Het is niet 1 samenwerkende groep he?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze de 1% extremisten makkelijk compenseren met de 70% ingenieurs en tandartsen.
Het is wel een groep die de komende jaren in kansloze posititie in de maatschappij zal zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet 1 samenwerkende groep he?
En ik weet niet of buitenhouden heel veel gaat oplossen. Maar ik heb dan ook geen manier om dat wel te doen
Natuurlijk helpt buitenhouden niet. Dan doen ze het met de mensen die hieral binnen zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet 1 samenwerkende groep he?
En ik weet niet of buitenhouden heel veel gaat oplossen. Maar ik heb dan ook geen manier om dat wel te doen
Ze laten komen helpt ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk helpt buitenhouden niet. Dan doen ze het met de mensen die hieral binnen zijn
Niks helpt. Europa is compleet verkankerdquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze laten komen helpt ook niet.
O.a. door het onberperkt toelaten van jan en alleman onder het mom van sociaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks helpt. Europa is compleet verkankerd
Helaas heeft Nederland noch welk ander land dan ook de capaciteit en geld om mensen 1 voor 1 te beoordelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het gewoon een matig idee mensen te beoordelen op hun afkomst en welke religie daar door hun strot geduwd is.
Ik had het eigenlijk wel verwacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik word hier wel serieus behoorlijk treurig van. Man man
Ohja, morgen krijgen we allemaal reacties van vredelievende imams.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
"Dit heeft niks met de islam te maken"
Hopend dat ze de dag erna hun subsidie voor nieuwe moskee krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, morgen krijgen we allemaal reacties van vredelievende imams.
Geen idee, ik kan het nietquote:
Het wordt pas eng als je die radicale moslims je leven laat bepalenquote:
Het is dat ik een arme pauper ben maar anders had ik serieus aan emigreren gedacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk heb ik er toch geen invloed op. Mense nzullen toch open grenzen blijven roepen in naam van solidariteit.
dan kan ik op zn minst de tragikomische kant van alles nog inzien
Waarheen precies?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Het is dat ik een arme pauper ben maar anders had ik serieus aan emigreren gedacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |