En wanneer wordt het volgens jou echt ernstig?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het echt ernstig wrod wel hoor.
Weet je wat het probleem is, dat zeker onze generatie is opgegroeid met het feit dat er door de EU nooit meer oorlog komt.
Zodra het echt onveilig word.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wanneer wordt het volgens jou echt ernstig?
insquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zodra het echt onveilig word.
Ondanks dat je het graag geloofd leven wij in een veiligheid waar iederen in de wereld vrijwel alleen durft te dromen
Dat doet ook niemand hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Tevens had VA net wel degelijk een punt. Met het wegzetten van elke moslim als aanhanger van een terreur-religie maak je het probleem echt niet minder dan wel erger.
Dat weet ik ook wel. Maar omdat ik er zelf in leef heb ik andere standaarden. Tsja. Dat is dan misschien arrogant maar ik denk op dit punt (en moment) gewoon niet rationeel genoeg om dat te vergelijken met de problematiek in andere landenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zodra het echt onveilig word.
Ondanks dat je het graag geloofd leven wij in een veiligheid waar iederen in de wereld vrijwel alleen durft te dromen
Dan weet je het niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar omdat ik er zelf in leef heb ik andere standaarden. Tsja. Dat is dan misschien arrogant maar ik denk op dit punt (en moment) gewoon niet rationeel genoeg om dat te vergelijken met de problematiek in andere landen
Ik beschuldig niemand. Ik zeg alleen dat het niet slim is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu ga je weer de schuld in de schoenen schuiven van een PVV dan wel anti-islam lieden.
Wanneer hebben die mensen massaal afgeslacht?
Het is niet slim om aanslagen te plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Ik zeg alleen dat het niet slim is.
Mensen hebben religie bedachtquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:24 schreef Tyron het volgende:
als er een god bestaat is hij/zij/het egoïstisch, want de grootste fout was het creëren van een religie en daardoor het uit elkaar drijven van de mensheid
tja dat gaat zo ver terug dat er geen zinnig woord over te zeggen is, maar de bijbel/koran etc is idd geschreven door mensenquote:
Hoe gaat het op de CHEquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja dat gaat zo ver terug dat er geen zinnig woord over te zeggen is, maar de bijbel/koran etc is idd geschreven door mensen
al mijn studiepunten van blok 1 binnenquote:
Welke studie ook alweer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:27 schreef Tyron het volgende:
al mijn studiepunten van blok 1 binnen![]()
wat is je mening dan insquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder weet ik niet of er op mijn genuanceerde mening zal worden ingegaan.
Omdat het lastig is om niet een kamp te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |