Of ze vinden m'n black metal-shirts duidelijk genoeg. Kan ook.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:42 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Misschien lok ik het ook wel uit onbewust.
Die heb ik dan niet. Misschien ligt het daar aan inderdaad. Die christelijke mevrouw die mij op straat aansprak heeft mij ook wel aan het denken gezet indertijd. "Is er iets mis met mij?"quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:45 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Of ze vinden m'n black metal-shirts duidelijk genoeg. Kan ook.
Op het moment dat je aan het denken wordt gezet door een bekeringschristen, dan is er wel iets aan de hand ja.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:47 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Die heb ik dan niet. Misschien ligt het daar aan inderdaad. Die christelijke mevrouw die mij op straat aansprak heeft mij ook wel aan het denken gezet indertijd. "Is er iets mis met mij?"
Meer over het waarom iemand mij uitzoekt als praatpaal.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Op het moment dat je aan het denken wordt gezet door een bekeringschristen, dan is er wel iets aan de hand ja.
Ah...quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:51 schreef mastertephon het volgende:
[..]
Meer over het waarom iemand mij uitzoekt als praatpaal.
Hoe jij en ik dat beleven is niet zo relevant in deze, waar het mij om gaat is dat deze mensen je benaderen vanuit hun overtuiging, ze geloven 100% wat ze daar zeggen, ze willen echt je ziel redden van de verdoemenis.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 14:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind jehova's wel grappig eigenlijk.
Okay, de ene buitenstaander is de andere niet, ik hoef niet perse homo te zijn om samen met hen te kunnen paraderen voor hun gelijke rechten, ik kan solidair zijn. Maar als die buitenstaander van origine niet bepaald homo-vriendelijk is, en alleen van de gelegenheid gebruikt maakt om met zijn eigen clubje zijn eigen agenda te pushen, ja, in dat geval is het op z'n minst even intolerant als homohaat, je hebt namelijk lak aan de homo zelf en je hebt lak aan de moslim.quote:Kun je vinden hoor, maar ik vind dat nogal ongenuanceerd.
Mensen treiteren met hun afkeer van homo's vind ik minder kwalijk dan mensen treiteren met hun geaardheid.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe jij en ik dat beleven is niet zo relevant in deze, waar het mij om gaat is dat deze mensen je benaderen vanuit hun overtuiging, ze geloven 100% wat ze daar zeggen, ze willen echt je ziel redden van de verdoemenis.
[..]
Okay, de ene buitenstaander is de andere niet, ik hoef niet perse homo te zijn om samen met hen te kunnen paraderen voor hun gelijke rechten, ik kan solidair zijn. Maar als die buitenstaander van origine niet bepaald homo-vriendelijk is, en alleen van de gelegenheid gebruikt maakt om met zijn eigen clubje zijn eigen agenda te pushen, ja, in dat geval is het op z'n minst even intolerant als homohaat, je hebt namelijk lak aan de homo zelf en je hebt lak aan de moslim.
Het doel is onduidelijk. Je kweekt er niet meer sympathie mee voor homo's dus is het zinloos uitdagen.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 15:59 schreef moussie het volgende:
[..]
Hoe jij en ik dat beleven is niet zo relevant in deze, waar het mij om gaat is dat deze mensen je benaderen vanuit hun overtuiging, ze geloven 100% wat ze daar zeggen, ze willen echt je ziel redden van de verdoemenis.
[..]
Okay, de ene buitenstaander is de andere niet, ik hoef niet perse homo te zijn om samen met hen te kunnen paraderen voor hun gelijke rechten, ik kan solidair zijn. Maar als die buitenstaander van origine niet bepaald homo-vriendelijk is, en alleen van de gelegenheid gebruikt maakt om met zijn eigen clubje zijn eigen agenda te pushen, ja, in dat geval is het op z'n minst even intolerant als homohaat, je hebt namelijk lak aan de homo zelf en je hebt lak aan de moslim.
Het gaat erom dat de treiteraars in dit geval normaal gesproken zelf de homo's zitten te treiteren, alleen nu ff niet, tot de parade over is, daarna ijveren ze weer tegen de gelijkwaardigheid van homo's. Als de homo's nou zelf de wijk in zouden trekken onder het motto 'we zijn het zat' zou het een ander verhaal zijn ..quote:Op zaterdag 25 juli 2015 16:01 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen treiteren met hun afkeer van homo's vind ik minder kwalijk dan mensen treiteren met hun geaardheid.
Maar ik vind het prima om daarover van mening te verschillen hoor.
Daarover zijn we het eens hoor.quote:Op zaterdag 25 juli 2015 18:51 schreef moussie het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de treiteraars in dit geval normaal gesproken zelf de homo's zitten te treiteren, alleen nu ff niet, tot de parade over is, daarna ijveren ze weer tegen de gelijkwaardigheid van homo's. Als de homo's nou zelf de wijk in zouden trekken onder het motto 'we zijn het zat' zou het een ander verhaal zijn ..
Ik stel voor om te beginnen met Staphorst. Eigen volk eerstquote:Op zaterdag 25 juli 2015 17:37 schreef Nozick het volgende:
In elke wijk moet een gay parade kunnen worden gehouden. Prima initiatief.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |