Volgens de 'kwaliteitsbron' uit de OP is daar een 100% kans op, dus dan is het waar.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:21 schreef Proudzionist het volgende:
[..]
Aanvallen? wie heeft het over aanvallen?
'Ik heb iets tegen mensen die op mensen van hetzelfde geslacht vallen. Niets tegen homo's dus.'quote:
Herenliefde moet je krachtig de kop indrukken. Als jij gay bent en je wordt met stenen bekogeld heb je dat maar gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar gay-zijn tot wet is verheven.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religieus extremisme moet je krachtig de kop indrukken. Als jij moslim-radicaal bent en er komt toevallig een Gay Pride voor jouw huis langs, dan heb je dat gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar de radicale islam tot wet is verheven.
In landen als Zweden en Nederland is het toegestaan om homo te zijn (lees: jezelf te zijn). Je hoeft hier je seksuele geaardheid niet te verbergen en je wordt er ook niet om vervolgd.quote:Op woensdag 22 juli 2015 03:16 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Herenliefde moet je krachtig de kop indrukken. Als jij gay bent en je wordt met stenen bekogeld heb je dat maar gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar gay-zijn tot wet is verheven.
Alsjeblieft, een achterlijke reactie van mij voor je achterlijke reactie
quote:There is a 100% chance that the gays marching through Tensta and Husby will be attacked, maybe even fatally – and, when they’re attacked, feminists and gay rights activists will be siding with the Muslims who are attacking them.
Domme vergelijkingquote:Op woensdag 22 juli 2015 03:09 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
'Ik heb iets tegen mensen die op mensen van hetzelfde geslacht vallen. Niets tegen homo's dus.'
Dat zal de overgebleven autochtone bevolking in Malmo zich ook wel afvragen. Maar niet hardop natuurlijk, dat kan niet in zo'n land.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:23 schreef Nober het volgende:
Moslims in Zweden? Wat moeten die daar überhaupt...
Ja idealiter wel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Religieus extremisme moet je krachtig de kop indrukken. Als jij moslim-radicaal bent en er komt toevallig een Gay Pride voor jouw huis langs, dan heb je dat gewoon te accepteren. Wil je dat niet, vertrek dan naar een land waar de radicale islam tot wet is verheven.
Lijkt me niet dat de moslims zo dom zullen zijn. Zou koren op de molen zijn van de organisatie (die eventueel ook nog gniffelt mochten er inderdaad homo's ter plekke worden vermoord).quote:
Dat je al weet dat er rellen ontstaan als je in die wijk een pride houdt zegt meer over die wijk dan over het laten ontstaan van een rel.quote:Op woensdag 22 juli 2015 07:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja idealiter wel.
Maar dat de kop in drukken wordt met het laten ontstaan van rellen nou niet echt bereikt.
De vraag is dan. Is zo'n wijk na een kloppartij tussen moslimradicalen en rechtsradicalen homovriendelijker geworden? Ik denk eerder dat dat allerlei negatieve sentimenten aan beide kanten voedt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 00:53 schreef Nozick het volgende:
[..]
Natuurlijk gaat het aan de ene kant om een provocatie, maar aan de andere kant zijn er nog steeds politici die het debat op dit punt ontwijken. Voor de homoscene is de islam op dit moment in Europa de grootste bedreiging. Op het moment dat je laat zien dat in bepaalde 'islamwijken' homo's niet geaccepteerd worden, dan leg je de vinger op de zere plek. Geen enkele wijk zou een onveilige zone voor homo's moeten zijn, dus prima initiatief.
Dat het een achterbuurt is dat is welbekend. Maar dat zegt niet dat je het dan maar moet laten ontstaan.quote:Op woensdag 22 juli 2015 07:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat je al weet dat er rellen ontstaan als je in die wijk een pride houdt zegt meer over die wijk dan over het laten ontstaan van een rel.
Tolerantie komt van twee kanten. Niet alleen van de autochtonen.quote:Op woensdag 22 juli 2015 07:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat het een achterbuurt is dat is welbekend. Maar dat zegt niet dat je het dan maar moet laten ontstaan.
Het is natuurlijk minstens zo intolerant om een homobetoging uitgerekend door een wijk heen te sturen waar veel moslims wonen.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Het zal er wel op uitdraaien dat de betoging wordt verboden. Hoewel het natuurlijk een beetje goedkoop scoren is, wordt nog eens duidelijk wat velen allang wisten: bepaalde wijken in grote steden worden steeds meer no-go-areas waar je als niet-moslim maar beter niet komt. Mensenrechten (homorechten bestaan niet) zijn leuk en aardig, maar moslims met hun intolerantie confronteren doen we liever toch maar niet.
Nou ben je jouw mening als feit aan het poneren.quote:Op dinsdag 21 juli 2015 23:33 schreef Elfletterig het volgende:
Boerka's zijn in westerse landen dan inderdaad ook niet gewenst. Dat terwijl homo's overal in het land moeten kunnen rondlopen en zichzelf moeten kunnen zijn. Een essentieel verschil.
Het enige wat je bereikt hiermee is dat je extremisme aanwakkert.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik geloof er dan ook niks van dat dit een gay pride moet voorstellen, het is gewoon pure provocatie. Waarna men als het misgaat heel hard "Zie je wel, alle moslims willen homo's stenigen!" kan roepen.quote:
Waarschijnlijk niet. Zeker niet als je jezelf beroept op dat mensen 'zichzelf' moeten kunnen zijn, terwijl je feitelijk wil dat iedereen precies dezelfde opvattingen heeft als jij dat hebt en dat dat er met geweld ingeramd moet worden, keer op keer op keer.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:35 schreef Barbusse het volgende:
Ik geloof er dan ook niks van dat dit een gay pride moet voorstellen, het is gewoon pure provocatie. Waarna men als het misgaat heel hard "Zie je wel, alle moslims willen homo's stenigen!" kan roepen.
En ik vraag me af of mensen als bijvoorbeeld elfletterig doorhebben op wat voor moreel hellend vlak men zich bevind door hierin mee te gaan....
Ik vrees dat je gelijk hebt. Mensen die continue intergratie verwarren met assimilatie....quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Zeker niet als je jezelf beroept op dat mensen 'zichzelf' moeten kunnen zijn, terwijl je feitelijk wil dat iedereen precies dezelfde opvattingen heeft als jij dat hebt en dat dat er met geweld ingeramd moet worden, keer op keer op keer.
Onder het mom van vrijheid.
M.i. heb je dan wel een extreem grote en dikke plaat voor je kop.
Het aansturen op rellen is iets dat tolerantie vooral minder maakt.quote:Op woensdag 22 juli 2015 08:40 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Tolerantie komt van twee kanten. Niet alleen van de autochtonen.
Slimme zet. Zo opportunistisch als de neten, maar het legt het één en ander wel pijnlijk bloot.quote:Op woensdag 22 juli 2015 01:14 schreef Fir3fly het volgende:
Gehehe. Gaat natuurlijk nooit gebeuren maar het opperen alleen al is geinig.
Ik dacht eerst dat je sarcastisch was, maar toen zag ik je andere posts hier.quote:Op woensdag 22 juli 2015 10:01 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou ben je jouw mening als feit aan het poneren.
En wederom toon je aan bijzonder intolerant te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |