Het is toch simpel: Als niet minstens de helft van de moslims vind dat niet-moslims geslacht mogen worden kan je toch niet spreken over `Dachten moslims er maar zo over''?quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb jij Christenen problemen zien maken om drinkende jongeren fotos in AZC?
Het verschil zit hem in het feit dat wij geen Moslimlanden zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is toch simpel: Als niet minstens de helft van de moslims vind dat niet-moslims geslacht mogen worden kan je toch niet spreken over `Dachten moslims er maar zo over''?
Datis toch precies hetzelfde als dat ik zeg dat alle Russen homofoob zijn. Even ongefundeerd.
Maar oke, even uitgaand van jouw meningquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:03 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het verschil zit hem in het feit dat wij geen Moslimlanden zijn.
Afgaande op moslimlanden in de wereld (funfact: extreem laag op vrijheden). is dat zo ja.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:06 schreef Fok-it het volgende:
Jij vind de moslim die wel tolerant is naar welke bevolkingsgroep dan ook een uitzondering op de regel?
Maleisiequote:Op zaterdag 14 november 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Of jij moet nu een vrij moslim land bedenken
nederlandquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Of jij moet nu een vrij moslim land bedenken
chiliquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou. Stel maleisie was een vrij land.
Welke christelijke landen staan vrijheid van godsdienst toe?
Nu komen we weer op hetzelfde punt aan.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Nou. Stel maleisie was een vrij land.
Welke christelijke landen staan vrijheid van godsdienst toe?
Ik heb dan ook nergens gezegd dat iedere moslim haatdragend is.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nu komen we weer op hetzelfde punt aan.
Ik heb al meerdere keren gezegd dat ik de Islam inderdaad een haatdragender vind dan het Christendom
Dat is het punt ook niet
Dat kan. Maar dat word ook deels de strot ingeduwd door regeringquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb dan ook nergens gezegd dat iedere moslim haatdragend is.
Moslims hebben er in de praktijk wel VEEL meer moeite mee.
Ja, in Nederland zekerquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat kan. Maar dat word ook deels de strot ingeduwd door regering
We hebben het toch over de wereldwijde moslimbevolking? Niet over moslims in Nederlandquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, in Nederland zeker![]()
![]()
Of in Frankrijk.
1-2 staat het jaquote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Tyron het volgende:
maar moslims lopen ook gewoon achter op christenen toch
Jij zegt net dat het hier absoluut niet ging om moslims die net vluchteling zijn.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:18 schreef Fok-it het volgende:
We hebben het toch over de wereldwijde moslimbevolking? Niet over moslims in Nederland
Over het algemeen er zijn uitzonderingen.quote:Op zaterdag 14 november 2015 03:15 schreef Tyron het volgende:
maar moslims lopen ook gewoon achter op christenen toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |