10 things i hate about u.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Zin om een film met Heath Ledger te kijken. Welke zal ik doen?
die met die riddersquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
The Dark Knight.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:15 schreef Lokasenna het volgende:
Ik weet niet. Ik vind de meeste vrouwen juist meer sexy in zo'n pakjequote:Op vrijdag 13 november 2015 20:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je snapt het niet, daarin is hij toch niet sexy.
Zal het onthoudenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ik vind de meeste vrouwen juist meer sexy in zo'n pakje
Als wij verkleed naar zo'n beurs zouden gaan zouden we er echt uitzien als zo'n typisch stel kneuzen.quote:
Nonsens.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
in een normale outfit zou ze leuker zijn
Klopt. Daarom moeten we dat maar niet doen.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als wij verkleed naar zo'n beurs zouden gaan zouden we er echt uitzien als zo'n typisch stel kneuzen.
HAHAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeerde eens een andere manier van contouren, dik mislukt.
Picsquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik probeerde eens een andere manier van contouren, dik mislukt.
Hoe doen die youtubesterren het zo prachtig ik snap het nietquote:
Oh god nee, heb het trouwens al half afgeveegdquote:
Gelukkig ben je lief.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger hoopte ik dat ik er ook sexy uit kon zien als ik andere kleertjes aan deed. Gelukkig weet ik nu beter.
En zonder klerenquote:Op vrijdag 13 november 2015 20:53 schreef Lokasenna het volgende:
Vroeger hoopte ik dat ik er ook sexy uit kon zien als ik andere kleertjes aan deed. Gelukkig weet ik nu beter.
Je kunt je nog zo zelfverzekerd voelen, als je je onhandig als een hark beweegt vind niemand je sexy uitstraling hebben hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Je sexy voelen heeft toch veel meer te maken met je zelfverzekerd voelen enzo denk ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |