Ja want de mensen die dit deden zaten in asielzoekerscentraquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:08 schreef Insomnia_ het volgende:
Uiteindelijk zal pegida wel weer een protest doen.
En als asocialen worden weggezet terwijl er verder extreme aanslagen als incidenten worden weggezet.
Mooi gezegd nu achteraf.quote:
Ik zeg toch dat het lieverdjes waren/quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja want de mensen die dit deden zaten in asielzoekerscentra
Arnhemquote:
Anderhalf miljard mensen in 1 keer wegschrijven, goed bezigquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat het lieverdjes waren/
Hou jezelf voor de gek VA.
Aanslagen bagatalliseren.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:13 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Anderhalf miljard mensen in 1 keer wegschrijven, goed bezig
Er zijn tientallen miljoenen moslims op de vlucht voor deze gasten. Maar nee, dit definieert een religiequote:Op zaterdag 14 november 2015 01:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Als er een of andere conservatief christelijke kerk tegen homohuwelijk zijn, zijn we masaal boos.
Maar dit heeft niets met islam te maken
Hear hear.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe dan ook laten dit soort 'incidenten' zien dat het toelaten van minderheden in je land in aantallen die zo groot zijn dat ze een substantieel deel van de bevolking gaan uitmaken een slecht idee is. Blijkbaar gaan ze door de vaak slechtere leefomstandigheden dan gemiddeld en het onderlinge saamhorigheidsgevoel dat hoort bij grote minderheden die zich onheus behandeld voelen radicaliseren. Ik vind het dan een HEEL erg slecht idee om meer van dat soort groepen binnen te halen zodat je over 20 jaar met een nog groter probleem zit.
Bedankt dat je er bent Loka.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef Lokasenna het volgende:
Hoe dan ook laten dit soort 'incidenten' zien dat het toelaten van minderheden in je land in aantallen die zo groot zijn dat ze een substantieel deel van de bevolking gaan uitmaken een slecht idee is. Blijkbaar gaan ze door de vaak slechtere leefomstandigheden dan gemiddeld en het onderlinge saamhorigheidsgevoel dat hoort bij grote minderheden die zich onheus behandeld voelen radicaliseren. Ik vind het dan een HEEL erg slecht idee om meer van dat soort groepen binnen te halen zodat je over 20 jaar met een nog groter probleem zit.
Er zijn vooral moslims op de vlucht voor Assad.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn tientallen miljoenen moslims op de vlucht voor deze gasten. Maar nee, dit definieert een religie
Maar diezelfde moslims die op de vlucht zijn voor andere moslims gaan wel christen bedreigen en in elkaar slaan in AZC's of nemen wel de kinderbruidjes mee.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:15 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Er zijn tientallen miljoenen moslims op de vlucht voor deze gasten. Maar nee, dit definieert een religie
Incidentjes.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar diezelfde moslims die op de vlucht zijn voor andere moslims gaan wel christen bedreigen en in elkaar slaan in AZC's of nemen wel de kinderbruidjes mee.
Die krijgen dan hopelijk een enkeltje naar de grens met turkije. Een zero-tolerance beleid als je binnen komt. Ze moeten fucking dankbaar zijn dat we ons land kunnen delen. Zo niet, doeiquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Maar diezelfde moslims die op de vlucht zijn voor andere moslims gaan wel christen bedreigen en in elkaar slaan in AZC's of nemen wel de kinderbruidjes mee.
Als dat zo was, was niemand tegen vluchtelingen geweest.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ze moeten fucking dankbaar zijn dat we ons land kunnen delen.
Ja er zit tuig tussen, ik geloof je. Ook mensen die zich niet kunnen of willen aan deze maatschappij. Maar er zit ook een heel groot deel bij dat dat wel kan. Dat wil werken en gewoon een bestaan opbouwen voor hun kinderen. Ik wil niet geloven dat het 95% kanker isquote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Als dat zo was, was niemand tegen vluchtelingen geweest.
Sorry VA. Ik ben opgegroeid tussen 3e generatie marrokanen. Er zit een deel tussen wat prima is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja er zit tuig tussen, ik geloof je. Ook mensen die zich niet kunnen of willen aan deze maatschappij. Maar er zit ook een heel groot deel bij dat dat wel kan. Dat wil werken en gewoon een bestaan opbouwen voor hun kinderen. Ik wil niet geloven dat het 95% kanker is
EU is toch einde verhaal.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
En aan de ander kant, als Nederland voor al die mensen de grenzen sluit krijg je ook intens veel gezeik in Europa
Deze vluchtelingen zijn mensen en over het algemeen ook nog mensen met vrij hoge levensstandaarden, geen zielige Bulgaarse hondjes die je hun leven lang per definitie dankbaar blijven omdat je ze van straat geplukt hebt en eten gaf.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Die krijgen dan hopelijk een enkeltje naar de grens met turkije. Een zero-tolerance beleid als je binnen komt. Ze moeten fucking dankbaar zijn dat we ons land kunnen delen. Zo niet, doei
Gelukkig kunnen ze de 1% extremisten makkelijk compenseren met de 70% ingenieurs en tandartsen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
Al is 1% maar kanker, haal je een enorm probleem binnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |