abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_154532435
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:21 schreef Proudzionist het volgende:

[..]

Aanvallen? wie heeft het over aanvallen?
Volgens de 'kwaliteitsbron' uit de OP is daar een 100% kans op, dus dan is het waar.
pi_154532488
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:48 schreef Nozick het volgende:

[..]

Correctie: anti-islam.
'Ik heb iets tegen mensen die op mensen van hetzelfde geslacht vallen. Niets tegen homo's dus.'
pi_154532538
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Religieus extremisme moet je krachtig de kop indrukken. Als jij moslim-radicaal bent en er komt toevallig een Gay Pride voor jouw huis langs, dan heb je dat gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar de radicale islam tot wet is verheven.
Herenliefde moet je krachtig de kop indrukken. Als jij gay bent en je wordt met stenen bekogeld heb je dat maar gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar gay-zijn tot wet is verheven.

Alsjeblieft, een achterlijke reactie van mij voor je achterlijke reactie :*

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-07-2015 03:19:20 ]
pi_154532585
quote:
14s.gif Op woensdag 22 juli 2015 03:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Herenliefde moet je krachtig de kop indrukken. Als jij gay bent en je wordt met stenen bekogeld heb je dat maar gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar gay-zijn tot wet is verheven.

Alsjeblieft, een achterlijke reactie van mij voor je achterlijke reactie :*
In landen als Zweden en Nederland is het toegestaan om homo te zijn (lees: jezelf te zijn). Je hoeft hier je seksuele geaardheid niet te verbergen en je wordt er ook niet om vervolgd.
pi_154532661
Raar artikel.

Vooral dit stuk:
quote:
There is a 100% chance that the gays marching through Tensta and Husby will be attacked, maybe even fatally – and, when they’re attacked, feminists and gay rights activists will be siding with the Muslims who are attacking them.
  woensdag 22 juli 2015 @ 06:00:33 #56
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154532735
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

'Ik heb iets tegen mensen die op mensen van hetzelfde geslacht vallen. Niets tegen homo's dus.'
Domme vergelijking
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:36:28 #57
410149 Dik_Troll
Niet de dunne
pi_154532944
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef Nober het volgende:
Moslims in Zweden? Wat moeten die daar überhaupt...
Dat zal de overgebleven autochtone bevolking in Malmo zich ook wel afvragen. Maar niet hardop natuurlijk, dat kan niet in zo'n land.
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:38:23 #58
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154532954
quote:

[..]

Religieus extremisme moet je krachtig de kop indrukken. Als jij moslim-radicaal bent en er komt toevallig een Gay Pride voor jouw huis langs, dan heb je dat gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar de radicale islam tot wet is verheven.
Ja idealiter wel.

Maar dat de kop in drukken wordt met het laten ontstaan van rellen nou niet echt bereikt.
pi_154532977
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juli 2015 03:53 schreef Knitted het volgende:
Raar artikel.

Vooral dit stuk:

[..]

Lijkt me niet dat de moslims zo dom zullen zijn. Zou koren op de molen zijn van de organisatie (die eventueel ook nog gniffelt mochten er inderdaad homo's ter plekke worden vermoord).
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:41:56 #60
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154532983
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 07:38 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Ja idealiter wel.

Maar dat de kop in drukken wordt met het laten ontstaan van rellen nou niet echt bereikt.
Dat je al weet dat er rellen ontstaan als je in die wijk een pride houdt zegt meer over die wijk dan over het laten ontstaan van een rel.
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:51:55 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154533025
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 00:53 schreef Nozick het volgende:

[..]

Natuurlijk gaat het aan de ene kant om een provocatie, maar aan de andere kant zijn er nog steeds politici die het debat op dit punt ontwijken. Voor de homoscene is de islam op dit moment in Europa de grootste bedreiging. Op het moment dat je laat zien dat in bepaalde 'islamwijken' homo's niet geaccepteerd worden, dan leg je de vinger op de zere plek. Geen enkele wijk zou een onveilige zone voor homo's moeten zijn, dus prima initiatief.
De vraag is dan. Is zo'n wijk na een kloppartij tussen moslimradicalen en rechtsradicalen homovriendelijker geworden? Ik denk eerder dat dat allerlei negatieve sentimenten aan beide kanten voedt.

Strikt genomen zou het natuurlijk moeten kunnen om een gayparade door iedere wijk te laten paraderen. Maar blijkbaar is er ergens iets misgegaan waardoor dat in de praktijk tot allerlei ongeregeldheden. Dan kunnen we natuurlijk met het wetboek in de hand de bewoners gewoon gaan dwingen dat gedwee over zich heen te laten komen. Maar het levert niet op dat ze ineens anders gaan denken of iets dergelijks.
  woensdag 22 juli 2015 @ 07:52:50 #62
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154533032
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 07:41 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Dat je al weet dat er rellen ontstaan als je in die wijk een pride houdt zegt meer over die wijk dan over het laten ontstaan van een rel.
Dat het een achterbuurt is dat is welbekend. Maar dat zegt niet dat je het dan maar moet laten ontstaan.
pi_154533130
Wacht even, sinds wanneer zijn extreem rechtsen zo pro-homo? :')

Bij extreem rechts denk ik aan stormfront figuren en die hebben het alleen maar over het voortbestaan van de "blanke". En dat kan natuurlijk niet net gaysecks.
  woensdag 22 juli 2015 @ 08:40:27 #64
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154533451
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 07:52 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Dat het een achterbuurt is dat is welbekend. Maar dat zegt niet dat je het dan maar moet laten ontstaan.
Tolerantie komt van twee kanten. Niet alleen van de autochtonen.
pi_154534560
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal er wel op uitdraaien dat de betoging wordt verboden. Hoewel het natuurlijk een beetje goedkoop scoren is, wordt nog eens duidelijk wat velen allang wisten: bepaalde wijken in grote steden worden steeds meer no-go-areas waar je als niet-moslim maar beter niet komt. Mensenrechten (homorechten bestaan niet) zijn leuk en aardig, maar moslims met hun intolerantie confronteren doen we liever toch maar niet.
Het is natuurlijk minstens zo intolerant om een homobetoging uitgerekend door een wijk heen te sturen waar veel moslims wonen.

Dat is provocatie en dan moet je vooral niet gaan zeiken dat men zich laat provoceren.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_154534591
Worden flinke rellen. :P
pi_154534596
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juli 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:

Boerka's zijn in westerse landen dan inderdaad ook niet gewenst. Dat terwijl homo's overal in het land moeten kunnen rondlopen en zichzelf moeten kunnen zijn. Een essentieel verschil.

Nou ben je jouw mening als feit aan het poneren.

En wederom toon je aan bijzonder intolerant te zijn.
pi_154534621
Is Zweden de eerste islamitische staat in Europa? Misschien over een jaar of 5 als het zo doorgaat.
pi_154534689
quote:

[..]

Het enige wat je bereikt hiermee is dat je extremisme aanwakkert.

Maar dat is ook misschien het doel op zich: dan kun je straks moslims deporteren onder het mom 'ze zijn geradicaliseerd'.

Waarbij je 'niet pro-homo zijn' voor het gemak telt als radicaal.
pi_154535194
quote:
5s.gif Op woensdag 22 juli 2015 03:53 schreef Knitted het volgende:
Raar artikel.

Vooral dit stuk:

[..]

Ik geloof er dan ook niks van dat dit een gay pride moet voorstellen, het is gewoon pure provocatie. Waarna men als het misgaat heel hard "Zie je wel, alle moslims willen homo's stenigen!" kan roepen.

En ik vraag me af of mensen als bijvoorbeeld elfletterig doorhebben op wat voor moreel hellend vlak men zich bevind door hierin mee te gaan....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_154535279
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:35 schreef Barbusse het volgende:

Ik geloof er dan ook niks van dat dit een gay pride moet voorstellen, het is gewoon pure provocatie. Waarna men als het misgaat heel hard "Zie je wel, alle moslims willen homo's stenigen!" kan roepen.

En ik vraag me af of mensen als bijvoorbeeld elfletterig doorhebben op wat voor moreel hellend vlak men zich bevind door hierin mee te gaan....
Waarschijnlijk niet. Zeker niet als je jezelf beroept op dat mensen 'zichzelf' moeten kunnen zijn, terwijl je feitelijk wil dat iedereen precies dezelfde opvattingen heeft als jij dat hebt en dat dat er met geweld ingeramd moet worden, keer op keer op keer.

Onder het mom van vrijheid.

M.i. heb je dan wel een extreem grote en dikke plaat voor je kop.
pi_154535335
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk niet. Zeker niet als je jezelf beroept op dat mensen 'zichzelf' moeten kunnen zijn, terwijl je feitelijk wil dat iedereen precies dezelfde opvattingen heeft als jij dat hebt en dat dat er met geweld ingeramd moet worden, keer op keer op keer.

Onder het mom van vrijheid.

M.i. heb je dan wel een extreem grote en dikke plaat voor je kop.
Ik vrees dat je gelijk hebt. Mensen die continue intergratie verwarren met assimilatie....
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 22 juli 2015 @ 10:59:11 #73
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_154535706
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 08:40 schreef 2Happy4U het volgende:

[..]

Tolerantie komt van twee kanten. Niet alleen van de autochtonen.
Het aansturen op rellen is iets dat tolerantie vooral minder maakt.
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:00:44 #74
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_154535727
quote:
10s.gif Op woensdag 22 juli 2015 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
Gehehe. Gaat natuurlijk nooit gebeuren maar het opperen alleen al is geinig.
Slimme zet. Zo opportunistisch als de neten, maar het legt het één en ander wel pijnlijk bloot.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  woensdag 22 juli 2015 @ 11:03:17 #75
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_154535791
quote:
1s.gif Op woensdag 22 juli 2015 10:01 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou ben je jouw mening als feit aan het poneren.

En wederom toon je aan bijzonder intolerant te zijn.
Ik dacht eerst dat je sarcastisch was, maar toen zag ik je andere posts hier.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')