Veiliger krijg je het niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Landen waar deze aids zich niet voordoet.
Misschien niet maar meerdere grote aanslagen per jaar noem ik niet bepaald veilig.quote:
Veel aanslagen al in Nederland verder.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet maar meerdere grote aanslagen per jaar noem ik niet bepaald veilig.
Elk Zuid-Amerikaans land bijv. Zijn die moreel verkeerd bezig omdat het een ver van hun bed-show is waar ze niks te maken mee hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En niet tegen IS zijn ben je moreel totaal verkeerd bezig.
Vrijwel elk Zuid-Amerikaans land is gevaarlijker door de drugsoorlogen. Iets dat veel gevaarlijker is overigensquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk Zuid-Amerikaans land bijv. Zijn die moreel verkeerd bezig omdat het een ver van hun bed-show is waar ze niks te maken mee hebben?
Ach je denkt toch niet dat Nederland nog jaren ongeschonden blijft. En dit is niet angstpraat hoor, maar daar kan ik echt niet bij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel aanslagen al in Nederland verder.
Ten eerste. Het grootste gedeelte van de bvolking stemt niet op PVVquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach je denkt toch niet dat Nederland nog jaren ongeschonden blijft. En dit is niet angstpraat hoor, maar daar kan ik echt niet bij.
Belgie, Frankrijk,Spanje, Duitsland, Engeland, Denemarken, Zweden.
En Nederland die ook openlijk tegen IS is en ook nog eens met Wilders, die ze op Al Jazeera ook wel de haatzaaierij uit horen bleren, iemand hebben waar het grootste gedeelte van de bevolking op stemt
Waarom? Omdat het nog niet gebeurt is? Het is toch een kwestie van tijd..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ten tweede is Nederland nog steeds veiliger dan vrijwe elk land dat jij gaat opnoemen
Omdat je gewoon in een fucking veilgi land leeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
Waarom? Omdat het nog niet gebeurt is? Het is toch een kwestie van tijd..
Dat zeiden ze van Scandinavie vroeger ook. En Duitsland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je gewoon in een fucking veilgi land leeft.
Scandinavie en Duitsland zijn ook fucking veilig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Scandinavie vroeger ook. En Duitsland.
Waarom nu opeens Nederland zoveel veiliger?
Ik zeg toch niet dat Zuid-Amerika het einde is en je daar overal veilig over straat kanquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Scandinavie en Duitsland zijn ook fucking veilig.
Heb je enig idee wat er in ander landen gebeurd?
Zeker het door jou net befaamde Zuid-Amerika?
Rationeel is dat gewoon zo ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Zuid-Amerika het einde is en je daar overal veilig over straat kanHet ging in eerste instantie hierom.
En jij ziet het waarschijnlijk als een vliegtuig crash of niet? Na een crash is het vliegen ook niet minder veilig.
Nou ja, ik kan dat moeilijk zo zien
Het is niet arrogant. Het is onwetend. Maar ja, is dat ook niet een beetje logisch dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rationeel is dat gewoon zo ja.
Al zouden er 4 aanslagen per jaar zijn.
Leef jij nog steeds veiliger dan 99,99% van de wereld.
Ik vind dat bijna arrogant om daar zo bang voor te zijn. Sorry
nee, want je kan alles opzoeken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet arrogant. Het is onwetend. Maar ja, is dat ook niet een beetje logisch dan?
Heb je het wapenarsenaal van Europa al eens tegen IS neergezet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
het is toch logisch dat je de afgelopen jaren Europa gewoon als een of ander Risk-speelveld ziet voor IS. En dat je denkt dat uiteindelijk iedereen wel aan de beurt komt
Europa slaat de handen militair gezien toch niet zo ver ineen dat ze IS wegvagen met grondaanvallenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je het wapenarsenaal van Europa al eens tegen IS neergezet?
Als het echt ernstig wrod wel hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Europa slaat de handen militair gezien toch niet zo ver ineen dat ze IS wegvagen met grondaanvallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |