ja welke strips lees jij?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:32 schreef Crack_ het volgende:
Gaat dit over strips? Klinkt eigenlijk wel leuk
rip in peacequote:Op vrijdag 13 november 2015 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
Mijn moeder belde me met verhaal over dat ik dom was en nog een keer naar dokter moest gaan omdat ze van mensen had gehoord die ook buikpijn hadden en drie weken later dood waren.
Heb boos opgehangen. Moeders. :$
Liefquote:Op vrijdag 13 november 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik koop alleen soms een stripboek voor mijn pa, om hem gelukkig te maken. :$
Telt je manga niet mee dan?quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
Ik koop alleen soms een stripboek voor mijn pa, om hem gelukkig te maken. :$
Als een comic een strip is dan manga ook.quote:
Hey, je bent er weer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik de laatste tijd weinig tijd heb om strips te lezen, aan de andere kant lijkt er wel steeds minder voor mij gepubliceerd te worden.
Dat laatste heb ik nou ook met games.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel jammer dat ik de laatste tijd weinig tijd heb om strips te lezen, aan de andere kant lijkt er wel steeds minder voor mij gepubliceerd te worden.
Het vlees is zwak.quote:
Die heeft al een tijd niks gemaakt zo te zien.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
Laatste dat ik gelezen heb waren een paar dingen van Mitsukazu Mihara. Erg enthousiast over.
Ja, moest even andere mensen "horen" dan dat gejengel.quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft al een tijd niks gemaakt zo te zien.
[..]
Ja, moest even andere mensen "horen" dan dat gejengel.
Lijken soms net kleuters.
Marginaal beter.quote:
Klopt, al jaren niet meer.quote:Op vrijdag 13 november 2015 19:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die heeft al een tijd niks gemaakt zo te zien.
Hehe zou ik niet erg vinden hoor.quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Marginaal beter.
Ik hoef jullie niet na te laten blijven.
quote:Op vrijdag 13 november 2015 20:07 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Hehe zou ik niet erg vinden hoor.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |