Moslimlanden zijn.
Afgaande op moslimlanden in de wereld (funfact: extreem laag op vrijheden). is dat zo ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:06 schreef Fok-it het volgende:
Jij vind de moslim die wel tolerant is naar welke bevolkingsgroep dan ook een uitzondering op de regel?
Maleisiequote:Op zaterdag 14 november 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Of jij moet nu een vrij moslim land bedenken
nederlandquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Of jij moet nu een vrij moslim land bedenken
chiliquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou. Stel maleisie was een vrij land.
Welke christelijke landen staan vrijheid van godsdienst toe?
Nu komen we weer op hetzelfde punt aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou. Stel maleisie was een vrij land.
Welke christelijke landen staan vrijheid van godsdienst toe?
Ik heb dan ook nergens gezegd dat iedere moslim haatdragend is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu komen we weer op hetzelfde punt aan.
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik de Islam inderdaad een haatdragender vind dan het Christendom
Dat is het punt ook niet
Dat kan. Maar dat word ook deels de strot ingeduwd door regeringquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens gezegd dat iedere moslim haatdragend is.
Moslims hebben er in de praktijk wel VEEL meer moeite mee.
Ja, in Nederland zekerquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat word ook deels de strot ingeduwd door regering
We hebben het toch over de wereldwijde moslimbevolking? Niet over moslims in Nederlandquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, in Nederland zeker![]()
![]()
Of in Frankrijk.
1-2 staat het jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Tyron het volgende:
maar moslims lopen ook gewoon achter op christenen toch
Jij zegt net dat het hier absoluut niet ging om moslims die net vluchteling zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
We hebben het toch over de wereldwijde moslimbevolking? Niet over moslims in Nederland
Over het algemeen er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Tyron het volgende:
maar moslims lopen ook gewoon achter op christenen toch
Ja er zijn er een paar bij die radicaliseren inderdaad ja. En er zijn ook 90 van de 100 die wel op het rechte pad blijven. die ook volgens de wetten van de Koran zijn opgevoed.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij zegt net dat het hier absoluut niet ging om moslims die net vluchteling zijn.
Dan zijn het dus moslims die in west-europa geboren en getogen zijn.
10 van de 100 zou EXTREEM veel zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja er zijn er een paar bij die radicaliseren inderdaad ja. En er zijn ook 90 van de 100 die wel op het rechte pad blijven. die ook volgens de wetten van de Koran zijn opgevoed.
Ja Inso. Ik heb al 80 miljard keer gezegd dat ik de Islam geweldadig vindt tov welke religie dan ookquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Er is ook geen christelijke staat die Moslims wil onthoofden!
1 op de 100 dan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
10 van de 100 zou EXTREEM veel zijn
En net zeg je dat 90% welopgevoed is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Inso. Ik heb al 80 miljard keer gezegd dat ik de Islam geweldadig vindt tov welke religie dan ook
Dat zou nog extreem veel zijn.quote:
Ik noemde net 90 out of the blue jezusquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat zou nog extreem veel zijn.
Maar nu ben je het alweer aan het verminderen
Nee, dat claim jij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik noemde net 90 out of the blue jezus![]()
Denk je nou echt dat ik denk dat 10 procent zich radicaliseert?
Ja, dat zijn er alsnog teveel. Ben ik met je eensquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar stel het zou 1% zijn.
Per 100k vluchtelingen heb je er dan 1000 vredelievende moslims binnen
Dan snap ik je probleem niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat zijn er alsnog teveel. Ben ik met je eens
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb nooit beweerd dat het grootste gedeelte een probleem is..
Moslims hebben ook statistisch gezien minder tolerantie naar ander religies.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet ik.
Het ging ook om tolerantie naar andere religies. Niet om of ze allemaal een probleem zijn of niet.
het christendom is ook het meest moderne religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb jij ooit een Christen zich gekrenkt gevoelt door een tekeninig over Jezus?
twitter:DREWDISCIPLE twitterde op zaterdag 14-11-2015 om 03:26:27Anyone who sympathizes for these SATANIC Psychopaths (MUSLIMS) as far as I'm concerned is an ENEMY of the State. https://t.co/JpkmUC8blF reageer retweet
Ik kan me zo 1,2,3 geen cartoon voor de geest halen waar Jezus kwetsend in is afgebeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Heb jij ooit een Christen zich gekrenkt gevoelt door een tekeninig over Jezus?
Monthy Python is in vrijwel elk land legaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me zo 1,2,3 geen cartoon voor de geest halen waar Jezus kwetsend in is afgebeeld.
Monty Python is in een aantal landen ook verboden.
Monty Python's Life of Brian (of kortweg Life of Brian) is de derde film van de Monty Python-cast, uit 1979. De film werd geregisseerd door Pythonlid Terry Jones. De personages worden grotendeels gespeeld door de leden van Monty Python, die allen meerdere rollen op zich namen. Life of Brian is een persiflage op het leven van Jezus Christus en beoogde zowel kritiek op religeus fanatisme als kritiek op de (Britse) politiek. Destijds zorgde de film voor heel wat controverse en in sommige landen (Noorwegen, Italië, Ierland, bepaalde staten in het zuiden van de VS) werd de film verboden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder graag bronnen voor dat het verboden is
Is het nog steeds illegaal?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Monty Python's Life of Brian (of kortweg Life of Brian) is de derde film van de Monty Python-cast, uit 1979. De film werd geregisseerd door Pythonlid Terry Jones. De personages worden grotendeels gespeeld door de leden van Monty Python, die allen meerdere rollen op zich namen. Life of Brian is een persiflage op het leven van Jezus Christus en beoogde zowel kritiek op religeus fanatisme als kritiek op de (Britse) politiek. Destijds zorgde de film voor heel wat controverse en in sommige landen (Noorwegen, Italië, Ierland, bepaalde staten in het zuiden van de VS) werd de film verboden.
gastquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan me zo 1,2,3 geen cartoon voor de geest halen waar Jezus kwetsend in is afgebeeld.
Monty Python is in een aantal landen ook verboden.
Mohammed bedoel jequote:Op zaterdag 14 november 2015 03:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
gast
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.google.nl/sea(...)sch&q=jesus+cartoons
Als je dit met allah doet maken ze je dood.
quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mohammed bedoel je
Denk dat geen enkele moslim weet hoe Allah eruit ziet
Is bij Christnedom nog nooit gebeurdquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[ afbeelding ]
Hiervoor zijn mensen op de dodenlijst gezet.
Maar dat geeft toch aan dat die mensen een beetje achterlijk zijn,quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mohammed bedoel je
Denk dat geen enkele moslim weet hoe Allah eruit ziet
Ja ik zie je plaatje niet maar ik neem aan dat je die tulband-cartoon bedoeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Is bij Christnedom nog nooit gebeurd
Maleisie heeft geen godsdienst vrijheid.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ik zie je plaatje niet maar ik neem aan dat je die tulband-cartoon bedoeld.
Maar dat klopt. Ik gaf ook alleen een voorbeeld dat censuur ook in christelijke landen gebeurt
of gebeurde
Nja, good for you als je zo rationeel kan denken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:45 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder ben ik degene die niet echt bang is voor een kleine groep moslims, maar ja,
Dank je.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nja, good for you als je zo rationeel kan denken.
kustlijn is niet te onderschattenquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En verder is er gewoon geen veiliger land.
Wat je ook wilt denken
Ach ik weet nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:00 schreef Insomnia_ het volgende:
En verder is er gewoon geen veiliger land.
Wat je ook wilt denken
Nee weet ik. ik sprak je ook niet tegenquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Statistiek, maat.
Heb je niets over te vinden
Met meerdere doden? Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder zijn er de laatste 25 jaar wel engere dingen gebeurd dan dit.
Communsime was vele erger dan dit.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met meerdere doden? Ja tuurlijk
Maar die kwamen ook schokkend aan, net als dit.
Dit is echt makkelijk. Haal dan ook maar m`n reactie tevoorschijn want ik weet zelf niet eens meer wat ik heb gezegdquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder wil ik nog even zeggen dat je Polen wel eens heb gedenigreerd door niet pro-multi-culti te zijn. Maar nu wel naar Zuid-Amerika kijkt.
Ik wil ze morgen best eens zoeken, de tijden at jij extreem anti Rusland was,quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit is echt makkelijk. Haal dan ook maar m`n reactie tevoorschijn want ik weet zelf niet eens meer wat ik heb gezegd? Of gaan we nu weer verder over die 300k Oekrainers.
En wat heeft pro of niet pro-multi culti met Zuid-Amerika te maken? En ik noemde met Zuid-Amerika alleen een vb van landen die niet in strijd zijn met IS
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]__
Stelletje homofoobjes hier.
En het nog provoceren noemen ook.
Kansloos
Oh nu opeens weer Rusland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik wil ze morgen best eens zoeken, de tijden at jij extreem anti Rusland was,
Dat is niet mijn fout.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:24 schreef Fok-it het volgende:
tsja sorry dat ik niet de oostblok-media jaren in de gaten heb gehouden voor een objectievere mening
Dat is een fok-user. Geen gebied die ik denigreerquote:
Tegen homohuwelijk zijn is gelijk homofoobquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een fok-user. Geen gebied die ik denigreer
Wat heeft dit met Polen-bash te maken dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tegen homohuwelijk zijn is gelijk homofoob
Dat jij net zo goed je mening al klaar hetb liggen over mensen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Polen-bash te maken dan?
Soms wel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat jij net zo goed je mening al klaar hetb liggen over mensen.
Hypocriet dus dat je zo extreem postiief over moslims bent.quote:
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier postquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hypocriet dus dat je zo extreem postiief over moslims bent.
Je hebt PVV meerdere keren de schuld gegeven. Terwijl zij geen aanslagen hebben gepleegd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier post, vind jij extreem positief ja?
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier postquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je hebt PVV meerdere keren de schuld gegeven. Terwijl zij geen aanslagen hebben gepleegd.
Heb jij die uren gepost dat WIlders de shculd is van "provocerend gedrag"quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hmm, dat ik hier al de afgelopen 2 uur roep dat ik de Islam geweldadig vidn tov andere geloven, en dit is echt de laatste keer dat ik deze zin hier post, vind jij extreem positief ja?
Ja of nee?
Nope. Niet de schuld. Heb alleen gezegd dat ik het niet slim vind dat Nederland zijn mening naar buiten uit lijkt te stralen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij die uren gepost dat WIlders de shculd is van "provocerend gedrag"
Wilders beschermt de mening van veel Nederlanders.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom? Omdat het nog niet gebeurt is? Het is toch een kwestie van tijd..
En nog niet nee, en ik hoop dat het zoals elke verkiezingen zo gaat dat Wilders uiteindelijk stemmen verliest als het erop aan komt maar dat veranderd niks aan het feit dat de moslimwereld hem zien als iemand met een mening die de gemiddelde Nederland ook heeft
Jij gaat over naar de Islamtitische normen en waarden ipv de westerse.quote:
Godsamme zegquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij gaat over naar de Islamtitische normen en waarden ipv de westerse.
Waarom ben je dan niet eens gewoon negatief over moslim immigratien? DIe nog nooit postiief zijn gewest over onze normen en waarden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Godsamme zegje reageert er gewoon weer niet op. Die vraag van mij is toch al de reden dat ik niet extreem positief ben?
Ben ik geweest. Vluchtelingen die klagen over een gebrek aan tv in hun kamer is absurd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Waarom ben je dan niet eens gewoon negatief over moslim immigratien? DIe nog nooit postiief zijn gewest over onze normen en waarden.
Ik over vluchtelingen die tegen het homohuwelijk zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben ik geweest. Vluchtelingen die klagen over een gebrek aan tv in hun kamer is absurd.
En ik ben het ook eens met politici die ze gewoon sobere voorzieningen willen geven ipv ze meteen alles te geven. Dat kan je nou moeilijk verheerlijking noemen.
Ik ben dan ook de eerste die toegeeft dat mijn uitspraken af en toe zo ongefundeerd en irrationeel als wat zijn en neem ook vaak genoeg uitspraken terug. Dat homofoob noemen was inderdaad niet zo gepastquote:Op zaterdag 14 november 2015 04:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik over vluchtelingen die tegen het homohuwelijk zijn.
Zonder ze gelijk te willen stenigen.
Ik vind dat gefrustrerend, aangezien ik nog nooit een hekel heb gehad aan wie dan ook.quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de eerste die toegeeft dat mijn uitspraken af en toe zo ongefundeerd en irrationeel als wat zijn en neem ook vaak genoeg uitspraken terug. Dat homofoob noemen was inderdaad niet zo gepast
Een leuk topic geopend over wat?quote:Op zaterdag 14 november 2015 04:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind dat gefrustrerend, aangezien ik nog nooit een hekel heb gehad aan wie dan ook.
Ik had graag een leuk topic goepend maar dat komt morgen wel
Wellichtquote:
Hoort erbijquote:
Spanningquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Haiii insooooooo. Waarom ben je nog wakker?
En ik kan niet slapen.quote:
Ach, die discussies. alles van vanavond enzoquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Voor/door wat?
[..]
Dat is mooi kut. Nog een reden voor of?
Ik ontdekte kwartiertje terug dat van Parijs. Tbh vind ik het wel eng.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach, die discussies. alles van vanavond enzoBeetje teveel aan het overdenken
quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ontdekte kwartiertje terug dat van Parijs. Tbh vind ik het wel eng.en ik weet dat die angst niet echt gefundeerd is maar goed.
Ik wacht teveel af en achteraf denk je vanquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je hebt een chick niet geregeld?
Gaat hier ook gebeurenquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]Lees alle topics maar terug
Je bent niet de enige hoorIk zit er ook echt wel mee moet ik zeggen
Dat denk ik ook jaquote:
Ciao ciaoquote:
Doe ik vanmiddag wel ffequote:Op zaterdag 14 november 2015 05:12 schreef Fok-it het volgende:
Vet onhandig van jequote:Op zaterdag 14 november 2015 05:13 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wacht teveel af en achteraf denk je van
Slaap zachtquote:
Ja ben een pussy. Morgen ga ik uit en doe ik het goedquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Doe ik vanmiddag wel ffe
[..]
Vet onhandig van je
[..]
Slaap zacht
Ik was op een feest toen ik 't las.quote:Op zaterdag 14 november 2015 05:12 schreef Fok-it het volgende:
Heb je gefixedquote:Op zaterdag 14 november 2015 05:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik was op een feest toen ik 't las.
echt wtf.
Pure aids idd.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Door alle constanatie zijn we vergeten ons te ergeren aan de sinterklaas en pietermans icoontjes
geniaal filmpje inderdaad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eland_vs_zweden.html
Even wat posts om de stemming weer in het topic te krijgen.
Engelse voetbalsupporters
Tevens is het pure aids dat er geen clubvoetbal is.
dan moet je trouwens wel bijzonder weinig te doen hebben gehadquote:Op zaterdag 14 november 2015 13:55 schreef McGrath het volgende:
Ik kijk nu Bromley - Altrincham bij gebrek aan ander clubvoetbal.
kloptquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:13 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je trouwens wel bijzonder weinig te doen hebben gehad
spanje - engeland was ook niet bestquote:Op zaterdag 14 november 2015 15:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ierland was gisteren niet zo boeiend, hopelijk is het vanavond beter
Moeten mensen met de ziekte van pompe hun zorgkosten wel vergoedt krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien moeten we een discussie starten
Uhm het is een stofwisselingsziekte, je spieren worden er steeds zwakker door waardoor je uiteindelijk doodgaat doordat je hart het begeeft bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 14 november 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is.
Maar ik ben tegen.
KOEKOEKquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:08 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Uhm het is een stofwisselingsziekte, je spieren worden er steeds zwakker door waardoor je uiteindelijk doodgaat doordat je hart het begeeft bijvoorbeeld.
Er is momenteel een gepatenteerde medicijn, maar het kost zo'n 500.000 tot 700.000 euro per patiënt per jaar, er is een "goedkopere" variant wat 300.000 euro per patiënt per jaar kost.
Alsnog duur.
Deo volentequote:Op zaterdag 14 november 2015 16:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat dat is.
Maar ik ben tegen.
vertalenquote:Op zaterdag 14 november 2015 16:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
wat voor soort werk doe jij eigenlijk? hoor je er nooit over geloof ik
welkom terugquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:22 schreef Tjacka het volgende:
Hoi ik pak mijn verlies.
Hoi allemaal.
elk jaar hequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:27 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat een rare mannetjes naast de namen. Te triest gewoon.
hoezo overdag casinotje danquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:28 schreef Tjacka het volgende:
Net 50 euro verloren in het casino inso.
Gewoon facebook verwijderen, zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zucht heb ik net iedereen met een regenboog vlag verwijderd kan ik franse vlaggen gaan verwijderen van Facebook.
Echt bizar ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zucht heb ik net iedereen met een regenboog vlag verwijderd kan ik franse vlaggen gaan verwijderen van Facebook.
jammerquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was er toevallig. Ging dartsen kijken bij een vriend.
Het is ook gewoon een feature van Facebook zelf deze keer,quote:
Hey bebequote:Op zaterdag 14 november 2015 17:22 schreef Tjacka het volgende:
Hoi ik pak mijn verlies.
Hoi allemaal.
Het is ziek om Parijs te steunen. Oké mikeyquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een feature van Facebook zelf deze keer,
Eigenlijk is het heel ziek.
Rijke tattaquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:56 schreef Tjacka het volgende:
[..]
In laatste 2 maanden al drie keer andere mobiel.![]()
vroeg naar bedquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:58 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie nog plannen vanavond jongens?
hoeveel een liraquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:58 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik ga mn oude iphone in turkije verkopen denk ik. 1500 tl voor 4s woheuw.
klein verschilquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tl = turkse lira. Euro tl = 3,08
500 trouwens, ik dacht 1500weinig.
netflix and chillquote:Op zaterdag 14 november 2015 17:58 schreef Tjacka het volgende:
Hebben jullie nog plannen vanavond jongens?
wat ga je kijkenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
netflix and chill
oke zonder de chill
Once upon a timequote:
Ik zou het sowieso een keer een kans geven en een aflevering of twee proberenquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
misschien ga ik dat ook wel kijken
okequote:Op zaterdag 14 november 2015 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tl = turkse lira. Euro tl = 3,08
500 trouwens, ik dacht 1500weinig.
veel plezierquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:24 schreef supersof het volgende:
[..]
netflix and chill
oke zonder de chill
kan je dat zelfquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:55 schreef wietparkiet het volgende:
ben frikandelbroodjes aan het maken
moet echt wat gaan doen met mijn leven
hoe was je vakantie?quote:
Wil je iets bijverdienen? 😏quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:58 schreef supersof het volgende:
ik heb nog maar 24 euro deze maand
echt een dieptepunt in mijn bestaan
ik 15 euro voor vanavondquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:58 schreef supersof het volgende:
ik heb nog maar 24 euro deze maand
echt een dieptepunt in mijn bestaan
De volgende meet is in grunnaquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:02 schreef wietparkiet het volgende:
mortax wnr gaan we naar gekke gerrit
quote:Op zaterdag 14 november 2015 17:22 schreef Tjacka het volgende:
Hoi ik pak mijn verlies.
Hoi allemaal.
nee, je moet dat mooie figuurtje houden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik domino's bestellen met hot choco cakes omg
watquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:17 schreef Opsonisatie het volgende:
Zal ik domino's bestellen met hot choco cakes omg
quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je moet dat mooie figuurtje houden.
Ben obesitas geworden door al die tentamenstressquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:19 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, je moet dat mooie figuurtje houden.
Die zijn lekker jaquote:
ga je gang dan maar.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben obesitas geworden door al die tentamenstress
[..]
Die zijn lekker jawelkom terug btw
thxquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Die zijn lekker jawelkom terug btw
echt niet, dan ben ik slecht zichtbaar in het donker.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Zou je willen stoppen met reflecteren?![]()
Opso maaktte dat ervan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil nog eve mededelen dat een wedstrijdje niet op een forum posten buitengewoon triestig is.
ik moest hier om lachenquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:24 schreef McGrath het volgende:
[..]
echt niet, dan ben ik slecht zichtbaar in het donker.
vond het wel fijn. Net als zo'n Sked. Mis je niets aanquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:22 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik wil nog eve mededelen dat een wedstrijdje niet op een forum posten buitengewoon triestig is.
Kauai heeft anders wel een goede muzieksmaak.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond het wel fijn. Net als zo'n Sked. Mis je niets aan
fijn om jou ook weer te zienquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
vond het wel fijn. Net als zo'n Sked. Mis je niets aan
Dat kleuterclubje was vaak erg vervelendquote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kauai heeft anders wel een goede muzieksmaak.
ik vind tjacka een beetje vervelend.quote:Op zaterdag 14 november 2015 19:27 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kleuterclubje was vaak erg vervelend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |