Het feit dat er al rellen komen vanwege een gaypride zegt al hoe hard den gaypride nodig is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:59 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het aansturen op rellen is iets dat tolerantie vooral minder maakt.
Dat soort voorbeelden zijn er ook in Nederland. In Den Haag ben je als autochtoon in de minderheid, maar nog steeds de grootste minderheid dus je krijgt alsnog de schuldquote:Op woensdag 22 juli 2015 07:36 schreef Dik_Troll het volgende:
[..]
Dat zal de overgebleven autochtone bevolking in Malmo zich ook wel afvragen. Maar niet hardop natuurlijk, dat kan niet in zo'n land.
Precies. Nu nog een mooie cartoon er over. Mohammed op een gay pride boot ofzo. Ik ben daarna wel bereid om hem te delen via FB.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:00 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Slimme zet. Zo opportunistisch als de neten, maar het legt het één en ander wel pijnlijk bloot.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:03 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat je sarcastisch was, maar toen zag ik je andere posts hier.
Hoezo is een gaypride provocatie?quote:
Het liefst zou ik ook hebben dat iedereen mijn opvattingen deelt over diversiteit.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Zeker niet als je jezelf beroept op dat mensen 'zichzelf' moeten kunnen zijn, terwijl je feitelijk wil dat iedereen precies dezelfde opvattingen heeft als jij dat hebt en dat dat er met geweld ingeramd moet worden, keer op keer op keer.
Onder het mom van vrijheid.
M.i. heb je dan wel een extreem grote en dikke plaat voor je kop.
En gaat die gaypride er vervolgens voor zorgan dat men minder intolerant is? Of juist meer?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het feit dat er al rellen komen vanwege een gaypride zegt al hoe hard den gaypride nodig is.
De reden voor het organiseren en om hem juist in die wijk te houden is dat inderdaad.quote:
Dus alleen maar gaypride houden in plekken waar homo's al geaccepteerd worden? Dan heeft het ook geen veel zin meer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En gaat die gaypride er vervolgens voor zorgan dat men minder intolerant is? Of juist meer?
quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:13 schreef Proudzionist het volgende:
[..]
Ik ben tegen zaken als het homohuwelijk (al is het geen prioriteit voor mij), homo-adoptie enz
Nee natuurlijk niet, maar een oplossing is ook helemaal niet het doel. Het doel is een probleem agenderen, en je kunt het toch moeilijk oneens zijn dat er een weinig betere plek is om dat te doen. Het is ze al gelukt nog voordat er ook maar ooit wat gebeurd is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:14 schreef Hexagon het volgende:
[..]
En gaat die gaypride er vervolgens voor zorgan dat men minder intolerant is? Of juist meer?
Ik heb niets tegen PSV (integendeel), maar als iemand met een PSV shirt tussen de harde kern van ajax gaat staan noem ik dat ook provocatie.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:16 schreef Fok-it het volgende:
__
Stelletje homofoobjes hier.
En het nog provoceren noemen ook.
Kansloos
Nee hoor.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk dat Zweden binnenkort helemaal implodeert.
Oh nee? Als je homo's minderwaardig acht om kinderen te adopteren of te mogen trouwen kom je erg homofoob over anders.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen PSV (integendeel), maar als iemand met een PSV shirt tussen de harde kern van ajax gaat staan noem ik dat ook provocatie.
Ja, het zou nog fijner zijn als supporters normaal met elkaar om kunnen gaan, maar ik ben niet zo naïef om steeds maar net te doen of de wereld ideaal is.
Om terug te komen op homofobie: die beschuldiging slaat werkelijk nergens op.
Nou reageerde ik daar niet op, maar op het verwijt dat je deze demonstratie geen provocatie mag vinden, terwijl het overduidelijk een provocatie is.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:48 schreef Fok-it het volgende:
Oh nee? Als je homo's minderwaardig acht om kinderen te adopteren of te mogen trouwen kom je erg homofoob over anders.
Wat dacht je van het feminisme en de Islam? Twee zaken die nogal belangrijk zijn voor Zweden en die al een hele tijd hard botsen met elkaar.quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk dat Zweden binnenkort helemaal implodeert. Nu moeten ze kiezen tussen twee minderheden. Gaat ze nooit lukken.
Sweden yesssssss.
Of je kiest voor verschillende opvattingen... Dat schijnt bij vrijheid te horen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Wat dacht je van het feminisme en de Islam? Twee zaken die nogal belangrijk zijn voor Zweden en die al een hele tijd hard botsen met elkaar.
Op den duur zal er ook 1 daarvan het onderspit delven.
quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:31 schreef Twiitch het volgende:
Ik denk dat Zweden binnenkort helemaal implodeert. Nu moeten ze kiezen tussen twee minderheden. Gaat ze nooit lukken.
Sweden yesssssss.
Ga je het supporten van een club nou vergelijken met geaardheid?quote:Op woensdag 22 juli 2015 11:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen PSV (integendeel), maar als iemand met een PSV shirt tussen de harde kern van ajax gaat staan noem ik dat ook provocatie.
Ja, het zou nog fijner zijn als supporters normaal met elkaar om kunnen gaan, maar ik ben niet zo naïef om steeds maar net te doen of de wereld ideaal is.
Om terug te komen op homofobie: die beschuldiging slaat werkelijk nergens op.
Met dit soort initiatieven is toch weinig mis?quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:08 schreef Beach het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gewoon alles samenvoegen.
Helemaal niks zelfs. Maar wel een beetje naïef.quote:Op woensdag 22 juli 2015 12:21 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Met dit soort initiatieven is toch weinig mis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |