Nee maar heb het toch over sexy voelen, niet hoe andere je zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt je nog zo zelfverzekerd voelen, als je je onhandig als een hark beweegt vind niemand je sexy uitstraling hebben hoor.
Wat heb je nu aan dat je jezelf sexy voelt dan, als anderen het daar niet mee eens zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar heb het toch over sexy voelen, niet hoe andere je zien.
Is er onderdeel van denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Je sexy voelen heeft toch veel meer te maken met je zelfverzekerd voelen enzo denk ik?
"IM SEXY AND I KNOW IT"quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan dat je jezelf sexy voelt dan, als anderen het daar niet mee eens zijn?
Ik zag vandaag foto van meisje dat ik paar jaar geleden leuk vond. Vond haar nu maar een bolletje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk bijvoorbeeld naar dat programma hotter than my daughter.
Die vrouwen denken ook dat ze sexy zijn, maar eigenlijk is het gewoon pijnlijk om aan te zien.
Stalpoten beste poten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag foto van meisje dat ik paar jaar geleden leuk vond. Vond haar nu maar een bolletje.
Vies forse benen.
Sollicitaties naar hr@sint.comquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hoe word je nu piet. Lijkt me best leuk
Ja, ben echt pissed als ze me een 7 geven voor iets terwijl ik mijn best heb gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je teleurgesteld bent over een cijfer terwijl je voldoende hebt.
Ik vind mezelf deze avond echt heel zielig namelijk
Ik dacht echt een 7,5+ te halen voor deze.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ben echt pissed als ze me een 7 geven voor iets terwijl ik mijn best heb gedaan.
Maar goed, volgende keer gewoon nog harder eraan werken.
Dan is het wel zuurquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt een 7,5+ te halen voor deze.
6,0![]()
Gewoon open vragen, maar wist niet precies wat ik kon verwachten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het wel zuur
Wat voor soort tentamen was het, en viel het bij anderen ook tegen?
Ja, maar dan denk ik van ach het kon erger, een onvoldoende bijvoorbeeld. Maar alsnog vind ik het dan best klotequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je teleurgesteld bent over een cijfer terwijl je voldoende hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sollicitaties naar hr@sint.com
Ik vind het nog steeds kutquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, maar dan denk ik van ach het kon erger, een onvoldoende bijvoorbeeld. Maar alsnog vind ik het dan best klote
Is dan vast en zeker een incident.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Doden in Parijs.
Ik denk dat dit Katholieke Fransen zijn.
Ik ben pas tevreden vanaf een 8quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
18 doden bij meerdere incidenten. Een band "eagles of death metal" wordt bij een stadion gegijzeld ofzo. iig 6 mensen. Er waren explosie rond het stadion hoorde ik ze ook zeggenquote:
Wat was je gemiddelde op je bachelor dan? :$quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik ben pas tevreden vanaf een 8
Sommige vakken bij een 7
8.0quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat was je gemiddelde op je bachelor dan? :$
Ik heb in het 1e blok een 8.7 en een 7.4 gehaald.quote:
je hebt wel veel vakken danquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb in het 1e blok een 8.7 en een 7.4 gehaald.
De rest 6jes.
Eerste 2 blokken super veel kleine vakken ja.quote:Op vrijdag 13 november 2015 23:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
je hebt wel veel vakken dan
ik maar 2 per blok steeds
6 ECTS per stuk
Ze reageert niet.quote:
8.7 en 7.4 is niks mis mee tochquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar als ik het zo hoor faal ik nu al
Vind 6en echt kutquote:Op vrijdag 13 november 2015 23:15 schreef Paxcon het volgende:
[..]
8.7 en 7.4 is niks mis mee toch
6 is ook voldoende maar houdt niet over
Serieus? Je ligt onder een steen nu?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zie net #prayforparis voorbij komen what happend ?
Ik had het ook nog niet door, ben niet elke seconde ingetuned op het nieuwsquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Je ligt onder een steen nu?
Snap ik maar het is niet heel moeilijk even op te zoeken wat er gaande is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had het ook nog niet door, ben niet elke seconde ingetuned op het nieuws
Zit heel de avond al achter de playstation.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Serieus? Je ligt onder een steen nu?
Protip: het zullen vast geen katholieken zijnquote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Fok-it het volgende:
Weer Parijs. Godsamme zeg.
Was hele avond weg dus moet straks even bijlezen allemaal
60 doden in meerdere restaurants en ze houden nog mensen gegijzeld ofzo?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Protip: het zullen vast geen katholieken zijn
En aanslag bij de balliequote:Op zaterdag 14 november 2015 00:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
60 doden in meerdere restaurants en ze houden nog mensen gegijzeld ofzo?
In de kuip hoor je zo knal wekelijks ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Ik hoorde het live, dacht dat het vuurwerk was
In het stadion zelf?quote:
Jezus zegquote:
Parijs ligt in Duitsland.quote:
Je snapt best wat ik bedoel.quote:
IS zal dit wel opeisen. Of denk je dat dit net aangekomen vluchtelingen zijn die in een weekje tijd een georganiseerde terreur-aanslag plegen?quote:
Het is wel frappant he.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IS zal dit wel opeisen. Of denk je dat dit net aangekomen vluchtelingen zijn die in een weekje tijd een georganiseerde terreur-aanslag plegen?
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is wel frappant he.
Eerst een Russiche vliegtuig en nu Parijs.
Dat het enorm naief is te denken dat die massale vluchtelingen hier buitenstaanquote:
Niet in een weekje tijd, Ik denk wel dat dit soort dingen op grote schaal vaker voor gaan komen gezien IS nu makkelijk aan genoeg mankracht kan komen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
IS zal dit wel opeisen. Of denk je dat dit net aangekomen vluchtelingen zijn die in een weekje tijd een georganiseerde terreur-aanslag plegen?
Nee tuurlijk niet. Maar deze terroristen zitten toch al jaren gestationeerd in europa.quote:Op zaterdag 14 november 2015 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar die vluchtelingen zijn natuurlijk allemaal lievertjes.
De vluchtelingen die nu komen zitten in nog veel slechtere omstandigheden.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. Maar deze terroristen zitten toch al jaren gestationeerd in europa.
Dus dat heeft dan tpch niet met de actuele problematiek rondom vluchtelingen te maken.
Of denk jij wel dat dit recente vluchtelingen zijn?
Nou ja, ik ontken ook niet dat het mogelijk is dat een miniem procent van alle vluchtelingen terroristen kunnen zijn hoor. Zeker na vanavond.. ik bedoel, ik wil het allemaal wel geloven, maar dat gaat mijn pet ook te boven.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
De vluchtelingen die nu komen zitten in nog veel slechtere omstandigheden.
Die gaan nog veel gevaarlijker worden
Volgens moslimlanden als Libanon zijn het enkele procentenquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef Fok-it het volgende:
Nou ja, ik ontken ook niet dat het mogelijk is dat een miniem procent van alle vluchtelingen terroristen kunnen zijn hoor
Nou ja dat is wel een reële kans toch? of denk jij nog meer?quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens moslimlanden als Libanon zijn het enkele procenten
Vies veel.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:04 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Volgens moslimlanden als Libanon zijn het enkele procenten
Dat is extreem veel ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja dat is wel een reële kans toch? of denk jij nog meer?
Tsja dat is nu evt toch te laatquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
En dat is de moeite niet waard om ze op te vangen.
Jammer maar helaas.
Rotterdam zit je tochquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:07 schreef Fok-it het volgende:
Lekker danhoor net een knal hier
![]()
Iemand die leuk probeert te doen zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |