Ik gun mijn kat een topicdeelquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
Gvd ik wilde kapen met zwarte piet is racisme
Jezelf aanmeldenquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hoe word je nu piet. Lijkt me best leuk
Oh denk dat kan zo welquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:14 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezelf aanmelden. Op tijd en dan hopen dat je er meteen bij zit en niet drie jaar hoeft te wachten.
Ik kom morgen gewoon. Waar meeten de pieten?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jaa, soms ook hoor met beetje geluk.
Ik zou echt leuk zijn als piet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze zouden jou eerst even goed moeten screenen
Onzinquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik niet ik ben daar te zuur voor denk ik
Tijdelijk Pietenkwartier.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kom morgen gewoon. Waar meeten de pieten?
Heb je het vernomen van Marvel wat ze nu weer geflikt hebben.quote:
Euhm, ik denk het niet.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je het vernomen van Marvel wat ze nu weer geflikt hebben.
http://www.vox.com/2015/4/22/8463721/iceman-gay-x-menquote:
Owja, ik heb dat gelezen ja. Teringslecht geschreven ook.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
http://www.vox.com/2015/4/22/8463721/iceman-gay-x-men
En nee niet de jongere versie.
Pis maar over je oude fans marvel voor wat shocking value en om zeikende homo's tevreden te stellen. Ben er klaar mee heb al mijn comics opgezegd.
Als ze echt ballen hebben en een homo voor het grote publiek willen hebben gebruiken ze een personage uit de Avenger films, Thor Captain America of Iron-man homo.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Owja, ik heb dat gelezen ja. Teringslecht geschreven ook.
Marvel![]()
Maar al hun Avengers zijn al geSJWd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Als ze echt ballen hebben en een homo voor het grote publiek willen hebben gebruiken ze een personage uit de Avenger films, Thor Captain America of Iron-man homo.
Maar het moest natuurlijk weer een x-men zijn kunnen ze gelijk fox even kloten.
lol die laatste wtf ?quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar al hun Avengers zijn al geSJWd.
Cap is een neger, Thor is een vrouw, Wolverine is een vrouw, Hulk is Azn.
Amadeus Cho is nu Hulk.quote:Op vrijdag 13 november 2015 18:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
lol die laatste wtf ?
En het verschil daarin is dat het allemaal andere personages zijn die een andere pakje dragen deze Iceman is gewoon de iceman die opeens gay is dat draai je niet meer zo makkelijk terug.
DC doet precies hetzelfde.quote:
Ook daar kunnen ze er wat van ik had laatst de intentie om Batman Beyond te gaan volgen na die tekenfilm uit de jaren 90. Ik braaf die eerste drie issues kopen is Terry de echte Batman Beyond dood in die serie en draait het om Tim Drake (1 van de 350 Robins) die nu de naam Batman Beyond draagt . Dat was mijn eerste en laatste poging wat betreft dc voorlopig.quote:
Robin wist ik niet maar verbaast me ook niet echt extreemquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Amadeus Cho is nu Hulk.
Een of andere homoseksuele Indiër is nu Giant-Man.
Hawkeye is een vrouw.
Hyperion is gay. Zijn er vast nog meer die ik vergeet.
Jammer, maar Marvel krijgt geen centen meer van me.
[..]
DC doet precies hetzelfde.
Dr Fate is ineens een moslim, Robin is neger, etc etc
Ligt aan de serie jaquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ook daar kunnen ze er wat van ik had laatst de intentie om Batman Beyond te gaan volgen na die tekenfilm uit de jaren 90. Ik braaf die eerste drie issues kopen is Terry de echte Batman Beyond dood in die serie en draait het om Tim Drake (1 van de 350 Robins) die nu de naam Batman Beyond draagt . Dat was mijn eerste en laatste poging wat betreft dc voorlopig.
Ik was als kind al een buitenstaander en kon me altijd goed identificeren met de X-men .quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
moet wel eerlijk zeggen dat het me niet extreem veel intereseert verder welke kleur een robin heeft of welke godsdienst dr fate heeft
als de verhalen zelf goed zijn lees ik het toch wel
Ik vind het extreem storend dat een bedrijf zoveel mogelijk trouwe fans van karakters, schrijvers en tekenaars verstoot om een groepje tumblr huilies binnen te halen die verder nooit strips kopen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:07 schreef wietparkiet het volgende:
moet wel eerlijk zeggen dat het me niet extreem veel intereseert verder welke kleur een robin heeft of welke godsdienst dr fate heeft
als de verhalen zelf goed zijn lees ik het toch wel
oh nouja dat had ik ook wel maar dan nog is het niet echt een big deal als een comicbook character van huidskleur veranderd ofzoquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was als kind al een buitenstaander en kon me altijd goed identificeren met de X-men .
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh nouja dat had ik ook wel maar dan nog is het niet echt een big deal als een comicbook character van huidskleur veranderd ofzo
Dit dus eigenlijk is het de zwarte piet discussie in een ander jasje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het extreem storend dat een bedrijf zoveel mogelijk trouwe fans van karakters, schrijvers en tekenaars verstoot om een groepje tumblr huilies binnen te halen die verder nooit strips kopen.
Je ziet het aan de verkoopcijfers, die zijn buitengewoon dramatisch.
kan me daar echt niet zo heel veel zorgen om makenquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vind het extreem storend dat een bedrijf zoveel mogelijk trouwe fans van karakters, schrijvers en tekenaars verstoot om een groepje tumblr huilies binnen te halen die verder nooit strips kopen.
Je ziet het aan de verkoopcijfers, die zijn buitengewoon dramatisch.
Dat kan, maar jij bent dan ook geen fan van zulke karakters.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:11 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kan me daar echt niet zo heel veel zorgen om maken
mwa daar heb je wel een puntquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat kan, maar jij bent dan ook geen fan van zulke karakters.
Maar goed, met de miljarden van Disney kunnen ze alles maken wat ze willen.
Dat verwacht ik ook van female wolverine is het jammer omdat ik het normale personage x-23 eigenlijk wel kan waarderen maken ze er Wolverine van..quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwa daar heb je wel een punt
en ik denk dat als men echt een grafhekel heeft aan een vrouwelijk thor of een vrouwelijke wolverine dat ze het vanzelf wel terugdraaien
het zal sowieso niet permanent zijnquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook van female wolverine is het jammer omdat ik het normale personage x-23 eigenlijk wel kan waarderen maken ze er Wolverine van..
Er sijpelt zo af en toe wat door van winkels, dat ze enorme kortingen krijgen op de nieuwe Thor, of dat ze bijvoorbeeld gratis een dubbel aantal krijgen van een ander boek (weet niet meer welke dat was). Op die manier blijven de cijfers hoog. Net zoals de debiele aantallen variant covers.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:17 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwa daar heb je wel een punt
en ik denk dat als men echt een grafhekel heeft aan een vrouwelijk thor of een vrouwelijke wolverine dat ze het vanzelf wel terugdraaien
Sinds house of M in 2005 ofzo doet marvel elk jaar een big shocking crossover die dan weer allemaal gevolgen heeft voor de hele marvel universe met weer allemaal nieuwe team samenstellingen tot gevolg. Ben je net gewend en blij omdat oude favorieten zo als Marrow en Hellion weer eens opduiken zitten ze zes maanden in een serie tot de grote nieuwe crossover waar weer alles veranderd.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
het zal sowieso niet permanent zijn
bij DC is in de afgelopen 10 jaar de continuity stuk of 6 keer veranderd
Dat hebben ze bij DC ook eens in de zoveel tijd (new 52, Futures end enz)quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Sinds house of M in 2005 ofzo doet marvel elk jaar een big shocking crossover die dan weer allemaal gevolgen heeft voor de hele marvel universe met weer allemaal nieuwe team samenstelling tot gevolg. Ben je net gewend en blij omdat oude favorieten zo als Marrow en Hellion weer eens opduiken zitten ze zes maanden in een serie tot de grote nieuwe crossover waar weer alles veranderd.
ja welke strips lees jij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Gaat dit over strips? Klinkt eigenlijk wel leuk
rip in peacequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder belde me met verhaal over dat ik dom was en nog een keer naar dokter moest gaan omdat ze van mensen had gehoord die ook buikpijn hadden en drie weken later dood waren.
Heb boos opgehangen. Moeders. :$
Liefquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik koop alleen soms een stripboek voor mijn pa, om hem gelukkig te maken. :$
Telt je manga niet mee dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik koop alleen soms een stripboek voor mijn pa, om hem gelukkig te maken. :$
Als een comic een strip is dan manga ook.quote:
Hey, je bent er weer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik de laatste tijd weinig tijd heb om strips te lezen, aan de andere kant lijkt er wel steeds minder voor mij gepubliceerd te worden.
Dat laatste heb ik nou ook met games.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik de laatste tijd weinig tijd heb om strips te lezen, aan de andere kant lijkt er wel steeds minder voor mij gepubliceerd te worden.
Het vlees is zwak.quote:
Die heeft al een tijd niks gemaakt zo te zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste dat ik gelezen heb waren een paar dingen van Mitsukazu Mihara. Erg enthousiast over.
Ja, moest even andere mensen "horen" dan dat gejengel.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft al een tijd niks gemaakt zo te zien.
[..]
Ja, moest even andere mensen "horen" dan dat gejengel.
Lijken soms net kleuters.
Marginaal beter.quote:
Klopt, al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft al een tijd niks gemaakt zo te zien.
Hehe zou ik niet erg vinden hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marginaal beter.
Ik hoef jullie niet na te laten blijven.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hehe zou ik niet erg vinden hoor.![]()
10 things i hate about u.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Zin om een film met Heath Ledger te kijken. Welke zal ik doen?
die met die riddersquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
The Dark Knight.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet. Ik vind de meeste vrouwen juist meer sexy in zo'n pakjequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je snapt het niet, daarin is hij toch niet sexy.
Zal het onthoudenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind de meeste vrouwen juist meer sexy in zo'n pakje
Als wij verkleed naar zo'n beurs zouden gaan zouden we er echt uitzien als zo'n typisch stel kneuzen.quote:
Nonsens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
in een normale outfit zou ze leuker zijn
Klopt. Daarom moeten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als wij verkleed naar zo'n beurs zouden gaan zouden we er echt uitzien als zo'n typisch stel kneuzen.
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeerde eens een andere manier van contouren, dik mislukt.
Picsquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeerde eens een andere manier van contouren, dik mislukt.
Hoe doen die youtubesterren het zo prachtig ik snap het nietquote:
Oh god nee, heb het trouwens al half afgeveegdquote:
Gelukkig ben je lief.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger hoopte ik dat ik er ook sexy uit kon zien als ik andere kleertjes aan deed. Gelukkig weet ik nu beter.
En zonder klerenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger hoopte ik dat ik er ook sexy uit kon zien als ik andere kleertjes aan deed. Gelukkig weet ik nu beter.
Je kunt je nog zo zelfverzekerd voelen, als je je onhandig als een hark beweegt vind niemand je sexy uitstraling hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Je sexy voelen heeft toch veel meer te maken met je zelfverzekerd voelen enzo denk ik?
Nee maar heb het toch over sexy voelen, niet hoe andere je zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt je nog zo zelfverzekerd voelen, als je je onhandig als een hark beweegt vind niemand je sexy uitstraling hebben hoor.
Wat heb je nu aan dat je jezelf sexy voelt dan, als anderen het daar niet mee eens zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar heb het toch over sexy voelen, niet hoe andere je zien.
Is er onderdeel van denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Je sexy voelen heeft toch veel meer te maken met je zelfverzekerd voelen enzo denk ik?
"IM SEXY AND I KNOW IT"quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan dat je jezelf sexy voelt dan, als anderen het daar niet mee eens zijn?
Ik zag vandaag foto van meisje dat ik paar jaar geleden leuk vond. Vond haar nu maar een bolletje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk bijvoorbeeld naar dat programma hotter than my daughter.
Die vrouwen denken ook dat ze sexy zijn, maar eigenlijk is het gewoon pijnlijk om aan te zien.
Stalpoten beste poten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag foto van meisje dat ik paar jaar geleden leuk vond. Vond haar nu maar een bolletje.
Vies forse benen.
Sollicitaties naar hr@sint.comquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hoe word je nu piet. Lijkt me best leuk
Ja, ben echt pissed als ze me een 7 geven voor iets terwijl ik mijn best heb gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je teleurgesteld bent over een cijfer terwijl je voldoende hebt.
Ik vind mezelf deze avond echt heel zielig namelijk
Ik dacht echt een 7,5+ te halen voor deze.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ben echt pissed als ze me een 7 geven voor iets terwijl ik mijn best heb gedaan.
Maar goed, volgende keer gewoon nog harder eraan werken.
Dan is het wel zuurquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt een 7,5+ te halen voor deze.
6,0![]()
Gewoon open vragen, maar wist niet precies wat ik kon verwachten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het wel zuur
Wat voor soort tentamen was het, en viel het bij anderen ook tegen?
Ja, maar dan denk ik van ach het kon erger, een onvoldoende bijvoorbeeld. Maar alsnog vind ik het dan best klotequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je teleurgesteld bent over een cijfer terwijl je voldoende hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sollicitaties naar hr@sint.com
Ik vind het nog steeds kutquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, maar dan denk ik van ach het kon erger, een onvoldoende bijvoorbeeld. Maar alsnog vind ik het dan best klote
Is dan vast en zeker een incident.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Doden in Parijs.
Ik denk dat dit Katholieke Fransen zijn.
Ik ben pas tevreden vanaf een 8quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
18 doden bij meerdere incidenten. Een band "eagles of death metal" wordt bij een stadion gegijzeld ofzo. iig 6 mensen. Er waren explosie rond het stadion hoorde ik ze ook zeggenquote:
Wat was je gemiddelde op je bachelor dan? :$quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden vanaf een 8
Sommige vakken bij een 7
8.0quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat was je gemiddelde op je bachelor dan? :$
Ik heb in het 1e blok een 8.7 en een 7.4 gehaald.quote:
je hebt wel veel vakken danquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in het 1e blok een 8.7 en een 7.4 gehaald.
De rest 6jes.
Eerste 2 blokken super veel kleine vakken ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt wel veel vakken dan
ik maar 2 per blok steeds
6 ECTS per stuk
Ze reageert niet.quote:
8.7 en 7.4 is niks mis mee tochquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik het zo hoor faal ik nu al
Vind 6en echt kutquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
8.7 en 7.4 is niks mis mee toch
6 is ook voldoende maar houdt niet over
Serieus? Je ligt onder een steen nu?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie net #prayforparis voorbij komen what happend ?
Ik had het ook nog niet door, ben niet elke seconde ingetuned op het nieuwsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Je ligt onder een steen nu?
Snap ik maar het is niet heel moeilijk even op te zoeken wat er gaande is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet door, ben niet elke seconde ingetuned op het nieuws
Zit heel de avond al achter de playstation.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Je ligt onder een steen nu?
Protip: het zullen vast geen katholieken zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Weer Parijs. Godsamme zeg.
Was hele avond weg dus moet straks even bijlezen allemaal
60 doden in meerdere restaurants en ze houden nog mensen gegijzeld ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Protip: het zullen vast geen katholieken zijn
En aanslag bij de balliequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60 doden in meerdere restaurants en ze houden nog mensen gegijzeld ofzo?
In de kuip hoor je zo knal wekelijks ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik hoorde het live, dacht dat het vuurwerk was
In het stadion zelf?quote:
Jezus zegquote:
Parijs ligt in Duitsland.quote:
Je snapt best wat ik bedoel.quote:
IS zal dit wel opeisen. Of denk je dat dit net aangekomen vluchtelingen zijn die in een weekje tijd een georganiseerde terreur-aanslag plegen?quote:
Het is wel frappant he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IS zal dit wel opeisen. Of denk je dat dit net aangekomen vluchtelingen zijn die in een weekje tijd een georganiseerde terreur-aanslag plegen?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel frappant he.
Eerst een Russiche vliegtuig en nu Parijs.
Dat het enorm naief is te denken dat die massale vluchtelingen hier buitenstaanquote:
Niet in een weekje tijd, Ik denk wel dat dit soort dingen op grote schaal vaker voor gaan komen gezien IS nu makkelijk aan genoeg mankracht kan komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IS zal dit wel opeisen. Of denk je dat dit net aangekomen vluchtelingen zijn die in een weekje tijd een georganiseerde terreur-aanslag plegen?
Nee tuurlijk niet. Maar deze terroristen zitten toch al jaren gestationeerd in europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar die vluchtelingen zijn natuurlijk allemaal lievertjes.
De vluchtelingen die nu komen zitten in nog veel slechtere omstandigheden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar deze terroristen zitten toch al jaren gestationeerd in europa.
Dus dat heeft dan tpch niet met de actuele problematiek rondom vluchtelingen te maken.
Of denk jij wel dat dit recente vluchtelingen zijn?
Nou ja, ik ontken ook niet dat het mogelijk is dat een miniem procent van alle vluchtelingen terroristen kunnen zijn hoor. Zeker na vanavond.. ik bedoel, ik wil het allemaal wel geloven, maar dat gaat mijn pet ook te boven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vluchtelingen die nu komen zitten in nog veel slechtere omstandigheden.
Die gaan nog veel gevaarlijker worden
Volgens moslimlanden als Libanon zijn het enkele procentenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, ik ontken ook niet dat het mogelijk is dat een miniem procent van alle vluchtelingen terroristen kunnen zijn hoor
Nou ja dat is wel een reële kans toch? of denk jij nog meer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens moslimlanden als Libanon zijn het enkele procenten
Vies veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens moslimlanden als Libanon zijn het enkele procenten
Dat is extreem veel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dat is wel een reële kans toch? of denk jij nog meer?
Tsja dat is nu evt toch te laatquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat is de moeite niet waard om ze op te vangen.
Jammer maar helaas.
Rotterdam zit je tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Lekker danhoor net een knal hier
![]()
Iemand die leuk probeert te doen zeker
Omdat je erg asociaal was als je tegen vluchtelingen was.quote:
Ja want de mensen die dit deden zaten in asielzoekerscentraquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk zal pegida wel weer een protest doen.
En als asocialen worden weggezet terwijl er verder extreme aanslagen als incidenten worden weggezet.
Mooi gezegd nu achteraf.quote:
Ik zeg toch dat het lieverdjes waren/quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want de mensen die dit deden zaten in asielzoekerscentra
Arnhemquote:
Anderhalf miljard mensen in 1 keer wegschrijven, goed bezigquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het lieverdjes waren/
Hou jezelf voor de gek VA.
Aanslagen bagatalliseren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anderhalf miljard mensen in 1 keer wegschrijven, goed bezig
Er zijn tientallen miljoenen moslims op de vlucht voor deze gasten. Maar nee, dit definieert een religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er een of andere conservatief christelijke kerk tegen homohuwelijk zijn, zijn we masaal boos.
Maar dit heeft niets met islam te maken
Hear hear.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe dan ook laten dit soort 'incidenten' zien dat het toelaten van minderheden in je land in aantallen die zo groot zijn dat ze een substantieel deel van de bevolking gaan uitmaken een slecht idee is. Blijkbaar gaan ze door de vaak slechtere leefomstandigheden dan gemiddeld en het onderlinge saamhorigheidsgevoel dat hoort bij grote minderheden die zich onheus behandeld voelen radicaliseren. Ik vind het dan een HEEL erg slecht idee om meer van dat soort groepen binnen te halen zodat je over 20 jaar met een nog groter probleem zit.
Bedankt dat je er bent Loka.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe dan ook laten dit soort 'incidenten' zien dat het toelaten van minderheden in je land in aantallen die zo groot zijn dat ze een substantieel deel van de bevolking gaan uitmaken een slecht idee is. Blijkbaar gaan ze door de vaak slechtere leefomstandigheden dan gemiddeld en het onderlinge saamhorigheidsgevoel dat hoort bij grote minderheden die zich onheus behandeld voelen radicaliseren. Ik vind het dan een HEEL erg slecht idee om meer van dat soort groepen binnen te halen zodat je over 20 jaar met een nog groter probleem zit.
Er zijn vooral moslims op de vlucht voor Assad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn tientallen miljoenen moslims op de vlucht voor deze gasten. Maar nee, dit definieert een religie
Maar diezelfde moslims die op de vlucht zijn voor andere moslims gaan wel christen bedreigen en in elkaar slaan in AZC's of nemen wel de kinderbruidjes mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn tientallen miljoenen moslims op de vlucht voor deze gasten. Maar nee, dit definieert een religie
Incidentjes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar diezelfde moslims die op de vlucht zijn voor andere moslims gaan wel christen bedreigen en in elkaar slaan in AZC's of nemen wel de kinderbruidjes mee.
Die krijgen dan hopelijk een enkeltje naar de grens met turkije. Een zero-tolerance beleid als je binnen komt. Ze moeten fucking dankbaar zijn dat we ons land kunnen delen. Zo niet, doeiquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar diezelfde moslims die op de vlucht zijn voor andere moslims gaan wel christen bedreigen en in elkaar slaan in AZC's of nemen wel de kinderbruidjes mee.
Als dat zo was, was niemand tegen vluchtelingen geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze moeten fucking dankbaar zijn dat we ons land kunnen delen.
Ja er zit tuig tussen, ik geloof je. Ook mensen die zich niet kunnen of willen aan deze maatschappij. Maar er zit ook een heel groot deel bij dat dat wel kan. Dat wil werken en gewoon een bestaan opbouwen voor hun kinderen. Ik wil niet geloven dat het 95% kanker isquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat zo was, was niemand tegen vluchtelingen geweest.
Sorry VA. Ik ben opgegroeid tussen 3e generatie marrokanen. Er zit een deel tussen wat prima is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja er zit tuig tussen, ik geloof je. Ook mensen die zich niet kunnen of willen aan deze maatschappij. Maar er zit ook een heel groot deel bij dat dat wel kan. Dat wil werken en gewoon een bestaan opbouwen voor hun kinderen. Ik wil niet geloven dat het 95% kanker is
EU is toch einde verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En aan de ander kant, als Nederland voor al die mensen de grenzen sluit krijg je ook intens veel gezeik in Europa
Deze vluchtelingen zijn mensen en over het algemeen ook nog mensen met vrij hoge levensstandaarden, geen zielige Bulgaarse hondjes die je hun leven lang per definitie dankbaar blijven omdat je ze van straat geplukt hebt en eten gaf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die krijgen dan hopelijk een enkeltje naar de grens met turkije. Een zero-tolerance beleid als je binnen komt. Ze moeten fucking dankbaar zijn dat we ons land kunnen delen. Zo niet, doei
Gelukkig kunnen ze de 1% extremisten makkelijk compenseren met de 70% ingenieurs en tandartsen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is 1% maar kanker, haal je een enorm probleem binnen
Het is niet 1 samenwerkende groep he?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig kunnen ze de 1% extremisten makkelijk compenseren met de 70% ingenieurs en tandartsen.
Het is wel een groep die de komende jaren in kansloze posititie in de maatschappij zal zitten.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet 1 samenwerkende groep he?
En ik weet niet of buitenhouden heel veel gaat oplossen. Maar ik heb dan ook geen manier om dat wel te doen
Natuurlijk helpt buitenhouden niet. Dan doen ze het met de mensen die hieral binnen zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Het is niet 1 samenwerkende groep he?
En ik weet niet of buitenhouden heel veel gaat oplossen. Maar ik heb dan ook geen manier om dat wel te doen
Ze laten komen helpt ook niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk helpt buitenhouden niet. Dan doen ze het met de mensen die hieral binnen zijn
Niks helpt. Europa is compleet verkankerdquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ze laten komen helpt ook niet.
O.a. door het onberperkt toelaten van jan en alleman onder het mom van sociaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks helpt. Europa is compleet verkankerd
Helaas heeft Nederland noch welk ander land dan ook de capaciteit en geld om mensen 1 voor 1 te beoordelen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik vind het gewoon een matig idee mensen te beoordelen op hun afkomst en welke religie daar door hun strot geduwd is.
Ik had het eigenlijk wel verwacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
Maar ik word hier wel serieus behoorlijk treurig van. Man man
Ohja, morgen krijgen we allemaal reacties van vredelievende imams.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
"Dit heeft niks met de islam te maken"
Hopend dat ze de dag erna hun subsidie voor nieuwe moskee krijgenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ohja, morgen krijgen we allemaal reacties van vredelievende imams.
Geen idee, ik kan het nietquote:
Het wordt pas eng als je die radicale moslims je leven laat bepalenquote:
Het is dat ik een arme pauper ben maar anders had ik serieus aan emigreren gedacht.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
En uiteindelijk heb ik er toch geen invloed op. Mense nzullen toch open grenzen blijven roepen in naam van solidariteit.
dan kan ik op zn minst de tragikomische kant van alles nog inzien
Waarheen precies?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:55 schreef Fok-it het volgende:
Het is dat ik een arme pauper ben maar anders had ik serieus aan emigreren gedacht.
Landen waar deze aids zich niet voordoet. Niet-moslimlanden die niet tegen IS zijn.quote:
Veiliger krijg je het niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
Landen waar deze aids zich niet voordoet.
Misschien niet maar meerdere grote aanslagen per jaar noem ik niet bepaald veilig.quote:
Veel aanslagen al in Nederland verder.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Misschien niet maar meerdere grote aanslagen per jaar noem ik niet bepaald veilig.
Elk Zuid-Amerikaans land bijv. Zijn die moreel verkeerd bezig omdat het een ver van hun bed-show is waar ze niks te maken mee hebben?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
En niet tegen IS zijn ben je moreel totaal verkeerd bezig.
Vrijwel elk Zuid-Amerikaans land is gevaarlijker door de drugsoorlogen. Iets dat veel gevaarlijker is overigensquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Elk Zuid-Amerikaans land bijv. Zijn die moreel verkeerd bezig omdat het een ver van hun bed-show is waar ze niks te maken mee hebben?
Ach je denkt toch niet dat Nederland nog jaren ongeschonden blijft. En dit is niet angstpraat hoor, maar daar kan ik echt niet bij.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Veel aanslagen al in Nederland verder.
Ten eerste. Het grootste gedeelte van de bvolking stemt niet op PVVquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach je denkt toch niet dat Nederland nog jaren ongeschonden blijft. En dit is niet angstpraat hoor, maar daar kan ik echt niet bij.
Belgie, Frankrijk,Spanje, Duitsland, Engeland, Denemarken, Zweden.
En Nederland die ook openlijk tegen IS is en ook nog eens met Wilders, die ze op Al Jazeera ook wel de haatzaaierij uit horen bleren, iemand hebben waar het grootste gedeelte van de bevolking op stemt
Waarom? Omdat het nog niet gebeurt is? Het is toch een kwestie van tijd..quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ten tweede is Nederland nog steeds veiliger dan vrijwe elk land dat jij gaat opnoemen
Omdat je gewoon in een fucking veilgi land leeft.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Fok-it het volgende:
Waarom? Omdat het nog niet gebeurt is? Het is toch een kwestie van tijd..
Dat zeiden ze van Scandinavie vroeger ook. En Duitsland.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat je gewoon in een fucking veilgi land leeft.
Scandinavie en Duitsland zijn ook fucking veilig.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Scandinavie vroeger ook. En Duitsland.
Waarom nu opeens Nederland zoveel veiliger?
Ik zeg toch niet dat Zuid-Amerika het einde is en je daar overal veilig over straat kanquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Scandinavie en Duitsland zijn ook fucking veilig.
Heb je enig idee wat er in ander landen gebeurd?
Zeker het door jou net befaamde Zuid-Amerika?
Rationeel is dat gewoon zo ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat Zuid-Amerika het einde is en je daar overal veilig over straat kanHet ging in eerste instantie hierom.
En jij ziet het waarschijnlijk als een vliegtuig crash of niet? Na een crash is het vliegen ook niet minder veilig.
Nou ja, ik kan dat moeilijk zo zien
Het is niet arrogant. Het is onwetend. Maar ja, is dat ook niet een beetje logisch dan?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Rationeel is dat gewoon zo ja.
Al zouden er 4 aanslagen per jaar zijn.
Leef jij nog steeds veiliger dan 99,99% van de wereld.
Ik vind dat bijna arrogant om daar zo bang voor te zijn. Sorry
nee, want je kan alles opzoeken.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet arrogant. Het is onwetend. Maar ja, is dat ook niet een beetje logisch dan?
Heb je het wapenarsenaal van Europa al eens tegen IS neergezet?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:10 schreef Fok-it het volgende:
het is toch logisch dat je de afgelopen jaren Europa gewoon als een of ander Risk-speelveld ziet voor IS. En dat je denkt dat uiteindelijk iedereen wel aan de beurt komt
Europa slaat de handen militair gezien toch niet zo ver ineen dat ze IS wegvagen met grondaanvallenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb je het wapenarsenaal van Europa al eens tegen IS neergezet?
Als het echt ernstig wrod wel hoor.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Europa slaat de handen militair gezien toch niet zo ver ineen dat ze IS wegvagen met grondaanvallen
En wanneer wordt het volgens jou echt ernstig?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als het echt ernstig wrod wel hoor.
Weet je wat het probleem is, dat zeker onze generatie is opgegroeid met het feit dat er door de EU nooit meer oorlog komt.
Zodra het echt onveilig word.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En wanneer wordt het volgens jou echt ernstig?
insquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zodra het echt onveilig word.
Ondanks dat je het graag geloofd leven wij in een veiligheid waar iederen in de wereld vrijwel alleen durft te dromen
Dat doet ook niemand hier.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
Tevens had VA net wel degelijk een punt. Met het wegzetten van elke moslim als aanhanger van een terreur-religie maak je het probleem echt niet minder dan wel erger.
Dat weet ik ook wel. Maar omdat ik er zelf in leef heb ik andere standaarden. Tsja. Dat is dan misschien arrogant maar ik denk op dit punt (en moment) gewoon niet rationeel genoeg om dat te vergelijken met de problematiek in andere landenquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zodra het echt onveilig word.
Ondanks dat je het graag geloofd leven wij in een veiligheid waar iederen in de wereld vrijwel alleen durft te dromen
Dan weet je het niet.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel. Maar omdat ik er zelf in leef heb ik andere standaarden. Tsja. Dat is dan misschien arrogant maar ik denk op dit punt (en moment) gewoon niet rationeel genoeg om dat te vergelijken met de problematiek in andere landen
Ik beschuldig niemand. Ik zeg alleen dat het niet slim is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En nu ga je weer de schuld in de schoenen schuiven van een PVV dan wel anti-islam lieden.
Wanneer hebben die mensen massaal afgeslacht?
Het is niet slim om aanslagen te plegen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik beschuldig niemand. Ik zeg alleen dat het niet slim is.
Mensen hebben religie bedachtquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:24 schreef Tyron het volgende:
als er een god bestaat is hij/zij/het egoïstisch, want de grootste fout was het creëren van een religie en daardoor het uit elkaar drijven van de mensheid
tja dat gaat zo ver terug dat er geen zinnig woord over te zeggen is, maar de bijbel/koran etc is idd geschreven door mensenquote:
Hoe gaat het op de CHEquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:25 schreef Tyron het volgende:
[..]
tja dat gaat zo ver terug dat er geen zinnig woord over te zeggen is, maar de bijbel/koran etc is idd geschreven door mensen
al mijn studiepunten van blok 1 binnenquote:
Welke studie ook alweer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 02:27 schreef Tyron het volgende:
al mijn studiepunten van blok 1 binnen![]()
wat is je mening dan insquote:Op zaterdag 14 november 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder weet ik niet of er op mijn genuanceerde mening zal worden ingegaan.
Omdat het lastig is om niet een kamp te kiezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |