Nee maar heb het toch over sexy voelen, niet hoe andere je zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je kunt je nog zo zelfverzekerd voelen, als je je onhandig als een hark beweegt vind niemand je sexy uitstraling hebben hoor.
Wat heb je nu aan dat je jezelf sexy voelt dan, als anderen het daar niet mee eens zijn?quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee maar heb het toch over sexy voelen, niet hoe andere je zien.
Is er onderdeel van denk ik.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:06 schreef Crack_ het volgende:
Je sexy voelen heeft toch veel meer te maken met je zelfverzekerd voelen enzo denk ik?
"IM SEXY AND I KNOW IT"quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat heb je nu aan dat je jezelf sexy voelt dan, als anderen het daar niet mee eens zijn?
Ik zag vandaag foto van meisje dat ik paar jaar geleden leuk vond. Vond haar nu maar een bolletje.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:11 schreef Lokasenna het volgende:
Kijk bijvoorbeeld naar dat programma hotter than my daughter.
Die vrouwen denken ook dat ze sexy zijn, maar eigenlijk is het gewoon pijnlijk om aan te zien.
Stalpoten beste poten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag vandaag foto van meisje dat ik paar jaar geleden leuk vond. Vond haar nu maar een bolletje.
Vies forse benen.
Sollicitaties naar hr@sint.comquote:Op vrijdag 13 november 2015 18:13 schreef Mortaxx het volgende:
Maar hoe word je nu piet. Lijkt me best leuk
Ja, ben echt pissed als ze me een 7 geven voor iets terwijl ik mijn best heb gedaan.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je teleurgesteld bent over een cijfer terwijl je voldoende hebt.
Ik vind mezelf deze avond echt heel zielig namelijk
Ik dacht echt een 7,5+ te halen voor deze.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:25 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, ben echt pissed als ze me een 7 geven voor iets terwijl ik mijn best heb gedaan.
Maar goed, volgende keer gewoon nog harder eraan werken.
Dan is het wel zuurquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht echt een 7,5+ te halen voor deze.
6,0![]()
Gewoon open vragen, maar wist niet precies wat ik kon verwachten.quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan is het wel zuur
Wat voor soort tentamen was het, en viel het bij anderen ook tegen?
Ja, maar dan denk ik van ach het kon erger, een onvoldoende bijvoorbeeld. Maar alsnog vind ik het dan best klotequote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Hebben jullie wel eens dat je teleurgesteld bent over een cijfer terwijl je voldoende hebt.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:18 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Sollicitaties naar hr@sint.com
Ik vind het nog steeds kutquote:Op vrijdag 13 november 2015 21:46 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja, maar dan denk ik van ach het kon erger, een onvoldoende bijvoorbeeld. Maar alsnog vind ik het dan best klote
Is dan vast en zeker een incident.quote:Op vrijdag 13 november 2015 22:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Doden in Parijs.
Ik denk dat dit Katholieke Fransen zijn.
Ik ben pas tevreden vanaf een 8quote:Op vrijdag 13 november 2015 21:23 schreef Insomnia_ het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |